Sıfırı 58.500 liralık fiyatı ile oha dedirttiriyor. Altı üstü 300'lük bir alet yahu. Bu kadar mı değersiz paramız?
İkinci eli ise 37.000 lira civarında.
Sıfır fiyatı ile ikinci el fiyatı arasında neden bu kadar büyük fark var ki?
Sıfırı 58.500 liralık fiyatı ile oha dedirttiriyor. Altı üstü 300'lük bir alet yahu. Bu kadar mı değersiz paramız?
İkinci eli ise 37.000 lira civarında.
Sıfır fiyatı ile ikinci el fiyatı arasında neden bu kadar büyük fark var ki?
5 gün önce 2000 cc 2011 model honda accord benzin lpg aracı 147000 km de iken 65000 tl ye sattık komik değil mi 300 cc motosiklete 58.500 tl istemeleri.Evet paramız değeriz.
euro ile sattıklarından kur artınca çok pahalanmıştır ikinci eldekiler zamanında eski kurlarla almışlardır. Sıfır artınca ikinci el değeri de aynı oranda artmıyor muhtemelen sıfır satışları çok azdır.
Benzer bir durumu harleyde yaşadım zamanında. roadster 1200 almıştım ikinci el ama sıfır ayarında sonra bir anda vergi arttı euro kuru zıpladı vs motorun sıfır fiyatı 100 bin tl'yi geçti ben 1 yaşında 5 bin km de ki motoru 57 bin tl ye 4 ayda falan sattım. Zarar etmedim ama sıfır liste fiyatının yarısından azına sattım.
O fiyata alinmaz..CC yetersiz kaldığı gün satışa konacak ve yarı fiyatına satılacak.Fiyat/değer orantısı kötü bir motor.Kendi güzel ama sonuçta 300 CC..
Bu motor fiyatı yüzünden hak ettiği yeri bulamayan motor.çok güzel bir motor.
4 pespese olumsuz yorum, noluyoruz abiler baskin mi var...;-))..gunlerdir neredeydiniz....
şaka bir yana, 5000 km kullandım, ne bir cikarim ne bir anlasman var..yasim 50 bu 20. motorum, 38 yila yakindir faal mitorcuyum. Arabam var sukur honda crv..bisiklet aldim 2950 tl carraro sportive 227..
Niye soyluyorum bunlari; ukalalik olsun diye degil. Yani bascavusun esegi degiliz, zaten hep boyle proflar cikar ille bi marka modele kafayi takar hic binmedikleri alete veryansin ederler..iste by yüzden arada girip KULLANDİGİM MOTORLAR HAKKİNDA yorum yaziyorum..bu tarz motor arayan ve muhabbete degil bilgi almaya ihtiyac duyanlar icin.. Yok 300 cc y mis yok kucukmus..africa buyuktu onu sattim 60 a? (Ha bunada yalan dersin. E burdan koyayim noter satisini varmisin? ) vw niye gun be gun cc dusurerek daha yuksek beygir aliyor? E o zaman herkes v8 landrovera binsin? İkinci el alinabilir polo golf yerine dimi..tas hibi kocaman araba..bende lexus gs300 vardi 2000 model o zamanlar alet ucuyordu zira duz 6 3000 cc motor 225 bg..ama simdi 2019 da poloda ne bileyim 1.3 motordan bile 150 bg aliyor? Eski dizeller neydi 3000 cc den 100 bg zordu simdi ne durumda? 1.6 dizel 150 bg..yani 300 cc kucuk..neye gore kucuk niye aletin 40 bg oldugunuda eklemiyorsun? 300 cc evet AMA 40 BG..agirligida oranla bakalim..175 kg....eskiden bmw f650 vardi bilirsin belki.50 bg 192 kg..bol topla carp bakalim hangisi zayif..biri 650 digeri yarisindan az...KUCUK ENDURO ARAYAN O SEKİLDE BURAYİ OKUYAN ARKADAS BEN İLK KEZ KAWA ALDİM 5000KM USTU KULLANDİM ARACTA SOLLADİM YOKUSTA CİKTİM. SANA TAVSİYEM BİR BİNMEYENİN İKİNCİSİ BİLMEYENİN DEDİGİNE KANMA...BASKADA YAZMİYORUM BU TOPİGE..İSTEYEN OZELDEN SORABİLİR..
Hocam bence siz olaya çok yanlış yerlerden bakıyorsunuz.
300cc 40 bg tamam ama bu 40 beygiri tam 11.500 devirde veriyor. Evet 11.500
26nm lik gariban torkunu da 10.000 devirde veriyor. Millet 10bin devirde 40 beygir veren motoru ne yapsın? 4bin devirde 15 beygir 10nm tork veriyor.
40 beygir, 40nm Torku 1500 devirden itibaren vermeye başlayıp 6000 devire kadar 100bg, 100nm tork veren makineler var. Beygir herşey değil. Versys x300 aynı R25 gibi alt devirleri ölü çok hissiz bir motosiklet. İnsanlar his istiyor, alt devirden itibaren güç istedikleri için yüksek hacim tercih ediyorlar.
F650gs ile karşılaştırmışsınız ama f650gs dediğiniz motosiklet 60nm torkunu 5250 devirde veriyor sizin 300lükten 3 kat daha güçlü. 50 bg gücü de 6800 devirde veriyor. F650gs 300 lük ninjayı yer bitirir karşılaştırılacak motosiklet değiller dediğim gibi bakış açınız yanlış
Çok konuşup da aptallığınızı ortaya koyacağınıza, konuşmayın da hiç olmazsa herkesin şüphesi kalsın.
Abraham Lincoln
motora kötü diyen yok ki zaten fiyattan yakınıyor herkes.
Yani beklenti önemli, siz bir çok motora sahip olmuşsunuz ne istediğinize karar vermişsiniz motor ihtiyaçlarınızı karşılamış almışsınız biniyorsunuz ne güzel.
İlk motor ya da ikinci motor olarak alan adam kısa sürede değiştirmek isteyebilir bu motorun kötü olmasıyla değil beklentilerin şekillenmesi ile ilgili. Ben toplamda 3 motor sahibi oldum üçüde farklı tarzda ama daha benim motorum şu diyemem. çünkü hala şekillenme aşamasında. Sıfır alıp kısa sürede satılırsa da güzel zarar ettirir bu da bir gerçek. ikinci el uygun fiyatlı alınırsa satarken çok üzmez ama yine hemen bir çırpıda satılacağını sanmıyorum.
İkinci enduro olarak almayı düşünüyorum.syarında çift silindir makina yok.crf ralli 40 dayanmış.bu motorun içinden iki tane crf çıkar.piyasa da fazla yok zaten ,oysa tr de çok ihtiyaç bir segmentte bulunuyor.
Motosikletin xt660r,ikinci motor olarak versy mi ?
https://www.visordown.com/reviews/ro...0-rally-review
Burda diyor ki versys 300 den iki degil 3 tane crf cikar diyor...
Saka saka..eger tur ve gunluk yol motosikleti ariyosan verys 300,yok eger off road yetenegi olsun ama uzun yola da gelebilsin isteniyorsa kesinlikle crf demislerrr.
Yazida dikkatimi ceken diger nokta ise versys 300 crf den 180 pound daha ucuzmus
Bence 40 bin tl ye satilacak bir makinaya burda 73 bin vererek(guncel fiyati hakkinda bilgim yok,sitede yazmiyor,amator bunlar normal) cok kral bir hareket yapmis olursunuz..kawasaki turkiye de yasatilmali, herkes 3 5 atmali...evet.
BU kadar pahalı olmasa kesinlikle alırdım
ama bu bu kadar pahalı olmasa f800 veya afrika twin de bu kadar pahalı olmaz ee o zaman da ben 300 cc ye binmem
Ben aldım arkadaşlar,yalovadan Mersin'e çok rahat geldim.arazidede iyi performans.muadili tek KTM 390 adv dır.değeri anlaşılamamış güzel bir alettir.kullanocı yorumlarını yazarsanız yardımlaşmış oluruz.
pahalı derken neye göre pahalı elma mı armut mu ezbere konuşmamak lazım, üst segment motosiklet modellerinde kullanılan kaydırmalı debriyaj kullanılmış, bu tarz özellikleri olan motosikletin fiyatının pahalı olması normaldir, Ktm 390 adv de aynı şekilde. bahsettiğim iki model de her ne kadar tel jantlı olsa da yol endurosudur, arazi yaparım düşüncesine girmemek lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
iyi günlerde kullanın, kafama yatan ikinci elini bulursam benim de düşündüğüm modellerden biri.
Bu motoru kullanan yokmu yav.yan çanta demiri alacağım bilgisi olan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
Çanta demirlerini nerden aldınız hocam ölçü ve foto atarmisiniz.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)