motosiklet pantolonumu kaybettim
Reklamlar
-
11 Aralık 2018, 18:16
#41
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Kontak anahtarını önceki motorumda ben de kaybettim, avm den çıktım 3 km kadar gittim, ilk durduğum ışıkta anahtarın olmadığını farkettim, ters istikametten geri döndüm, karşı şeride baka baka, en son avm de motoru çalıştırdığım yerde buldum, o an anladım ki benim kontağı her zımbırtı açıp kapatabiliyor.
Valla helal olsun ben motor çalıştığı sürece anahtarın yokluğunu hissetmem. Hatta bırak çalışmasını çoğu zaman farketmem. Bir keresinde motoru park edip yarım saat uzaklıktaki sahil kenarı cafede 3 saat geçirdim geri geldiğimde anahtarı cebimde bulamadım neyse ki kontakta öylece duruyormuş :D Pantül kaybeden arkadaş bana çok masum geliyor yani :D
Reklamlar
-
11 Aralık 2018, 19:00
#42
Logaritma ,bu konunun mana, önem ve dahi ehemmiyetini ifade edebilmek için bu senin paylaştığın fotodan gayrisi boşdur . Amma bu arkadaş manitasıyla güreş ediyorken sanki manjtasının abisi hoş
geldin ziyaretinde bulunmuş gibi görüküyo. Bende o şekilde bir intiba bıraktı.
-
12 Aralık 2018, 10:02
#43
zekvan adlı üyeden alıntı
Valla helal olsun ben motor çalıştığı sürece anahtarın yokluğunu hissetmem. Hatta bırak çalışmasını çoğu zaman farketmem. Bir keresinde motoru park edip yarım saat uzaklıktaki sahil kenarı cafede 3 saat geçirdim geri geldiğimde anahtarı cebimde bulamadım neyse ki kontakta öylece duruyormuş :D Pantül kaybeden arkadaş bana çok masum geliyor yani :D
Ben de motor sürerken 3 şey tik haline gelmiş. Bir sürekli ayna düzeltmek, iki sık sık sinyal düğmesi kontrolü, üç ise kontak anahtarının konumu. Anahtarlıklarım hep yumuşak malzemedendir, oraları çizmesin diye, ama anahtarlıkta top case inde anahtarı olduğundan her duruşumda o anahtarı, yumuşak anahtarlığın üzerine bir yere sabitlemek için uğraşıyorum.
Anlattığın olayı da yaşadım bir kaç kez. En son balığa gittim misal, motoru limana koyup mendireklerin ucuna gittim, döndüğümde anahtarı top case in kilidinde buldum.
-
12 Aralık 2018, 13:11
#44
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Ben de motor sürerken 3 şey tik haline gelmiş. Bir sürekli ayna düzeltmek, iki sık sık sinyal düğmesi kontrolü, üç ise kontak anahtarının konumu. Anahtarlıklarım hep yumuşak malzemedendir, oraları çizmesin diye, ama anahtarlıkta top case inde anahtarı olduğundan her duruşumda o anahtarı, yumuşak anahtarlığın üzerine bir yere sabitlemek için uğraşıyorum.
Anlattığın olayı da yaşadım bir kaç kez. En son balığa gittim misal, motoru limana koyup mendireklerin ucuna gittim, döndüğümde anahtarı top case in kilidinde buldum.
O da bir şey mi ben birden fazla kez anahtarı kontakta bırakıp, motoru park edip eve gidip yatıp uyudum. Neyseki motor bir kaç kilitle bir yere bağlı idi. Sabah anahtar arıyorum, motorun başında bi baktım kontakta takılı duruyor. Hani hırsıza "bak al kardeşim uğraşma" der gibi amme hizmeti.
Bir kez de topcase ve kilitlerin hepsinin anahtarları aynı anahtarlıktaydı (kontak hariç) motora binip gitmişim ve cebimden düşmüş. Motoru bıraktığım yerde bi dükkan var, ertesi gün dükkan sahibi kadın bana diyo ki "ben burada bir anahtar öbeği buldum sizin mi", ben kadına "yoo benim diil dedim, iyi mi?" kadın da gözümün içine baka baka "ben atıyorum o zaman bunları" dedi. Ben de bir gün sonra topcase'i açamayınca işe uyandım, ama anahtarlar çoktan çöpe gitmişti, yedeklerini kullandım kalan dönemde.
Yani patolonunu kaybeden dostum üzülme, bak ne saftiriklikler var hayatta.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)