Ducati Monster 821 İncelemesi // İkinci elde hangisi 821 mi MT09 mu ?
Reklamlar
-
112 HP - 89 Nm güç, 180 kg kuru ağırlık ve bol eğlenceli 2 silindir
Bike : Benelli Leoncino ABS
Camera : Gopro Hero 5 Black
Facebook : https://www.facebook.com/oialdemir
Instagram : https://www.instagram.com/oialdemir/
Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCZc...J_fGPwzvvnxWRg
Reklamlar
-
İkinci elde mt09 rakipsiz çok canlı bir piyasası var
-
bizde bayılıyoruz 2.eli de pek önemli değil ama desmo bakımı adamın içinden geçiyor.bu segmentte z800 ve mt09 piyasaya hakim.821 değilde 696 falan çok çok daha uygun idi bir aralar.yalan olmasın mt09 yeni kasayı her türlü tercih ederim bknz 3 silindir
-
Seçeneklere mv dragster eklenmez ise tercihim 821.
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
İkinci elde mt09 rakipsiz çok canlı bir piyasası var
Tabi ki rakipsiz. Ama bana daha keyifli geliyor. Birde ikinci elde çok uyguna bulunuyor. İlk alanlar varlıklı ve motora keyif için güzel havalarda az az binen insanlar. Eğer ikinci sahibi olacaksan çok keyifli ve tasarımı çok güzel bir motosiklete sahip oluyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
burak burk adlı üyeden alıntı
bizde bayılıyoruz 2.eli de pek önemli değil ama desmo bakımı adamın içinden geçiyor.bu segmentte z800 ve mt09 piyasaya hakim.821 değilde 696 falan çok çok daha uygun idi bir aralar.yalan olmasın mt09 yeni kasayı her türlü tercih ederim bknz 3 silindir
2016 sonrası DVT bloklarda Desmo 30.000 e çekildi. Birde illa korlas da yapılacak diye bir kaide yok. Yetkisi olan daha uyguna yapan servisler var. Korlas çok çılgın işçilik alıyor.
-
monster keyifli motor ben şahsen mt ile kıyaslamazdım ama zengin işi. ikinci elide zengin işi.
ikinci el aslanda genel giderleri idavemesi ve satarken sen bile zarar ediceksin yani ikinci elde bile alanın maddi gücünün sağlam olması lazım ettiği zararı sürdüğü keyife sayıp geçmesi lazım.. çünkü ducati türkiyede devamlı ikinci eli düşdükçe düşen bir marka durmuyor devamlı yaşıda ilerledikçe fiyatı hep düşüyor. bizim arkadaşda yıllar önce 2001-2002 falan bir monster olması lazım ondan vardı satana kadar göbeği çatlamışdı alıcı yoktu en son komik bir fiyata sattı ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
monster keyifli motor ben şahsen mt ile kıyaslamazdım ama zengin işi. ikinci elide zengin işi.
ikinci el aslanda genel giderleri idavemesi ve satarken sen bile zarar ediceksin yani ikinci elde bile alanın maddi gücünün sağlam olması lazım ettiği zararı sürdüğü keyife sayıp geçmesi lazım.. çünkü ducati türkiyede devamlı ikinci eli düşdükçe düşen bir marka durmuyor devamlı yaşıda ilerledikçe fiyatı hep düşüyor. bizim arkadaşda yıllar önce 2001-2002 falan bir monster olması lazım ondan vardı satana kadar göbeği çatlamışdı alıcı yoktu en son komik bir fiyata sattı ..
MT09 ile karşılatıma sebebim. Yurt dışında 2018 Monster 821 9999 euro 2018 MT09 9195 euro arada 800 euro gibi bir fark var. Ve Monster' ın 2018 daha da güncel ekran ve süspansiyon bakımından. İkinci ellerinde daha az fark var. Korlas 2018 monster a neredeyse 100 e bırakıyor. ( 95420 TL ) bu ayrı bir saçmalık. Ama Ducati' yi alırken daha çok şey satın alıyorsun onu demek istiyorum.
İkinci elde kafa kafaya oluyorlar hak ettiği gibi. Her an her dakika MT09 gibi kafana göre bir ikinci el bulamazsın zaten orası kesin. Ama 2014 sonrası Ducati' ler eskiden olduğu gibi kullan at tadında değil. Artık o elektronik problemleri yaşamıyorlar. Daha kaliteli malzemeler kullanıyorlar. Desmo bakımının aralığını bile uzattılar bu sayede.
-
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
Yurt dışında africa twin ile r1200 gs arasındada 1500 euro fark var
zamanında bende buna benzer bir başlık açtığımda bmw ile hondayı nasıl karşılaştırırsın diye forumdaki arkadaşların şiddetine maruz kalmıştım :D yani ordaki fiyatlara bakarak burada kıyaslama yapmayın. Ducati türkiyede distiribitör değil kendi olsaydı kıyaslanabilirdi.
İkinci elde yine yamaha çünkü herşey motoru alınca bitmiyor. Nekadar bakım aralığı uzatılmış olsada bakıma girecek bu motor, bakım fiyatları çok tatlı olduğundan servisine vereceğiniz parayla gidip kendinize cbf 150 alırsınız
En basiti yamahayı ve korlası sağ aynam kırıldı diye arayarak fiyat alın
mt 09 un n11 de bile aynası var
Parçalar ve bakım deyince zaten işin rengi değişiyor. O an da Ducati sahibi olmak denilen sınıf başlıyor. En ufak parçası 60-70 euro.
Tamamen keyif ve arzu meselesi. Yinede MT09 la kıyaslama konu olunca bu motosiklet bana daha çok güven veriyor. Hem sürüş destekleri hem sahip olduğu donanımlar ile daha sürücü dostu diyeyim. Keşke Korlas yerine Ducati kendisi burada olsaymış. Bize böyle uzaktan imrendirmeseymiş.
-
kıyaslama olayını şundan dedim dünyada bir egzotik butik markalar vardır .. birde konvensiyonel fabrikasyon üretim yapan markalar..
arabada misal pagani,ferrari,lamborghini,maserati v.b bunlar butik ve egzotik tarzı markalar karışık yazdım..
motordada bana agusta, ducati,titan ,triump,norton,moto guzzi falan hep bu tip marka gözüyle gelmişdir..
o yüzden mt09 ile monster kıyaslanmaz bence dedim..
Bir ekleme daha yapıyım şu forumdaki arkadaşlar da dahil bana göre çoğu insan gidip harley ducati tarzı bir motor sıfırını alamasada ikinci elini çok rahat alabilir..
hd lerin sporster iron yada customları 30 bin tl civarlarında çok rahat ikinci elde bulunabiliyor. keza ducatilerin monster 696 ları, hypermotard 796 ları falan çok rahat 15 bin tl 16 bin tl civarlarında bulunabiliyor.. kafayı takılıp sabırla kovalanırsa sıkışanlar acil satması gerekenler oluyor onlar çok daha ucuzada bırakıyor..
cbf 150 si olan bir adam bile satsa biraz kassa rahat monster696 türü ve benzeri bir motor alabilir ama işte bu kadar tüketilmiyorsa tek nedeni hep dediğim şey aynı yere geliyoruz genel giderler yedek parça,servis bakım , en önemlisi yakıt..
Adam o fiyatlara ducati hd türü motorlara binebilicekken buna imkanıda varken gidip 150cc lik 250cc lik motora biniyor bunada ne denir kader mi utansın , ülkenin halleri mi böyle bilemedim..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
kıyaslama olayını şundan dedim dünyada bir egzotik butik markalar vardır .. birde konvensiyonel fabrikasyon üretim yapan markalar..
arabada misal pagani,ferrari,lamborghini,maserati v.b bunlar butik ve egzotik tarzı markalar karışık yazdım..
motordada bana agusta, ducati,titan ,triump,norton,moto guzzi falan hep bu tip marka gözüyle gelmişdir..
o yüzden mt09 ile monster kıyaslanmaz bence dedim..
Fiyat ve sınıf olarak aynı yere koyabiliriz aslında. Tükiye dahil değil bu duruma tabi. Yurtdışında GSX-S 750, MT09, Z900, Monster 821, Triumhp Street Triple, Duke 790 hep birbiri ile kıyaslanan 2-3-4 silindirli, Orta üst seviye çıplak motosikletler.
Tüm dünya için geçerli bir kural var tabi ki. Aynı anda tasarım, dayanıklılık ve uygun fiyat bulunmuyor. Bunlardan 3 de 2 si oluyor bir motorda.
-
Ah Moto Guzzi mi dendi? Canımın içi o ya, bir tane... Boyuma olaydı almıştım geçen sene. Nedense sevdiğim motorlar boyuma pek olmuyor. (Moto Guzzi V7 veya Triumph Street Twin) Monster çok değişik bir kafanın motoru, bana uymuyor (videoya bakacağım sonra...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ah Moto Guzzi mi dendi? Canımın içi o ya, bir tane...
Boyuma olaydı almıştım geçen sene. Nedense sevdiğim motorlar boyuma pek olmuyor. (Moto Guzzi V7 veya Triumph Street Twin) Monster çok değişik bir kafanın motoru, bana uymuyor (videoya bakacağım sonra...)
Bazı akşamlar e5 te topkapı' dan mecidiyeköy' e doğru bir V7 görüyorum kendisene selamlar
-
Ben de görüyorum onu, kıskanıyorum seni kardeşşş, ne de güzel sesi var haspanın...
-
burak burk adlı üyeden alıntı
bizde bayılıyoruz 2.eli de pek önemli değil ama desmo bakımı adamın içinden geçiyor.bu segmentte z800 ve mt09 piyasaya hakim.
Z800 piyasadan önce obezitesine hakim olmalı.
MT9 varken Z800'ü tercih edecek silindir sayısı özentili veya Kawasaki fetişi tipler dışında kim olabilir bilemiyorum açıkçası.
-
Aman nazarımız değmesin tekerine taş gelmesin.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Z800 piyasadan önce obezitesine hakim olmalı.
MT9 varken Z800'ü tercih edecek silindir sayısı özentili veya Kawasaki fetişi tipler dışında kim olabilir bilemiyorum açıkçası.
Türkiye' de fiyatlardan dolayı Kawasaki' nin satışları çok düşük geçen yıl 60-70 tane motor satmışlar. Tamam ekonomi filan kötü anladık. Ama Kawasaki beyler bu Türkiye' de ne oluyor yahu demiyor mu ? Çok merak ediyorum
-
ben levent - 4.levent istikametinde çok sık görüyorum iki tane moto guzzi biri zaten Allaha emanet geziyor adam t-shirt güneş gözlüğü geziyor etrafda ne kask, ne en ufak bir koruma..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
ben levent - 4.levent istikametinde çok sık görüyorum iki tane moto guzzi biri zaten Allaha emanet geziyor adam t-shirt güneş gözlüğü geziyor etrafda ne kask, ne en ufak bir koruma..
Bohem dir yapar :D
-
burak burk adlı üyeden alıntı
bizde bayılıyoruz 2.eli de pek önemli değil ama desmo bakımı adamın içinden geçiyor.bu segmentte z800 ve mt09 piyasaya hakim.821 değilde 696 falan çok çok daha uygun idi bir aralar.yalan olmasın mt09 yeni kasayı her türlü tercih ederim bknz 3 silindir
Desmo bakımı ile alakalı bir video izlemiştim. 25 bin km değişiminin içine dahil olanlar hatırladığım kadarıyla;
Bujiler
Zincir dişli seti
Yağ ve hava filtresi+yağ değişimi
fren balataları
ekstra olarak en ince ayrıntısına kadar belirlenmiş bir bakımdı ve 25 bin km de bir yapılan bir bakım ve 4000 tl fiyattan bahsediyorlardı video da.
Şimdi birde benim KTM Duke 200 ile 1.5 sene 20 bin km lik bakımlara ve kronik sıkıntılara harcadığım parayı yazayım;
Zincir dişli seti(12.500 de değişti 22 de motoru sattım 30 a kadar anca dayanırdı en iyi bakımla bile) 600 tl
6K, 11K, 16K ve 21K bakımları;
Her bakımda hava filtresi, yağ filtresi ve yağı değişti ilk bakımda ekstra 100 tl buji değişti sonralardan değişmedim total de 4x250+100 tl buji 1100 tl 20 bin km lik bakım parası
Fren balataları 15 de ön arka değişti 300 tl 20 de arka tekrar değişti fren tutukluluk yapıyormuş tozdan dolayı 150 tl de öyle gitti.
300 tl ön amortisörlere verdim patladıkları için(Kronik sorun eski serilerde) 22 bin de satarken tekrar patladı bu yüzden ucuzdan vermiştim.
Yaptırmadım ama yaptırsaydım 150 tl benzin pompası düştüğü için verecektim(Kronik sorun)
Yani 22 bin Km ye kadar(4k da ben aldım) kullanımda sadece bakım ve motor sorunlarına harcadığım para; "600+1100+450+300=2.450 tl tabi bunlar 2016 da yani dolar 2.5-3 arası euro 3.5 filanken" Buna ekstra benden kaynaklı sıkıntılar dahil değil sadece bakım. 1000 bakımını da katsak düz hesap 2.500 tl 20 bin km lik 200 CC motorun bakımıydı.
Bu kadar detaylı yazdım çünkü Ducati sevdiğim ve ilerde almak istediğim bir motor. Yani aslında kendime anlattıklarımı yazıya dökmüş oldum.
Yani aslında normal motorlardan çok farklı değil Ducati. Ducati de bakım aralıkları tam nasıl bilmiyorum ama bana sorarsanız MT 7 MT 9 gibi motorlardan daha pahalıya gelmiyor. Sadece MT 7 nin filan yağını, şuyunu buyunu sürekli serviste değişmediğinizden daha ucuza geliyor.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)