mevcut cbr 650f ler de 250 km/s hızları görüyor.
ancak bu yeni model 1000 liklere kafa tutacak cinsten bişi olacak gibi.
tam da aradığım modeli yapmış honda, tek eksiği TCS sanırım.
mevcut cbr 650f ler de 250 km/s hızları görüyor.
ancak bu yeni model 1000 liklere kafa tutacak cinsten bişi olacak gibi.
tam da aradığım modeli yapmış honda, tek eksiği TCS sanırım.
500 olanı da güzel olmuş.
https://www.youtube.com/watch?v=86QKbEs5l3k&t=48s
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=MONMoJnMa_k
Bu meretin son hızı felan neymiş.. yakıt verileri nedir
600RR ölmez merak etmeyin. Sebep Türkiye'deki statü çılgınlığı, sidik yarışı ve özenti değil tabii ki. Türkiye'nin bu piyasada pazar olarak önemi azdı, son yıllarda iyice yok oldu.
Safkan 4 silindir 600cc ölmez, çünkü kıvrımlı dağ yolları için hâlâ bir numara alet. 1000cc büyük, fazla güçlü, ağır, devri daha yüksek değil. 4 silindir 600cc deli devirleniyor. Vites değiştirmeden art arda gelen virajları ve aradaki düzlükleri katetmek mümkün. Benim aletle mümkün değil mesela. 4 silindir 1000cc ile bile daha zor. Gerçi son yıllarda popüler olan, vites düşerken devri otomatik olarak arttıran yeni nesil quickshifter'lar bu problemi kısmen azaltıyor.
Sonuç olarak 4 silindir 600cc çok tatlı bir balans yakalamış bu konuda. Açıkçası 4 silindir 600cc'yi bitirecek en önemli faktör üretim maliyeti. Ancak 1000cc alabilecek olmasına rağmen yazdığım sebeple 600cc'yi tercih edecek insanlar olması bu oyunu bozuyor. Amerika'da dağ yolları haftasonu motosikletli kaynıyor. Üye olduğum grubun 1600 üyesi var. Daha yeni ikiye bölündü. Böyle olduğu müddetçe 4 silindir 600cc'nin sonu gelmez.
Bu amacın dışında 4 silindir 600cc SS bir saçmalık sadece. Para karşılığı gereksiz bel ve bilek ağrısı. Sidik yarışı için neler yapıyor insan hayret. Gösteriş için bu motosikleti alanlardan daha kötü tek grup var. O da düz yolda hız yapmak için bu motosikleti alanlar dizayn eden Japonlar duysa Harakiri yaparlardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
Bu cümleye iki noktada not düşmek durumundayım:
1. Güzel fren ve süspansiyon, sadece elit kesimin avantajını kullanabileceği bir şey olarak görülüyor. Ama aslında öyle değil. Bilakis benim gibi acemilerin işine daha çok yarıyor.
Çünkü sorun sadece kalitesiz parçanın kötü çalışması değil, çalıştığı esnada sürücüye yeterince bilgi nakledemenesi. Asıl zor olan ve tecrübe isteyen, amele fren ve süspansiyonlu motosikleti hızlı kullanmaktır. Başa bela olur.
Bilakis kaliteli süspansiyon ve fren, yol durumunu ve aracın yolla etkileşimini sürekli ve etkili şekilde sürücüye nakleder. Sürücü de kolay şekilde hızlı kullanabilir, çünkü ne yaptığında motorun ne tepki vereceği konusunda kaliteli suspansiyon ve fren bilinçlendirir ve rahatlatır onu.
Asıl kötü fren ve süspansiyon ciddi tecrübe ister, çünkü aracın tepkisini, sürücü tecrübesine dayanarak tahmin etmek zorundadır. Yanıldığı an kaza demektir.
O yüzden kaliteli fren ve süspansiyon, hızlı kullanması kolay olan motosiklet demektir. Vasat fren ve süspansiyon ise, hızlı kullanması tehlikeli ve riskli motosiklet demektir.
2. Genel olarak Ducati, hem fiyatı, hem de süspansiyon ve freniyle, muadili tüm Japonlardan yukarıdadır. Bir kaç istisna model olsa da yine genel olarak bu konuda dört Japon arasında doğru düzgün bir fark ta yoktur. "kawasaki kalitesi", "Suzuki kalitesi", ülkeme has bir şehir efsanesi sadece. Belli bir kaç modeli istisna tutacak olursak Japonların dördü de aşağı yukarı aynıdır.
Tasarım olarak son kasa 600 RR'ı da çok beğenirdim. Ama Cbr 650 R benden tam not aldı. 650 F'i kafa tasarımı sebebi tam olarak içime sinmiyordu. Ancak 650R tam anlamı ile olmuş.
Önümüzdeki 3 - 5 sene içerisinde kısmet olur ise alıp garajıma koymak istediğim bir model ortaya çıkartmış Honda.
Bence de tam ideal 4 silindirli nispeten konforlu ve yakışıklı gücü de yerinde st i yapmış honda ama 2019 da r25 in bile lüks kalacağını düşünerek Türkiye için artık çok geç diyebiliriz. Muhtemelen 65 bin civarı bir fiyatı olur arkadaşın.
Bakmayın o kadar olduğunu bayiden 2018 CB1000R 72 ye alabiliyorsunuz şuan. Mümkün değil o fiyatlar. Şuan 54800 CB650F ama 45 e satılyor çoğu yerde. 75 imkansız bir rakam CB650R için 72 ye CB1000R satılıyor şuan. Sebebide mevcut stokların eritilmesi. O yüzden ilk başta koşmamak lazım. Yüksek bir fiyat açıklansa bile yaz sonu uyguna alınır.
Honda 600rr getirmeye davam etse dahi yeni 650r 600rr satışını baltalar. Bikere daha yakışıklı, %30 daha az tüketim, Komple modernize edilmiş kasa. 600rr hala 2000 model gösterge ve donanımla geziyor.
şubatta fuara gelir de uygun fiyata kapatabiliriz inşaallah
Hayrını gör şimdiden. Ufak motorlarıda trafikte farkedin yeter
Dediklerine harfiyen katılırım ama bu dediğin bir kültür bir yaşam tarzı.. Keşke türkiyedede çok yaygın olsa var ama çok az amerikadaki gibi bolcana bilinçli binici olsa..
Türkiyece ss yada racing makinanın alınış sebebi belli havalı dururum, iki ışık arası gazı açarım , e-5 de kapalı trafikde gaz açıp 60 ile 100 ile 300 ile gidiyor nüansı veririm olay budur ..
senin şimdi şu yazdıklarını okuyup özümseyip alnıycak insanda çok azdır..
türkiyede motorda statü hiç bir zaman japonda olmadı japon herkesin ulaşabiiceği motor oldu ..
statüyü ancak zenginler klubü tarzı tek tük gruplar var sayıları 20-30 kişiyi geçmez onlursa ancak onlarda olur.. onlarda bebekde bir çay çorba içip evlerine geri dönen insanlar.. öyle harbi motorcu değiller zaten kendilerini harbi motorcu olarakda görmüyorlar. hani hava güzel olsa güneşli sıcak tam motor havası desenki hadi motorlarla gidelim ne motoru olum ya atla arabaya gidelim işte diyicek türde insanlar.. altlarındaki motorlar motor ama 200-300 bin liralık motorlar var.. harley street glidelar ultra limitedler,tt customs dan özel yapım motorlar, indianlar falan filan.. Baksan motor yılın 11.5 ayı yatar garajda oda ayrı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)