HGS hatası ve hergün gelmeye baslayan cezalar / yardım
Reklamlar
-
telefon numarasını defalarca aradım ve "OGS için 1 HGS için 2'yi tuşlayın" mesajından sonra 2'yi tuşlar tuşlamaz tak telefon kapandı.
artık kaçıncı denemede "bekleyenler arasında 97. sıradasınız" cevabını alınca beklemeye koyuldum. bir saate yakın beklemeden sonra cevap aldık, lakin sonuç alamadık. bir köprü, iki otoyol geçiş ücretini cezasıyla birlikte ödeyeceğiz.
işin en tuhafı cezayı sadece ptt şubesinden ödeyebiliyormuşum. ödeme yaptıktan sonra dekontu e-mail ile muhteremlere göndermem, sonra telefonu tekrar arayıp da işlem yaptırmam gerekiyormuş. ptt parayı alıyor fakat ilgili hesaba işlemiyormuş. telefon operatörüne "senin bir kabahatin yok ama bu sistemi böyle kuranın" diyip kapattım.
yarın paşa paşa gidip ödeyeceğiz. inşallah ptt şubesinde fazla sıra yoktur ve akşam olmadan "bekleyenler arasında 99. sıraya" girebilirim.
Reklamlar
-
05 Aralık 2018, 11:54
#22
hiç bir yetkiliden ses seda çıkmıyor, ogs telefon hattında 140 kiş bekledikten sonra, mail attıysanız bekleyin deniliyor. ve halen haksız cezam gözüküyor. O hakkı helal etmeyip odeyeceğiz sanırım, Kimse kusura bakmasın ama berbat çalışan bir sistem ve yetkililere sahip bir devlet kolu.
-
05 Aralık 2018, 12:27
#23
Bu ay bana da 4 tane hgs cezası geldi ve bütün geçişlerde yanlış ücretlendirme yapılmış. Geçen sene de aynı durum olmuştu. Detaylı dilekçe, hgs kart fotokopisi, ruhsat fotokopisi ile birlikte karayolları müdürlüğüne belgeleri yolladım. Geçen seneki tebliğ edilen cezayı sadece geçiş ücretlerini ödeyerek (hgs hesabımdan çekildi) hallettim. Bu seneki cezalara da düzeltilmesi için aynı şekilde başvurdum ve şu anda beklemedeyim.
-
05 Aralık 2018, 12:29
#24
Karayolları genel müdürlüğünü aramayı deneyin birde orada daha çok ilgileniyorlar kayıt açtırın bimer kapandı sanırım cimer üzerindende yazabilirsiniz hgs müsteri hizmetleri ulaşsanız bile sallıyor genelde
-
05 Aralık 2018, 17:34
#25
ayzek adlı üyeden alıntı
Karayolları genel müdürlüğünü aramayı deneyin birde orada daha çok ilgileniyorlar kayıt açtırın bimer kapandı sanırım cimer üzerindende yazabilirsiniz hgs müsteri hizmetleri ulaşsanız bile sallıyor genelde
bugun aradım elbette açan olmadı yarın yine deneyeceğim.
-
21 Aralık 2018, 19:28
#26
SON DAKİKA SON DAKİKA
The dude kardeşimin aydınlatmasıyla, CIMER uzerinden de şikayetimi yaptım gecen hafta başında bir bayan aradı ve sadece 22 tl ödemem gerektiğini söyledi. O günden çekmemiş. (kartta 150 tl olmasına rağmen halen çekmiyorlar) Bende hep sıkıntı yaşadığımı ve neden hep böyle olduğunu sordum başımıza gelmeye devam edecek mi dedim ve cevabı da evet oldu çünkü OGS sisteminde 6. sınıf diye birşey yokmuş arkadaşlar bilginize, dikkatli olun geçince hep ödemeleri kontrol edin. Bu konu hakkında iyileştirme çalışmaları yapılıyor denildi )))).
Bugun de gelen başka bir mailde , yapılan incelemeyle cezaların hatalı olduğu ve hepsinin düştüğü belirtildi, peki 22 tl nereye gitti? ) neredeyse 1.5 ay bunu bekledim, bir bukadar daha bekleyesim de pek yok.
dikkatli olun arkadaşlar, gerçekten çok acaip çalışıyorlar(!)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler