Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Moto Guzzi V85 TT Nisan Ayında Türkiye’de

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HD güç olarak rezalet. Daha kötü olması çok mümkün değil

    Ama 750cc hava soğutmalı V2 motor için 1.6 litre yağ az değil mi yahu?
    Az vallahi. Kompakt yapalım derken b.ku çıkmış sanki. Neyse aslında yağ kontrolü her sürüşten önce veya ne bileyim en az haftada bir yapılması gereken bir kontrol hani... Yapıyor muyuz? Hayır (ben ayda bir falan aklıma gelirse bakıyorum penceresinden), Japonlar bizi şımartmış ondan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ben bakıyorum valla. Yağ penceresi ince uzun, 8 santim falan. Göze çarpıyor

    Eski Hondam'ınki küçüktü. Ama 4 litre yağ alıyordu

  3. #63

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ne yalan söyleyeyim, penceresi olmasa şimdi baktığım kadar bile bakmam. Bu hikâyeyi duyduğum iyi oldu, biraz daha dikkat edeyim.

  4. #64
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Moto Guzzi V85 TT Türkiye’de!

    Trend Motosiklet, dünyadaki en seçkin motosiklet üreticilerinden olan İtalyan Moto Guzzi’nin enduro sınıfındaki en yeni modeli V85 TT’yi Türkiye’de satışa sundu. Yeni V85 TT, farklı sürüş modları sayesinde hem arazide hem de uzun yol kullanımlarında yüksek sürüş keyfi sunarken, 80 HP gücündeki çift silindirli motoruyla performans arayan motosiklet severlere hitap ediyor.

    Motosiklet dünyasının 1 asra yaklaşan markalarından olan ve Trend Motosiklet’in distribütörlüğünü üstlendiği İtalyan Moto Guzzi’nin enduro sınıfındaki en yeni modeli V85 TT, Türkiye’deki motosiklet severlerle buluştu. Yepyeni bir şasi üzerine geliştirilen V85 TT’deki “TT” ibaresi, İtalyanca “tutto terreno” yani “tüm yol şartları” anlamına geliyor. Paris-Dakar Rallisi’nin 80’lerdeki efsanevi günlerinden ilham alınarak geliştirilen Moto Guzzi V85 TT, klasikleşmiş Enduro tasarım özelliklerinin hepsini bir arada sunuyor. Yüksek rüzgar koruması ve konforlu sürüş pozisyonuyla dikkat çeken motosiklet, 208 kg’lık ağırlığı 830 mm sele yüksekliğiyle rahat bir sürüş sağlıyor. Yüksek konumlu ön çamurluk ve estetik çift far da Moto Guzzi’nin geçmişinde önemli yeri olan 1996 NTX 650 ve 1989 Quota 1000 modellerine atıfta bulunuyor.



    Mandello Kartalı’nı gururla taşıyan Moto Guzzi V85 TT’de; 90 derece açılı, çift silindirli ve 853 cc hacminde kullanılan V motor, 80 HP güç ve 5000 d/dak’da 80 Nm tork üretiyor. V85 TT’nin 21 litrelik yakıt deposu ise 400 km’ye varan menzil sunabiliyor. Önde dört pistonlu Brembo fren kaliperleri ve Continental ABS fren sistemi ile donatılan motosiklette yol, yağmur ve arazi olmak üzere 3 farklı sürüş modu sunuluyor. MGCT çekiş kontrol sistemi ve telli gaz kontrolü sayesinde V85 TT, safkan bir Enduro sürüş keyfi vaat ediyor.
    Kaynak : motor1

  5. #65
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Moto Guzzi V85TT

    İtalyan Moto Guzzi, enduro sınıfının son temsilcisi V85 TT modelini hafta sonu satışa çıkarıyor. Yepyeni bir şasi üzerinde geliştirilen V85 TT, hem arazide hem de uzun yol kullanımlarında üst düzey sürüş keyfi vaat ediyor. 80 HP gücündeki çift silindirli motora sahip motosikletin fiyatı da belli oldu.

    Moto Guzzi’nin yüzyıla uzanan geleneğinin son temsilcisi V85 TT’deki TT ibaresi, İtalyanca tutto terreno yani tüm yol şartları anlamına geliyor. Paris-Dakar Rallisi’nin 80’lerdeki efsanevi günlerinden ilham alınarak geliştirilen Moto Guzzi V85 TT; klasikleşmiş Enduro tasarım özelliklerinin hepsini bir arada sunma iddiasında.

    Yüksek rüzgar koruması ve konforlu sürüş pozisyonuna sahip motosiklet 208 kg. Sele yüksekliği 830 mm. Yüksek konumlu ön çamurluk ve çift far da Moto Guzzi’nin geçmişinde önemli yeri olan 1996 NTX 650 ve1989 Quota 1000 modellerine atıfta bulunuyor.

    Mandello del Lario’da üretilen Moto Guzzi V85 TT’de, 90 derece açılı, çift silindirli, 853 cc hacminde V motor görev yapıyor; 100 HP/litre gibi bir güç-litre oranına sahip olan motor, 5000 d/dak’da 80 Nm tork üretiyor. 21 litrelik yakıt deposu ile V85 TT, 400 km’ye kadar yol alabiliyor.

    Önde dört pistonlu Brembo fren kaliperleri ve ABS fren sistemi ile donatılan motosiklette, yol, yağmur ve arazi olmak üzere 3 farklı sürüş modu bulunuyor. MGCT çekiş kontrol sistemi ve telli gaz kontrolü sayesinde V85 TT, safkan bir enduro sürüşü vaat ediyor.

    1921’den bu yana Moto Guzzi V85 TT, yan panelleri ve ön çamurluk ile ve tabii ki yeni 90 derece V ikiz motorla dikkat çekiyor. V85 TT, sürücü ve yolcu için yeterli konforu sunabiliyor. Koltuğun altında pratik bir eşya gözü bulunuyor. Yüksek ön çamurluk ve çift ön far Moto Guzzi DNA’larını koruyor.

    Klasik off-road tarzı yüksek konumlandırılmış susturuculu egzoz sistemi ve alüminyum motor karteri koruması, dijital gösterge paneli ve ön fardaki LED ışık serisi teknoloji unsurları şık bir motosiklet ortaya çıkarıyor. Far da Mandello Kartalı kendini gösteriyor.

    Şasinin arka kısmı, yük kapasitesini optimize etmek ve yolcuya iki geniş ve pratik tutma kolu sunmak için tasarlanmış. Pratik arka bagaj rafına bir çanta monte edilebilirken, isteğe bağlı olan ayaklıklar yanlara doğru önemli ölçüde daraltılarak yanlara tutturulabiliyor.

    V85 TT, şaft tahrik transmisyonu kullanan segmentindeki tek motosiklet. Değişken yay rijitliğine sahip amortisör, eğimli konumu sayesinde iyi bir sönümleme sağlıyor. Yanal konumlandırması hidrolik ve yaylı önyükleme ayarlarına erişimi kolaylaştırırken egzoz sistemi yerleşimi için boş alan sağlanmış oluyor.

    Süspansiyon, 210 mm’lik önemli bir zemin zemin boşluğu sayesinde, arazi kullanımında geniş bir tekerlek hareketi (her iki tekerlek için 170 mm’ye kadar) sağlıyor.

    Fren sistemi ise 4 karşılıklı pistonlu radyal olarak monte edilmiş iki adet Brembo kaliperli çift 320 mm çelik ön diskten oluşuyor. Arkada ise 2 pistonlu 260 mm çelik kaliper bulunuyor. Çelik telli jantlar 17 ve 19 inç Michelin Anakee Adventure lastikleriyle geliyor.

    V85 TT yeni bir Moto Guzzi motorunu tanıtıyor. Hava soğutmalı, 90 derece açılı V, silindir başına iki valfli Mandello Kartalı geleneğinin yeni üyesi; serideki tüm motorlardan en modern olanı. Her zaman çok düşük devirlerde bile iyi sürüş sağlayan Mandello geleneğine uygun.

    Yağlama, biri yağ dağıtımında görev yapan, diğeri yağlama sağlayan ve yağ radyatörüne olan ihtiyacı ortadan kaldıran, böylece toplam ağırlığı azaltan iki pompalı yarı kuru bir karterden sağlanıyor. Krank milinin tamamı yeni ve piston çubukları ile birlikte, herhangi bir titreşimi önemli ölçüde azaltıyor.

    Moto Guzzi, V85 TT’de üç farklı sürüş modu sunuluyor: Yol, Yağmur ve Arazi. Bu sürüş modlarının her biri farklı bir motor performansı, çekiş kontrolü, ABS’nin farklı bir kalibrasyonuna ve ayrıca gaz kontrolünden farklı bir tepkiye dayanıyor. Yol: Yumuşak sürüş için tasarlanırken orta düzeyde bir MGCT çekiş kontrolü kalibrasyonu, her iki kanalda da ABS etkin ve hızlı bir gaz tepkisi buluşuyor.

    Yağmur modu; sürüş sırasındaki maksimum güvenliği sağlamak için düşük yol tutuşlarında ideal. Daha yüksek çekiş kontrolü kalibrasyonu, her iki tekerlekte ABS aktif ve daha yumuşak bir gaz tepkisi biraraya getiriyor. Off Road modu ise; şasiden ve motordan en iyi şekilde yararlanmak için tasarlanmış. En düşük çekiş kontrolü sadece ön tekerlekte özel kalibrasyona sahip ABS ve daha fazla motor freni ile daha yumuşak bir gaz tepkisinden oluşuyor.

    Cumartesi günü İstanbul Kadıköy’de bulunan Trend Motosiklet genel merkezinde gerçekleşecek festivalde ilk kez tanıtılacak olan Moto Guzzi V85 TT’nin fiyatının 88.500 TL olması bekleniyor.
    ________ bunu beğendi.

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bu yeni 850 TT tam evladiyelik. Ben de bu motoru alsam başkasına bakmam. Hastasıyım Motoguzzi'lerin zaten.
    Hazir guzzi ovuluyorken aklima bu model geldi.bu baslikta da amma ovulmustu.

    Sen de hayranmisin ddaddfafsaf

    Yav bu kadar hayransin neden gidip vstrom.aldiniz.sizi okuyan genc kardeslerimizi gaza getirip kendiniz baska model motor aliyonuz...olmuyor olmuyorr


    Buyrun sifir gibi

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91080557/detay

    İste bu da sifiri ve cantali falan

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82723282/detay

    Bir guzzi sahibi olmak hic bu kadar kolay olmamisti eheheh

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen öznel yorumum; T700'e 65 vereceğime buna 90 veririm. Bu alet 2 tane CB500F gani gani eder...

    (Alacağım mutlaka, ama Türkiye'de değil...)
    Bugun t7(2023) 332.000
    Yan cantali 2022 guzzzi 334.000 ki nakit 310.000 tl yi masaya koysam boyle şak şak diye ( bu taktigi niki den ogrenim) hemen satar.

    Vay bee.nerdeeen nereye.

    t7 den yuzde 40 pahaliymis ki o zaman bunun cok uygun fiyatli oldugunu dusunenler olmus

    Guzzi daha ne kadar dusebilir ya,su an fiyat olarak dipte, tam alim zamani adafsfafs
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  7. #67

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    İyi ki o zaman almamışım, bak su soğutmalı modelleri de çıktı şimdi, yakında bunu da su soğutmalıya çevirirler, o zaman alırım Hırbo, kaçmıyor ya?

    Belki bitim kanlanır yeni su soğutmalı Stelvio'yu alırım kim bilir? (O zamanki elitliği hayal edebiliyor musun?)

    Henüz sadece tutkularıma göre motosiklet alabilecek kadar tuzum kuru değil maalesef...
    espresso bunu beğendi.

  8. #68
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi ki o zaman almamışım, bak su soğutmalı modelleri de çıktı şimdi, yakında bunu da su soğutmalıya çevirirler, o zaman alırım Hırbo, kaçmıyor ya?

    Belki bitim kanlanır yeni su soğutmalı Stelvio'yu alırım kim bilir? (O zamanki elitliği hayal edebiliyor musun?)

    Henüz sadece tutkularıma göre motosiklet alabilecek kadar tuzum kuru değil maalesef...
    Biraz daha beklersen guzzi nin elektrikli modelleri cikacak

    Yav biraz geyik yapalim arkadaslar,ama tek bir ricam olacak durust cevap vereceksiniz.
    Guzzinin bu modeli olsun veya yeni cikan su sogutmali mandello.

    Liste fiyati kac kurus olursa gozu kapali siparis gecersiniz..bakin bizbizeyiz durust cevap bekliyorum

  9. #69

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    İtalya'ya gidersem her türlü alırım Hırbo. Türkiye sanki Moto Guzzi kullanmaya uygun bir yer değil...

    Hem V Strom'u da çok sevdim, biraz hevesimi alayım. Şehir içi kullanımı aşırı rahat, CB500F'i tek bir sefer aratmadı; bir şekilde her yere sokabildim, her manevrayı yapabildim.
    espresso bunu beğendi.

  10. #70
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz daha beklersen guzzi nin elektrikli modelleri cikacak

    Yav biraz geyik yapalim arkadaslar,ama tek bir ricam olacak durust cevap vereceksiniz.
    Guzzinin bu modeli olsun veya yeni cikan su sogutmali mandello.

    Liste fiyati kac kurus olursa gozu kapali siparis gecersiniz..bakin bizbizeyiz durust cevap bekliyorum
    Bazı motorları herkes beğenir ama kimse almaz guzzi de onlardan biri. Bende çok beğeniyorum ama iş para vermeye gelince ister istemez o duygusallık yerini mantığa bırakıyor. Burada motosiklet tavsiyesi istendiğinde birçok arkadaş beğendiği modelleri can hıraş öneriyor. İş alma noktasına gelse biliyoruz ki kimse o başkasına önerdiği motoru kendi almaz.

  11. #71
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı motorları herkes beğenir ama kimse almaz guzzi de onlardan biri. Bende çok beğeniyorum ama iş para vermeye gelince ister istemez o duygusallık yerini mantığa bırakıyor. Burada motosiklet tavsiyesi istendiğinde birçok arkadaş beğendiği modelleri can hıraş öneriyor. İş alma noktasına gelse biliyoruz ki kimse o başkasına önerdiği motoru kendi almaz.
    Kesinlikle..

    Bak mesela sen motor alacak durumdasin..bu motorun herseyini begeniyosun ama almazsin.konu kesinlikle fiyat degil.

    Bu konuyu Ekşi de sifir clio,egea yerine 2009 model bmw,mercedes falan tavsiye edilmesine benzetiyorum.
    Versen eline parayi bir kisi de gidip o mercedes bmw yi almaz, ama is akil vermeye gelince atiş serbest.

  12. #72
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalya'ya gidersem her türlü alırım Hırbo. Türkiye sanki Moto Guzzi kullanmaya uygun bir yer değil...

    Hem V Strom'u da çok sevdim, biraz hevesimi alayım. Şehir içi kullanımı aşırı rahat, CB500F'i tek bir sefer aratmadı; bir şekilde her yere sokabildim, her manevrayı yapabildim.
    Senin Vstrom çok güzel yaa. yakından görünce daha da bir güzel geldi. çok sevdiysen en az iki sene hevesini iyi al, nasıl olsa sen iyi bakacaksın ona, ben de bu iki sene biraz para biriktirebilirsem 2 sene sonrasında scooter sürmekten vazgeçerim. Hem her türlü aksesuar, 3lü çanta falan takılmış halde alırım, bir tek otomatik zincir yağlama taktırır bir de eğitim alır miss gibi gezerim, scooter'dan yükselmek için ideal bir motor, tracer 7 gibi korkutacak bir gaz ayarı yok, tepeme geçmez, abs de var fren yapınca durur işte, vites sorun değil araba kullanmayı 74 model vosvosla öğrenmiş biri olarak vites olayına yabancı değilim, zincir de otomatik yağlama taktırır, 3-5 ayda bir hortumla su tutarım yeter bana.
    Cyan bunu beğendi.

  13. #73
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V

    Çok ısınıyor, çok titreşim var, göründüğü kadar kaliteli değil(di).
    Bence inadı bırakıp yeni blok tarzları ilave etmeliler artık ürün gamlarına. Su soğutmasına geçilmesi iyi güzel ama ne bileyim bence BMW nin boxer ları gibi gerekli ve başarılı değil Moto Guzzi nin Yatay V90 ları...

    Motor 30 bindeydi sanırım ama
    TPS sorun oldu,
    Şanzıman da 2 den atma sorunu vardı, açıldı yapıldı.
    Kuru debriyaj, balata bulamamış ve çaktırmıştık. Debriyaj için motorun yarısı yere iniyor...
    Egsoz manifoldları çok kaliteli değildi, sürekli yanar ve kararırdı, hep polisaj yapardım.
    Katalitik konvektör ön arka bağlantıları çatlamıştı, borular çok inceydi kaynak tutmadı, kalın krom boru kaynattırdık.
    Gidon ve furş takımı o ağırlığa dayanacak güçte değildi (340 kg+aks.) Kafa sallama yapardı. Gidon aşırı hantaldı (VN 800 lere göre filan)
    O km de yatak sesi vardı, bunun çok yerde normal olduğunu okusamda hoş bir duygu değil çekiç sesleriyle (ufaktan) yola gitmek.
    Trim metal kalitesi çok düşüktü, adeta teneke...

    Bunun yanında gösterişliydi, 1100 cc olmasına rağmen 5.5-6 yakardı. Sesi güzeldi ama bir V tadı da yoktu.

    Tenere öncesinde uygun fiyatlı diye İstanbuldan bir V85 e müşteri oldum ama elimde kalır diye vazgeçtim, doğru karardı, Tenere 10 günde satıldı...

    Yani efsane bir marka ama yinede İtalyan...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

    Konvertör....

  14. #74

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Yani efsane bir marka ama yinede İtalyan...
    Biraz takılmadan edemeyeceğim; hocam siz Suzuki V Strom'a bık bık etmiştiniz, o yüzden yukarıdaki mesajı çok dikkate alamayacağım... (Sadece alıntıladığım kısmı değil, tamamı...)

  15. #75
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz takılmadan edemeyeceğim; hocam siz Suzuki V Strom'a bık bık etmiştiniz, o yüzden yukarıdaki mesajı çok dikkate alamayacağım... (Sadece alıntıladığım kısmı değil, tamamı...)
    Hakan bey yılların motorcusu 2002 den beri TR de aralıksız satılan Vstrom u muhakkak çok defa kullanmıştır , merak ettim şimdi neden beğenmemiş yada neresini beğenmemiş..

  16. #76

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan bey yılların motorcusu 2002 den beri TR de aralıksız satılan Vstrom u muhakkak çok defa kullanmıştır , merak ettim şimdi neden beğenmemiş yada neresini beğenmemiş..
    Benim izlenimim oldukça uygun fiyatlı ikinci el motorlar alıp sık sık değiştirdiği yönünde oldu. (Fiiliyatta böyle değildir belki, bu sadece bende kalan izlenim...) Sanırım iyi bakılmamış, oldukça yıllanmış kötü bir örneği denk gelmiş. Yoksa güvenirlik konusunda oldukça öne çıkan bir modeldir V Strom.

  17. #77
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz takılmadan edemeyeceğim; hocam siz Suzuki V Strom'a bık bık etmiştiniz, o yüzden yukarıdaki mesajı çok dikkate alamayacağım... (Sadece alıntıladığım kısmı değil, tamamı...)
    California ile ilgili başıma gelenleri anlattım aslında ki motoru bayılarak almıştım. Ebay'dan full krom depo bile getirtmiştim daha estetik görünsün diye. Düzgün yürütemedik anadolu imkanlarıyla, yolda da kalmadık ama içime de sinmedi. Resimde yan çantanın önünde krom bir alan var mesela, resmen tenekeydi, oysa japon muadillerinde bu tipelemanlar aluminyum döküm olur.
    Suzukiye neler salladım hatırlamıyorum 🙂.Muhtemelen 100 k da ( 2007 ) olmasının verdiği ufak tefek sıkıntılar da etkili olmuştur. Motorun en sevmediğim tarafı altının yere aşırı yakın olmasıydı. Ufak arazide ya da artçılıyken her kasiste burdayım diyordu.
    "100k da bişey olmaz" gibi yorumlara güvenerek aldım. Ama aldıktan sonra baya uğraştık oysa şuraya resim koysam çokta itinalı bakıldığı anlaşılır. Metal yorgunluğu denen birşey var ki biliyorsunuz bu sadece metalleri kapsamıyor, grenaj bile gofret gibiydi artık. En son yıldıran ABS beyninin su koyvermesi oldu, TR deki son beyni bulduk şase numarasına uyan. 1 seneden fazla oldu sanırım 13 bin verdim o zaman beyne, takması vs 15 i geçmişti sanırım. Motordan soğuyunca o kadar masrafa rağmen çok uygun fiyata verdim o da içimi acıttı. Geçen baktım ilanlara artık son sahiplerini arıyor çoğu (o kasa).
    Onun dışında güzel bir tur motoru, rahat, yeterli bg ve tork var. Yakıtı dönemine göre fena sayılmaz.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan bey yılların motorcusu 2002 den beri TR de aralıksız satılan Vstrom u muhakkak çok defa kullanmıştır , merak ettim şimdi neden beğenmemiş yada neresini beğenmemiş..
    Başka ne dedim vallahi hatırlamıyorum..🙂. Direk motor da değil olay aslında Servisi, yedeği, hepsi etken. Fethiye de grenajı kırdılar servis!te o bile motora maloldu psikolojik olarak.
    Şöyle söyleyim o zaman; bir daha Suzuki alır mıyım (sadece 2 Suzukiden sonra, bir de İnazuma vardı, o apayrı bir hikaye), hayır. Kawa alırım ama Suzuki almam...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim izlenimim oldukça uygun fiyatlı ikinci el motorlar alıp sık sık değiştirdiği yönünde oldu. (Fiiliyatta böyle değildir belki, bu sadece bende kalan izlenim...) Sanırım iyi bakılmamış, oldukça yıllanmış kötü bir örneği denk gelmiş. Yoksa güvenirlik konusunda oldukça öne çıkan bir modeldir V Strom.
    Çabuk sıkılıyorum. Yoksa 2007 100 binde Suzukiden tabiri caizse ekmek yenmez. Bir de merak var, acaba nasıl diye başlıyor olay. Bazen de iki üç motor aynı anda oluyor. Seviyorum kısaca..Takıntım...Ama para kazandığım motorlar da oluyor arada, genelde yeni modeller..Alsatçı değilim, asla..
    Cyan bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)