Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

acı bir kazanın acı travmaları..karmakarışık olmuş kafaya yardım..

    REKLAM ALANI
  1. #21
    y.selimbatu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    Bigadiç
    Motosikleti
    Şun An Yok.
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üç asagi beş yukarı, 10 yıldır bir fiil motosiklet sürüyorum kendi sahip olduğum en yüksek CC motor Drz400sm oldu...
    R1'de kullandım Zx10r'da.
    1000rr'da sürdüm mt09'da.

    Hic birinde kaza atlatmam bile olmadı, gayet güvenli çiçek gibi sürdüm üzerlerine bindigimde, ama ne gereği var ?
    Şu soruları tekrarlayın kendinize.

    Ben motor hayatını %90 şehir içinde geçiren bir insanım, 600cc bile trafiğe sığmazken daha fazlasını nereme, ne yapayım ?
    İlla o tadi almak mı amaç ?
    Bi eşten dosttan mutlaka bulunur bi tur ödünç alınır, sahip olmanın lüzumu nedir ?
    Diyelim ki hic bulamadın süremedin, ne kaybedersin ?
    Motorcu olmak için 299 görmekmi gerekli ?
    Dümdüz yolda 299 görmenin neresi yetenek neresi motorculuk ?
    Şu ülkede keskin bir virajı 100 km/h' den daha hızlı alabilecek 1 Allah kulu varmı ?

    Bakın motorcu olmak, kuru kuru rolling yapmak, gereksiz risklere girip salak salak hareketler yapıp böbürlenmek, litrelik makinalara binmek, cafe önüne motor çekip deri montunun introsunu yapmak değildir.

    Motorcu olmak, 4 mevsim keyif alarak motor kullanmaktır, motoruna binip dünyayı gezmek, ülkeler gezmek, şehirler gezmektir.
    Motorcu olmak motoruna bir makina gibi değil, bir can gibi davranmaktır.
    Motorcu olmak, motosiklet üzerinde ölmek değil, motosiklet üzerinde yaslanmaktir.

    Sosyal medyada kendini afişe eden gerizekalilar motorcuysa eğer, rahmetli Ümmet Perkitan nedir ?
    Litrelik alet sürmek motorculuksa, 80cc vespası ile defalarca devri alem yapan Ordu'lu amca nedir ?

    Siz motorcu olmayı, motorculugu sevmeyi yanlış anlıyorsunuz problem burda.
    Motosiklet tutkusunun CC ile uzaktan yakından alakasi olmadığını anladığınız gün, kendinize belkide 150cc scooter alıp, çok mutlu bi şekilde hayatınızı idame ettireceksiniz.

    Tekrar geçmiş olsun, kardeşinize iyi dileklerimizi iletirseniz sevinirim, en kötü kazanız bu olsun, selametle.
    Harfi harfine katılıyorum. Şu dönemde özellikle youtube denen çöplükte gencecik beyinleri hıza özendiren gerizekalılarla dolu.
    Benim düşüncem yarış motosikleti diye tabir edilen motosikletlerin şehir içinde kullanımının yasaklanması. Ortalık 1000 rr la işe gidip gelen adamlarla dolu.
    MrMud ve ufoz bunu beğendiler.
    "Olur öyle..."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı jacob34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük geçmiş olsun. okurken gerçekte üzüldüm. ara sıra motor kazaları izliyorum birşeyler öğrenebilmek için. 2 gün önce emniyetten ufak ufak gidiyorum. sinyal veren araçları döneceği yerleri tahmin edip hız keserim. 2 araç öndeki otomobilin sinyal verdiğini gördüm yanına yanaşmadım. arkasındaki sinyal vermemişti bende o minibüsün yanına girdim düz devam etmek için. meğer minibüs de sokağa girecekmiş sinyal vermeden. ani bir dönüşle beni altına alıyordu ufak bir reflekse dokundu ve düştüm. bir şey olmadı ancak şoförün sözleri hala aklımdadır. hemen indi aşağı yanıma geldi bişeyin var mı vs ile derken ona hatasını anlatmaya kendimi haklı çıkarma gayretine girdim. işte sinyal vereni gördüm yanaşmadım sen de sinyal verseydin kaza yapmazdık falan filan derken, şoför dedi ki ''dostum ben de motor kullanıcısıyım, arabalar hata yapabilir ama sen motor sürüyorsan herkesten 3 kat daha dikkatli ve uyanık olacaksın'' arkadaşlar aslında iyi düşünürseniz ne kadar mantıklı bir şey söylediğini anlarsınız. rahmetli barkın abinin dediği gibi ''motosikleti fark edin'' etiketlerini seviyorsanız motosikletinizi park edin. araç sürücülerinden motosikletinizi fark etmesini beklemeyin siz 3 kat daha dikkatli sürün yeter. yazımı sonuna kadar okuyanlar eminim artıya geçeceklerdir. tekerinize taş değmesin.
    Aslında kilit nokta sürekli videolar izlemek. Gerek motosiklet kullanımı gerekse kaza videoları. Nerede hatalar yapılıyor,nerede eksiğimiz var,hangi durumlarda ne yapılabilir. Bunlar hayat kurtarır.
    jacob34 ve ufoz bunu beğendiler.

  3. #23
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    büyük geçmiş olsun.

    ciddi bir kaza yaşadıktan sonra bir korku, tedirginlik yaşamak çok normal. ayağa kalkar kalkmaz motor selesine atlasan anormal olurdu zaten. arabayla ilk kazamı yaptıktan sonra, abartmıyorum 1 ay araba kullanmak istememiştim. eşe-dosta rica ediyordum beni şuraya götürebilir misin diye. motorla çok şükür ciddi bir şey yaşamadım.

    hemen bugün karar vermek ve yarın motoru satmak zorunda değilsin, zamana bırak. bu yaşadıklarından ders çıkarmaya bak.

  4. #24

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motor bir araç ise şayet sizin için 250 cc de yeter 400cc de yeter hem şehir içi hem uzun yol.. motor bir amaç ise sizin için ne 500c.c yeter ne 1000cc yeter...

    Hep derim türkiyedeki en uzak iki mesafe arası istanbuldan hakkari arası 1800km dir.. o kadar ..hadi 2 bin de .. yol bile değil 250cc lik motorlada yaparsın 400cc lik motorlada yaparsın..

  5. #25

    Üyelik
    19 Aralık 2017
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Versys650
    Çok geçmiş olsun inşallah biran önce sağlığınıza kavuşursunuz.kaza sonrası o korku bir müddet devam ediyor bu arabada olsa aynı motor da olsa aynı, onun için bir müddet bekleyip karar vermek daha doğru olur.
    Herşeyin çözüldüğünü sandığın an yanılırsın.

  6. #26
    melez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    RKS WİNNER 200
    yaşamak isteyenin sınırı 250cc olmalı.
    ufoz bunu beğendi.

  7. #27
    zekvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ninja 300
    Kuzenim 40 km hızla kaza yaptı ve gerçek anlamda söylüyorum kafasının 4 te 1 i yoktu.. Yıllar geçti tabi o sırada devam etti binmeye. Yüzünden kafasına kaşının olduğu yerden giden kocaman bir iz (çöküntü) var ve şuan 1200 cc ss tarzı motosiklet kullanıyor. Tecrübe edindi artık pantolona kadar ekipman giyiyor. Motora binmediği zamanlarını bilirim ruhsuz oluyor ama böyle hep hayat dolu. Değer mi diyorsun kimse cevap veremiyor. Mutsuz olarak ecelini de bekleyebilir, mutlu bir şekilde can verebilir. Bunun tercihini oturduğumuz yerden yapamayız. Yaşamak, yaşayanla yaşamak lazım. Bunu en iyi o yaşam çizgisinde gidip gelenler bilebilir. Senin için en iyi olanı senden başkası bilemez...
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yüksek cc konusunda logaritma ve MrMud'a katılmıyorum. Malum biri scooter, diğeri de enduro seviyor. Dolayısıyla tercih etmedikleri motosiklet türüne karşı mesafeli olmalarını kısmen anlıyor, ancak kendi bakış açımı paylaşmak istiyorum:

    Şahsen 2 senelik bir cruiser tecrübesinden sonra on küsür senedir yüksek hacimli naked kullanıyorum. Ağırlıkları 210 kiloyu geçmedi, güçleri 100 beygirin altına inmedi. Sürüşüm çoğunlukla şehir içi kısa mesafe, ve haftasonlari gün boyu virajlı yolları kapsamakta. Ancak şehir içinde bile olsa yine yüksek hacimli naked tercih ederdim.

    Niye?

    1. Kaliteli fren ve süspansiyon malesef küçük motosikletlerde olmuyor. Zevkli ve rahat bir sürüş için gerekli olan kalite, genelde yüksek hacimde var. Ve yüksek performanslı bir aracın verdiği zevk, insan-makine arasındaki sıkı etkileşimde yatmakta. Malesef vasat kalitede bir motosiklet, sağır ve dilsiz bir motosiklet demek, hızlı olsa bile zevksiz...

    2. Motosikleti tam olarak kullanma hissi, motosikletin istenileni kayıtsız şartsız yapmasını gerektirir, güce susamamak dahil. Motosikletin verebildiği güç ile sınırlı olmamalı insan. Sınırı sağ bileğim belirleyebilmeli. Gaz kontrolü bir anlam içermeli. İkide bir gazı köklenen motosiklet, performans için yetersiz bir motosiklettir.

    3. Viraj almak inanılmaz zevkli bir şey. Daha önce defalarca gittiğiniz çok virajlı bir yolda, yine alıştığınız kaliteli bir motosikleti kullanmak inanılmaz zevkli bir şey. Günümüz motosikletlerinin limitleri inanılmaz yüksek. Bunu tecrübe etmeden anlamak çok mümkün değil.

    4. Ek bir madde olarak, ivme zevkli bir şey. Ancak ciddi güç isteyen bir şey. İvme ile hız aynı şey değil. Trafikte 200km üzerine bilerek çıkmadım hiç. Olduğu da bir elin parmaklarını geçmez, hayatım boyunca.
    MrMud bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    okuyan yazan fikir veren herkesin eline sağlık.ancak ciddi bir bilgi eksikliği yazdığımı gördüm üzgünüm..
    öncelikle tüm bunlar 1 sene içerisinde olmadı.2 sene kadar dedemin ramzey 100 cc scooteri ile gezdim.sonra 1 sene cyrton ile 10 bin sonra ybr 125 ile 25 bin daha sonra nc 750 ile 15 bin sayısız istanbul trafiği okulum dolasıyla sonsuz uçmakdere..
    daaha sonra geçtim.çevre gazı demem çevre gazı sadece yüzde ON.NC fazeri olan bir abimiz cbr 650f ile gelince abi benim hayalimdi o keşke ssatmadan deseydin dememin üzerine motorun zaten arkadaşında olduğunu onunda sattıgını duyunca hadi 1 sene daha bekleyelim demedik tabi aldım bende.böyle tesadüf olmasa zaten acele etmem.hatam kesinlikle kasaba içinde uğraşmam çık uzun yola bi gazla hevesini al.ama olmadı yazın migrosta çalışıyordum sezonluk çıkışta da hemen karşıda kendi tekel bayimiz var ona uğradım denize gittim derken hiç bir zamanım olmadı aldıktan sonra 3. günde kaza oldu hersey çok ani oldu..
    kaza konusuna gelince abs olsa farklı olabilirdi.ve 110 120 olan ilk hızım.sol taraf deniz sağ taraf istinat duvarı gibi tarla kaçacak yer yok.bende dümdüz gittim belki koca pikap kendi kaçar diye.kazanın olduğu olsun olsun 40 50 km max.ekipmansızlık ciddi hatam benim hatam.kardeşimin olması üstümde yüzlerce kg agırlık yarattı o olmasa cok farklı olurdu suan hersey.. satma biraz dursun kenarda evet ama kız arkadaşım özellikle öyle ciddi psikolojik baskı yapıyor ki biraz ortalık durulsun diye bile tutamıyorum hayır hadi koysam kış günü ucuza gidecek.durumlar böyle.

  10. #30

    Üyelik
    09 Mart 2010
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    XRUNNER
    Gecmiş olsun....35 yasına kadar arabaya bin...Sonra motora geç..

  11. #31
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Alıntı Tommy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecmiş olsun....35 yasına kadar arabaya bin...Sonra motora geç..
    Aynen katılıyorum. Sat motoru, durmasın gözünün önünde. Yaş alıp arabayla trafik tecrübesi, biraz da saçların agardiginda tekrar dusunursun. Bu halde bindiğin motor zevk değil azap verir.

    Üzme seni sevenleri. Sat gitsin..

    Büyük geçmiş olsun

  12. #32

    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    fikrinize saygı duyuyorum ancak 35 yaşında binilince alınan risk aynı değil mi ? veya satıp 250 cc alınca yüzde 70 aynı riskler değil mi ? ortalığın soğuması için onları yapmaktansa bekleyip binmeyip yine bunla devam etmekte olabilir yani çok sıkıntı olursa da satarım olur biter.

    ayrıca hız konusunda merak ettiğim bir şey var. hız asli kusur mudur ? arkadaşlarım aracın önüne kasten atlayan adama çarptılar adam öldü anne babası hakimdi hızları 50 olan yerde 80 di hız asli kusur değil demişler.
    atıyorum benim motorla olduğum yerde ambulans 110 120 ile gelseydi ve karşı taraf hiç bir tepki vermeden konumuna devam etseydi kaza olsaydı ambulans mı suçluydu veya hasta götüren hususi araç olsa o mu?

  13. #33
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Çok geçmiş olsun dostum.Umarım kardeşin en kısa sürede sağlığına kavuşur.Kazaya gelince,alkollü motosiklet kullanıyorsun,kask yada koruyucu ekipman yok,hız limitinin 50 km olduğu yerde 130 km ile gidiyorsun,ve bütün bunları büyük ihtimalle dinamiklerine ve sürüşüne daha tam alışamadığın 3 günlük motosikletin ile yapıyorsun.Kusura bakma ama bu kaza değil bile bile lades olmuş.Yüksek cc kötü kaka demeyeceğim çünkü zaten 50.000 km kadar deneyimin var.Bu 50.000 km boyunca bir şey öğrendiysen o motosikleti rahatlıkla kontrol edebilmen lazım.Gerçi yüksek cc güçlü motosikletler biraz insanı aldatıyor,sürmeye başladığında farkında olmadan çok yüksek hızlara çıkıyor ve o hızları da hissettirmiyor.İnsana gereksiz bir özgüven veriyor.

    Tavsiyem havalar ısındığında motosikleti sat.Şimdi satmaya kalkarsan ya çok ucuza satarsın yada hiç satamazsın.Yaklaşık 1 yıl kadar motosiklete bulaşma,sen ve sevdiklerin psikolojik olarak olayı atlattıktan sonra tekrar motosiklet bakmaya başla.Tabii yeniden başlama işi tamamen senin motosiklete karşı olan hevesine sevdiklerinin bu olaya bakış açısına bağlı.Tekrar başlamaya karar verirsen bence yine NC 750 tarzı sakin bir alet ile başla derim.Tabii tercih yine sana kalmış.Ben sürekli alkol kullanan bir insanım(Evet Trakyalıyım ) hemen hemen her akşam 2-3 biram vardır.Ama şimdiye kadar kafa kıyak ne motosiklet ne de araba sürdüğümü hatırlamıyorum.Aynı hataları tekrarlayacaksan veya sevdiklerinin kalbini kıracaksan tekrar motosiklete başlamamak belki de en iyisi.

  14. #34
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    öncelikle geçmiş olsun, umarım kardeşin ve sen en kısa sürede toparlar, en kısa sürede de aklınızı başınıza toplarsınız ama çok klasik bir cahillik ve maalesef ki acı sonucu, yanlış anlamadıysam daha 1 senede küçücük cc'lerden 750 cc bir motora geçmişsin ve tüm tecrüben bir sene içinde olduysa bir cana mal olmaması ise resmen mucize, çünkü genelde senin gibi motorda bilinçsizce, daldan dala atlayan kişilerin sonu morgda bitiyor, bir de üstüne başına iyi teçhizatları almadan büyük motora geçmek ise olaya tuz biber ekmekle aynı, cidden sizin gibilere hayret ediyorum, paranız yeterli ki cc büyütebiliyorsunuz ama cahillik para ile düzelmediğinden, bu işin en doğru nasıl yapılacağı hakkında en ufak fikriniz yok, etrafınız da sizinle aynı mantıkta ama işte internet varken artık bu cahilliği kabul etmiyorum, insan aklı başındaysa bugün oturur motor kullanmanın ne olduğunu araştırır, tabi ki gençlik var, hızlı sürmek güzel, büyük motorlar güç vs. ama bu zamanda araştırmak çok kolay, size tavsiyem ya motoru hemen bırakın ve kardeşinizi de bu işten uzak tutun ya da ciddi eğitimler alın, kardeşinizi ve kendinizi bilinçlendirin, üstünüze başınıza doğru düzgün ekipman alın ve küçük cc ile en az 2 sene motor kullanın, tabi aklınız başınıza gelmişse, tekrar geçmiş olsun.

  15. #35
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Alıntı yamaha12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fikrinize saygı duyuyorum ancak 35 yaşında binilince alınan risk aynı değil mi ? veya satıp 250 cc alınca yüzde 70 aynı riskler değil mi ? ortalığın soğuması için onları yapmaktansa bekleyip binmeyip yine bunla devam etmekte olabilir yani çok sıkıntı olursa da satarım olur biter.

    ayrıca hız konusunda merak ettiğim bir şey var. hız asli kusur mudur ? arkadaşlarım aracın önüne kasten atlayan adama çarptılar adam öldü anne babası hakimdi hızları 50 olan yerde 80 di hız asli kusur değil demişler.
    atıyorum benim motorla olduğum yerde ambulans 110 120 ile gelseydi ve karşı taraf hiç bir tepki vermeden konumuna devam etseydi kaza olsaydı ambulans mı suçluydu veya hasta götüren hususi araç olsa o mu?
    yaş ileledikçe haz kavramı değişiyor. insanın deli kanı duruluyor, sorumluluklar ağırlaşıyor, hayat tecrübesi artıyor, kısacası hayata bakışın değişiyor, risk iştahın azalıyor. bu yüzden yaş önemli bence. o zamana kadar edineceğin ek trafik tecrübesi de refleks yaratıyor. o yüzden trafik refleksi için de önemli.

    suçun kimde olduğunun önemi yok. haklı ve ölü olmaktansa tedbirli olmak yeğdir.
    logaritma ve ufoz bunu beğendiler.
    nereye dönersen dön popon arkanda kalir..

  16. #36

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ne alaka scooter tamam severim ben her tür motoru severim :D hayatımda hepi topu 30 motorum olduysa 2 tane scooterım oldu cruiser daha çok severim ondan 5-6 tane oldu :D

  17. #37

    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    hemşeriyiz o zaman yalnız alkollü kuandigim nerden çıktı? alkollü bi şekilde araba ve motosiklete hiç binmedim hayatımın hiç bir anında.motosiklet kontrolüm gayet iyiydi de olay pek toplanacak gibi değildi ya da ters psikoloji yapalım belki kontrolum sayesinde hasarsız olmadık ama ölmedik? fikirlerin için yorumun için sağol tekrar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle geçmiş olsun, umarım kardeşin ve sen en kısa sürede toparlar, en kısa sürede de aklınızı başınıza toplarsınız ama çok klasik bir cahillik ve maalesef ki acı sonucu, yanlış anlamadıysam daha 1 senede küçücük cc'lerden 750 cc bir motora geçmişsin ve tüm tecrüben bir sene içinde olduysa bir cana mal olmaması ise resmen mucize, çünkü genelde senin gibi motorda bilinçsizce, daldan dala atlayan kişilerin sonu morgda bitiyor, bir de üstüne başına iyi teçhizatları almadan büyük motora geçmek ise olaya tuz biber ekmekle aynı, cidden sizin gibilere hayret ediyorum, paranız yeterli ki cc büyütebiliyorsunuz ama cahillik para ile düzelmediğinden, bu işin en doğru nasıl yapılacağı hakkında en ufak fikriniz yok, etrafınız da sizinle aynı mantıkta ama işte internet varken artık bu cahilliği kabul etmiyorum, insan aklı başındaysa bugün oturur motor kullanmanın ne olduğunu araştırır, tabi ki gençlik var, hızlı sürmek güzel, büyük motorlar güç vs. ama bu zamanda araştırmak çok kolay, size tavsiyem ya motoru hemen bırakın ve kardeşinizi de bu işten uzak tutun ya da ciddi eğitimler alın, kardeşinizi ve kendinizi bilinçlendirin, üstünüze başınıza doğru düzgün ekipman alın ve küçük cc ile en az 2 sene motor kullanın, tabi aklınız başınıza gelmişse, tekrar geçmiş olsun.
    senin gibi bilinçsizce" cahil" morgda biter" eleştiri kabulumdur ama bu kadar kötü niyetli olmak zor olmutor mu yahu ? cahil olduğumu nerden biliyorsun ki ? çok şükür çok konuda bilgim vardır ekipman da vardı ama iste bi 200 metre gideyim geleyim durumu oldu hatamı zaten kabul ediyorum.bilincsiz insan 10 bira içip ustine binen insan ben motoru eve getirirken 100 km geçmedim maslak oto sanayiden buraya kadar.ama iste ne yapacaksın kaza yapanın üzerine böyle gidiliyor demek emsal örnek olmadığından.motora param ucu ucuna yetti.0 ekipman olup tüm parayı motora gömüp parmak arası terlikle eve gelmedim.aksine mont eldiven kask çizme vardı 3 gün değilde 1 ay sadece surem olsa elimdeki ekipmanlarla idare etmek yerine daha da yukseltecektim.bilgi eksikliği varsa yazamadığım bir şey soru olarak sorabilirsiniz saldırmaya gerek yok şuan ihtiyacım olan şey de bu değil.

  18. #38
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Geçmiş olsun arkadaşım.Sen düştün ya şimdi öğüt veren bol olur...
    Kararı kendin ver bence,biz ne desek boş.

  19. #39

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    aynen öyle yalnız öz eleştirini sağlam yap .. dürüst ol fazer konusunda hiç dürüst değilsin çünkü ..

  20. #40
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Alıntı yamaha12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin gibi bilinçsizce" cahil" morgda biter" eleştiri kabulumdur ama bu kadar kötü niyetli olmak zor olmutor mu yahu ? cahil olduğumu nerden biliyorsun ki ? çok şükür çok konuda bilgim vardır ekipman da vardı ama iste bi 200 metre gideyim geleyim durumu oldu hatamı zaten kabul ediyorum.bilincsiz insan 10 bira içip ustine binen insan ben motoru eve getirirken 100 km geçmedim maslak oto sanayiden buraya kadar.ama iste ne yapacaksın kaza yapanın üzerine böyle gidiliyor demek emsal örnek olmadığından.motora param ucu ucuna yetti.0 ekipman olup tüm parayı motora gömüp parmak arası terlikle eve gelmedim.aksine mont eldiven kask çizme vardı 3 gün değilde 1 ay sadece surem olsa elimdeki ekipmanlarla idare etmek yerine daha da yukseltecektim.bilgi eksikliği varsa yazamadığım bir şey soru olarak sorabilirsiniz saldırmaya gerek yok şuan ihtiyacım olan şey de bu değil.
    "saldırmak" ne demek! kusur bakma da saldırmayı köpekler yapar! Ben burada kötü niyetli ne yazmışım açar mısın? Eleştirmeyi hak edecek bir durumu yaşamışsın, hem de ağır eleştiri almaya hazır olmalısın çünkü ölümden hem kendin hem de kardeşin dönmüş, bu motor işini o kadar hafife almışsın ki bir anda 800 cc ye geçmiş, 1 yıl da bu işlere geçmişsin, kendin söyledin. Buna bilinçsizlik ve cahillik denmez de ne denir bana cidden söyleyebilir misin? İlla okumayan, kıro, maganda bilmem neye cahil denmez. Cahillik, 1 yılda hiç deneyim yokken 50 ya da 125cc'den başlayıp patadan 800cc'ye geçmek, altında çok güçlü bir motor varken ekipman kullanmamak, kardeşine de bunu empoze etmektir. Herkes her konuda bilgi sahibi olamaz, ancak danışılır, burada bu konuyu açsaydın emin ol bir çok insan seni o kazadan önce uyarır, o motoru satmanı ya da cc 'yi küçültmeni, ekipman ve eğitim almanı tavsiye ve ısrar ederdi, bu grupta 600rr alıp ölen bir arkadaş biliyorum, onca uyarıya rağmen ilk motor seçiminin kurbanı oldu. Motora ucu ucuna paran yettiyse ve üste başa kalmadıysa burada sana bir ton eleştir gelirdi ve ilk denecek şey motoruna uygun ekipmanı alamadıysan neden o kadar motora para veriyorsun, önce iyi ekipman sonra motor gelir, burada binlerce defa yazıldı bu olay, dediğim gibi ben burada ciddi bir eleştri yapıyorum, eğer bu saldırmaksa bir daha da yazmam, çünkü sen benim dediğimi anlamazsın, amacın sadece beni yanlış anlamak olur, tekrar sana ve kardeşine çok çok geçmiş olsun, bir an evvel toparlanmanız ve bir daha ne sizin ne de bizlerin bu gibi durumlar yaşamamasını dilerim.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)