MrMud adlı üyeden alıntı
Üç asagi beş yukarı, 10 yıldır bir fiil motosiklet sürüyorum kendi sahip olduğum en yüksek CC motor Drz400sm oldu...
R1'de kullandım Zx10r'da.
1000rr'da sürdüm mt09'da.
Hic birinde kaza atlatmam bile olmadı, gayet güvenli çiçek gibi sürdüm üzerlerine bindigimde, ama ne gereği var ?
Şu soruları tekrarlayın kendinize.
Ben motor hayatını %90 şehir içinde geçiren bir insanım, 600cc bile trafiğe sığmazken daha fazlasını nereme, ne yapayım ?
İlla o tadi almak mı amaç ?
Bi eşten dosttan mutlaka bulunur bi tur ödünç alınır, sahip olmanın lüzumu nedir ?
Diyelim ki hic bulamadın süremedin, ne kaybedersin ?
Motorcu olmak için 299 görmekmi gerekli ?
Dümdüz yolda 299 görmenin neresi yetenek neresi motorculuk ?
Şu ülkede keskin bir virajı 100 km/h' den daha hızlı alabilecek 1 Allah kulu varmı ?
Bakın motorcu olmak, kuru kuru rolling yapmak, gereksiz risklere girip salak salak hareketler yapıp böbürlenmek, litrelik makinalara binmek, cafe önüne motor çekip deri montunun introsunu yapmak değildir.
Motorcu olmak, 4 mevsim keyif alarak motor kullanmaktır, motoruna binip dünyayı gezmek, ülkeler gezmek, şehirler gezmektir.
Motorcu olmak motoruna bir makina gibi değil, bir can gibi davranmaktır.
Motorcu olmak, motosiklet üzerinde ölmek değil, motosiklet üzerinde yaslanmaktir.
Sosyal medyada kendini afişe eden gerizekalilar motorcuysa eğer, rahmetli Ümmet Perkitan nedir ?
Litrelik alet sürmek motorculuksa, 80cc vespası ile defalarca devri alem yapan Ordu'lu amca nedir ?
Siz motorcu olmayı, motorculugu sevmeyi yanlış anlıyorsunuz problem burda.
Motosiklet tutkusunun CC ile uzaktan yakından alakasi olmadığını anladığınız gün, kendinize belkide 150cc scooter alıp, çok mutlu bi şekilde hayatınızı idame ettireceksiniz.
Tekrar geçmiş olsun, kardeşinize iyi dileklerimizi iletirseniz sevinirim, en kötü kazanız bu olsun, selametle.