23 km hızla yapılan high side...
Reklamlar
-
şuan tek elle yazıyorum ve çok can sıkıcı bir durum.
fotoğrafta göreceğiniz üzere 6. km de gerçekleşti.
şöyle ki dönel kavşaktan dönerken
hatta döntükten sonra ile düzleşme arasındaki zamanlamada gerçekleşti
soğuk ve kuru asfaltta ve ısınmayan lastikle dönel kavşağın içinde su birikintisi ile karşılaşınca
23 km de bana high side yaşatmasından dolayı başıma gelen olay şöyle
bell vortex kaskım yere sekere 2 gere çarptı
sağ kolum üstüne düştüm.
sağ ayağım motorun altında kaldı ve azda olsa sürüklendik
yds diablo 11 bot olmasına rağman sağ ayak bileğim ciddi şekilde ezildi.
gene motor altında kalan çizmenin yapısı biraz değişti. uc kısmı yamuldu.
hudson deri montum olduğundan fazla bi zarar almadım ama dediğim gibi sağ kolum üzerine düştüğüm için hasar aldım
tech90 korumalı kevlar pantol olduğundan bacaklarda bir hasarım yok
aldığım tek hasar sağ ayak bileğim ve sağ kolum ve sağ el bileğim.
röntgende hiç bır sıkıntı çıkmadı. sağ kolumda travma olduğunu söylediler
krem ve hap verdiler.
sağ kolumu L şeklinde tutabiliyorum sadece.
23 km hızla high side insana bunları yaşatıyorsa daha hızlı bir durumda neler olur bilmiyorum.
ilk abmulans lı kazamı yaşamış durumdayım.
bu arada motorda hiç bir arıza yok. zaten bacağımın üstüne düştü
Reklamlar
-
-
-
geçmiş olsun
istemdışı gerçekleşen şeylerden hem ders çıkarmamız hemde bu motosiklet sevgisinden vazgeçmemek kaydı ile tekrardan geçmiş olsun.
-
-
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun
istemdışı gerçekleşen şeylerden hem ders çıkarmamız hemde bu motosiklet sevgisinden vazgeçmemek kaydı ile tekrardan geçmiş olsun.
kişiden kişiye değişir tabi. yatarken olayı enine boyuna düşünüp ne yapsaydım kurtulurdum senaryoları kurdum aklımda.
şu kolum iyileşince biraz alıştırma yapmam lazım galiba.
-
Geçmiş olsun.
Döner kavşaklar çok tehlikeli. Arkadan gelen arabalar, dönünce sağdan ışığı beklemeden gelen araba var mı diye omzu çevirip bakma ihtiyacı (normal virajda böyle bir derdiniz normalde yok)... herkesin gözü önünde virajı daha bir "yakışıklı" dönme hevesi ...
Yeni kullanmaya başladığım 250 cc'lik ile geçen haftalarda otogar kavşağında yavaştan dönerken gazı fazla açmamla arka tekeri az daha kaçırıyordum ... Döndükten hemen sonra, düzleşmeden hemen önceki o arada ... Orası sanırım kavşakların en tehlikeli anı ...
Motosikletinize koruma demiri taktırmayı öneririrm, ama sanırım logodaki marka motosikletse, pek takılmıyor herhalde... veya şekil durmuyor...
Ben uygun koruma demiri bulsam, şekline şemaline bakmadan bn251'e de taktırcam...
Motorun ağırlığının bacağa binmesi kötü olmuş ...
İyi ki kırık falan yok ...
Büyük geçmiş olsun ...
-
Geçmiş olsun. Sende birşey olmamış bu yeter. Bende en son bana araba çarptıktan sonra action cam aldım. Her sürüş sonrası analiz yapıyorum. Ne kadar hatalıyım? Ne kadar hataları telore ederim die. Cam takılı idiyse bir izle. Sonrada kolunu sıcak tut ve iyice dinlen.
-
Benim kazamda da motosiklet ayağımın üzerine düşmüştü. O zamanki motor hafif 120kg civarı. O hafiflik ve bot olmasına rağmen ezilme olmuş 2 gün ağrı çekmiştim. Senin de bot olmasa belki bileğin kırılmıştı. Kalıcı bir hasar olmasın yeter. Her hızda her mesafede ekipman önemli. Geçmiş olsun.
-
08 Aralık 2018, 13:29
#10
Ben 50cc today ile en tehlikeli kazalarımdan birini yaşamıştım. Hjc Kask alpin mont alpin eldiven vardı ve sizden daha yavaştım sanırım akan trafikte bi araç çarpıp kaçtı ve yan şeritteki aracın tekerine kafa attım. Gibi gibi çok tehlikeli badireler yaşadım 3-5 sn içinde. Omuz korumam olmasa today ile sakat kalabilirdim. Alay konusuyum iş yerinde ulan sanki kawasakiye biniyor kılığa bak falan diyolar ama olsun ben korkarım.
Büyük geçmiş olsun Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
-
08 Aralık 2018, 13:40
#11
Geçmiş olsun . Haşmet abi geçen gün birşey yazmıştı sana o geldi aklıma .
-
08 Aralık 2018, 13:51
#12
çok geçmiş olsun hocam. fakat high side dediğimiz motor tutunmayı kaybettikten sonra bi an tekrar tutununca sizi üzerinden fırlatması olayıdır. seninkisi biraz daha low side olmuş sanırım. bacağın motorun altında kaldığına göre düşerken motorun üzerindeymişsin hala. kırık çıkık olmaması teselli olmuş. güzelce dinlen.
-
08 Aralık 2018, 16:16
#13
sultanselim adlı üyeden alıntı
çok geçmiş olsun hocam. fakat high side dediğimiz motor tutunmayı kaybettikten sonra bi an tekrar tutununca sizi üzerinden fırlatması olayıdır. seninkisi biraz daha low side olmuş sanırım. bacağın motorun altında kaldığına göre düşerken motorun üzerindeymişsin hala. kırık çıkık olmaması teselli olmuş. güzelce dinlen.
Bana da 23 ile giderken high side olayı garip geldi.
Geçmiş olsun bu arada.
-
08 Aralık 2018, 16:24
#14
senin kazan aşağı yukarı böyle birşey miydi?
https://youtube.com/watch?v=kPG9Dakeb7Q
-
08 Aralık 2018, 17:22
#15
Acemisin arkadaşım,her gün bi farklı sorunla geliyosun bence bi eğitim al.
-
08 Aralık 2018, 19:15
#16
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
hayır böyle bişey değilde
arka teker yanıma kadar gelip bi anda tuttuktan sonra beni diğer yana doğru hızlıca savurdu.
dolayısı ile sert bir vuruş yaptım asfalta.
dediğin gibi lowside yapmış olsaydım vucudumun sağ eklemleri ezilmezdi
ve kaskım asfalta sert bir şekilde dan dan diye iki kere vurmadı.
yani high side yaptım.
-
08 Aralık 2018, 19:19
#17
-
08 Aralık 2018, 19:20
#18
Buyuk gecmis olsun. Bereket hiz yuksek degilmis.
Motosiklet Ducati degil miydi sizin? TC illa ki vardir. Teker kaymaya baslamadan cok once gucu kesmesi lazimdi. Kapattiniz mi yoksa? Ya da ayarini mi azalttiniz? Arizali miydi? Nasil oldu da devreye girmedi?
-
08 Aralık 2018, 19:21
#19
hasmet adlı üyeden alıntı
Buyuk gecmis olsun. Bereket hiz yuksek degilmis.
Motosiklet Ducati degil miydi sizin? TC illa ki vardir. Teker kaymaya baslamadan cok once gucu kesmesi lazimdi. Kapattiniz mi yoksa? Ya da ayarini mi azalttiniz? Arizali miydi? Nasil oldu da devreye girmedi?
benim motorda yoktu.
2011 model hypermotard 796
Allah ne verdiyse ulaştırıyor arka tekere
-
08 Aralık 2018, 19:31
#20
mavzer-i adlı üyeden alıntı
hayır böyle bişey değilde
arka teker yanıma kadar gelip bi anda tuttuktan sonra beni diğer yana doğru hızlıca savurdu.
dolayısı ile sert bir vuruş yaptım asfalta.
dediğin gibi lowside yapmış olsaydım vucudumun sağ eklemleri ezilmezdi
ve kaskım asfalta sert bir şekilde dan dan diye iki kere vurmadı.
yani high side yaptım.
Hocam gerçekten merak ettim 20 ile giderken o kadar sert bir hamle nasıl yaptı motor.Panikle gaza mı abandınız acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)