Satılmıyor anasını sattığımın motosikleti (Ninja 300 ABS)
Reklamlar
-
honda bayisinin 45-50 bin arası eder dediği motorumu 40 bin liraya ilana koydum arayan soran olmadı.
şu an piyasa çok durgun. sadece çok ölü fiyatına alıcılar var. onlara satmaktansa biraz bekletmek iyidir.
acil nakit ihtiyacı var ise ona bişi diyemem tabi ki.
Reklamlar
-
piyasa ölü bitik yıkık hiç bir şey satılmıyor
-
piyasadan ziyade ekonomi bir süredir rezalet. Şu an siz aynı motoru 14 liraya bile koysanız satılmayabilir. Şu an aracını motorunu veya başka eşyasını satan herkes tanıdığa veya birinin tanıdığına satılıyor. Şu zamanda araç satmak çok mantıklı bir iş değil kardan çok zarara dönüşebilir.
Eskiden 17 lira yazığımız motora 14 teklif edenlerle dalga geçer ölücü derdik. Şimdi onları mumla arıyoruz
Umarım tez zamanda satılır motorunuz.
-
ZXCornering adlı üyeden alıntı
Hocam yanlış anlamayın ama bence üretimi bitmiş,grenajlarda çatlak olan bi motor için yüksek fiyat yazmışşınız. Bende ninja 300 arayışındayım, iki gün önce izmirde 2015 model 30.yıl daha 6800kmde ninja 300 baktım sahibi 19750TL bıraktı, motor çalışmasında yürüründe sıkıntı yoktu faka, sahibi motoru hep dışarda bıraktığı için kış ve yaz görmüş, plastik siyah kısımların rengi solmuş,çizikleri olan motosikletti. Ben almadım
Ama bugün satılmış.Herneyse sizin probleme gelirsek bence siz motosikletin ettiği değerden biraz fazla fiyata koymuşşunuz.
İlanlara bakarsak;
Siyah ABS 2013 14 bin km de 21.500 tl (Çoruma git gel)
Yeşil Beyaz ABS 2015 32,5 bin km de 18.500 tl (hasar kayıtlı)
Siyah ABS 2015 25 bin km de 19.990 tl (Ankara'ya git gel)
Ben nasıl oluyor da fazla istiyorum (17.999 ) Mesnet rulmanları yeni tip konik ile değişmiş, bujiler ve zincir - dişli seti değişmiş,çelik fren hortumu seti takılı.
Yukarıda bahsi geçen işlemler motosikletlere pek yakında yapılması gerekecek...
Ayrıca ilanda belirtmedim ama ön fren modifiyeli (4 piston kaliper takılı ve fren merkezi radial).
-
Garanti bankası 25000 TL'ye 32 günlük vadeye yıllık %17 faiz veriyor. Ayda yaklaşık 300 tl yapar. Adam neden motor alsın ?
-
Çok inceledim, çok heves ettim zamanında ninja 300e. Hatta İstanbul'dan ağır kayıtlısını alacaktım o kadar gözü kararttım. Sonra Eskişehir'de bi tane deposu göçük vardı kazalı onu alıcaktım temizine param yetmiyodu. Çorum'da bi beyaz buldum sonra oda yana yatmışdı satan arkadaş vazgeçti son anda. Aklımda da soru işaretleri vardı bahanem oldu gittim ninja 250R aldım. Sanırım ara cc olmasıda ağır satılmasına bi sebep. İnsanlar 125,250,600 alışmış. 500cc bile bi değişik geliyo kulağa ninja 300 ne yapsın. "Parçası pahalı, yakıtı yüksek, yola çıkınca karşılaşıp aşina olduğumuz bi alet değil" diyolar sanırım. Birde tanıtım video etkisi var, güzel anılmamış ama bence de abs'li ve yakışıklı bi motor umarım satarsın.
-
Serbest piyasa ekonomilerinde bir mal satılmıyor ise %80 o an için ettiğinden fazla istiyosundur. Geri kalan %20'de ilanın düzgün kurgulanmaması (Resimler ve açıklamaların net olmaması) ve hitabet hatalarıdır.
-
Ara hacim diye bir şey yok.. 300 cc yeni nesil euro 4 de eski 250cc ye denkdir.. bundan sonra euro 4 motorlarda standart baz hacim 300c.c görücez en azından büyük firmalarda.. çinliler hintliler 250c.c falan getirtebilir onu bilemem.. ama büyükler bundan sonra euro 4 den ötürü alayı 300c.c getiricek.. örnek gerekirse bmw gs300, kawasaki versys 300 ninja300, yamaha x-mas 300, Yamaha R3, Honda Ns300 honda300R gelmedi ama gelirse bundan sonra hondada 250 lik sayfasını kapatıp yeni nesil 300R ları getirtir..
Belki bizdeki 250c.c altı ötv indiriminden ötürü bazı firmalar yaparmı bilmem ama bize özel ellerindeki eski nesil euro3 250 lik motorları biraz elden geçirip euro4 diye yollaya bilirler fakat bu motorlarda eşşek gibi gidicektir.. yani 250c.c olsada 250c.c lik bir euro4 makine aslen euro3 deki 200c.c lik bir makineye eş değer olucaktır..
-
Bence bir çok sebebi olabilir,
Bunlardan en temeli gerçekten piyasanın çok durgun olması motor almak isteyenlerin paralarını harcamamak istememesi.
bir diğeri de ninja 300 ün piyasasının olmaması ve karşısında r25 gibi bir model olması, emin değilim ama genel olarak kawasakilerin parçalarının çok pahalı olması yada böyle bir inanış olaması(youtube da bir videoda tam detayını hatırlamıyorum ama oncamın arksaında mı yanında mı ne bir plastik parçanın 1250 lira mı ne olduğundan bahsediyordu.) ve bu ekonomik krizde bir kaç ayda % 30-40 fakirleştik desek yeridir maaşlar vs artmaz ken hergün tükettiğimiz ve kullandığımız herşey pahalandı dolayısı ile insanlar zaten zor kazandığı parayı harcarken yarın bir gün satmak zorunda kalsa yada isteyerek satmak istese elinden rahatça ve nisbeten çok zarar etmemden çıkarabileceği motorlara bakıyor.
Benim motor hakkındaki şahsi fikrim çok yakışıklı fakat o fazladan 50 cc nin sonucu abartı fiyatının kurbanı olmuş bir motor.
-
Devamı olmayan bir model olması da insanları çekmiyor alan adam da satarken zorlanacak piyasası ağır bir motor. bir kaç yıldır yeni modeli gelmiyor bu parça maliyeti ve servis vs. olarak yansıyacak. O paraya biraz daha koyup cb250r almak ya da dominar almak insanlara daha mantıklı geliyor. Kaliteli olması tek parametre değil ne yazık ki.
-
benim motor da 2 aydır ilanda ama arayan soran yok ; cbr250. açıklamaları da gayet iyi yazdım,çantası vs gibi ekstraları da var ama 1 kişi dahi aramadı.
ne olur ne olmaz, motoru satarsam yeni motor alırım diye nc'lere bakıyorum özellikle. onlar da satılmıyor, hepsi 2 aydır olduğu gibi ilanda. uygun fiyat yazanlar da ilanda yani.
kısacası piyasada ciddi durgunluk var ve sanırım faizlerin yüksek olması ;
+kredi çekmeyi engelliyor
+parası olan da bankaya yatırıyor, iyi faiz getirisi elde ediyor. motor alsa hem benzin, vergi, sigorta cart curt gibi masrafları olacak.
sanırım kimse parasını harcamak istemiyor. tabi motorunuzun da çok tutulmayan bir model olması etkendir ama genel bir durgunluk var.
cbr, nc gibi motorlar bile satılmıyorsa... inşallah satabilirsiniz.
-
Benim motoruda arayan soran yok kimsede para yok takasa vermeyi dene istersen.
-
Bu ortamda Usd, Euro, enflasyon tavan yaparken aslında 2. el motosikletlerin daha hızlı bir şekilde gitmesi gerek bana göre ama gitmiyor nedense.
10 Ağustos’ta Tenere 660’ımı 28.000’den satışa çıkarttım. Satıp sıfır Crf-Rally alacaktım. Sıfır Crf–Rally 23.000 TL idi. Bana 5.000 TL kalacaktı.
2 ay satamayınca Ekim sonuna doğru 25.000’e indirdim, bu arada Crf-Rally ise gelen zamlarla 30.000’e çıktı. Yani 660’lık satıp 250’lik alıp cebimde 5000 TL kalacakken, 2 ay sonra ise 660’lık motor satıp üzerine 5000 TL ekleyip 250’lik motosiklet alacaktım. Alıcı buldum, makineyi yıkamaya götürdüm, sonra düşündüm ve “ne yapıyorum ben?” dedim, satmaktan vazgeçtim.
Şu anda 600+ cc motosikletlerin sıfırları 45 binden başlıyor fakat 2. ellerde hala 30 bin TL civarında bir çok uygun model var. Nisan’dan beri 2. elleri takip ediyorum, dolar arttı, sıfır motor fiyatları arttı ama 2. el motor fiyatları yerinde sayıyor.
2. el motosiklet alacak olsam şimdi tam zamanı bence. Eğer 2. el motosikletler de satılamıyorsa sıfır km motosikletler hiç satılmıyordur kanımca.
-
satilmiyorsa 150-200 cc lik bir makinayla takasa girmeyi dene,
Ornek
Cbr125
Pulsar
Vb.motorlar ile.
Takasla gelen motoru satman daha kolay olabilir
-
levend84 adlı üyeden alıntı
satilmiyorsa 150-200 cc lik bir makinayla takasa girmeyi dene,
Ornek
Cbr125
Pulsar
Vb.motorlar ile.
Takasla gelen motoru satman daha kolay olabilir
En mantıklısı bu.Hem o sınıftaki adamlar CC yükseltmek ister hem de bugün koysan yarın alıcısı olacak motorlar.Tabii satana kadar güçsüz gelecek yeni motor ama nakit sıkıntısı olan bu zamanda en iyisi.
-
kurubuz adlı üyeden alıntı
Garanti bankası 25000 TL'ye 32 günlük vadeye yıllık %17 faiz veriyor. Ayda yaklaşık 300 tl yapar. Adam neden motor alsın ?
Yamyam Garanti, oldum olası sevmediğim hatta nefret ettiğim bir bankadır. Enpara 25 bine 32 günlük vadede 465 lira veriyor! Tutun elinizde mallarınızı, bitmişiz biz..
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
honda bayisinin 45-50 bin arası eder dediği motorumu 40 bin liraya ilana koydum arayan soran olmadı.
şu an piyasa çok durgun. sadece çok ölü fiyatına alıcılar var. onlara satmaktansa biraz bekletmek iyidir.
acil nakit ihtiyacı var ise ona bişi diyemem tabi ki.
İlan no nedir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
bende cbr250 mi satabilsem cbr650f düşünüyorum ama bu dedklerinizden sonra düşünmeye devam etmek zorunda kalacağım anlaşılan. Olsun hayali bile güzel
-
Kimse kredi çekmiyor, elinde parası olanda şuan faize yatırmış durumda
-
gerçek motorcu türkiyede konjektüre piyasalara uygun hareket eden motorcudur.. tabii zenginleri tuzu kuruları ayırıyorum onlar krizlerde daha çok zengin olur normal vakitlerde dahada çok.. onlar hep hayatın kazan kazan tarafındadır. Ama orta halliler yada dar gelirliler her zaman sıralamada motoru son sırada getirir olsada olur olmasada olur .. mootrun sürülebilirliliği sürdürülebilirliliği önemlidir almak önemli değil..
piyasada 12-13 bin liraya bile gayet güzel abs li F650gs ler biraz güzel kovalarsan er6n ler falan var.. yüksek hacim almak zor değilde iş onu sürdürülebilirliliği.. burdamı başka konudamı ne yazdım hatırlamıyorum ama iş sadece depoyu doldurur gezerim değil bu gün cbr250 r in olsa michellin street set takım taksan 700-800 tl aynı markanın cbr 650f falan olsa michellin stree pilot falan taksan 1400-1500 tl .. iki misli.. hacim yükseldikçe giderlerde misli misli artıyor..
arkadaşda f650gs var 6-7 aydır satılıkda arayan soran yok en son levendin yöntemi söyledik ilanın altına cbf150 ile takas olur diye ekledi.. en azından cbf elden her şekil çıkar paketçiye satarsın.
-
hakohako adlı üyeden alıntı
Bu ortamda Usd, Euro, enflasyon tavan yaparken aslında 2. el motosikletlerin daha hızlı bir şekilde gitmesi gerek bana göre ama gitmiyor nedense.
10 Ağustos’ta Tenere 660’ımı 28.000’den satışa çıkarttım. Satıp sıfır Crf-Rally alacaktım. Sıfır Crf–Rally 23.000 TL idi. Bana 5.000 TL kalacaktı.
2 ay satamayınca Ekim sonuna doğru 25.000’e indirdim, bu arada Crf-Rally ise gelen zamlarla 30.000’e çıktı. Yani 660’lık satıp 250’lik alıp cebimde 5000 TL kalacakken, 2 ay sonra ise 660’lık motor satıp üzerine 5000 TL ekleyip 250’lik motosiklet alacaktım. Alıcı buldum, makineyi yıkamaya götürdüm, sonra düşündüm ve “ne yapıyorum ben?” dedim, satmaktan vazgeçtim.
Şu anda 600+ cc motosikletlerin sıfırları 45 binden başlıyor fakat 2. ellerde hala 30 bin TL civarında bir çok uygun model var. Nisan’dan beri 2. elleri takip ediyorum, dolar arttı, sıfır motor fiyatları arttı ama 2. el motor fiyatları yerinde sayıyor.
2. el motosiklet alacak olsam şimdi tam zamanı bence. Eğer 2. el motosikletler de satılamıyorsa sıfır km motosikletler hiç satılmıyordur kanımca.
Selam, iyi yapmışsın bence Tenere'yi satmaktan vazgeçmekle. Anlattığın süreçte gerçekten tirajı komik...Ama gerçek maalesef.
Bende satıp tekrar Fazer FZ6 S2 ABS almayı planlıyorum ama bakalım zor...Acelem de ok ama 2006-2007 fazerler almış başını gitmiş.28-30 bin isteyenler oluyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)