Bende 1290 derim.
Bende 1290 derim.
790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.
maddi imkan varsa 1190 la devam edin
ben oniki 90 kulladım mükemmel ama bence gereksiz güçlü
790 adv r a gelince bu kadar güçlü motor kullanmış adam 90 beygirden isteiğini alamaz ne yolda ne arazide
Evet dağ bayır keyifli olur.Ama uzun yol dert olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
Tipi kıstas değil.Daha önce Ktm'nin 690 Enduro,Duke,Sm,1190,990 motorlarına sahip oldum.Duke'un hatta tüm modelleri neredeyse eskileri saymazsak.
Şimdide Duke ve Sm var.790 bence çok iyi bir tasarım.Bu kadar kabiliyetli motoru bu kadar hafif ve güçlü yapmak bence tasarımından daha çok dikkat edilmesi gereken bir detay.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
Bakalım artık,
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
Evet benimde o çıkan plastik deponun her düşüşte yerden darbe ihtimali aklıma gelmişti.Araştırdım ki çok sağlam bir plastik madde kullanılmış.Metale taş çıkarırcasına sağlamlığından bahsediliyordu yabancı bir forumda.
QUOTE=Cyan;4407985]790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.[/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------
1190 yok şu an.690 Sm e biniyorum çok memnunum.Sanırım şöyle yapacağım.790 test sürüşünü bekleyeceğim.Kararım 1290 dan yana olursa 690 duracak.790 alırsam da galiba yine duracak 690
Test sürüşüne kadar bekleme kararı aldım,
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Yüksek cc den sonra küçük cc pişmanlık olur gibi ama ikinci motor çok mantıklı
790ı yeni gördüm açıkçası,tipi bana çok kötü gelmedi,ön kafa tasarımı özgün olmuş biraz.ufak bir araştırma yaptım yakıt tankını adamlar aşağıya almış.bildiğiniz motor bloğuyla aynı seviyede hatta altında bile olabilir.bir koruma eklemişler ama plastik gibi duruyor koruma bu sıkıntı olabilir off-road senaryolarda.
Bu sorunun yanıtı çok basit, 790 gelip de teslim edilinceye kadar 1290’a çok güzel binilir. O geldiğinde de test edip, beğenirseniz geçersiniz.
790’ları Milano’daki fuarda görme ve oturma şansım oldu. R ne kadar yüksekse sokak versiyonu da o kadar alçak. Neredeyse iki ayak birden yere değiyor. İkisini de çok beğendim.
Fiyat konusu ise benim muhalefet şerhi koyacağım nokta. Spormoto bunu Duke 790 ile Adv 1090 arasında fiyatlandırıp 17 bin yuroya falan satmaya çalışır. Motor güzel ama bu parayı etmez, ister vergi deyin, ister yuro kuru yüksek deyin, bu fiyat “alan alsın” fiyatı olur.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)