böyle tel maşa motorlar aynı olması gayet normal piyasa da tutunmak için küçük cc de rekabet için normal yani
sonuçta şehir içi motoru çin malı da olsa iş görür biz daha çok premium modellere bakalım
misal 300 cc scooter
veya adventure
crf yi ortadan bölen var ama 300 versys kawa yı daha ortadan ayıran duymadım.
İşinize gelen örneğe odaklanıp, oradan edindiğiniz çıkarımla marka genelinde konuşmak ne kadar makul?
Buyrun, premium model karşılaştırması:
https://ridermagazine.com/2014/05/06...aquero-abs-se/
Ama buna da bir kulp bulursunuz siz. "Biri V2 diğeri 6 silindir, olur mu öyle karşılaştırma?" dersiniz, fiyatları, hacimleri, ağırlıkları ve amaçları çok yakın motosikletler olmalarına rağmen... Çünkü Kawasaki kafanızda hep üstündür. Öyle olsun. Ne Honda, ne Kawasaki, ne de KTM umrumda. Hangi firma istediğim motosikleti alabileceğim fiyata üretirse onu tercih ederim. Hiiiiç marka bağlılığım yoktur.
NC'nin sınıfı şahsına münhasır, hangi motorla karşılaştırırsanız hem o motora hem de NC'ye hakaret olur... Bir Depeche Mode veya Red Hot Chili Peppers'ı başka bir grupla karşılaştırmaya benzer.
Skuterlarla karşılaştırabilir diyebiliriz belki?
Hatuuun, kalkanım nerde benim?
Kawasaki firmasından gelen açıklama deyince bakayım dedim, güldüm.
Bunları herkes biliyor hocam çözüm ne, ne yapıyorsunuz?
vergi oranları ötv vs vs
hepimiz mali müşavir olduk kime neyi anlatıyorsunuz bu açıklamada.
Ağalmak şikayet etmek yerine çözüm üretin.
Siz yetkili firmalar sadece kawasaki değil,
bu fiyatlar böyle devam ettikçe, hükümetle masaya oturmadıkça
satışlarınız düşer, mağazalarınızı kapatmak zorunda kalırsınız...
ben motora binmem ama siz zarar edersiniz, bu kadar basit...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)