Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hangi motoru satın almalıyım?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu kış için Ktm 1290 Adv S modelini almaya karar vermiştim.Sanırım Temmuz ayı filandı.
    Daha önce ilk çıktığı vakit olan 2013 yılında 1190 Adv modelini almıştım.Çok severek kullandığım bir motordu.Şehir içinde de arazide de her yolun üstesinden geliyordu.

    Neyse asıl soru şu.790 Adv nin artık resmen tanıtılması kafamı karıştırdı.
    1290 ne kadar iyi motor olsada ağırlık farkı mevcut.Gereksiz güçlü de olabilir.
    790 Adv bence optimum olarak her ihtiyaca cvp verebilecek bir motor.Yeterince güçlü hafif vs.
    Fiyat olarak ta daha uygun olacaktır.Ancak henüz ortalarda görünmüyor.

    Bir kararsızlık söz konusu.

    Ne almalıyım acaba?
    1290 ilanda almayı düşündüğüm şu motor.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...16614515/detay

    Not:Başka marka veya model önermeyin lütfen.Şimdiye kadar yaklaşık 15 adet Ktm motoruna sahip oldum.Aralarda farklı markalar oldu ama bu kararsızlığım sadece 790&1290 arasında.

    Teşekkürler,


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    murattatoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2018
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilla RSV4 Factory
    KTM 1290 ın videolarını seyrettim gerçekten de yol tutuşu ve vibrasyon olarak muazzam bir motor , ek olarak R 1200 GS Adventure düşünmez misin ? 615608618

  3. #3
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    790 inanılmaz çirkin abi ya

  4. #4
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Kesinlikle 1290 muazzam bir motor.Ancak 790 hafifliği kamp vs bozuk yollarda çok fark yaratır diye düşünüyorum.Dediğim gibi 790-1290 arasında kararsızım.Başka marka düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    790 inanılmaz çirkin abi ya
    Güzellik çirkinlik göreceli bir kavram kardeşim.
    Bence ikiside güzel.Teknik veriler kafamı karıştıyor sadece.Estetik olarak sıkıntı yok
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  5. #5

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    1290 al hocam. 790 akraba evliliği gibi
    TAYFUNBORA bunu beğendi.
    Weak are prey

  6. #6

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

    çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

    bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

    sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

    ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  7. #7
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Evet uzun yolda daha rahat olacağı kesin 1290 ın.Ancak daha önceki tüm motorlarımda büyükte olsa küçükte olsa uzun yol yaptım.Büyük motorlarla çok rahat ettim ama küçük motorlar ile ise çok rahatsız olmadım.
    Şu anki motorum Ktm 690 Sm ile 3 gün Yunanistan turumda (1800 km) veya 4 günlük çoğunu ormanda sürdüğümüz Yenice-Karabük-Kastamonu-Cide vs turumuzda çok rahat ettim.Özellikle nerdeyse yol dahi olmayan güzergahlarda 1200 lük motorlarıyla gelen arkadaşlarım oldukça zorlanırken ben çok keyifli dakikalar geçirmiştim.

    Aslında 1190 ile de heryere gitmiştim düşününce.
    Acaba 790 ile bi test sürüşü yaptığım vakit fikrim daha da netleşir mi?

    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

    çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

    bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

    sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

    ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    Evet uzun yolda daha rahat olacağı kesin 1290 ın.Ancak daha önceki tüm motorlarımda büyükte olsa küçükte olsa uzun yol yaptım.Büyük motorlarla çok rahat ettim ama küçük motorlar ile ise çok rahatsız olmadım.
    Şu anki motorum Ktm 690 Sm ile 3 gün Yunanistan turumda (1800 km) veya 4 günlük çoğunu ormanda sürdüğümüz Yenice-Karabük-Kastamonu-Cide vs turumuzda çok rahat ettim.Özellikle nerdeyse yol dahi olmayan güzergahlarda 1200 lük motorlarıyla gelen arkadaşlarım oldukça zorlanırken ben çok keyifli dakikalar geçirmiştim.

    Aslında 1190 ile de heryere gitmiştim düşününce.
    Acaba 790 ile bi test sürüşü yaptığım vakit fikrim daha da netleşir mi?

    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

    çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

    bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

    sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

    ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    Kimse beğenmemiş 790 ı estetik olarak.Performansa olumsuz yorum gelmedi ama.

    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1290 al hocam. 790 akraba evliliği gibi
    zapalka bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  8. #8
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    790 cidden hoş görünüyor. Özellikler gayet iyi. En önemlisi şehiriçi ve uzun yolda rahat kullanılabilmesi. Artık avrupalı şehirde ağır motosiklet kullanmak istemiyor. Çok işlevli motosikletlere yöneliyorlar. Bende GS ADV var, cidden şehiriçinde ızdırap oluyor. 1290 çok beğendiğim bi makine olsa da, oyumu 790 dan yana kullanıyorum.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  9. #9
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    KTM alacak olan kişi motorun tipine pek takılmaz gibime geliyor. Hep kendine özgü tarzda modelleri olduğundan, kullanıcı kitlesi daha çok amaca yönelik tercihler yapıyor gibi.
    Hazır 135 bin lirayı kredi kartına 9 taksitle veriyorlarken yapıştır bence 1290 Çok dağ tepe gezeceğim diyorsan zaten 2t bir motosiklet alıp onunla debelenirsin.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  10. #10
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    bir önceki mesajda cevabı vermişsin gibi abi.
    1190'lar debelenirken ben 690 ile hunharca zevk alıyordum. diyorsun.

    Kendimi düşünüyorum, 800 cc cruiser motosiklet var. 300kg'lık makina. Uzun yolda asfalt güzelse değme keyfime.
    Şehir içinde de her türlü gidiyorum, kullanıyorum ama, yakıtı olsun, bu kadar cüsseyi A'dan B'ye götürmek olsun, hiç mantıklı gelmiyor.
    Gidip geldiğim zaman gücüm üzülüyor(yakıt parası falan değil). Ne gerek vardı kısmına giriyorum.

    Geçen köye gittim geldim git gel 100 km. Zevkten dört köşeyim.
    Ama şehir içinde in, bin, yatır kaldır zor geliyor bana. Hani ışıklarda beklerken motoruma acıyorum. Eziyet ettiğimi düşünüyorum.

    Az çok takip ettiğim birisin, youtube'da da videolarını görmüştüm çok. Genelde dağda bayırda sürüyorsun(videolar öyle). Enduro offroad tarzı takılıyorsun.
    Uzun yol? 690 ile 3k km gezmişsin rahattım diyorsun. Makina da yeterli gelmiş.

    Ben olsam 790 alırdım be. Tipini anlamam, kişiye göre değişir. Bana da fena gelmedi tipi.
    790cc (artık kaçsa) uzun yolda da hiç ezilecek bir motosiklet de değil. Her türlü gidileceğini düşünüyorum 690 gittikten sonra.

    Not: enduro'dan anlamam abi, kendimce düşüncelerimi biçtim.


    Hayırlı olsun şimdiden.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  11. #11
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Evet kesinlikle.Bende yazdıkça ve yorumlar geldikçe 790 ın artılarını daha çok düşünmeye başladım

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    790 cidden hoş görünüyor. Özellikler gayet iyi. En önemlisi şehiriçi ve uzun yolda rahat kullanılabilmesi. Artık avrupalı şehirde ağır motosiklet kullanmak istemiyor. Çok işlevli motosikletlere yöneliyorlar. Bende GS ADV var, cidden şehiriçinde ızdırap oluyor. 1290 çok beğendiğim bi makine olsa da, oyumu 790 dan yana kullanıyorum.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    Kesinlikle tip ile alakalı hiç kararsızlığım yokCros kiralayıp hoplayıp zıplıyorum arada o ayrı bir olay zaten.
    Peşin alıcam ya limitim yetmez taksite

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM alacak olan kişi motorun tipine pek takılmaz gibime geliyor. Hep kendine özgü tarzda modelleri olduğundan, kullanıcı kitlesi daha çok amaca yönelik tercihler yapıyor gibi.
    Hazır 135 bin lirayı kredi kartına 9 taksitle veriyorlarken yapıştır bence 1290 Çok dağ tepe gezeceğim diyorsan zaten 2t bir motosiklet alıp onunla debelenirsin.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  12. #12

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu kış için Ktm 1290 Adv S modelini almaya karar vermiştim.Sanırım Temmuz ayı filandı.
    Daha önce ilk çıktığı vakit olan 2013 yılında 1190 Adv modelini almıştım.Çok severek kullandığım bir motordu.Şehir içinde de arazide de her yolun üstesinden geliyordu.

    Neyse asıl soru şu.790 Adv nin artık resmen tanıtılması kafamı karıştırdı.
    1290 ne kadar iyi motor olsada ağırlık farkı mevcut.Gereksiz güçlü de olabilir.
    790 Adv bence optimum olarak her ihtiyaca cvp verebilecek bir motor.Yeterince güçlü hafif vs.
    Fiyat olarak ta daha uygun olacaktır.Ancak henüz ortalarda görünmüyor.

    Bir kararsızlık söz konusu.

    Ne almalıyım acaba?
    1290 ilanda almayı düşündüğüm şu motor.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...16614515/detay

    Not:Başka marka veya model önermeyin lütfen.Şimdiye kadar yaklaşık 15 adet Ktm motoruna sahip oldum.Aralarda farklı markalar oldu ama bu kararsızlığım sadece 790&1290 arasında.

    Teşekkürler,
    Bayii bizim mahallede ki bayiiymiş. Bu motoru alacaksanız ve bayii sahibini tanımıyorsanız isterseniz araya aracı falan sokmaya çalışalım. Karar verdikten sonra özelden mesaj atın bende tanıyan birilerini soruşturayım sizin için en uygun fiyatı çıkarttırmaya çalışalım. Bahsettiğiniz iki motorun da özelliklerini bilmiyorum sadece bu konuda yardımcı olabilirim.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  13. #13
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Evet videolarımda göründüğü gibi araziye çok giriyorum.Ve galiba ağır motordan bıkmışım sanırım.Sadece gönülde kalmış bir heves sanırım.Ama mantığıma çok yatmıyor.
    790 rakamları oldukça iyi 180 kg civarı ağırlık ve 95 beygir güç söz konusu.
    1290 220 kg civarı ve 160 beygir ile aklı alıyor tabi

    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir önceki mesajda cevabı vermişsin gibi abi.
    1190'lar debelenirken ben 690 ile hunharca zevk alıyordum. diyorsun.

    Kendimi düşünüyorum, 800 cc cruiser motosiklet var. 300kg'lık makina. Uzun yolda asfalt güzelse değme keyfime.
    Şehir içinde de her türlü gidiyorum, kullanıyorum ama, yakıtı olsun, bu kadar cüsseyi A'dan B'ye götürmek olsun, hiç mantıklı gelmiyor.
    Gidip geldiğim zaman gücüm üzülüyor(yakıt parası falan değil). Ne gerek vardı kısmına giriyorum.

    Geçen köye gittim geldim git gel 100 km. Zevkten dört köşeyim.
    Ama şehir içinde in, bin, yatır kaldır zor geliyor bana. Hani ışıklarda beklerken motoruma acıyorum. Eziyet ettiğimi düşünüyorum.

    Az çok takip ettiğim birisin, youtube'da da videolarını görmüştüm çok. Genelde dağda bayırda sürüyorsun(videolar öyle). Enduro offroad tarzı takılıyorsun.
    Uzun yol? 690 ile 3k km gezmişsin rahattım diyorsun. Makina da yeterli gelmiş.

    Ben olsam 790 alırdım be. Tipini anlamam, kişiye göre değişir. Bana da fena gelmedi tipi.
    790cc (artık kaçsa) uzun yolda da hiç ezilecek bir motosiklet de değil. Her türlü gidileceğini düşünüyorum 690 gittikten sonra.

    Not: enduro'dan anlamam abi, kendimce düşüncelerimi biçtim.


    Hayırlı olsun şimdiden.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  14. #14
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Gerçekten zor tercih. Biraz inceledim de Ktm 1290 Adv S modelinin kuru ağırlığı 215 kg diyor. Aslında cüsseli durduğu kadar ağır bir motor değilmiş. Nc750x'den bile hafif.

    790 hakkında net bilgi bulamadım ancak çok daha hafif olacağı aşikar.

    Seçim için tek soru belirleyici olur diye düşünüyorum; motoru (en fazla) nerede süreceksin ??

    Daha çok toz toprak, dağ bayır çamur demeden yardıracağım, şehir içi de kullanacağım, daha kıvrak olmalı diyorsan 790 adv elbet çok mantıklı bir tercih olur. 790cc motor hem şehir içi hem şehir dışı hemde arazi şartlarında yeterli gücü sunar.

    Ancak haftasonları o şehir senin bu şehir benim gezerim, toprak yola arada sırada girsem yeter, şehir içi de kullanmaya 2. bir ufak motorum zaten var, şöyle heybetli ve güçlü bir motorum olsun dersen tartışmasız Ktm 1290 Adv S doğru tercih. Yüksek cc motorun uzun yolda süzülmesi çok ayrı bir keyif.

    Şimdiden hayırlı olsun, iki motor da lokum gibi Güllü mü olsun limonlu mu tercihi kadar zor bir tercih.
    Hangisini canın çekiyorsa en güzeli odur der geçerim
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  15. #15
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Net bir karar verdiğimde eğer 1290 olursa alacağım motor sadece kafamda birkaç motor belirleyip iyi bir teklif vermelerini bir kere söyleyeceğim.Hangi motor için mantıklı iyi bir teklif alırsam onu satın alacağım.Karar verirsem irtibata geçeceğim.Çok teşekkürler

    Alıntı chaqalqarlos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayii bizim mahallede ki bayiiymiş. Bu motoru alacaksanız ve bayii sahibini tanımıyorsanız isterseniz araya aracı falan sokmaya çalışalım. Karar verdikten sonra özelden mesaj atın bende tanıyan birilerini soruşturayım sizin için en uygun fiyatı çıkarttırmaya çalışalım. Bahsettiğiniz iki motorun da özelliklerini bilmiyorum sadece bu konuda yardımcı olabilirim.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  16. #16

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Net bir karar verdiğimde eğer 1290 olursa alacağım motor sadece kafamda birkaç motor belirleyip iyi bir teklif vermelerini bir kere söyleyeceğim.Hangi motor için mantıklı iyi bir teklif alırsam onu satın alacağım.Karar verirsem irtibata geçeceğim.Çok teşekkürler
    Rica ederim dediğim gibi dediğiniz motorları bilemediğim için tek yardımcı olabileceğim konu bu Şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun. Gerçi konuşmanızdan ben neye yakın olduğunuzu az çok tahmin ettim

  17. #17
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Evet çok zor bir tercih.Birbirinden çok uzak olmadan kendilerinin çok güçlü olduğu yönleri var.
    Uzun yolda çok yapıyorum,şehir içinde günlükte kullanıyorum.Arazi orman yayla ne varsa da giriyorum valla

    Aslında 2 motor almak lazım çok net:D

    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten zor tercih. Biraz inceledim de Ktm 1290 Adv S modelinin kuru ağırlığı 215 kg diyor. Aslında cüsseli durduğu kadar ağır bir motor değilmiş. Nc750x'den bile hafif.

    790 hakkında net bilgi bulamadım ancak çok daha hafif olacağı aşikar.

    Seçim için tek soru belirleyici olur diye düşünüyorum; motoru (en fazla) nerede süreceksin ??

    Daha çok toz toprak, dağ bayır çamur demeden yardıracağım, şehir içi de kullanacağım, daha kıvrak olmalı diyorsan 790 adv elbet çok mantıklı bir tercih olur. 790cc motor hem şehir içi hem şehir dışı hemde arazi şartlarında yeterli gücü sunar.

    Ancak haftasonları o şehir senin bu şehir benim gezerim, toprak yola arada sırada girsem yeter, şehir içi de kullanmaya 2. bir ufak motorum zaten var, şöyle heybetli ve güçlü bir motorum olsun dersen tartışmasız Ktm 1290 Adv S doğru tercih. Yüksek cc motorun uzun yolda süzülmesi çok ayrı bir keyif.

    Şimdiden hayırlı olsun, iki motor da lokum gibi Güllü mü olsun limonlu mu tercihi kadar zor bir tercih.
    Hangisini canın çekiyorsa en güzeli odur der geçerim
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bence pek arada kalıncak bir şey yok 790 tam arazi dağ bayır hoplama zıplama için yapılmış bir motor uzun yol dert olur onla.. 1290 hem dağa hem bayıra hemde asfalta gelir güzel uzun yolda yapılır sele yapısından belli..
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    790 serisinin hiç birinin tipini beğenmedim sanırım beğenende çıkmaz.gerçekten kötü tasarımlar 1290 yanında harbiden eldivenle sevilmez.tabi fiyatlar ve kategori alakasız seviyelerde.kimse git 790 al demez heralde ama 1290 da arazide ağlar
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  20. #20
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Sizin yorumlardan anladığım kadarıyla 790 tam size göre.
    Biraz çirkin gibi gözuksede bence cok sirin bi makina ve her yolda kesinlikle hakkını vericek bir alet.
    Hiç düsünmeden 790 derim..👍


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)