İstatistiki veriler ortadayken insanların gözünün içine baka baka yalan söylemek bu olsa gerek.
Valla gerçekten inanmak ve savunmak isterdim ama, kendimi tutamadım güldüm :D :D
Tamam seviyoruz bu mereti aşığız hatta, tarkan misali belindeki kemer olayım, ez geç yanladığın yollar olayım felan diyoruz ama.
Kekimi ye beni yeme sayın federasyon başkanı :D
Ben ne kadar büyük bir racing taraftarıysam, motorda o kadar güvenli :D
Durumda çok ta anormallik göremedim.. Adam TMF başkanı.. Başka ne diyebilirdi ki..
Tatlıcılar derneği başkanı kalkıpta "Tatlı yemeyin,sağlığınıza zararlıdır." der mi?
Motosiklet uygun koşullarda sürülürse, güvenlilik sıralamasında pek başlarda yer alamaz ama çok ta aşağılarda kalmaz..
Güzel güneşli bir günde trafiksiz bir şehirde bu dediği geçerli ancak İstanbul'da güzel güneşli bir gün olmasına rağmen her köşe başında yola dökülmüş sular varken tek şeritli caddelerde sağa sola park etmiş araçlar filan varken bu dediği biraz imkansız.
nürburgring gibi isteyen istediği zaman abartı ücret olmadan girebileceği bir pist sağla ondan sonra caddede gaz çekmeyin de
Durma mesafesi ve tehlikeden kaçabilme olarak arabaya göre avantajı olduğu kesin. Kendi şansını ve motosikletin limitlerini zorlamadıkca biir de tüm sürücülerimizin bilinç oranı %150 gibi küçük oranda artarsa hem en güvenli hem de en keyifli ulaşım aracı olur.
Yirmi katlı bir binanın çatısından atlamak güvenlik endeksinde yüzde 0 olsun.
Evde televizyon başında oturmak yüzde 100 olsun..
Motosikletin güvenlik endeksi yüzde kaç olmalıdır?
Trafikte diğer araçlar olmazsa ancak motosiklet dünyanın en güvenli ulaşım araçlarından biridir.
Gerek yok böyle çıkışlara azıcık gerçekçi olan bu yalanı yemez. Alay konusu olmak iyi bir şey değil. Sanki ekipman kullanmak %100 güvenlik sağlıyormuş gibi.
Kendisinin de iddiasına inandığını sanmıyorum. Bana göre motosiklet kullanmak uçak kullanmaktan daha tehlikelidir daha çok anlık dikkat ister..
Şahsen 100kmh hızda önden darbe alan aracın içinde olmak istemem. kaza testleri bile 64kmh ile yapılıyor o hızlarda bile araçlar pert oluyor 100kmh ile arabanın içinde patates olmak istemem.
Motosikletten düşüp sürüklenmek var, birde arabanın içinde sıkışıp kolunuzun bacağınızın kırılması. Motosikletten 100kmh hızla dusupte bariyere carparsaniz kol bacak boyun gövde ne varsa ikiye ayrılır orası ayrı....
Herkese kurallara uyduğunda ve trafikte insan sayısı arttığında diye eklemeyi unutmuş.
O eli yüzü düzgün arabalar kaç gayme Haşmet ağam Aşağı yukarı durma mesafesi aynı araçların. Hatta bizim ülkemizde durma mesafesi araçların çok uzundur. Çoğu kişi energysaver adlı sert plastikten yapılmış lastik imitasyonu kullandığı için durma mesafeleri baya uzun. Haşmet ağam sanırım Türkiye'ye bir süredir gelmiyorsunuz bir ara uğrayın
hangi ülkede kullanıyor adam bu motoru
https://www.youtube.com/watch?v=iW8RACCf4GM
izleyin isterseniz motosikletle durmak çok daha zordur otomobillere göre
goldwing satışları düştü galiba
Araba ehliyeti (iki teker harici, kamyon, otobüs vs, ne varsa artık...) sınavlarında motosikletliler ile ilgili daha çok soru sorulsun.
Araba ehliyetinin direksiyon sınavlarında da mutlaka motosikletli bir sınav görevlisi de trafiğe beraber çıksın.
Trafikte motosikletliyi dikkate almayan doğrudan sınavdan çaksın.
TMF bunun kulisini yapsın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)