Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Benzın fıyatları. Tecrube zamanı geçmiş cc atlarken bütçe sorucam artık :)

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ocak 2018
    Arkadaşklar 2 sene pulsar 200 ns kullandım. 600rr a geceyımmı dedım baya makara döndurdunuz burda :D
    Bende gıdıp mt7 aldım. aldım ama ben motorla yaz kış işe gidip gelen bir adamım. pulsara alışmışım mt7 evımı ocagımı sömurdu şimdi satıyorum :D
    Yuksek ccye geçerken sakın korkmayın yakar dıye basamıyorsunuz arkadaşlar :D
    galileo ve sutlusoda bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Aslan besleyen yemini düşünmez diye bir laf vardi-tam doğru mu hatırladım bilmiyorum yanlış olabilir- eger o kafada viri alirsa rahat rahat basar bence . Bu arada mt-07 o kadar çok yakmıyordu, siz yakıt tüketimi olarak hangi değerleri gördünüz merak ettim

  3. #3
    Seramik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1
    Yüksek cc motosiklet alırken zaten 5 lt den aşağısını hesaplamak rüya olur. Bir de racing ise zaten yaktıkça yakar. Yakıt hesaplıyorsanız yüksek cc düşünmemek daha iyi olur.

  4. #4
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Seramik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc motosiklet alırken zaten 5 lt den aşağısını hesaplamak rüya olur. Bir de racing ise zaten yaktıkça yakar. Yakıt hesaplıyorsanız yüksek cc düşünmemek daha iyi olur.
    O zaman mt07 o rüyayı gerçekleştirmiş demektir.3,5 litreleri gören var.

  5. #5
    Seramik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman mt07 o rüyayı gerçekleştirmiş demektir.3,5 litreleri gören var.
    Gerçekten öyleyse Süper🤔

  6. #6

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Honda alacaktınız yanlış yapmışsınız. Boşta bile gidrek en az 3.5 litre yi gördüm ben cbr250 ile. Mt 07 az gazla 5 i rahat geçer. İlla yüksek cc isterseniz cbr500 yada 650f

  7. #7
    mc-hot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Atla avradın yediği aranmazmış

  8. #8
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Mt7 için ocağımı söndürdü diyorsanız, bir daha 250 cc. üzeri motoru düşünmeyin. 600rr dan vazgeçiren arkadaşlara da dua etmeyi unutmayın. ;)

  9. #9

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben demişdim dediğime geldin.. neyse zararın neresinden dönsen kardır.. bir motor hakkı neyse onu yakar mt07 akar demek yanlış hakkını yakar ona görede gider.. ama yakarmı tabiki yakar niye yakmasın..

  10. #10
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Mevcutta kullandığım MT-07, aynı şartlarda kullandığım CBR250R' dan daha az yakıt tüketiyor. Aynı şartlarda...

    Onun haricinde eğer MT-07 ile aşırı yakıt tüketiminiz var ise motosikletinizin vites değişimlerini çok geç ve yüksek devirde yapıyorsunuz sonucunu çıkarabilirim. Vites değişim devrini daha alt değerlere alırsanız yakıt tüketiminiz azalır.

    Önceki motosikletiniz yüksek devirde kullanılan bir motosikletmiş, haliyle aynı alışkanlığı devam ettiriyorsanız MT-07 yakıt tüketimi de aynı şekilde gereksiz yere artacaktır. MT-07' de "Tork" u kullanın, devri değil.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Katılıyorum, CP2 bloğu kalıbına göre çok yakmıyor. Normal şehiriçi kullanımda 3,5-4,5 arası değerler görmek çok sıradan iş. (Ama çıldırtırsanız içer...) Ha bazı bütçeye 4-4,5 fazladır ona diyecek lafım yok.

  12. #12

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman mt07 o rüyayı gerçekleştirmiş demektir.3,5 litreleri gören var.
    MT 7 gibi gazcı bir makinayla 3,5 lt lerde kalmak imkansız. 4,5 - 5 lt nin altında geziliyorsa eğer cc küçültmeye gitmek daha mantıklı. Fazladan vergi, bakım masrafı vs den kurtulunur en azından.

  13. #13
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT 7 gibi gazcı bir makinayla 3,5 lt lerde kalmak imkansız. 4,5 - 5 lt nin altında geziliyorsa eğer cc küçültmeye gitmek daha mantıklı. Fazladan vergi, bakım masrafı vs den kurtulunur en azından.
    O zaman ben imkansızın daha imkansızını başararak 3,4 lt yaktırıyorum. Kendimi tebrik ederim

    Bu arada, CBF150 ile 4,2 yaktıran adamım, aynı hızda kullanıyorum.

  14. #14
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    ayda bir (o da kesin değil) bindiğim için fazla koymuyor.

  15. #15
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    MT-07 'nin fazla yaktığını düşünüyorsanız bir daha 250 cc üzeri herhangi bir motosiklet düşünmeyin, zira Mt bu segmentte yakmayan motorlardan bir tanesidir.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mevcutta kullandığım MT-07, aynı şartlarda kullandığım CBR250R' dan daha az yakıt tüketiyor. Aynı şartlarda...

    Onun haricinde eğer MT-07 ile aşırı yakıt tüketiminiz var ise motosikletinizin vites değişimlerini çok geç ve yüksek devirde yapıyorsunuz sonucunu çıkarabilirim. Vites değişim devrini daha alt değerlere alırsanız yakıt tüketiminiz azalır.

    Önceki motosikletiniz yüksek devirde kullanılan bir motosikletmiş, haliyle aynı alışkanlığı devam ettiriyorsanız MT-07 yakıt tüketimi de aynı şekilde gereksiz yere artacaktır. MT-07' de "Tork" u kullanın, devri değil.
    Cbr250 den az yakması enteresanmış hocam. Mt07 nin az yakmasının sebebi nedir. Bu mantıkla bakarsak cbr500 250 den az mı yakar.

    Cbr650 yada 500 almak istiyorum da.

  17. #17

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman ben imkansızın daha imkansızını başararak 3,4 lt yaktırıyorum. Kendimi tebrik ederim

    Bu arada, CBF150 ile 4,2 yaktıran adamım, aynı hızda kullanıyorum.
    Makineye, lastik parasına, üst vergi dilimine verilen paraya yazık Şaka bir yana peygamber sabrı varmış cidden. Ben MT 9 la ne zaman bugün sakin süreyim diye yola çıksam kendimi gazlarken buluyorum. O da minimum 5.5-6 lt e denk geliyor.

  18. #18
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr250 den az yakması enteresanmış hocam. Mt07 nin az yakmasının sebebi nedir. Bu mantıkla bakarsak cbr500 250 den az mı yakar.

    Cbr650 yada 500 almak istiyorum da.
    Açıkçası ben de bu kadar az yakıt tüketebileceğini düşünmemiştim. Tahminen 5,5-7 lt arası tüketim beklerdim.

    Açıkçası motorun güç ve torkuna göre vites değişimi ve doğru devirlerde doğru hız ve viteste kullanım, bakımları eksik etmemek, doğru yağ kullanımı ve agresif kullanımdan kaçınmak. Bunlar birleşince MT-07 yakmıyor da yakmıyor. Motosikletin üst vitesteki motor devri oldukça düşük, kayıplar az ve bu sayede tüketim en aza inebiliyor. Oysa aynı hızı CBF150 ile yapmak isdtediğimde (110 km/h) ve bu hızı stabil tuttuğumda sürekli tam gazda gitmek zorundayım ve genel olarak kayıplar çok fazla, devir çok yüksek. Sonuçta o motosiklet bu hızda stabil gitmek için tasarlanmamış. Benzer şekilde CBR250R' ı stabil kullanım hızım ortalama 134-136 km/h arası idi. Ancak 150-160 km/h hızlarda sürekli kullanıldığında tükettiği yakıta bakarsak aynı hızlarda bir mt-07' nin çok daha makul tüketimde bulunduğunu görebilirsiniz.

    Yüksek devir çeviren bir makineye alışmış ve farklı motosikletler kullanmamış bir arkadaşım ile ikiz motosiklet ile (x2 MT-07 ABS 2015) birlikte aynı yolu gittik, aynı hızda beraber kullandık. Dönüş yoluna girmeden yakıt aldığında farkettik ki arkadaşın yakıt tüketimi 7,6 lt. Benim tüketimi her yolculuktan önce sıfırlama huyum var. Ben 3,4 lt tüketim gösterdiğimde inanamadı. Haliyle ilk molada konuyu açıp karşılıklı fikir alış verişine başladığımızda fark ettik ki arkadaş motosikleti 7-8 bin d/dk civarında vites değiştiriyor. Ancak bu motosiklet yüksek tork sağladığından 2700/3500 d/dk' da vites değişimi yeterli oluyor. Benim de ısrarım ve tavsiyemle geri dönüş yolunda önerdiğim şekilde kullandı ve birebir aynı yakıt tüketimini yakaladık. Bu arada, çyle çok yavaş da değildik. Genelde sakin kullanım ancak bir ara basıp 190-200 çıktığımız zaman oldu. Buna rağmen dönüş yolunda her iki motosiklet de 4,2 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyordu.

    Not: Normal kullanımda 120km/h' i geçmeyi sevmiyorum. En zevk alarak kullandığım hızlar ise 70/110 km/h aralığıdır. Buna göre hesap yapabilirsiniz.



    O günden bir resim
    Thracian ve maktama bunu beğendiler.

  19. #19
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    fabrika verileri (yamaha ve honda almanya web sitesi)

    mt07
    Kraftstoffverbrauch 4,3l/100km
    CO2 Emission 100g/km

    nc750s
    Verbrauch Honda Messwerte gem. WMTC 3,5 l/100 km
    CO2 g/km kombiniert ab Euro 4 (g/km) 81 g/km

  20. #20

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Aslında ben en fazla 4 binde vites değiştiriyorum. Hatta 7 bin devri hiç görmedim desem yeridir. Hızlı motor kullanmayı sevmem. Buna rağmen şehir içi cbr250 ile stabil bir şekilde 3.5 litre yakıyor. Yaklaşık 5 depodur bakıyorum değerler bu şekilde.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)