Çin Seyahat Motor Tavsiyesi
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Şahsi tercihim mondial RX3i evo
Tipi güzel diğerine göre düşük yakıt tüketimi
Regalin tipini hiç beğenmedim. Bir de bir müddet sonra 7 - 8 litre tüketim bir müddet sonra can yakmaya başlayabilir.
-
Rx3i al gitsin.Hem 2.eli çok canlı.
-
Sevgili Yakup , şu an mondi rx3i evo kullanıyorum. 3 buçuk seneyi aşkın zamandır bende . 0 km
aldım. Bu gün 18000 kmyi geçtim normal masrafları dışında hiç bir arıza çıkarmadı. Evo da en çok şikayet konusu olan stop problemi benim başıma hiç gelmedi . Artı ve eksilerini sen zaten paylaşmışsın,
eksik kalanı da ben ilave edeyim. Evo temiz olmayan benzini hiç sevmez. Aynı stop problemi arızası gibi
işlem yapar. Depondaki kirli benzin bitip de temiz yeni benzini kullanmaya başlayınca sıkıntı da biter.
Bundan önceki motorum HONDA NX 4 FALCON idi. İnan iyi ki 400 cc Honda yı satıp , Evo yu almışım diyorum. Honda Falcon ile yalnızca. 4 yılda 3 İstanbul yaptım. Evo ile 8 İstanbul ,bir İzmit, 3 İzmir
Çeşme bir Kütahya seyahati yaptım. Falcon benden daha fazla zaman servislerde kaldı. Parça sıkıntısı
çok çektim. Evo da ise gerekli olan parçalar 3 gün içinde servislerin eline geçti. Türkiye içinde Çalışkan motor İzmir Çeşme, Bursa'da Limit motor, İnegöl'de Ender motor, İstanbulda Aras motor , sağolsunlar her biri benim en ufak bir problemimi halletmek için ellerinden geleni yaptılar.
Tabi ki yol lezzeti Honda da daha fazla, ama ikisi arasında en en en fazla yüzde 5 gibi tat farkı var.
Yazdıklarım dışında başkaca bir sualin olursa profilimdeki telimden günün 24 saati arayabilirsin , sıkıntı olmaz. Hatta yıl başını bir hafta - 10 gün geçinceye kadar İst ,Ataşehir ,İmes'de çocuklarımın
Misafiriyim, motorumla bir tanışma, deneme turu bile yapabilirsin . Selamlarla.
-
350 lik regallerin şanzıman sorunuda var çok yaptıran insan gördüm hatta benim ustada var bir tane motoru ve şanzımanı yapılmayı bekliyor sahibinin parası yokmuş nerdeyse bir yıl olucak duvar kenarında üstünde branda var duruyor öyle..
rx3 hem üretimi devam eden bir motor güncel yani mondial demişsinde mondial de sayılmaz mondialin ihracatlarından biri zongshen . mondial cfmoto zongshen zontes falan getirtiyor esasen rx3 onlardan biri ama mondial adı altında geliyor.
-
Canına susadıysan regal al, ocağa incir ağacı dikmek konusunda iyidir. Şaka bi yana açık ara mondi bro
-
Trans Alp veya kle 500 bakabilirsiniz o paralar a iki motor için şartlanmayın bence .
Bir de şu var çok satan motor iyi motor dur ikisi arasında Regal i düşünmeyin bile ben hiç sağda solda dolaşan Regal raptor görmüyorum. Rx evo tercihiniz olsun. Rx ievo çok satıgı çin parçası parçası da boldur .
-
aliexpress de bile dolu parçası var.. herhalde türkiyede parçada sorunu olmıycak nadir makinelerden biri .. hiç mi olmadı git aliexpress den sipariş ver..
-
YBR al.basin gözün sağ olsun.
-
13 Aralık 2018, 17:42
#10
serif abi adlı üyeden alıntı
Trans Alp veya kle 500 bakabilirsiniz o paralar a iki motor için şartlanmayın bence .
Bir de şu var çok satan motor iyi motor dur ikisi arasında Regal i düşünmeyin bile ben hiç sağda solda dolaşan Regal raptor görmüyorum. Rx evo tercihiniz olsun. Rx ievo çok satıgı çin parçası parçası da boldur .
hocam dediğiniz motorlar iyi fakat aynı paralar değil maalesef. iyi bir kle yada ta 13-15 bin istiyolar. ben 8-9 bandında bişey alacağım.
regalin en cezbedici olayı çift silindir olması. 250-500cc hacim aralığında çift silindir motor yok denilcek kadar az. sanırım rx3e yöneleceğim.konuyu açmamdaki amacım bir iki kişinin regal konusunda bana gaz vermesiydi. sonuç tahmin ettiğim gibi , herkes uzak dur diyor. mecburen mondiale yönelceğim sanırım. bu arada siz siz olun büyük konuşmayın. bir daha asla mondiale binmem diyordum maalesef imkan ve seçenekler doğrultusunda başka alternatifim kalmıyor. çok teşekkür ederim herkese alır almaz paylaşırım. kullanıcılardan da bilgi almak çok işime yarar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------
bursalıali adlı üyeden alıntı
Sevgili Yakup , şu an mondi rx3i evo kullanıyorum. 3 buçuk seneyi aşkın zamandır bende . 0 km
aldım. Bu gün 18000 kmyi geçtim normal masrafları dışında hiç bir arıza çıkarmadı. Evo da en çok şikayet konusu olan stop problemi benim başıma hiç gelmedi . Artı ve eksilerini sen zaten paylaşmışsın,
eksik kalanı da ben ilave edeyim. Evo temiz olmayan benzini hiç sevmez. Aynı stop problemi arızası gibi
işlem yapar. Depondaki kirli benzin bitip de temiz yeni benzini kullanmaya başlayınca sıkıntı da biter.
Bundan önceki motorum HONDA NX 4 FALCON idi. İnan iyi ki 400 cc Honda yı satıp , Evo yu almışım diyorum. Honda Falcon ile yalnızca. 4 yılda 3 İstanbul yaptım. Evo ile 8 İstanbul ,bir İzmit, 3 İzmir
Çeşme bir Kütahya seyahati yaptım. Falcon benden daha fazla zaman servislerde kaldı. Parça sıkıntısı
çok çektim. Evo da ise gerekli olan parçalar 3 gün içinde servislerin eline geçti. Türkiye içinde Çalışkan motor İzmir Çeşme, Bursa'da Limit motor, İnegöl'de Ender motor, İstanbulda Aras motor , sağolsunlar her biri benim en ufak bir problemimi halletmek için ellerinden geleni yaptılar.
Tabi ki yol lezzeti Honda da daha fazla, ama ikisi arasında en en en fazla yüzde 5 gibi tat farkı var.
Yazdıklarım dışında başkaca bir sualin olursa profilimdeki telimden günün 24 saati arayabilirsin , sıkıntı olmaz. Hatta yıl başını bir hafta - 10 gün geçinceye kadar İst ,Ataşehir ,İmes'de çocuklarımın
Misafiriyim, motorumla bir tanışma, deneme turu bile yapabilirsin . Selamlarla.
üstadım cevabınız için çok teşekkürler. herşeyini iyi bilen rx3 kullanıcısına mutlaka işim düşer. büyük ihtimalle mondial alacağım. tekrar teşekkürler
-
13 Aralık 2018, 17:51
#11
şu stop etme sorunu olanlardan almassan rx3 bence hiç kötü bir motor değil.. gidip 26-27 bine ikinci elden ibr vstorm250 alıcağına rx3 al bence aynı şey paran cebinde kalır.. ikisinin teknik değerleri motor olarak nerdeyse aynı kiloları bile eşit. ikiside 25 beygir ikiside 188 kilo ..
-
13 Aralık 2018, 17:58
#12
tam olarak dediğinden alacağım. çözülmesi basit birşeydir diye düşünüyorum. şuan imkanlar ona elveriyor. 2015 model 30bini geçmemiş olsa yeter. zaten 1000 lira filan bakım parası ayırcağım. huyumdur her aldığım 2. el motoru direk ustama götürür hoşlanmadığım herşeyin düzelmesini sağlarım.
-
13 Aralık 2018, 18:01
#13
jacob34 adlı üyeden alıntı
tam olarak dediğinden alacağım.
çözülmesi basit birşeydir diye düşünüyorum. şuan imkanlar ona elveriyor. 2015 model 30bini geçmemiş olsa yeter. zaten 1000 lira filan bakım parası ayırcağım. huyumdur her aldığım 2. el motoru direk ustama götürür hoşlanmadığım herşeyin düzelmesini sağlarım.
güzel bir huy aynısı bendede var. o zaman benden sana tiyo bu motorun aliexpress de 300ccc kitini satıyorlar imknaın olursa al motoru 300cc ye çıkart derim eminim hem gidişi değişicekdir hemde tahminim yakıtıda düşücekdir.çünkü kasası 250cc ye göre ağır bir kasa bana göre 300cc olursa motor güçleniceği için kasayı daha rahat kaldırıcakdır buda yakıt ekonomisi olarak geri dönmesi demek bana göre tahminim en azından o yönde..
-
13 Aralık 2018, 18:39
#14
logaritma adlı üyeden alıntı
güzel bir huy aynısı bendede var. o zaman benden sana tiyo bu motorun aliexpress de 300ccc kitini satıyorlar imknaın olursa al motoru 300cc ye çıkart derim eminim hem gidişi değişicekdir hemde tahminim yakıtıda düşücekdir.çünkü kasası 250cc ye göre ağır bir kasa bana göre 300cc olursa motor güçleniceği için kasayı daha rahat kaldırıcakdır buda yakıt ekonomisi olarak geri dönmesi demek bana göre tahminim en azından o yönde..
ya biraz durumları toparlayıp ta700 almayı düşünüyorum yine de bilgi için çok sağol dostum.
-
13 Aralık 2018, 18:46
#15
logaritma adlı üyeden alıntı
güzel bir huy aynısı bendede var. o zaman benden sana tiyo bu motorun aliexpress de 300ccc kitini satıyorlar imknaın olursa al motoru 300cc ye çıkart derim eminim hem gidişi değişicekdir hemde tahminim yakıtıda düşücekdir.çünkü kasası 250cc ye göre ağır bir kasa bana göre 300cc olursa motor güçleniceği için kasayı daha rahat kaldırıcakdır buda yakıt ekonomisi olarak geri dönmesi demek bana göre tahminim en azından o yönde..
300 cc kit değişimi ile beraber dişli değişimi şart olacak ondanda bahsetmek lazım yani 14-44 olan dişli yerine 14-37 dişli kullanmak lazım olacaktır bu şekilde düşük devirde daha iyi bir hız artışı sağlayacak. yurt dışında bu kit değişimi yaptıranların genel olarak yüksek devirli ve çok titrediğinden bahsetmişler fakat onlar dişli küçültmek yerine arka dişliyi 48t ve 52t ile değiştirmişler amaçları hız yerine tork üretmekmiş. fakat bu yakıt ve titreşimi arttırmakla beraber bir tork artışı sağlamış tek silindir olması ve bunu dahada tetiklemiş.
1 sene boyunca 14-40 dişli kullandım artıları yakıt sarfiyatında 3,1 lt bandını gördüm ortalama 100/110 km/h hızlarda titreşim yok denecek kadar azdı düşük devirde uygun hızda kullanılabilir seviyedeydi.
eksileri yokuşlarda sürekli vites küçültmek zorunda kalmak 6. vitesi sadece uzun yolda kullanabilmek zorunda kalmak yüksek devirleri düşük viteslerin haricinde görememek.
son 1 senedir 42 dişli kullanıyorum 40 dişliye tekrar geçeceğim.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
13 Aralık 2018, 18:56
#16
bektanist adlı üyeden alıntı
300 cc kit değişimi ile beraber dişli değişimi şart olacak ondanda bahsetmek lazım yani 14-44 olan dişli yerine 14-37 dişli kullanmak lazım olacaktır bu şekilde düşük devirde daha iyi bir hız artışı sağlayacak. yurt dışında bu kit değişimi yaptıranların genel olarak yüksek devirli ve çok titrediğinden bahsetmişler fakat onlar dişli küçültmek yerine arka dişliyi 48t ve 52t ile değiştirmişler amaçları hız yerine tork üretmekmiş. fakat bu yakıt ve titreşimi arttırmakla beraber bir tork artışı sağlamış tek silindir olması ve bunu dahada tetiklemiş.
1 sene boyunca 14-40 dişli kullandım artıları yakıt sarfiyatında 3,1 lt bandını gördüm ortalama 100/110 km/h hızlarda titreşim yok denecek kadar azdı düşük devirde uygun hızda kullanılabilir seviyedeydi.
eksileri yokuşlarda sürekli vites küçültmek zorunda kalmak 6. vitesi sadece uzun yolda kullanabilmek zorunda kalmak yüksek devirleri düşük viteslerin haricinde görememek.
son 1 senedir 42 dişli kullanıyorum 40 dişliye tekrar geçeceğim.
tabiki siz o konularda daha bilgisinizdir benim bilgim yok ama bengüç yani torkdan ziyade performans ve yakıt odaklı bakardım şahsen yapıcak olsam neticede 250c.c yada 300c.c tork bandından çok bir beklentim olmaz dağa taşa ben girmem neticede ama yakıt ve performans artışı asfaltta bana çok güzel geri dönüş sağlar kite verdiğim parayı bir yerden amorti ederdi.. tabii yurtdışındakilerin benzin gibi bir kaygısı olmadığı için onlar güç merkezli bakmışlar olaya.. vibrasyon illa olucaktırda o da bir şekilde minumuma abzorve edilir ufak bir çalışma ile..
-
13 Aralık 2018, 19:16
#17
logaritma adlı üyeden alıntı
tabiki siz o konularda daha bilgisinizdir benim bilgim yok ama bengüç yani torkdan ziyade performans ve yakıt odaklı bakardım şahsen yapıcak olsam neticede 250c.c yada 300c.c tork bandından çok bir beklentim olmaz dağa taşa ben girmem neticede ama yakıt ve performans artışı asfaltta bana çok güzel geri dönüş sağlar kite verdiğim parayı bir yerden amorti ederdi.. tabii yurtdışındakilerin benzin gibi bir kaygısı olmadığı için onlar güç merkezli bakmışlar olaya.. vibrasyon illa olucaktırda o da bir şekilde minumuma abzorve edilir ufak bir çalışma ile..
Aynı görüşteyiz bende performans ve yakıt odaklı bakıyorum olaya olduki motorun bağırması beni cezbeden bir durum değil hoşumada gitmiyor.
bu kit olayını ilerki dönemde zaten uygulayacağım bende 250 cc bir cihaza göre çok ağır olduğunu düşünüyorum 300 cc tahmini bir 30 beygire yükselirki tadından yenmez devir olarak 6,500 7.000 yerine 5.000 devirde kullanırsın yakıtın otomatik olarak düşer.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
13 Aralık 2018, 19:39
#18
bektanist adlı üyeden alıntı
Aynı görüşteyiz bende performans ve yakıt odaklı bakıyorum olaya olduki motorun bağırması beni cezbeden bir durum değil hoşumada gitmiyor.
bu kit olayını ilerki dönemde zaten uygulayacağım bende 250 cc bir cihaza göre çok ağır olduğunu düşünüyorum 300 cc tahmini bir 30 beygire yükselirki tadından yenmez devir olarak 6,500 7.000 yerine 5.000 devirde kullanırsın yakıtın otomatik olarak düşer.
aslında o işde en iyisi zongshen ile mailleşmek temasa geçmek.. aldınmı kiti yada almadan hemen önce .. onlara derdini anlatırsan hani olaya tork değilde ben performans ve yakıt odaklı bakıyorum bu kiti alıcam bunun yanında bana başka ne önerebilirsiniz dişli yada alternatif diye onlar bence yazarlar şunu bunu diye..
-
13 Aralık 2018, 20:18
#19
Çin Seyahat Motor Tavsiyesİ Çin'e seyehat mi yoksa çin malı motosiklet mi ?
Bundan 5 yıl önce çin malı motosiklet tavsiye isteyen olsa hemen alına birsürü adam sakın çin malı alma yazardı.
Şimdi öyle değil.Ne demişler koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Mondial RX3 evo ?
2015 modeli 8 bin tl 2018 modeli 19 bin tl .
Yumurta mı tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan ?
-
13 Aralık 2018, 20:28
#20
korayuzuner1 adlı üyeden alıntı
Çin Seyahat Motor Tavsiyesİ
Çin'e seyehat mi yoksa çin malı motosiklet mi ?
Bundan 5 yıl önce çin malı motosiklet tavsiye isteyen olsa hemen alına birsürü adam sakın çin malı alma yazardı.
Şimdi öyle değil.Ne demişler koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Mondial RX3 evo ?
2015 modeli 8 bin tl 2018 modeli 19 bin tl .
Yumurta mı tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan ?
sizin düşünceniz ne ?
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)