Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Başlangıç için hangi Çinli?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere sıfır (0) motosiklet alınız; sıfır tecrübeyle, en iyisi sıfır motosiklet almak. Rodaj falan derken, usulden, zaten makina da yeni, o size, siz ona alışıp gidiyorsunuz.

    Kuba'nın her yerde bayisi servisi var. Bakımları hesaplı.

    CR1 kullanıyorum ben de. 12 bin Km yol yaptım, 4 yılda. Hala duruyor. Şehir içinde pratik. Uzun yola bile gittim, 250-300 Km. (90-100'ü geçmeyeceği için uzun yol için hiçbir 150 cc'liği tavsiye etmem, o ayrı).

    Hem, dijital gösterge, vites göstergesi, led farlar, orta sehpa falan, standart Çinçonlar düşünmüşler.

    4 sene önce ilk motosikletimi aldığımda o fiyatlara alınabilecek en iyi marka model buydu. Hala da değiştiğini sanmıyorum.

    Velhasıl, Kuba CR1 tavsiye ederim.

    Yalnız, koruma demiri taktırmayı ihmal etmeyin.

    Güvenli sürüşler.
    Çok teşekkür ederim abi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

    Alıntı Rakaful adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim sen demişsin ilk mesajında çinli almak istiyorum diye. Kafa karışıklığın var anlaşılan. Sıfır almak istiyorsan o paraya japon biraz zor. Dediğin gibi ya Hintli model olan tvs'ye bakacaksın veya kardeşi olan hero'ya ya da ikinci el japon alacaksın.
    20000-30000 kmlerde tvs var 4-5 civarına da işte kafa karışık..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışınız var, çünkü var. Siz bulamamışsınız orası başka mesele.

    Mesela bu ön fren balatanız 107,60TL
    Bu da arka fren balatanız 54,68 TL

    Peki mondial z-one gibi vaktinde çok önerilen ve kullanılan, hala da bazılarının ısrarla önermeye devam ettiği ve şu anda da kullanmaya devam ettiğim motosikletin ön far grenajını bulurmusunuz bana. Ha bir de parmak kadar ve bildiğin çöp poşeti naylonu eriterek dökülmüş plastik kalitesindeki bu parçanın fiyatını da yazın lütfen. Bir de ön çamurluğun fiyatını alayım, onu kolay bulursunuz. Bu motosiklet öyle az satılmış ve bilinmeyen bir marka model de değil. Madem kıyaslıyoruz buyurun.


    Ve farkındaysanız parça fiyatını otomobiliniz ile karşılaştırmışsınız. Çok daha genel bir sarf ürününe bakarak örnek alalım isterseniz, mesela motor yağı:

    Otomobil için bilindik, kaliteli marka, Yarı sentetik motor yağı fiyatı: 83,90 TL

    Motosiklet için bilindik, kaliteli marka, Yarı sentetik motor yağı fiyatı: 169 TL

    Motosiklet ile otomobili kıyaslamak temel matematiğe aykırı, malum elma armut toplamı gibi bir sonuç çıkıyor. Derseniz ki motosikletin zaten herşeyi pahalı, niye pahalı v.s... elbette bir yerde haklısını ama o başka konu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

    [/COLOR]

    Ben ilk çinlimde sabah ve akşam cıvata tamamlardım, buji yuvasından dişlerini de sıyırarak fırlamıştı ve silindir kapağında diş kalmamıştı kapakla uğraşmıştım, arka varyatör bir türlü dikiş tutmuyordu, aldığım ilk günden trafikten çekip hurdaya çıkarttırdığım ana kadar arka jant eğriydi ve ne parçayı garantiye sokturabilmiş ne de arka jantını bulabilmiştim... Seninki iyiymiş, fazla sorun çıkartmadan orada bırakmış, benim o çinli çin işkenceleri yapıyordu. Sanki bundan zevk alıyordu.

    TVS Apache, bu kadar motosikletin üzerine almayı düşündüğüm ve o fiyata alınabilecek en makul ve güzel motosikletlerden biri diye düşünüyorum. Çinlide belli marka/modeller haricine kesinlikle güvenmiyorum. Mümkünse kendini kanıtlamış bir modele yönelin veya hintli/japon ikinci ellere bir göz atın.
    Hintli olarak ne önerirsin model olarak? Japon fazla kmli genelde, bilemiyorum. Elimde kalmasından korkmuyor değilim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an iki japon bir çinli kullaniyorum.Çinli motor gayet guzel kullanilir hatta nasil kullanildigini bilmediğim japon alacağima sifir çinli almayi tercih ederim..

    Çinli olarak Rks titanic 150 var 17500km de bende, tek marş beşyüz kilometre yol yapmazsa hediye ederim hayrina..Yol yaparken üzerinde dinlenebilirsin,fren süspansiyon güzel, yakit zorlamazsan uc civari, zorlarsan 3,50 ye yaklasir.90 la bayir çikarsin, 5.vites 40 km hizda git stop etmez..Üçüncü viteste kaldir stop etmez( örnek olsun diye verdim, bi kaç kez unuttuğum oldu).Fazla hız beklentin yoksa temiz araştır derim, r değil bendeki ayak marşsiz olan..3500- 5000 arası istiyorlar onumuz kiş denk getirirsin.Boyun uzunsa ergonomik gelmeyebilir, 1,75 e kadar depo dizlere güzel oturur..Gidin turu geniş, ne sert ne yumuşak bir motosiklet..

    Kullanim şekli, isitmadan kullanmadim, yagini degistirdim zincirine iyi baktim..Fakat yağmur çamur,kar,asfalt toprak demedim, yari apaçi kullanimla tapagaza yakın yüzlerce kmlik yol yaptım bir kez şişmedi etmedi...Yaptığım masraf, elli liralık egzoz kaynağı iki yil once, bir yıl önce 100 lira akü değişimi, debriyaj balata değişimi v.s. standart bakim.. Motoru birkez yatirdim ışıklarda, pirinç kadar elcik tipaşı çizildi sadece..Önceden kuba kullandım yattı, farlar gösterge tamamen parçalandı, gidon tel gibi yamuldu,sabit olan pegler yamuldu, yaptırdım bi daha yattı gene far göstergeler falan full gitti..Z öne kullandım bi dönem, oturuş pozisyonu yatık ve kullanışsiz geldi ve on süspansiyonları aşırı yumuşak ve dengesiz buldum, gidon turu da biraz dar geldi..Elim kolum gibi rahat hissettirmedi motor...

    Yani her çinli masraf çıkaracak diye bişey yok, alırken cebimde motor için ayırdığım üç ybr parası vardı, hemen arıza yapacak değil ya deyip şeklini şemalini beğenip aldım ybr alacağima ve umduğumdan da iyi cikti.( ikinci el kaybı japon dan fazla olacaktır. ) He yuzbin yol yol yapayım, ikinci eli iyi olsun gibi derdim yoktu, motora ayırdığım para cep harçlığı gibi biseydi o dönem benim için. .

    Çinlilerin belli modelleri oluyor apache drift gibi yıllarca sorunsuz binilen modeller var keza cinliyor motorundan gayet memnunum, masrafini çok dert etme alacagin motor içine sinsin..
    Malum öğrenci adamız, cebimizden mümkün olduğunca az çıkmalı ve sorunsuz olmalı. Kullanım şeklim aynı sen tapagaz devam 😅 uzun yol max. 200 km olur benim rks iyi hoş diğerlerine göre ama asıl aklımı çelen Haojue markası da ilanlarda 6 adet var sen hesap et gerisini..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    Alıntı tokhanoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi hani teorik bilgimiz olsa da pratik bilgimiz az cahiliz ne yazık ki.. YBR ya da Cb125 e niyetlenip kurye çıkması çıkmasından korkuyorum. Çin malı alırsam sorunları canımı sıksa bile cebimi sıkmaz herhalde 5-6 bine bulduğumuz YBR ne durumda olur ki?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------



    Teşekkürler abi.
    Bende de rks rn 180 var çok memnunum. Açıkçası kuba çin de RKS motor blogunda brazilya yazıyor. Firmayı arayıp sorduğunda Motor bloğu macar- brezilya üretim tasarım italyan plastikler çin deniyor. ama ne kadar doğru bilemem.

  3. #23

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    scooter düşünürsen yerli imalat arora vesta 50 öneririm,ben 10 aydır kullanıyorum memnunum,,hem kağıt üstünde 50cc diye geçtiğinden ehliyet gerekmiyor,yani araba ehlyetiyle kullanabiliyorsun,hem vergisi yok, hemde trafik sigorta zorunluluğuda yok,sadece 3 yıl sonra muayeneye götürüyorsun okadar yakıt ve bakım hariç başkada hiç masrafın olmuyor,trafik sigortası deyip geçmeyin 1000 tl den fazla bile tutuyor bazen vergisi olmamasıda cabası

    yalnız 50cc dendiğine bakma esasen 125cc motora sahip,honda space 110 cc leri yolda tokatlıyorum,yazın full eşya yüklü 2 kişi İstanbul Tekirdağ kumbağ arası 300 km yi 2 kez hiç durmadan gidip geldim banamısın demedi,hiç bir sorunda yaşamadım,sadece lastikleri kaliteli lastikle değiştirdim okadar,,tabi bakımları aksatmadım

  4. #24

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Çinli markalar arasında en iyisi Lifandır, mondial ve rks nin bazı modelleri iyidir ama çoğunlukla işe yaramazdır çoğu çinli

  5. #25
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Tvs apahce,cb 125e gibi modellerin temizinden bulursan kaçırma.

    Cub olarak crypton,wing go gibi modellere bakılabilir.

    Onun dışında çinli alırsanda,iyi bakarsan,motoru üzmezsen motorda seni üzmez.

    Rks Titanic 150,Drift 125-150 modelleri tutulan,güzel modeller.

  6. #26
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Ben olayın motosikletin sağlamlığından farklı bir yönüne de yönelelim derim. Alınacak motosikletin piyasası ve parça durumu
    #tokhanoğlu kardeşim sen motosiklet alıp öğrenip satma niyetinde misin? Yoksa alayım, hem öğreneyim hem uzun süre kullanayım diye mi düşünüyorsun? Ve nasıl bir yolda kullanma niyetindesin?

  7. #27
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı liquem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de rks rn 180 var çok memnunum. Açıkçası kuba çin de RKS motor blogunda brazilya yazıyor. Firmayı arayıp sorduğunda Motor bloğu macar- brezilya üretim tasarım italyan plastikler çin deniyor. ama ne kadar doğru bilemem.
    Olabilir, iyice baksak bile bilemeyiz herhalde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------

    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter düşünürsen yerli imalat arora veskpta 50 öneririm,ben 10 aydır kullanıyorum memnunum,,hem kağıt üstünde 50cc diye geçtiğinden ehliyet gerekmiyor,yani araba ehlyetiyle kullanabiliyorsun,hem vergisi yok, hemde trafik sigorta zorunluluğuda yok,sadece 3 yıl sonra muayeneye götürüyorsun okadar yakıt ve bakım hariç başkada hiç masrafın olmuyor,trafik sigortası deyip geçmeyin 1000 tl den fazla bile tutuyor bazen vergisi olmamasıda cabası

    yalnız 50cc dendiğine bakma esasen 125cc motora sahip,honda space 110 cc leri yolda tokatlıyorum,yazın full eşya yüklü 2 kişi İstanbul Tekirdağ kumbağ arası 300 km yi 2 kez hiç durmadan gidip geldim banamısın demedi,hiç bir sorunda yaşamadım,sadece lastikleri kaliteli lastikle değiştirdim okadar,,tabi bakımları aksatmadım
    Scooter düşünmüyorum, sevmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:32 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinli markalar arasında en iyisi Lifandır, mondial ve rks nin bazı modelleri iyidir ama çoğunlukla işe yaramazdır çoğu çinli
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tvs apahce,cb 125e gibi modellerin temizinden bulursan kaçırma.

    Cub olarak crypton,wing go gibi modellere bakılabilir.

    Onun dışında çinli alırsanda,iyi bakarsan,motoru üzmezsen motorda seni üzmez.

    Rks Titanic 150,Drift 125-150 modelleri tutulan,güzel modeller.
    Önceki tecrübelerime bakarsak, full tapagaza yakın sürüşüm var. Buna ses çıkarmayacak alet olmalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinli markalar arasında en iyisi Lifandır, mondial ve rks nin bazı modelleri iyidir ama çoğunlukla işe yaramazdır çoğu çinli
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben olayın motosikletin sağlamlığından farklı bir yönüne de yönelelim derim. Alınacak motosikletin piyasası ve parça durumu
    #tokhanoğlu kardeşim sen motosiklet alıp öğrenip satma niyetinde misin? Yoksa alayım, hem öğreneyim hem uzun süre kullanayım diye mi düşünüyorsun? Ve nasıl bir yolda kullanma niyetindesin?
    Abi neticede düşüp kalkacağız, bundan parça ucuz olmalı. Alıp iyice tabiri caizse oyuncak gibi oynayana kadar sürmeyi planlıyorum. Satma kısmını da düşünmemiz gerekiyor bütçeden dolayı, tüm sebep bu.

  8. #28

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Çin'in lideri Lifan, konu kapanmıştır.

  9. #29
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin'in lideri Lifan, konu kapanmıştır.
    Jihanse, Loncin, Lifan gibi markaların bizdeki ad ve modellerini öğrenebilsek varya..

  10. #30
    Rhombeuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2018
    Şehir
    Ankara
    Bende düşeriz vs diye ilk motoru çinli aldım hiç düşmedim ..

  11. #31
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Kardeşim öncelikle: çinli alayım diyorsan çok devirli kullanıp aleti yorman pek sağlıklı olmayabilir. Yani ben tapagaz düşünceni bir daha düşün derim. Kardeş tavsiyesi.
    İkincisi: Lifan zırla(çok fazla) motor(motosiklet değil bildiğin motor) üretiyor. Yani piyasadaki çinli motosikletlerin sağlam olanlarının motoru Lifan üretimi çıksa çokta şaşmamak lazım. Motosiklet konusunda ise Lifan Türkiye'de fabrikaya sahip. Fabrikası Düzce sanayide. Parça konusunda ben bir sıkıntı duymadım. AMMAAA lifan her şehir'de çokta tutulan bir marka değil. Ben hem bol bol kullanayım,hem kafam rahat etsin, hem şekli şemali ve özellikleri güzel olsun dediğim için aldım ve ne yalan söyleyeyim alma sebeplerimden biri de Lifan Fanboy'umu olmam(yani markayı sevdim).
    Hani lifan düşünürsen piyasasının yavaş olduğunu bil lakin şunu da unutma: nasipten öte yol yok. Benim motosikletten aylarca ilanda duranda vardı. Benim ki ilana konduktan kısa süre sonra bana nasip olmuştu.

  12. #32
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Senin için şöyle bir göz attım malum siteye, Samsun' da şöyle birşey buldum. İstersen bir göz at.

    Cross bakarsan bir de şöyle birşey var.

    Scooter istemiyorum demişsin ama genel anlamda scooter başlangıç için ideal motosiklet kabul edilir. Yedek parçaları pahalı da olsa diğer nedenler ile bir de şuna bakmanı önerebilirim.

    Alınca biraz da masraf yapar keyfini sürerim, nasılsa ilk motosikletim diyorsan bir de bu var.

  13. #33
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı Rhombeuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende düşeriz vs diye ilk motoru çinli aldım hiç düşmedim ..
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim öncelikle: çinli alayım diyorsan çok devirli kullanıp aleti yorman pek sağlıklı olmayabilir. Yani ben tapagaz düşünceni bir daha düşün derim. Kardeş tavsiyesi.
    İkincisi: Lifan zırla(çok fazla) motor(motosiklet değil bildiğin motor) üretiyor. Yani piyasadaki çinli motosikletlerin sağlam olanlarının motoru Lifan üretimi çıksa çokta şaşmamak lazım. Motosiklet konusunda ise Lifan Türkiye'de fabrikaya sahip. Fabrikası Düzce sanayide. Parça konusunda ben bir sıkıntı duymadım. AMMAAA lifan her şehir'de çokta tutulan bir marka değil. Ben hem bol bol kullanayım,hem kafam rahat etsin, hem şekli şemali ve özellikleri güzel olsun dediğim için aldım ve ne yalan söyleyeyim alma sebeplerimden biri de Lifan Fanboy'umu olmam(yani markayı sevdim).
    Hani lifan düşünürsen piyasasının yavaş olduğunu bil lakin şunu da unutma: nasipten öte yol yok. Benim motosikletten aylarca ilanda duranda vardı. Benim ki ilana konduktan kısa süre sonra bana nasip olmuştu.
    Teşekkürler dikkate alacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

    Alıntı Rhombeuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende düşeriz vs diye ilk motoru çinli aldım hiç düşmedim ..
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin için şöyle bir göz attım malum siteye, Samsun' da şöyle birşey buldum. İstersen bir göz at.

    Cross bakarsan bir de şöyle birşey var.

    Scooter istemiyorum demişsin ama genel anlamda scooter başlangıç için ideal motosiklet kabul edilir. Yedek parçaları pahalı da olsa diğer nedenler ile bir de şuna bakmanı önerebilirim.

    Alınca biraz da masraf yapar keyfini sürerim, nasılsa ilk motosikletim diyorsan bir de bu var.
    Kral adamsın Evren abi, scooter istememin sebebi bana güvensiz geliyor depo yok ya hani bacaklar boşta tedirgin oluyorum bir de ön çatal ve lastikler ufak olduğundan sarsılıyor gibi. Benim 2700 km scooter tecrübem var zaten trafiği okumakta pek beceriksiz değilim. İlanlar için teşekkür ederim de YBR'lerdeki kimler hakkında ne düşünüyorsun, 12.000 yazmış 112.000 mi 212.000 mi? YBR bu yapar 😁 2012 model sonuçta.

  14. #34
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    kesinlikle superlight 200 derim. kendisiyle daha hiç sıkıntı yaşamadım.

  15. #35
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle superlight 200 derim. kendisiyle daha hiç sıkıntı yaşamadım.
    Chopper-Cruiser istemiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinli markalar arasında en iyisi Lifandır, mondial ve rks nin bazı modelleri iyidir ama çoğunlukla işe yaramazdır çoğu çinli
    Göreceğiz, öyle mi değil mi bakacağız.

  16. #36

    Üyelik
    23 Eylül 2018
    Motosikleti
    Hero Dash Vx
    Çınlıyor paranı kaptırma Hintli bak Tvs ve Heronun çok sağlam motorları var Tvs de Apache Hero da Hunk a bakabilirsin Illa ben Çinli isityorum diyorsan Mondial 125 mh drfit iyidir. Arkadaşımda Tvs Apache var sağlam motor hemde tıp de güzel racing tarzı biraz ağırdır ama.

  17. #37
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı AtahanT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çınlıyor paranı kaptırma Hintli bak Tvs ve Heronun çok sağlam motorları var Tvs de Apache Hero da Hunk a bakabilirsin Illa ben Çinli isityorum diyorsan Mondial 125 mh drfit iyidir. Arkadaşımda Tvs Apache var sağlam motor hemde tıp de güzel racing tarzı biraz ağırdır ama.
    Teşekkürler

  18. #38
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Mondial drift 150 al bütçen yetiyorsa olmadı 125 de olabilir ama 150 ye uzun vade binersin gücü falanda 125 e göre daha tatminkar dahada uygun istiyorsan mondial süperboy 150 al eşşek niyetine bin bir drift kadar olmasada iyidir oda ama satarken drif gibi gitmez bu arada artık çinlilerde öyle eskisi gibi kalitesizde değiller alternatifi hinlilerinde aman aman bir farkı yok hinli grubundan hero hunk ve apache olabilir gerisine bulaşma derim

  19. #39
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial drift 150 al bütçen yetiyorsa olmadı 125 de olabilir ama 150 ye uzun vade binersin gücü falanda 125 e göre daha tatminkar dahada uygun istiyorsan mondial süperboy 150 al eşşek niyetine bin bir drift kadar olmasada iyidir oda ama satarken drif gibi gitmez bu arada artık çinlilerde öyle eskisi gibi kalitesizde değiller alternatifi hinlilerinde aman aman bir farkı yok hinli grubundan hero hunk ve apache olabilir gerisine bulaşma derim
    Teşekkürler

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Motosikleti
    Tvs Rtr 200
    Haojue gözardı edilmiş. Arkadaşlar en sağlam ve en iyi Çinli haojuedir. Sonra gelir lifan felan...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler