City of Gods - Istanbul Bosphorus - Benelli Leoncino 500 ABS [Onboard]
Reklamlar
-
Aynen öyle hızlı bitiyor meret Michelin bu konuda iyidir. Ben alalı 5.000km oldu daha görünür bir şey yok, belki çok minimal bir düzleşme vardır (gözle anlaşılmayan); şimdi yol çizgileri üzerine çıkıp inmelerde sıfır haline göre birazcık daha fazla hissediyorum. (Ama herhangi bir kazmalık yok, sadece sıfır haline göre daha fazla hissettiriyor artık...)
Reklamlar
-
Güzel gezi olmuş yalnız 13:48 de kırmızı da geçtin gibi geldi bana aman dikkat cezalar çok arttı ..
-
şahsi fikrim sen motoruna sport touring lastik alman lazım rosso ile falan gaz açarsın ama o motorun keyfini alamassın.. ben yağmurda çıkmam soğuk asfaltta,çamurda,sulu karda sürmem diyorsan alıcağın iki lastik var bence onun dışına çıkma derim michellin road5 ve metzeller roadtec 01 on numara lastikler touring segmentinde bence gerisi hikaye..
yok abisi ben kış mış iplemem soğuk yağmur çamur ,sulu kar nedir bilmem çıkarım gezerim diyorsan michellin pilot 4 yada metzeler tourance exp, pilot 4 allround dur tam yol lastiği 4 mevsim metzellerda light offroad dur hem onroada gider hemde hafif offroada
-
-
logaritma adlı üyeden alıntı
şahsi fikrim sen motoruna sport touring lastik alman lazım rosso ile falan gaz açarsın ama o motorun keyfini alamassın.. ben yağmurda çıkmam soğuk asfaltta,çamurda,sulu karda sürmem diyorsan alıcağın iki lastik var bence onun dışına çıkma derim michellin road5 ve metzeller roadtec 01 on numara lastikler touring segmentinde bence gerisi hikaye..
yok abisi ben kış mış iplemem soğuk yağmur çamur ,sulu kar nedir bilmem çıkarım gezerim diyorsan michellin pilot 4 yada metzeler tourance exp, pilot 4 allround dur tam yol lastiği 4 mevsim metzellerda light offroad dur hem onroada gider hemde hafif offroada
logaritma yapma etme kardeşim; Road 5 / Roadtec 01 ile yağmurda çıkma nedir yahu? (Bak soğuk falan demedim...) Yağmur için alternatif olarak PR 4 önermişsin, zaten Road 5 bunun yeni versiyonu ve her açıdan önceki PR 4'ten üstün (yağmur dahil). Perhiz lahana turşusu olmuş bu tavsiye? İkisini de kullandım, PR 4'ler kötü değildi Road 5 de kötü değil. Road 5'in yanak deseni agresif kullanıma daha uygun sadece (aşırı yatırdığında daha slick'imsi, ama tahliyesi gene mevcut, yarıklar daha az ama daha geniş...), bir de performansının düşmesi PR 4'e göre daha uzun sürüyor. (Bendeki Road'lar 5.000km'de, artık sıfır lastik olmadığını daha yeni yeni hissetmeye başladım - ama halen çok çok iyi ve korkmadan güvenle kullanabiliyorum...)
-
road 5 in yağmur ıslak zemin muakvemeti çok iyi onu biliyorum sadece 4 mevsim değil yaz lastiğidir. yağmurda sürülmez demedim..
sulu karda test ettinmi önemli olan o .. zaten öyle sulu kar tarzında bir havada sürüceksen pilot 4 dedim .. Ayrıca road 5 in pilot 4 yerine üretildiğinide biliyorum ama pilot 4 4mevsim lastikdir.. ondan önerdim.
yazılarımı çok iyi okumuyorsun ben sadece yağmurlu havada çıkılmaz falan demedim "yağmurda çıkmam soğuk asfaltta,çamurda,sulu karda sürmem diyorsan" dedim bu kışın soğukda karda sulukarda yağmurda yani kış ortamında sürüceksen anlamında dedim.. soğuk asfaltı bilhassa belirttim..
kış tecrüben varmı o lastiklerle iyiyse bir lafım yok ama ben pilot 4 ile karda süren arkadaşımı biliyorum hemde ankara ayazında..
onun için onun yerine buymuş gibi algılıyorsun ama ben onun yerine bunu al demedim. sürüş tarzına göre bu bu iyidir dedim yani kıyaslama yapmadım sıralama yaptım..
road5 on numara lastik 3 mevsim güzel gider ama kış durumu nedir bilmiyorum yaz lastiği faktörü nedeni ilede onun yerine kışın yeteneğini iyi bildiğim pilot önerdim 4 mevsim dahilinde . yok ben 3 mevsim sürerim diyorsa zaten road5 yeterde artar bile..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
şahsi fikrim sen motoruna sport touring lastik alman lazım rosso ile falan gaz açarsın ama o motorun keyfini alamassın.. ben yağmurda çıkmam soğuk asfaltta,çamurda,sulu karda sürmem diyorsan alıcağın iki lastik var bence onun dışına çıkma derim michellin road5 ve metzeller roadtec 01 on numara lastikler touring segmentinde bence gerisi hikaye..
yok abisi ben kış mış iplemem soğuk yağmur çamur ,sulu kar nedir bilmem çıkarım gezerim diyorsan michellin pilot 4 yada metzeler tourance exp, pilot 4 allround dur tam yol lastiği 4 mevsim metzellerda light offroad dur hem onroada gider hemde hafif offroada
Araziye çıkmıyorum. Motor çokta müsait değil buna. Ama tipi yağmadığı sürece binerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
logaritma yapma etme kardeşim; Road 5 / Roadtec 01 ile yağmurda çıkma nedir yahu? (Bak soğuk falan demedim...) Yağmur için alternatif olarak PR 4 önermişsin, zaten Road 5 bunun yeni versiyonu ve her açıdan önceki PR 4'ten üstün (yağmur dahil). Perhiz lahana turşusu olmuş bu tavsiye? İkisini de kullandım, PR 4'ler kötü değildi Road 5 de kötü değil. Road 5'in yanak deseni agresif kullanıma daha uygun sadece (aşırı yatırdığında daha slick'imsi, ama tahliyesi gene mevcut, yarıklar daha az ama daha geniş...), bir de performansının düşmesi PR 4'e göre daha uzun sürüyor. (Bendeki Road'lar 5.000km'de, artık sıfır lastik olmadığını daha yeni yeni hissetmeye başladım - ama halen çok çok iyi ve korkmadan güvenle kullanabiliyorum...)
Zaten Pilot Road 5 benim görüşüme göre Pilot Road 4 ile Power RS in birleşimi gibi.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
road 5 in yağmur ıslak zemin muakvemeti çok iyi onu biliyorum sadece 4 mevsim değil yaz lastiğidir. yağmurda sürülmez demedim..
sulu karda test ettinmi önemli olan o .. zaten öyle sulu kar tarzında bir havada sürüceksen pilot 4 dedim .. Ayrıca road 5 in pilot 4 yerine üretildiğinide biliyorum ama pilot 4 4mevsim lastikdir.. ondan önerdim.
yazılarımı çok iyi okumuyorsun ben sadece yağmurlu havada çıkılmaz falan demedim "yağmurda çıkmam soğuk asfaltta,çamurda,sulu karda sürmem diyorsan" dedim bu kışın soğukda karda sulukarda yağmurda yani kış ortamında sürüceksen anlamında dedim.. soğuk asfaltı bilhassa belirttim..
kış tecrüben varmı o lastiklerle iyiyse bir lafım yok ama ben pilot 4 ile karda süren arkadaşımı biliyorum hemde ankara ayazında..
onun için onun yerine buymuş gibi algılıyorsun ama ben onun yerine bunu al demedim. sürüş tarzına göre bu bu iyidir dedim yani kıyaslama yapmadım sıralama yaptım..
road5 on numara lastik 3 mevsim güzel gider ama kış durumu nedir bilmiyorum yaz lastiği faktörü nedeni ilede onun yerine kışın yeteneğini iyi bildiğim pilot önerdim 4 mevsim dahilinde . yok ben 3 mevsim sürerim diyorsa zaten road5 yeterde artar bile..
R5'in yaz lastiği tanımlamanda hata var o zaman; PR4 ne yapabiliyorsa her şeyi R5 daha iyi yapıyor. PR4'ten tek kötü olduğu tarafı fiyatı; millet stokları bitirelim diye PR4'leri çok daha ucuza veriyor
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Araziye çıkmıyorum. Motor çokta müsait değil buna. Ama tipi yağmadığı sürece binerim.
https://www.youtube.com/watch?v=ik4ZUYNR704
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Zaten Pilot Road 5 benim görüşüme göre Pilot Road 4 ile Power RS in birleşimi gibi.
Aga 9:30 daki motorlular kulağını çınlatmadı mı?
-
Not: R5 yanakları PR4'ten biraz daha yumuşak, malzemesi aynı, demek oluyor ki PR4 kullanabilen arkadaşın bunu da çok rahat aynı koşullarda kullanabilir. (Yanak yumuşaklığı daha iyi ve çabuk ısınmasını getirir, 2CT kaplaması da aynı olduğuna göre daha kötü bir performans neden bekleniyor anlayamadım?)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Yani adama neden eskisini al diyorsun? Aynı lastiğin yenisi varken... Bir de lastiği neden yaz lastiği olarak yaftalıyorsun, PR4 neyse R5 daha iyisi. Bu serinin her çıkan modeli bir öncekinden hep daha iyi oldu.
-
splender adlı üyeden alıntı
Aga 9:30 daki motorlular kulağını çınlatmadı mı?
20 dakika boyunca ıslanmışız. Onlarda bende donuma kadar sırılsıklam olmuşuz. Belki farketmemiştir bile [COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Not: R5 yanakları PR4'ten biraz daha yumuşak, malzemesi aynı, demek oluyor ki PR4 kullanabilen arkadaşın bunu da çok rahat aynı koşullarda kullanabilir. (Yanak yumuşaklığı daha iyi ve çabuk ısınmasını getirir, 2CT kaplaması da aynı olduğuna göre daha kötü bir performans neden bekleniyor anlayamadım?)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Yani adama neden eskisini al diyorsun? Aynı lastiğin yenisi varken... Bir de lastiği neden yaz lastiği olarak yaftalıyorsun, PR4 neyse R5 daha iyisi. Bu serinin her çıkan modeli bir öncekinden hep daha iyi oldu.
Angel GT de olabilir. Sport Touring ve uzun ömürlü. Ama fiyatı çok uçuk şu ara.
-
Angel GT ile R5 aynı klasmanda lastikler. Bende o Pirelli'ler olsa bitince bir kere de R5 denerim böylece her ikisinin karakteri konusunda iyi bir fikrim oluşur, sonraki seçimlerimi buna göre yaparım. Benim R5'im olduğu için bunlar bitince başka maceraya girmeyeceğim büyük ihtimalle, bu aileyi bir kere kullanan (büyük çoğunlukla) bir daha başka lastikle maceraya girmiyor nedense
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Angel GT ile R5 aynı klasmanda lastikler. Bende o Pirelli'ler olsa bitince bir kere de R5 denerim böylece her ikisinin karakteri konusunda iyi bir fikrim oluşur, sonraki seçimlerimi buna göre yaparım. Benim R5'im olduğu için bunlar bitince başka maceraya girmeyeceğim büyük ihtimalle, bu aileyi bir kere kullanan (büyük çoğunlukla) bir daha başka lastikle maceraya girmiyor nedense
Metzeller M7RR da kullanmıştım. Sevmiştim. Daha sportif bir lastik tabi. Ama hiç Michelin kullanmadım. Bir 5000 sonra zaten bu lastileride yeriz. O zaman düşüneceğim Pilot 5 ' i. Tavsiyeler için teşekkür ederim.
-
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)