Ducati Monster 821 İncelemesi // İkinci elde hangisi 821 mi MT09 mu ?
Reklamlar
-
logaritma adlı üyeden alıntı
sübab ayarınıda çok abarttınız. her motorda ses gelmiyorsa çekişde yada motorda bir sorun yoksa stop etme gibi .. belli periyodlarda sübab sente ayarlarına bakılır.. bazı motorlarda açıkdadır yeri vardır motoru sökmessin bile bazılarında kapak açmak zorunda kalırsın.. gerisi zaten sente çakısına bakıyor usta gibi bir ustanında çok ciddi bir sorun yoksa periyodik bir ayar ise 5-10 dakkasını almıycak bir işdir..
Benim için önemli olan kısmı şudur usta o işe girişdiyse benden sübablar sağlam olsada o işçilik parasını alır sübab ayarını yapsada alır ben o kısmına bakarım..
para cepden çıkdıkdan sonra sübablarım temiz sağlam demenin sübab ayarı yaptırandan bir farkı yoktur benim için..
Sen diyorsan benim ustam beş kuruş almaz bedavaya motoru söker takar kapağı açar ayar yapar yapmaz mesaisini yövmiyesini zamanını bedavaya harcar ona bir lafım yok..
4 silindir bir motosikletin subap ayarını yapabilecek usta değil TR'de dünyada yok ayw...!!!!....her silindir 4 subap, 4 sil:16 subap...;)evt cbf 150,ybr'nin sübap ayarından bahsetmiyorsan tabii olgaritma bey...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
4 silindir bir motosikletin subap ayarını yapabilecek usta değil TR'de dünyada yok ayw...!!!!....her silindir 4 subap, 4 sil:16 subap...;)evt cbf 150,ybr'nin sübap ayarından bahsetmiyorsan tabii olgaritma bey...
5dk değil 2-3 saat olacak o iş...
Reklamlar
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
4 silindir bir motosikletin subap ayarını yapabilecek usta değil TR'de dünyada yok ayw...!!!!....her silindir 4 subap, 4 sil:16 subap...;)evt cbf 150,ybr'nin sübap ayarından bahsetmiyorsan tabii olgaritma bey...
Ducati 2 silindir olsa da desmo oldugu icin her subap basina iki ayri ayar gerekiyor...
Simdiki motosikletime baska bir sebepten dolayi 5000km'de subap ayari yapildi. Usta intake subabini biraz gevsettim dediydi.
Motor 4 silindir olsa da becerebilen kendi bile yapiyor. Ama "shim" bulma olayi gicik biraz.
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
4 silindir bir motosikletin subap ayarını yapabilecek usta değil TR'de dünyada yok ayw...!!!!....her silindir 4 subap, 4 sil:16 subap...;)evt cbf 150,ybr'nin sübap ayarından bahsetmiyorsan tabii olgaritma bey...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
5dk değil 2-3 saat olacak o iş...
onlardan bahsetmediğimiikimizde biliyoruz .. olayın özünden uzaklaşmamak lazım burda anlatmaya çalışdığım şey usta kontrol için bile açsa baksa ayarda yapsa senden bir işçilik servis ücreti alır. yani sübap temiz miş ayarı kaçmış farketmez.. en fazla ayar yaptımı 50-100 tl fazla alır belki.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bir tane 821 ilanı takip ediyordum. Fiyatı düştü böyle içim bir gıdıklanıyor :D
Al gitsin en çok yapmadıklarının pişmanlığını duyarmış insan
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Al gitsin en çok yapmadıklarının pişmanlığını duyarmış insan
Hakikaten öyle. Bazen bir kere geliyoruz şu dünyaya diye düşünmek lazım.
-
bazende ben bu haltı neden yedim diye pişmanlıkda çekiyorsun belirtiyim.. :D başıma 2 motorumda geldi..
bir silverwing 600 ümde güzel motorduda üstünde kürdan gibi kalmışdım :D motor beni sürüyordu ben onu değil )
birindede tdm850 ondada çok zorlandım 25 yıllık motorcuyum her tür makineye bindim ama inanılmaz zorlandım vahşi kısrak gibi üstünden atmak için seni her tür şeyi deniyor hiç bir anı kaçırmıyor.. pilotajını denemek kendi ustalığını sınamak istiyorsan ideal motor..
motorda en usta tdm sahibi olmuş sektörde bilinen eski kişilere sorun bakın suratında tdm deyince bir ciddiyet belirir..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
bazende ben bu haltı neden yedim diye pişmanlıkda çekiyorsun belirtiyim.. :D başıma 2 motorumda geldi..
bir silverwing 600 ümde güzel motorduda üstünde kürdan gibi kalmışdım :D motor beni sürüyordu ben onu değil
)
birindede tdm850 ondada çok zorlandım 25 yıllık motorcuyum her tür makineye bindim ama inanılmaz zorlandım vahşi kısrak gibi üstünden atmak için seni her tür şeyi deniyor hiç bir anı kaçırmıyor.. pilotajını denemek kendi ustalığını sınamak istiyorsan ideal motor..
motorda en usta tdm sahibi olmuş sektörde bilinen eski kişilere sorun bakın suratında tdm deyince bir ciddiyet belirir..
TDM serisi bugün ki MT ( Master of Tork ) serisini atasıdır. O yüzden kısrak gibi aygır gibi davrfanması doğal Bu sıralı 2 silindir işine çok emek harcadı yamaha zaten MT07 satışlarına bakınca orta sınıfta dünya yı dize getirmesinden belli. TDM 850 ye kılım ama ben. Şirkete bir Fransız geldi. Konu motosiklete gelince 1995 TDM 850 sine cam istedi. Cam üreticilerinden, cam getiren firmalara kadar aradık, taradık bulamadık. Uyuzum TDM' ye :D
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Hakikaten öyle. Bazen bir kere geliyoruz şu dünyaya diye düşünmek lazım.
Cb falan alacağına ducati'yi alırım. Tabi bu tercihleri maddiyat belirler. Para kısıtlı ise japon değilse ducati
-
mt09 modelini bilmiyorum,
821 ise parasını sonuna kadar hak eden bir makine,
bakım ve yürütme maliyetleri ise yüksek,
makinenin geneli ile kıyaslandığında ise maddi kıstaslar el veriyor ise,
sezon sonu satılmayacaksa gayet mantıklı bir makine,
oldukça temiz olanını kur krizinden önce scooter parasına almıştık,
gücü, sesi, kalıbı ile benim epey hoşuma gitti.
-
The Dude adlı üyeden alıntı
mt09 modelini bilmiyorum,
821 ise parasını sonuna kadar hak eden bir makine,
bakım ve yürütme maliyetleri ise yüksek,
makinenin geneli ile kıyaslandığında ise maddi kıstaslar el veriyor ise,
sezon sonu satılmayacaksa gayet mantıklı bir makine,
oldukça temiz olanını kur krizinden önce scooter parasına almıştık,
gücü, sesi, kalıbı ile benim epey hoşuma gitti.
Geçen bir 2016 modelde Xmax300 ile takasa girerim yazıyordu
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)