Moto Guzzi V85 TT Nisan Ayında Türkiye’de
Reklamlar
-
07 Aralık 2018, 00:09
#21
enduro da benim için tenere yada at ..maceraya girmem..
maxi scooter çok ayrı keyif süren bilir. gerçi maksiden maksiyede farkvar 500c.c lik bir maksi ile 250 cc lik bir değil..bendede şu anda x10 var 350c.c ama piaggionun kendi demesi 500c.c lik güç üretüyormuş. yıllar öncede silverwing600 üm vardı maksi güçlü oldumu çok keyifli adama neden manuel sürüyorum dedirtiyor. tabii hız peşinde değilsen..
Reklamlar
-
07 Aralık 2018, 00:10
#22
Kısmet inş. (ama ancak başka memlekette) 850 TT için konuşuyorum
-
07 Aralık 2018, 00:36
#23
hayatımda pek çok marka motor sahibi oldum japonun dışında bmw emde oldu şimdi piaggio var bunlar her şekil eskisi yenisi satılırda bu memlekette iki üç modele hayatta girmem.. triumph,moto guzzi , indian falan tarzı markalar.. motorlar şahahe en ufak lafım yok ama evlat olarak üstüme kalırlar.
-
07 Aralık 2018, 00:44
#24
Sıkıntı olmaz bana, yaş 45. Seversem başkasını da istemem zaten. Bunu da alırsam Türkiye'de almam ayrıca, İtalya veya İspanya'ya gidersem ancak. (Yapıyoruz ufaktan hazırlıklar...)
-
-
neden bu kadar güzel bu motor
-
-
https://youtu.be/ldK-nxb5_78
Eleman bol bol ayaklık sürtüyor.
İlik bu motor, ilik...
-
Zengin oyuncaklarına bir yenisi daha. Alan binen varlıklı arkadaşlarımıza keyifli sürüşler dilemekten başka yapacak bir şey yok.
-
MimTolga adlı üyeden alıntı
Zengin oyuncaklarına bir yenisi daha. Alan binen varlıklı arkadaşlarımıza keyifli sürüşler dilemekten başka yapacak bir şey yok.
Türkiye şartlarında öyle maalesef. 11.000 birim para. Avrupa'da ortalama (düşük) maaşı olan biri için 5-6 aylık maaşı. Şimdi bizde ortalama (düşük) maaşa 2.500TL desek (asgarinin bir tık üstü işte...) 29 maaşa karşılık geliyor. (Ek vergileri de hesaba katmadım hiç.)
-
Almanya fiyatı yaklaşık 80,000 - 83,000, Türkiye fiyatı 89,500TL(kampanyalı)fark diğer markalar kadar büyük değil
-
Alet şaftlıymış ya lo.
80 beygir
80 nm tork (59 ft/lb)umarım doğru çevirmiştir.
230 kilo ağırlık.
Hoş makina. Allah sahiplerine bağışlasın.
-
________ adlı üyeden alıntı
Tamamen öznel yorumum; T700'e 65 vereceğime buna 90 veririm. Bu alet 2 tane CB500F gani gani eder...
(Alacağım mutlaka, ama Türkiye'de değil...)
-
Fark büyük değilde meblağ çok büyük Bugün 90 bin tl çok büyük para.. tabii trilyonu olana değil normal orta sınıfa..
90 bine aldığın motoru ne zaman satmaya kalkarsan kalk satamıycağında bir gerçek.. elinde kalır.. kalır derken fiyatını ölü bile değil leş yaparsın ancak macera yaparım diyen birisi parasını çöp yapmayı göze alıcak biri alır oda çok düşük komik bir meblağaya alır..
-
Bu motosiklet Türkiye'de alınmaz gerçekten, burada bunu alacak paraları kazanmıyoruz çünkü. 2. eli çok dert ettiğim bir konu olmaz, (insaflı / kazancıma denk bir maliyete alabiliyorsam) çünkü bu motosiklet ömürlük alınacak bir alet...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
NOT: Bu arada siz AB'ndeki kredi faizlerini biliyor musunuz acaba? Bir tanıdığım 10.000€ peşinat aylık 300€ ödemeli en üst düzey donanımda R1200GS Adv aldı. (Burası ekonomik olarak iyi durumda olmayan İspanya...) 3 sene sonunda eskisini alıp yeni model sıfırını veriyorlar. (Siz ayda 300€ ödemeye devam edesiniz diye...)
Bu şartlarda ben AB'nde gayet rahat rahat R1200GS'ye binebilirim yani. Burada Borusan'a gidip bakmam bile alet nasıl diye
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Evet bu yeni 850 TT tam evladiyelik. Ben de bu motoru alsam başkasına bakmam. Hastasıyım Motoguzzi'lerin zaten.
Motoguzzi nin evladiyelik olduğu genel kabul görmüş birşey mi yoksa sizin düşünceniz mi ?
Bu tür motorlar kalburustu kişiler tarafından yılda max 2500 - 3000 km yapılarak 22 derecelik oda sıcaklığında tutuluyor benim gordugum 
Boyle olunca da bu tür motorlar evladiyelik gibi gorunuyor,eee yediği onunde yemediği arkasında motorun.Halbuki bu motorlar ortalama bir Tenere nin bir AT ın yaşadıklarını yaşasa acaba yine evladiyelik olur mu sizce ?
-
Ömürlük diyecektim (aldın mı satmazsın, meraklısı alır ancak), ama öte yandan pushrod'lu hava soğutmalı şaftlı v twin bir motorun evladiyelik olmaması için ne gibi olumsuzluklar gerek bilemedim şimdi...
Bir Google aramasına bakar.
-
MotoGuzzi'ler ciddi anlamda taş gibi aletler. Kimsede olmayan transverse v-twin motora sahip yıllardır çok minimal değişiklikler ile Euro emisyonlarını yakalamış 2-3 tane bloğu var. Makinaların alayı şaftlı, şaftlarda sorun inanılmaz derecede düşük, motorda keza öyle. Klasik İtalyanların kir,pas ve elektrik problemlerini barındırma problemleri markanın 2000'lerde Piaggio Grubuna geçmesiyle büyük oranda çözüldü. Şuan kritik olaylar aksamlar hep Continental, Bosch vs gibi firmalardan temin ediliyor.
Markanın fabrikası küçük bir kasabada dolayısıyla fabrikada dev değil
Üretim adetleri 10-15 bin civarında dolayısıyla hayvan gibi satalım diye bir olgu yok. Üretilenin yarısından çoğu lokal pazarda satılıyor zaten. Muhtemelen Türkiye'de yıllık satış hedefleri 3-5 falandır senelik. Bu modeli değil ancak v7 veya v9 sahibi olmak isterim açıkcası çok farklı bir havası var aletlerin. Hem modern donanımlı, hem gerçek klasik hem de güvenli. Depolar büyük, yakıt tüketimi oldukça makul kuvvette dozajlı daha ne istenebilir ki.
*Bu arada kurulduğu günden bu yana fabrikası değişmeyen tek marka bildiğim kadarıyla.
-
Honda'dan neredeyse 30 yıl eski bir markanın 50 yıllık tasarım geçmişi olan bir motorundan (motosiklet değil, motoru...) bahsediyoruz; dandik mal üretseler bu zamana kadar aynı tasarımla ayakta kalamazlardı herhalde?
AT güzel ve tarihi olan bir motosiklet, ama mesela bana (1000'lik güncel hali ile) "İnsan bunu niye alır ki?" dedirten bir motosiklet de aynı anda; kafamda bir yere oturtamıyorum işlevsellik anlamında. AT (hele ki DCT olarak) sittin sene alacağım bir motosiklet değil ama V85 TT için bir göz kırpma süresi bile düşünmem.
-
________ adlı üyeden alıntı
Almanya fiyatı yaklaşık 80,000 - 83,000, Türkiye fiyatı 89,500TL(kampanyalı)fark diğer markalar kadar büyük değil
fakat gerçekten guzel fiyat,helal olsun.Makina da cok guzel gorunuyor,bunun satması lazım artık,
aylık gelirim 20k ustu olsa hemen alırdım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Honda'dan neredeyse 30 yıl eski bir markanın 50 yıllık tasarım geçmişi olan bir motorundan (motosiklet değil, motoru...) bahsediyoruz; dandik mal üretseler bu zamana kadar aynı tasarımla ayakta kalamazlardı herhalde?
ben dandiktir falan diye bişey ima etmek istedim kesinlikle,cidden merak ediyorum yani.Bu motorlar gerçekten el bebek gül bebek bakılıyor sahipleri tarafından,butik bir alet kabul etmek lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)