arkadaslar cbr 125'e daha kalipli gorunmesi icin ne tur modifiyeler yapilabilir? bir de lastikleri en son kacla degistirebiliriz, 130 ustu lastik olur mu makinaya???
arkadaslar cbr 125'e daha kalipli gorunmesi icin ne tur modifiyeler yapilabilir? bir de lastikleri en son kacla degistirebiliriz, 130 ustu lastik olur mu makinaya???
130dan fazla olmaz 130 bile zararlı bence 120 makul motorun beni en çok rahatsız eden yanı önden bakıldımı grenaj çok ufak
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
ya insanlar gibi şu motorlarıda olduğu gibi kabul edin.
herşeyin orjinali güzeldir arkadaşlar.
600rr alalım sana m@xuth
Ducatista:)
cbr ye kit var arkadaşlar komple bana mesaj geldi 153 cc silimdir falan var kitte
Peril adlı üyeden alıntı
yıllardır ne alıp veremedğiniz war bu motorla ya
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
130 luk onerırım ama benzın fazla yakar+perfonmans kaybı olur.... bence degıstırme
bu preslenmiş cbr600 ufak katdeşi dimi?
ah fakirligin gozu korolsun, war da 20 milyar ben mi almiyom cbr 1100 fireblade be abi...
bu arada cbr 125 kafama yatti da benzin sarfiyatini bilen var mi arkadaslar? kilometrede kac yakiyo?
Bence at abi çöpe.Ne takabilirim diye de düşünmezsin.Ya gerçekten berabt bir görüntüsü var baba.Ne bileyim ramzeyin 150 cc super sport modeli bile ondan çok daha iyi gözüküyor.Ne o abi bebe bisikleti gibi yaa.Bi kere motosikleti bacaklarının arasında hissetmen lazım.Benden sölemesi abi.Ben nefret ediyorum o motordan.
bence başlangıç ve düşük bütçeli racing seven ve honda kalitesini arkasina almak isteyenler için ideal bir motor.
ama ne yaparsan yap daha kalipli durmayacaktir, birak durmasin da zaten, ilerde paran olunca hem kalipli hem de kalibinin altini dolduran bi alet alirsin. yani standart haliyle gayet optimal(fiyat/görüntü/performans/kalite bakimindan) bir motor bence daha fazla uğraşmanın hiç alemi yok.
görünümde bence oynama yapma ne yapsan boşş supersportlara benzemez olduğu gibi kabul et artıkk..
Ben 1 depo benzinle 250 km den fazla gidiyorum. Birde amma bırkaladınız şu motoru yaaa. KArdeşim 125cc Honda öğretmen bir motor işte. İnceyse ince uğraşma ettiğin masrafa yazık binmiyeceksin o zaman. Aynı paraya 94 96 model arası 1000cc bir makinada alabilirsin. Kalıpmı istiyorsun al sana kalıp
Okan ACAR
crazy_devil adlı üyeden alıntı
nsı yani.. ramzey zaten bunun takliti.. yani onu bununla nasıl kıyaslıyosun anlamıyorum.. ki aynısı hiçbir farkı yok.. tek farkı daha kalitesiz olması.. cbr 125 hakkında düşüncelerin çok yanlış.. ve burası tartışılacak yer değil..
herneyse dostum.. cbr 125 motor gücüne göre gayet normal bir görünüme sahip.. tek yapılacak lastik değişimi.. 130/70 bir lastik attnmı olay tamamdır.. daha fazlasını bekleme.. aslında benm aklıma genişletmek için farklı modifiyelerde war ama sınırları zorlamak istemiyorum.. yakıt konusuna gelince 125 cc için biraz fazla eli açık diyebilirim... 100 kmde 4~5 litre tüketiyo.. ama performans olarak yakıtı karşılıyo bence..
CBR 600F Honda,
cbr 125 in cantını değiştirmeden kalın teker takarsan teker geniş göstermez, cantın içine doğru kıvrılır bisiklet lastiği gibi olur benden söylemesi.
yapmadığınız işleri tavsiye etmeyin.
o motora yapabileceğin en iyi şey olduğu gibi kabul etmen veya iyi bir fiyata satıp daha kalıplı bir motor yönelmen.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)