Güzel olmuş zaten CB serileri biliniyordu bu da hoş olmuş.
Fiyatı da çok hoştur eminim. :D
Güzel olmuş zaten CB serileri biliniyordu bu da hoş olmuş.
Fiyatı da çok hoştur eminim. :D
Çok sevdiğim kasa, hep sahip olmak istediğim blokla geliyor. cb650r'ın geliş gününe satılık cb250r.
cb650r tasarım olarak sv650a/x'e daha yakın. Bu halleriyle xsr serisine göre daha rafine görünüyorlar.
XSR bu segmentteki en ucube cins. mt07-09 üzerine 1500$ bütçe ile ne koyabiliriz diyip, alüminyum depo kapakları, xjr1300 ve xv950den alma taşıyıcılar ve parçalarla 'olduğu kadar' dediği her halinden belli. xsr700'deki far çok dikkat çekici bir sorun olsa da detayda bu problemler devam ediyor. Xsr900 daha az müdahale ile konsepti taşıyabildiği için daha doygun görünüyor. Ama bu tip yorumları xsr900 için de yapmak mümkün. 900 cafe racerımsı, 700 ise flat-trackerımsı olabiliyor nihayetinde.
Ben aldığımda titanyum akrapovic ve koruma takozu kadar fiyat farkı vardı mt-09 ile. Saldırı pozisyonuna geçmiş kedi bakışlı motorlar yıllardır kendini tekrar ediyor ve güzel olduklarına inanmıyorum. Deneysel saçmalamaya döndü o iş.
İsteyen yine fıstık yeşili motora fosforlu kırmızı çizgili garip bir montla binsin tabi. Ama baklava desenli montu, balon camlı kaskı olan beyefendiler de güzel gitmek, teker yapmak istiyor işte. ingiliz ve italya nelinin değdiği şey iyi.
Ducati ve Triumhp dediğiniz gibi o motorlara ayrı bir proje olarak yaklaşıyor. Şase, ergonomi hepsi yeni baştan düşünülüyor. Honda bu Neo Cafe işinde kendine ait bir çizgi koydu gibi hissediyorum. Temel motosiklet üzerinde uzaktan klasik gibi duran ama yakına gelince işlemesi, boyası ve dokusu ile yeni bir motosiklet olduğunu hissettiren şeyler yaptı. Gidon dan, seleye, far dan jantlarada kadar her yeri düşünülmüş.
O yüzden Benelli 752s den vaz geçip planlarımı CB650R' a doğru kaydırıyorum.
Honda tüm markalar arasındaki en doğru çizgiyi koydu bence de. Başından beri yapmaları gereken hornet konusunda ısrar etmekti. Onu fark etmeleri neden bu kadar uzun sürdü bilmiyorum, şaşırıyorum.
Motor bloğu 'biraz daha karakterli ve torklu olsaymış' dedirtmez, apaçinin eline düşmez, az biraz özel kalmayı başarır ve iyi aksesuar sunarsa aşık olunacak motosiklet. Umarım planlarınız gerçekliğine kavuşur. Hayırlı olsun şimdiden.
gösterge paneli de bu şekilde olsaymış keşke, onun dışında iyi gibi
CB650 her zaman sevdigim bir model olmuştur, 17/18 stok sesini de çok severdim. İğrenç göstergesinden kurtulup çok daha güzel hale gelmiş. Çupra gözü farın direk montajı çirkin göstermiş, etrafına rüzgar direncine katkı sağlayacak bir çerçeve ile görsel olarakta, özellikle yan profilden daha dolgun bir görüntü el de edebilirlerdi.
Spor cam, mono kapak, gidon ayna, kibar bir plakalık ile şahene olacaktır.
Hala TR şartlarında uzun süre binilecek f/p en mantıklı naked benim için.
lider dediğim sınıf liderliği zaten satışta da aslında geri kalıcağını düşünmüyorum.gerçi sınıfında da zaten tek olduğu için zaten otomatik olarak lider 4 silindirli bir 600 700lük motor hatırladığım kadarıyla yok.en son xj6 gsr600 vardı honda hariç hepsi 2 silindire geçti.bu motor xsr900 rakibi zaten değil kesinlikle ondan daha ucuz olucaktır.
Bir de Grom kullanicisi acisindan bakin ama. CB500R ile ayni gosterge paneline sahip motorum diye sevinecek adam
cbr versiyonu da gelir mi acaba?
Allah kahretsin çok güzel
Roadtec 01 mi görüyorum? İyi bari, lastik değiştirme derdi olmayacak alanlar için.
Cok sekil olmus ama o dijital gosterge fazla dayanmaz gunes altinda.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)