CROOS - OF ROAD MOTOR TAVSİYESİ
Reklamlar
-
Arkadaşlar iyi akşamlar aranızda yeniyim.
Doğu karadeniz bölgesinde yaşıyorum.Dağlık engebeli bir coğrafi yapısı olduğu için cross motor alıp dağ tepe doğa gezintisi yapmak istiyorum.Şehirde ise sadece yazları işe gidip gelmek için kullanacağım.Çılgın,cıvıl cıvıl renkli benimle şehrin asi ve yaramaz çocuğu olacak şekilde bir motor arıyorum.
klx 250
crf 250L arasındayım.Önerebileceğiniz 18 bin tl ye kadar motorları öğrenebilir miyim.
Görüşleriniz benim için çok önemli tekrardan iyi akşamlar.
Reklamlar
-
ZEKK07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar aranızda yeniyim.
Doğu karadeniz bölgesinde yaşıyorum.Dağlık engebeli bir coğrafi yapısı olduğu için cross motor alıp dağ tepe doğa gezintisi yapmak istiyorum.Şehirde ise sadece yazları işe gidip gelmek için kullanacağım.Çılgın,cıvıl cıvıl renkli benimle şehrin asi ve yaramaz çocuğu olacak şekilde bir motor arıyorum.
klx 250
crf 250L arasındayım.Önerebileceğiniz 18 bin tl ye kadar motorları öğrenebilir miyim.
Görüşleriniz benim için çok önemli tekrardan iyi akşamlar.
İkisi de güzel motor alınabilir şu aralar piyasaya bir sürü crf düştü o fiyatlara güzel motorlar var. Bu arada bilgin olsun trabzondaki honda yetkili servisi kapanmış en yakındaki samsun da bilgin olsun. Ha ben kendim yaparım bakımları dersen sen bilirsin. Ben yine de crf öneririm
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
CRF... Başka seçenek aramaya gerek yok.
-
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.Kendim daha önce yapmadım ama bulurum bir yer artık.
-
Klx'den uzak dur.
Crf al duacı ol.
-
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
Boyum 185 cm. Crf 250L baktığımda bazı motorların kuyruk kısmı arka tekere yakın bazılarının ise yüksek olduğunu gördüm. Şayet yüksek olan daha şık duruyor alçak olanlar pek cross görüntüsü vermiyor. Bu motorların yükseltme alçaltma işlemleri kolay mı ve yapılabiliyor mu? Kız arkadaşımla 2 kişi bindiğimde arkanın çok tekere yaklaşmasını istemiyorum. Cross görüntüsünü kaybetmemek için. Cvplar için teşekkürler
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Klx'den uzak dur.
Crf al duacı ol.
Çamur kardeş, KLX'lerin ne sorunu çıkıyor?
-
emremm adlı üyeden alıntı
Çamur kardeş, KLX'lerin ne sorunu çıkıyor?
Crf'den fazla bir güç vaad etmediği hâlde daha pahalı.
Crf'den daha fazla bi kalite vaad etmediği hâlde daha pahalı.
Parçaları crf'den daha zor bulunur ve daha pahalı.
Crf'den pek hatrı sayılır farkla güçlü değil ama yinede daha fazla yakar.
Crf emekçidir, parçasını aratmaz, yakıta öyle çok bi düşkün değildir, deposu biraz ufakcadır sık sık benzin ister ama az az ister.
Taşa toprağa çarptığında gücenmez yav ben kawasakiyim sen kim köpek lan felan triplerine girip damarlı faturalar çıkarmaz.
Selesi nispeten daha konforludur, arada bir "yav bi kamp yapak, yol gidek" dersen, "sen nasıl buyurursan beyim" diye cevap verebilir.
Kıçını başını kırsanız bile, "beyim nasıl buyurursa" diyip yine gitmeye devam eder.
İki parça dikiz için 300-500 istemez, bilimum yan sanayi ürünleri kendi kanından canındanmışcasına benimser.
Klx'de bi sorun yok aslında yani, sadece Crf daha mantıklı.
Ekonomi- Az güç = Crf
Kol gibi faturalar-damarlı işletim ücretleri- ama Okkalı güç ve kalite= wr250
Kaşınıyorum-yeni aksiyonlara yelken açasım var-hayatımda herşey yolunda gidiyor onun için biraz canım sıkıldı= klx250
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Bir gün arkadaşım crfsini bıraktı 2-3 hafta bende kaldı. Bi ara yol yapayım diyerek çıktım. Petrole gittim benzin göstergesi yanıp sönüyor diye. Abi dedim 50 tllik doldur ben kart geçiyom. Bi geldim 30 tlye fullenmiş. Tabi yıllar yıllar önce. Çok gülmüştüm. Bide o 30 tl bitmiyordu. öyle bir anımdır.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Bir gün arkadaşım crfsini bıraktı 2-3 hafta bende kaldı. Bi ara yol yapayım diyerek çıktım. Petrole gittim benzin göstergesi yanıp sönüyor diye. Abi dedim 50 tllik doldur ben kart geçiyom. Bi geldim 30 tlye fullenmiş. Tabi yıllar yıllar önce. Çok gülmüştüm. Bide o 30 tl bitmiyordu.
öyle bir anımdır.
Depo 7 litre felan
Çoğu crf kullanıcısı acerbis 11lt depo ile değiştiriyor
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Crf'den fazla bir güç vaad etmediği hâlde daha pahalı.
Crf'den daha fazla bi kalite vaad etmediği hâlde daha pahalı.
Parçaları crf'den daha zor bulunur ve daha pahalı.
Crf'den pek hatrı sayılır farkla güçlü değil ama yinede daha fazla yakar.
Crf emekçidir, parçasını aratmaz, yakıta öyle çok bi düşkün değildir, deposu biraz ufakcadır sık sık benzin ister ama az az ister.
Taşa toprağa çarptığında gücenmez yav ben kawasakiyim sen kim köpek lan felan triplerine girip damarlı faturalar çıkarmaz.
Selesi nispeten daha konforludur, arada bir "yav bi kamp yapak, yol gidek" dersen, "sen nasıl buyurursan beyim" diye cevap verebilir.
Kıçını başını kırsanız bile, "beyim nasıl buyurursa" diyip yine gitmeye devam eder.
İki parça dikiz için 300-500 istemez, bilimum yan sanayi ürünleri kendi kanından canındanmışcasına benimser.
Klx'de bi sorun yok aslında yani, sadece Crf daha mantıklı.
Ekonomi- Az güç = Crf
Kol gibi faturalar-damarlı işletim ücretleri- ama Okkalı güç ve kalite= wr250
Kaşınıyorum-yeni aksiyonlara yelken açasım var-hayatımda herşey yolunda gidiyor onun için biraz canım sıkıldı= klx250
Aboovv TE250 duymasın bunları.
-
Soruma cvp verebilecek arkadaş var mı
-
crf rally al bütçen uygunsa.
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Aboovv TE250 duymasın bunları.
Valla duysun isterse, 60bin oldu kitapsız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
ZEKK07 adlı üyeden alıntı
Soruma cvp verebilecek arkadaş var mı
Dostum daha ne diyeyim, belanı arıyosan git al klx hiç düşünme.
Yok bana akla mantığa sığacak bi tercih lazim diyosan crf al.
KLX almanın sana tek artısı "Ama bak benimki yeşil" demek olacak net.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Aslında olabilir ama daha çok enduro havası veriyor bana rally
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Wr 125 r da fena değilmiş aslında. Crf yükseltme konusu hakkında ne düşünüyorsunuz
-
İki seçeneğin dışında benim önerim. KTM 640 ADV al. O saydığın motorlarla aynı ağırlıkta ama aşırı güç var.
-
Ekarademir adlı üyeden alıntı
İki seçeneğin dışında benim önerim. KTM 640 ADV al. O saydığın motorlarla aynı ağırlıkta ama aşırı güç var.
Dostum ne alaka. Adam 250cc yeni model motosiklet soruyor. 640 ne alaka? Ariza ciksa parça yok, usta yok.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Dostum ne alaka. Adam 250cc yeni model motosiklet soruyor. 640 ne alaka? Ariza ciksa parça yok, usta yok.
250 cc yeni model motosiklet diye belirtmemiş ilk mesajda. İki modeli söylemiş sadece.
Dağ tepe karadeniz bölgesinde gezecekmiş ve işe giderken kullanacakmış. CRF250ye o kadar para vermeden çok daha ucuza alınabilir 640. Kendim kullanıyorum çok memnunum ve başkasınada öneriyorum.
Parçanın olmadığını nerden çıkardın onu anlamadım. isteburdayiz.com'dan her türlü parçayı isteyebiliyorum. Ha çok şükür şimdiye kadar sadece bi kere vites kolunun oringine ihtiyaç duydum. Alalı bi seneye yaklaştım her türlü eziyeti yapıyorum ama tık demedi hala. Sadece bi kere kontak çıkışından lehim koptuğu için yolda kaldım.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
Yorumunuz görüşleriniz için teşekkürler.önermiş olduğunuz makineyi inceledim lakin modeli düşük arıza çıkarma ihtimali yüksek. İşten anlayan ustalara aramda km ler olunca biraz çekindim işin açığı. Daha yeni model daha spor bir cross bakıyorum. En mantıklı şuan için klx crf 250L_r wr25r_x görünüyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)