Bir çoğumuz bilmiyordur, Goldwing motor ve şase olarak ilk planda spor motosiklet olarak tasarlanmış. Görüntüsü hiç belli etmese de genleri aynı:
Bir çoğumuz bilmiyordur, Goldwing motor ve şase olarak ilk planda spor motosiklet olarak tasarlanmış. Görüntüsü hiç belli etmese de genleri aynı:
Evet doğru hatta şu anda eski model spor kasa olarak malum sitede 2 tane satılık var
Türkiye’de öyle bomboş yollar yok ama kafalar var. Trafikte goldwing kullanan birine sordum. Abi zor olmuyor mu? Normal bir motorcuk sürsene dedim trafikte. Şöyle bir baktı ve bunun tadı ayrı dedi. Az geri çekte aradan geçem bari dedim. Yol verdi, ben geçtim o ise halen bekliyordu.
Trafikte kullanılmayacak motoru kasıtlı şekilde trafikte hava atmak için kullanan herkes bana göre boş kafalıdır. Kullanmama gerek var mı? İsterse motor seni orgazm yapsın, trafikte kullanmak boşluktur. Bu bahsettiğim trafikte İstanbul trafiği.
İstisnalar hariç öyle büyük ve aralara kenarlara giremeyen bir motoru İstanbul'da günlük kullanmaya çalışmak tam bir işkence; koltuğu büyük ısıtmalı, kaloriferli, bilmem kaç hoparlörlü ve silindirli olsa ne yazar? O alet touring için, commuting için değil. Onu alabilen adamın commuting için de kalburüstü bir şey alacak bütçesi illâ ki vardır. (Yoksa zaten Goldwing de bütçesine uygun değildir...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------
Burada bir hakimiyet eksikliği varsa İstanbul trafiğine hakimiyet eksikliğidir o, Goldwing'e hakimiyet değil
Haşo ben Gold kullandım,
Kandıradan şileye kadar gittim, durmadığın sürece gerçekten problem yok, araba hissiyatı var, ama hiç durmak istemedim. Durup kalktığında bedford kamyonlar gibi kalkıyor resmen. 50-60 km sonra inip kendi motoruma geçtiğimde (Versys 1000) bir anda demir yığınına geçtiğimi, ve gidonumun felan yamuk olduğu hissiyatına kapılmıştım.
İşin özü alışsanda alışmasanda trafik içerisinde sürülecek bir alet değil. Haftada bir kez grup ile çıkıp şehirler arası yapacaksan evet Range gibi konforlu, hayatta devrilmez gibi hissediyorsun, ama trafikte no!
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
sohbet aynı yere gelir zevk mi amaç mı.. bu kadar net..
scooter bana göre şu an amaç zevkide çok var o ayrı ama öncelikli amaç aralardanderelerden kıvralıkdan rahatlıkdan durkalkda e5 de köprü trafiğinde mahmutbey trafiğinde şehir içinde ilaç gibi.. o yollarda goldwing sürermiydim minübüse otobüse atlar giderdim goldwingi bir köşeye park edip...
zaten iğne deliğinden geçiyoruz normal motorla goldwing gibi damperli kamyonla hiç uğraşamam.. bu arada bende artçı olarak fethiyeden köyceğize gitmişdim motor on numara konforlu rahat güvenli arkada bardaklığı bile vardı ..
Aynen, bu trafikle Goldwing yerine araba daha iyi daha rahat ve zahmetsiz. Nasılsa aynı sürede gideceksin / park derdi de aynı.
Scooter 2. motor olarak candır, özellikle istanbul trafiğinde
Şehir içinde ben de Goldwing kullanmam yahu. Hatta ST1300 falan da kullanmam. Ama avatardaki motosikleti kullanırdım. Goldwing ile aralarında 10 kilo var yok. Yürüyen heykel, hareketli sanat eseri...
Ivır zıvır skuterlar istedikleri deliklerden geçsin gitsin. Bu aletin üzerindeysem bir yere yetişmeye çalışmıyorumdur zaten. Mutlu olduğum yerdeyimdir
Bu arada bir soru. Aşağıdaki şıklardan doğru olanı işaretleyin:
A - Motosiklet ruhu
B - Skuter ruhu
C - Dikiş makinası ruhu
D - Doblo ruhu
Scooter kullanan adam rengarenk çorap giyip üstüne de çorabı gözüksün diye kısa pantolon giyer.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Amaç meselesi; amacınız motosiklete binmekse motosiklet / scooter ayırımı yaparsınız, scooter'ı motosikletten saymazsınız, amaç ulaşımsa ikisi de aynı, iki tekerlekli araçlar.
Scooter lafı benim için naked, ss, enduro, cross falan gibi bir "tarz" anlamına geliyor, otomobil / pikap gibi bir araç farkını ifade etmiyor. Size öyle bir fark ifade ediyorsa sizin amacınız benimkinden farklıdır; amacınız motosiklete binmek ve eğlenmektir.
Benim için ulaşım 1. planda, ha üstüne bir de eğleniyorsam ne âlâ. Elbette vitesli bir "motosiklet" sürmek bir scooter'a göre sürüş açısından daha "eğlenceli", ama bu meretlerin istediğin yere daha çabuk ve ucuz gitmek, istediğin yere istediğin zaman gidebilmek gibi eğlenceleri de zaten var. İkisiyle de yolda yolun kendi eğlencesi de var (geze geze göre göre gitmek), sadece "motosiklete" bindiğim için eğleniyor olmak benim için (ve herhalde yaşım gereği) biraz kısır bir eğlence anlayışı maalesef...
Benim için scooter motosiklettir. Seversiniz sevmezsiniz, o ayrı.
Viteslinin tadını alanlar için bir bakıma doğru bir önerme ama maddi durumun elverişliyse ve kalabalık bir şehir de yaşayıp, alışverişe falan çıkıyorsan; extra taşıma hacmi ile compact, yani verim istersen... bunu en iyi scooter karşılar.
scooter zaten motorsiklettir 2 tekerdir motoru vardır bitti gitti gerisi teferruat.. herkes aynı riski alır scooterı manueli.. hiç farketmez..
şu yaşıma kadar 30 a yakın motorum oldu bazıları çok kısa dönem bazıları uzun dönem say desen çoğunu unutmuşumdur sayamam bile .. bu kadar motor içinde bir şu anki x10 motorum birde bir ara silverwing 600 üm vardı sadece iki tanesi scooter dı gerisi alayı manuel. ne oldu başımız göğe mi erdi hayır yerin dibine mi girdi hayır..
konjektür neyi gerektiriyorsa ona yöneliyoruz yarın satar tekrar manuel alırız sonraki gün satar tekrar scooter alırız.. bu kadarda ego lego yapmayın bakın yolunuza keyfinize..
Motora çok kutsi ulvi bri değer vermeye gerek yok neticede bir avuç civatadır egoları legoları nefsinizi işin içine katarsanız olay dallanır budaklanır .. gereksiz böyle konular oluşur. bizim gibi adamlarada kafa bulmak geyik yapmak trollemek düşer..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
şu anda istanbulun trafik olarak nerdeyse 7/24 yoğun olduğu bir bölgesinde yaşıyorum çalışıyorum gittiğim yerlerde beşiktaş levent maslak üçgeni burdaki trafiği istanbullara zaten anlatmama gerek yok..
şu an scooter ilaç gibi dur kalk trafikde yoğun kilit felç trafikde yakıtıyla konforuyla bagajı torpidosu cepleri gibi depolama alanlarıyla çok çok işime yarıyor.. en basitinden telefonumu torpidoya koyuyorum içinde zaten şarj yeri var şarja koyuyorum şarj ediyor kaç defa bu özellik ne kadar çok işime yaradı..
torbalık gibi önde duran minnacık plastik bir halka bile yeri geldiğinde ne kadar inanılmaz işlevsel bir şey oluyor yaşayan bilir..
Yarın emekli olurum sessiz sakin bir yere taşınırım gider kapıma bir cruiser alırım yada enduro alırım o zamanın şartlarıda ona el verir belki ikinci bir scooter kısa mesafa bakkala denize sahile gitmelik gelmelik alırım.. zamanın ruhu neyi gerektiriyorsa öyle yaşıyoruz..
Abi bizim burada bir dişçi arkadaşta var.Çok zorda kalmadıkça Goldwing'i şehir içinde sürmüyor.Şehir içinde sürmek için 2.motor olarak cub tarzı bir motoru var.Goldwing'i sadece şehirdışı kullanıyor.Amerika'da şehir içinde Goldwing olur ama Türkiye trafiğinde ciddi şekilde eziyet.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
haşmetin sorunu o zaten amerikan yaşam tarzı ve kültürünü türkiyedekilerde böyle yaşıyormuş gibi bir algılama sorunu var.. keşke olsa ama ne yaşam ne gelir ne düzen nede hayat kalitesi zıt olunca adapte olamıyor.
Oradan daha iyi olduğumuzu anlamıyor tabii.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)