on numara.. aynı renk arkadaşımda var. yeşil dışında başka renk getirmemişlermi acaba..
yalnız yan giviler pek güzel olmamış şu shadın çantaları çok güzel yakışır
https://www.fastbikebits.com/product...itting-kit-set
Givininkileri pek beğenemedim.
https://www.motosikletaksesuarlari.c...ICI_43219.html
Shad'ın o çantaları CF Moto 650MT'nin çantalarıyla aynı galiba? Versys 300'ün çizgilerine Givi'ninkiler daha uygun gibi. Zevk meselesi tabi... Her iki çanta seti de güzel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Givi'ninkiler acık daha büyük gibi de...
aynen zevk meselesi .. neticede aftermarket firmalar belli çantaları bir çok modele uyarlıyorlar..
Shadınki daha sportif estetik geldi gözüme.. givininki işlevsel yani ciddi bir yolun varsa evet givi iş görür ..
Cantalar cok iyi degil, ama uzerinde geldi. Demirle beraber 2500 tl filan tutuyorlar. 3 canta toplami 22+22+34 =78 lt. Orjinal cantalari olsaydi keske onlar harika.
Saka maka derken sis fari, gidon yukseltme, elcik koruma, ruzgar deflektor, ayak genisletme, usb sarj siparisine ilaveten bugun hayatimda ilk kez egsoz siparisi verdim. Ara boruda olacak , yoshimura r77 carbon. Orjinali 3500 tl gibi. Dovize binaen artmista olabilir. Ben toplamda 750 tl gibi bir rakam odedim replikaya.
Sesi diger tum klasman motorlarda da oldugu gibi fazla kisik ve metalik. Yuksek sesi cok sevmesemde tok olmali. r77 nin susturuculu hali gayet guzel. Birde malum , alet 120 ile giderken 9000 ceviriyor, seste metalik olunca resmen kafanizi kaldirip ruzgara kapilmak , ruzgari duymak istiyorsunuz bastirsin diye. Ses toklasinca belki daha hos bir his olabilir.
Motoru almadan once takildigim konu ebatlariydi, altimda kucuk kalirsa vs. Esim saolsun bu konuda cok acimasizdir, o yuzden cok irdeledim. 95 bmw f650 ile ayni olcude, teker capina kalinligina kadar. Eskiden vardi bmw, esimin o zaman kucuk degil demekki deyip ok verdi. Cidden getirdigimde ilk tepkisi yine kucuk durmadigi yonunde oldu. Africadan illaki kucuk. Ama inazumadan, mt25 ten bariz buyuk. Kle 500 lede ayni hemen hemen. Versys650 ile cok yakin ama malum buyuk cc nin motor hazneside buyuk, radyatoru egsoz manifoldu vs derken motoru cok irilestiriyor. Tekerlerde kalin. Ama olculere bakinca 3 cm 5 cm fark var. Izmirde hem 650 hem 300 vardi yanyana. Cm olarak farklari yok, 650 lik kasli.
Sele ve amortisor sertligini kusur saymazsak elestirebilecegim 1. konu amortisor boyu ve yaylanma mesafesi olur. 17 cm sanirim. Tmm yol motoru ama one 21 cant ve 25 cm filan yaylanma verseydi crf 250 ile arazide yarisirdi.
Daha oncede ifade ettigim gibi ilk kawam bu. z motor , parca fiyatlari vs bir yana birakirsak meger kawasaki cidden cok kaliteli cok rafine bir markaymis. Hele o alt devirde sakin, yer yer ölù ve ekonomik ama bir devirden sonra racinge donusme hissine, redline a yakin bir yerlerde maximum tork ve bg almasina ve o devre kadar gaz tepkisini hep korumasina hayran kaldim.
Benim bu motorda çok beğendiğim yanı yakıtı.. her şey güzel ama bunca şeyin yanında akranları vstorm yada rx3evo gibi basdınmı yakmıyor.. vtorm250 alan bir arkadaşla konuşdum düşük hızlarda gayet iyi yakıyor dedi 3.5 gibi ama 120-130 gibi rakamlara çıkdınmı 5.5 leri görüyor dedi. Versy300 de bassanda o 5.5 gibi rakamları görmek zor iş kaldıki vstorm top speed ancak zaten 135 falan versys rahat 160-165 leri görüyor .. ss motor değilki bu adv türevi gezi seyahat motoru için gayet yeterli bence.
Benzin 7 tl yi geçmiş arttıkça artıyor bugünde mesela 22 kuruş zam gelmiş onu ötvden karşılıycaklarmışda yakında onuda yansıtırlar vatandaşa gibime geliyor.. yakıt değerli .. motorun yaktığı yakıt insanların gezme ve seyahat etme zevklerine kadar herşeylerine etki ediyor..
Africa 6.5 lt yakar , vmax 7.5 lt gibi şehir içinde. Gelde bin.
Rally daha guclu degil, 24 bg 18 nm. Ust devirde canlaniyor degil racing gibi oluyor dedim. Hani bazilari cildiriyor vs de diyor. Yoksa 2000 devirde de gidiyor, 3000 de de. Ben ciftlige gidiyorum 500 mt toprak bozuk yol. Sikintisiz gidiyor. "Kullanirken" verdigi eksiklik bu, oda eksiklikse, yani ayni motor ayni tork ve ayni vites araligiyla bu degisiklikler yapilsa zarari olmaz ama cok faydasi olurmus. Sonucta rally de tam cross degil, 4 zamanli motor. Agirda crosslara gore.
2000 km oldu alali, cok memnunum, eldiven gibi uydu beklentilerime. Yakiti super, sehir ici 3-3.5 arasi yakiyor, sehir disinda da eger 8000 devri gecmezseniz -ki yaklasik 110 km hiza tekabul ediyor- bu rakam gecerli. Agirlikli tapagaz giderseniz 4.7 ( 900 km de test etmistim ). Sehir icinde 400 km rahat goruyor bir depoyla, apacilik yapmadan tabi, ama tasarruf ettireyim surusude degil. Bugun hararet gostergesi ilk kez 6 kademenin 5 ine cikti ve ben tereddit ettim, normal gelmedi bu kadar isinmasi. Tanidigim bir ustanin yanina gittim, zamane kucuk cc motorlari isinabiliyor desede icime kurt dustu bi kere. Test etmek icin calisir durumda beklerken Ankara ulusani aradim. Telefonu acan kisinin motosikletle uzaktan yakindan alakasi yok.;-)..biraz iteleyerek konuyu anlatinca usta gormeli dedi..oysa sadece fan gosterge kaca gelince aciyor diye sormustum..:-)..allahtan o arada fan actida boyle sacma bir diyalogu uzatmak ve ankaraya gitmekten kurtuldum. Motor sicak seviyor, hararet gostergesinde 6 kademe var ve fan neredeyse 6 da aciyor. Daha dogrusu 5 kademe yaniyor biraz daha isinirsa aciyor. 6 kademe olmuyor, tam limitte bi yerde sanirim acma noktasi.
Yan ayak genisletme, sis farlari, gidon yukseltme geldi ve takildi, daha gelecek bi bukadar daha malzeme ve karbon egsoz var. Hepsi bitince resim koyacagim..
ısınmayı motul ün cool expert serisi falan olan antifriz onla çözebilirsin belki .. kaliteli bir antifriz ısıyı bariz değiştirir..
Isinmiyormus aslinda, normal karakteristiginde fani biraz sicakken aciyor, acinca seri halde dusuyor..benimkisi bilmemekten kaynaklandi. Egsoz dahil tum aksesuarlar takildi , sadece usb sarj gelmedi, bekliyoruz..resimler umarim cikar. Egsozla ilgili videoda var yukleyince linki paylasirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Takilanlar ;
-Yoshimura R77 replica full karbonfiber egsoz
-40w sis farlari
-Elcik koruma
-22 mm gidon yukseltme
-Ruzgar deflektor
-Yan ayak genisletme
Usb sarj ve minder yolda. Baska takmayi dusundugum bisey kalmadi. On far koruma ve karter koruma takabilirim ama gereksiz. Egsozda silencer (db killer) da takili , bos taktik alt devirler etkilendi ayrica ses fazlaydi, silencerla motor hem eskisinden daha performansli hem bence ses ideal seviyede...egsoz toplam 850 tl ye aliexpressten.
Sayın Aymer19 memnun musunuz versys 300 den. Ankara'da servis-yedek parça sorun oluyor mu? özel mesaj göndermeye çalıştım ama acemilikten başaramamış olabilirim. Kendi şartlarımda en uygun bir motor gibi görünüyor tavsiye eder misiniz ikinci elde...
cok memnunum, africa twini sattim, vmax i de satabilirim ama kawa kalacak. bayagi aksesuar taktim. simdide versys yazili aluminyum manetler geldi onlari takacagim. yakit 4.7 lerde seyrediyor sanirim buyuk motor kullanicisi oldugum icin basiyorum. hiz olarakta yokus asagi 173 gordum normal yolda ruzgar yoksa 160 diyor. 120-130 la cok rahat seyredebiliyor, arac sollayabiliyorum. kusur yok motorda, yakit az olsa iyi olurdu ama basinca hepsi yakiyor. ikinci eli dusunmeden aldim.illaki honda yamaha gibi gitmez ama enduro olmasi daha kolay satilmasini saglar sanirim. hem o kadar motor aldim sattim , elimde kalan hic olmadi.
Selamlar hocam öncelikle motor hakkında ki paylaşım ve bilgilendirmelerinizden dolayı teşekkür ederim. Bu motorsiklet e çok merak sardım.10 yıldan beri CBF 150 in var halende var. Arada değişik motorlara bindim. En son geçen yıl 7 bin km kadar NC 750x dct kullandım günlük kullanımda çok ağır ve kullanışsız geldi ve dct olmasından ötürü alışamadım kendim tarımla ugrastigim için tarla yollarında hiç olmadi. CBF 150 şehir içi ve tarla yollarında mükemmel fakat şehirler arası yetersiz geliyor büyük motor oluncada NC gibi şehir içi ve tarla yolu ağır geliyor ve sonuç olarak 250 CC bandında bir motor almaya karar verdim araştırmalar sonucu x300 ve GS 310 arasında kaldım ama tercihim x 300 den yana ağır basıyor. Bu motoru şehir içi günlük ve hafif arazi şartlarında CBF gibi kullanmak vede şehirler arası artcili turlar yapmak için almak ve en az 10 yıl kullanmak istiyorum sizin yorumunuzu almak isterim uygunmudur dezavantajları nelerdir şehir içi CBF 150 gibi şehirler arası artçı ile NC 750 gibi tatmin edici olurmu
Hocam gec gordum kusura bakma. Resimlere baktiysan benimde ciftlik tarzi bir yerim var, son 500 m yolu toprak, x300 orda gayet dengeli guzel. Bende africa dct vardi ayni yolu onunlada gitmisligim var ama bunun kadar kivrak degil. Agir ve dct kendi basina buyruk. Ben bu dct yi bir daha asla almam bu arada..daha cok yolu var gelismek icin. Ben rks 200, lifan 200, mt 25, inazuma sahibi oldum. Sehir icinde iyiler ama sehir disi asla. Sadece mt25 uzun yolda hizli gider ama o kadar, hem cok kucuk hem canta olayi yok, enduro degil. Mt 25 koyede gitmez. Tek olayi hizdir, o konuda iyidir.
Bugun 930 km yoldan geldim versys x300 le. Corumdan koycegize. Hava 35 ustu sicaklik. Motor banamisin demedi. Cok memnunum. Yolda hep bravo kawasaki diyesim geldi. Soyleki, motor 165 e cikabiliyor, bunun 157-158 i kolay sonrasi zor. Yokus asagi 173 gormuslugumde var bu arada. Hiz malum uzun yolda en gerekli sey. Birde ara hizlanmalar 140 la giderken 155 e de hizli cikiyor alet. Tam ninja hesabi. Boylece isteyipte sollayamadigim arac hemen hemen yok gibi. Merso, bmw lerle yuklenirsen ayni takip hizinda gidebiliyorsun. Yerlilerde meganlar hizli gidiyor, onu farkettim, onlari kafa kafaya geciyorsun. Yani 300 cc gibi degil alet malum 40 bg 26 nm ve 175 kg. Virajlari mukemmel africanin suspansiyonu yumusaktir mesela bu sert, cizgiyi hic kaybetmedi, frezeli virajlarda africayla cok antipati olur bu ise belki lastik izinden o tip yollarda bile stabil. Hayran kaldim. Sele sert diye cok hayiflaniyordum mesela, ama aslinda meger uzun yolda sert sele daha az acitiyormus onu farkettim, zaten isininca yumusuyor. Gelelim yakit konusuna, motor suan 8500 km ye yaklasti sanirim ve rodaji da bitti , yakiti dustu, 249 tl ile 829 km yaptim. Benzini uc kez aldim. İlki 6.66 tl/lt ikincisi 6.61 tl ucuncusu 6.63. Var hesabini yap. Ama bir iki radar bolgesi disinda 130 un altina dusmedim hic. 4.5 lt/100km gibi bir tuketim. Ustelik depo buyuk oldugu icin 3kez durdum yakita. Depo dolu ciktim 829 km de yine doldurunca yaptigim hesaptir yukaridaki.
Sehir icinde arkada 3 lu canta olmasina ragmen tuy gibi, ama ben gidon yukseltme vs de taktim onunda etkisi vardir. Cbf 150 den cok farki yok, kolaylik olarak, cbf kullandim biliyorum. Zaten bazen sehir icinde aklima motorun altimda cok kucuk durup durmadigi gelir, zira motor oyle hissettiriyor, vitrinlere baktigim cok oluyor ulan madara oluyoruz altimizda kayboluyor motor mantigiyla ama hayir. Motor cusseli , zaten benzinliklerde vs hep kaclik bu diyorlar 300 diyorum ama ti ye aldigimi saniyorlar ;-). Ben versys 650 ile yanyaneykende gordum, 650 biraz daha kasli ama boyutlar ayni gibi.
Lafin ozu, yakin zamanda satacagimi hic sanmiyorum, asiri memnunum, adamlar 300 cc den cok kullanisli bir enduro yol-motoru yapmislar sonunda.
Nc750 ile ilgili bir dip not. Sadece ustune oturdum, alasim vardi bir donem, arkadasin biri dediki ruhsuz motor, bir dahada yanasmadim. Ekonomik belki ama sacma gereksiz bir alet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Denizli çıkışı, 12/08/2019
Hocam sakin yanlis anlasilmasin, reklam yapar gibi oluyor benim mesajlar ama yeminle kawasaki ile hic bir bagim yok ;-). Zaten basima gelmedi ins. gelmezde ama bu motorla ilgili tek korkum servisi. Honda bu konuda 1numara, yamaha 2. Suzukinin servis parca durumu kotuydu. Kawayi bilm. parcasi pahali sanirim bi onu biliyorum. Ama suda var honda africanin bir oncam vidasi 18 tl idi simdi 25 olmustur. Onlarda bedava vermiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
Birde motora baya aksesuar taktim egsoz dahil. Suan manetler bile versys yaxili. Yani kisisellestirdik motoru, kendimize gore yaptik. Orjinal egsoz cok sessiz ve cikardigi seste mekanikti. 3 lu canta, sisler vs..tam yol motoru yaptik.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)