Tavsiye Enduro-Cross-Naked
Reklamlar
-
Merhabalar, foruma yeni katıldım. 16 yaşımdayım ve mecburen en yüksek 125cc kullanabiliyorum. Haftasonları arada ufak turlar ( 100 - 200 km arası ) yapabileceğim, hafif araziye de bozuk yola da uygun, bana yaklaşık 1-2 sene dayanabilecek, öğrenim açısından da görüntü açısından da vasat olmayacak bir motorsiklet arıyorum. Mondial Rx1i Evo diye bir motoru tavsiye aldım ne dersiniz ?
Reklamlar
-
Öncelikle bütçe ne kadar? Biraz daha detay verirsen cevaplar da gelir.
-
Bütçe 15.000 ekipmanlar dahil, 2. el tavsiyelere de açığım.
-
Tahmin edeyim;ehliyete yazılacaksın daha
-
Konu bu değil hocam. Kardeşimize yardımcı olmak için buradayız...
Ekipman dahil demişssin. Söyle bir örnek vereyim.
Kask 1000tl kafadan gitti zaten.
Kışlık + yazlık mont etti sana 1500tl.
Bir tane kot pantolon alırsın 300-500tl arası.(şu an motomaxde indirim var bir bak istersen). Kışın içine termal içlik / üstüne yağmurluk geçirirsin oldu sana 4 mevsim.
Eldiven kışlık+yazlık 400tl .
Bot normalde 400tl civarlarında ama şu an indirimler var bir kovala istersen. Kısacası 3000tl ile 3500tl arasında değişiyor toplam ekipman maliyeti. kaldı sana 11500Tl. Eğer görünüşe çok takılmam dersen cbf 150 öneririm. Ama yok ben görüntüye önem veriyorum dersen alabilecegin en karizmatik motosiklet cfmoto 150nk olabilir. Supermoto düşünürsen wr125x şiddetle tavsiye ederim. Bu arada cc sınırına takılma . Bende a1 var. 2 senedir cbf150 kullanıyorum ve onlarca defa trafik çevirmesinde durduruldum. Hiçbirinde ceza yazmadılar. Bir kaç kere sorduğumda ise KW ye baktıklarını söylediler
-
Remzidemir41 adlı üyeden alıntı
Konu bu değil hocam. Kardeşimize yardımcı olmak için buradayız...
Ekipman dahil demişssin. Söyle bir örnek vereyim.
Kask 1000tl kafadan gitti zaten.
Kışlık + yazlık mont etti sana 1500tl.
Bir tane kot pantolon alırsın 300-500tl arası.(şu an motomaxde indirim var bir bak istersen). Kışın içine termal içlik / üstüne yağmurluk geçirirsin oldu sana 4 mevsim.
Eldiven kışlık+yazlık 400tl .
Bot normalde 400tl civarlarında ama şu an indirimler var bir kovala istersen. Kısacası 3000tl ile 3500tl arasında değişiyor toplam ekipman maliyeti. kaldı sana 11500Tl. Eğer görünüşe çok takılmam dersen cbf 150 öneririm. Ama yok ben görüntüye önem veriyorum dersen alabilecegin en karizmatik motosiklet cfmoto 150nk olabilir. Supermoto düşünürsen wr125x şiddetle tavsiye ederim. Bu arada cc sınırına takılma . Bende a1 var. 2 senedir cbf150 kullanıyorum ve onlarca defa trafik çevirmesinde durduruldum. Hiçbirinde ceza yazmadılar. Bir kaç kere sorduğumda ise KW ye baktıklarını söylediler
Hocam öncelikle mesajınız için teşekkür ederim.. Yamaha wr125x hoş gözüküyor ama en son 2 sene önce üretilmiş sanırım ve 2. el olarak o kadar yüksek km li araçlara o paralar verilir mi ? Ne kadar sağlıklı olur, km si ortalama ne kadar olmalı ? 150nk yarın gidip görücem fakat biraz küçük gibi gözüktü nedense. Mondial rx1 hakkında düşünceleriniz nedir ? Sanırım ağırlık-güç problemi varmış ama ilk olacağı için performans ta pek önemli değil önemli olan parça-servis. 162 kg 10 bg az mı gelir ? Düz yol 80-90 sabit gidilir mi, iki kişi %4-5 lık eğimi 40-50 ile çıkabilirmiyiz ?
-
Eski bir Msx 125 kullanıcısı olarak Msx 125 al derim.25 liralık benzinle 250 km yaparsın paşalar gibi.Tam öğrenci işi;)
Sürüş yaptığım her anım çok keyifliydi.
-
aman kardeşim rx1 den uzak dur sen cf motoya bak benelliye bak heyecan arama mis gibi 2 tane marka yazdım sana
-
xtreme 250 enduro...
Hani şu turuncu olan...
kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
Edit : Sana Rx1 tavsiye edersem aldıktan maksimum 3 ay sonra soyuma sopuma küfür edersin burda, bilmem anlatabiliyor muyum.
Ayrıca şahsen Rx1'in görüntüsü vasattır, Rx3 ile uzaktan yakından ilgisi yoktur...
-
01 Aralık 2018, 12:37
#10
MrMud adlı üyeden alıntı
xtreme 250 enduro...
Hani şu turuncu olan...
kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
Edit : Sana Rx1 tavsiye edersem aldıktan maksimum 3 ay sonra soyuma sopuma küfür edersin burda, bilmem anlatabiliyor muyum.
Ayrıca şahsen Rx1'in görüntüsü vasattır, Rx3 ile uzaktan yakından ilgisi yoktur...
Hocam Rx1 in ne gibi sorunları var ki kimse uğraşma diyor ? A1 ehliyet için 250cc motor tavsiye etmişsiniz peki rx3 de 250cc onu kullanabilirmiyim yani herhangi bir çevirmede sadece 15 bg ye veya ehliyetimin olup olmamasına mı bakılıyor ?
-
01 Aralık 2018, 12:43
#11
Rica ederim ne demek. Japon motosikletlerde km'ye çok aldanmamanı tavsiye ederim (Super sport hariç :D Bizim millet supersport motosikletleri genelde hor kullanıyor). Wr125x'de çekecegin tek sıkıntı ; biraz geç elinden çıkarırsın. Piyasası yoktur pek. Mondiale gelirsek yedek parça sıkıntısı çekecegini hiç sanmıyorum. Rx1 i hiç sürmedim o yüzden performans konusunda yardımcı olamayacagım. Ama o paralara Cbf 150 alman daha mantıklı olacaktır. Servis , parça kalitesi ve konfor olarak daha kaliteli oldugunu düşünüyorum. Ya da cf 150nk da alabilirsin. Başlangıç için sana yeterli olacaktır. Ama şunu söyleyeyim acemilikte motosikletini illaki düşüreceksin ve cfmoto'nun yedek parçaları çok pahalıdır. O yüzden alırken kriterlerini ona göre seçmeni tavsiye ederim...
-
01 Aralık 2018, 16:10
#12
Remzidemir41 adlı üyeden alıntı
Rica ederim ne demek. Japon motosikletlerde km'ye çok aldanmamanı tavsiye ederim (Super sport hariç :D Bizim millet supersport motosikletleri genelde hor kullanıyor). Wr125x'de çekecegin tek sıkıntı ; biraz geç elinden çıkarırsın. Piyasası yoktur pek. Mondiale gelirsek yedek parça sıkıntısı çekecegini hiç sanmıyorum. Rx1 i hiç sürmedim o yüzden performans konusunda yardımcı olamayacagım. Ama o paralara Cbf 150 alman daha mantıklı olacaktır. Servis , parça kalitesi ve konfor olarak daha kaliteli oldugunu düşünüyorum. Ya da cf 150nk da alabilirsin. Başlangıç için sana yeterli olacaktır. Ama şunu söyleyeyim acemilikte motosikletini illaki düşüreceksin ve cfmoto'nun yedek parçaları çok pahalıdır. O yüzden alırken kriterlerini ona göre seçmeni tavsiye ederim...
Yamaha xmax 125 hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Scooter olmasına rağmen hoşuma gitti diyebilirim. Yamaha ve Honda bayii sine rx1 i sorduğumda ilk motor olarak mantıklı olabileceğini söylediler yani parça-servis bolluğu ve ekonomik olması açısından yani ilk motora 20-25 verilmez çünkü düşmeler olucak dediler. Mondial bayii sine gittiğimde ise birçok rx1 sattığını ve hiç birisinde bir sorun olmadığını söyledi. Acaba kötüleyenler çin olmasından dolayı mı tavsiye etmiyorlar, nedeni bu değilse neden kötüleniyor ?
-
03 Aralık 2018, 11:20
#13
mabet adlı üyeden alıntı
Hocam Rx1 in ne gibi sorunları var ki kimse uğraşma diyor ? A1 ehliyet için 250cc motor tavsiye etmişsiniz peki rx3 de 250cc onu kullanabilirmiyim yani herhangi bir çevirmede sadece 15 bg ye veya ehliyetimin olup olmamasına mı bakılıyor ?
A1 ehliyet muhabbetimi gözümden kaçmış, 250cc ile ilk çevirmede yetersiz ehliyetten okkalı bir ceza yer ve motoru bağlatırsın sakın bulaşma.
Rx1 dediğin motor asimetrik sacma sapan tipli, gram çekiciliği olmayan bi motor, blok kısmında bile kafa geçecek kadae boşluk var, ki bu da iğrenç bi görüntüye sebep oluyor, güzellik göreceli bi kavram tabi ki bunlar benim düşüncem.
Eğer paran bolsa wr125x al, efsane eğlenceli bi motordur, Türkiyede sürmesi en keyifli 125-150cc motordur net.
Paran bolsa diyorun çünkü 250cc fiyatina sahip, parçası muadillerine göre nispeten pahalıdır, ama az yakar iyi kaçar cinsten.
Yamaha insanı pişman etmez, yarı yolda bırakmaz, kolay kolay arıza vermez ama verirse de yamaha sürdüğünü çıkan faturada hissettirir.
Yok alamam dersen son olarak aklıma gelen mondial xtreme 150, ehliyetin yetiyormu bilmiyorum iyice bi kontrol eder öğrenirsin.
Bu arada sadece Bg/cc kontrolü yapmıyorlar önemli olan Kilowatt diye biliyorum.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
03 Aralık 2018, 18:39
#14
MrMud adlı üyeden alıntı
A1 ehliyet muhabbetimi gözümden kaçmış, 250cc ile ilk çevirmede yetersiz ehliyetten okkalı bir ceza yer ve motoru bağlatırsın sakın bulaşma.
Rx1 dediğin motor asimetrik sacma sapan tipli, gram çekiciliği olmayan bi motor, blok kısmında bile kafa geçecek kadae boşluk var, ki bu da iğrenç bi görüntüye sebep oluyor, güzellik göreceli bi kavram tabi ki bunlar benim düşüncem.
Eğer paran bolsa wr125x al, efsane eğlenceli bi motordur, Türkiyede sürmesi en keyifli 125-150cc motordur net.
Paran bolsa diyorun çünkü 250cc fiyatina sahip, parçası muadillerine göre nispeten pahalıdır, ama az yakar iyi kaçar cinsten.
Yamaha insanı pişman etmez, yarı yolda bırakmaz, kolay kolay arıza vermez ama verirse de yamaha sürdüğünü çıkan faturada hissettirir.
Yok alamam dersen son olarak aklıma gelen mondial xtreme 150, ehliyetin yetiyormu bilmiyorum iyice bi kontrol eder öğrenirsin.
Bu arada sadece Bg/cc kontrolü yapmıyorlar önemli olan Kilowatt diye biliyorum.
A1 ehliyet ile en yüksek 125cc ve 11kw li araçları kullanabiliyorum. Aslında zaten wr125x 125cc olarak ilk düşüncemdi ama 2. ellere baktığımda çoğunun km si 10-15 arasında. Ne kadar güvenilir ilk motor olarak ? Rodajının nasıl yapıldığı zaten belirsiz, nerede kullanıldığı, nasıl kullanıldığı da belirsiz. Belki problemli ki adam elinden çıkarmaya çalışıyor bilemeyiz. Ne kadar güvenilir ? Aldık problemli çıktı neler yapmamız gerekir ? Bide şuan 150cc olan bazı modeller 150cc ve üzerine abs zorunluluğu geldiği için yeni sezon 150cc lik modeller 125cc ye düşürülecekmiş sanırım bir bilginiz var mı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler