Hocam güzel gibi duruyor, eve geçtiğimde videolarınızı izleyeceğim ve 13 bin lira biraz fazlaymış... "900RR kaça patlayacak kim bilir" demedim değil
. Seleyi bir şekilde hallettim diyelim, geriye hazır alınca çok pahalı olan ancak çok daha ucuza aynısını yaptırabileceğim bir gidon var ve 900RR'ın grenajı kestirip biçtirsek, sadece altta bir sakal grenajı kalsa geriye bir grenaj kalmıyor. Dış işçiliğin çoğunu yapabilirim. Benim sorum tam olarak şöyleydi; Şimdi ben tamirden, mekanik aksamdan falan anlamıyorum ve motor çok yaşlı. Beni sürekli ustaya yollar mı? Tamam zengin sayılmam, ama gönlüm zengindir, zevk için yapılan bir şeyde paraya acımam, elimden geldiğince öderim. Ancak, beni zora sokarsa o sıkıntı. 10 bin lira verdim aldım motoru diyelim ki, üstüne 5-6 bin lira daha ekleyip seleyi, gidonu, kafatası tarzı bir far ve full mat siyah boyayı halletmem lazım. Bunlardan sonra ise biraz daha para ayarlayıp olmasa da olur diyebileceğim ufak şeyleri yapmayı düşünüyorum. Mesela, arkaya en az 240mm lastik (direkt Diavel'in arka lastiğinden almayı düşünüyorum jantıyla beraber), gidon uçlarına zincir ve sele altına uzanan sivri hatlı güzel bir egzoz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------
Bu dediğim, 2. bir motosiklete, tamirden anlamak şartıyla, zevk için yapılabilir. Doğru anladım sanırım?
Bu tarz cevaplar geleceğini biliyordum. Haklısınız, benim gibi biri için mantıksız bir seçim. Ama, çok istiyordum.