Başlangıç Motor Önerisi 250cc
Reklamlar
-
ne duke üzer ne yamaha üzer ne honda üzer hepsi on numara makineler ..
tarz meselesi hepsine git bir bak derim .. bana sorsan duke derim tasarımı duruşu çok hoşuma gidiyor.. başkası mt der bir diğeri yzf der .. hepsi kendi kategorilerinde lider modeller..
ben öyle çok naked hastası biri değilim ama düşük hacimli motorlarda naked duruşu tasarımı çok belli ediyor çok çekici hoş duruyor , hacim yükseldikçe naked motorlarda motorda büyüyor haliyle bu sefer kasa ufak kalıyor motorun yanında o al beni gidiyor.. bu benim fikrim tabiki.
Reklamlar
-
İlk motor MT-25 alan ve 3 defa yere gömen, tövbe eden sonrada satan bir eleman gördü bu gözler... Motorun rodaj yağı değişemeden 800km'de 1yaşında satıldı
-
Kawasaki Ninja250SL bak bir de, keyifli motordur, ayrıca absli sıfır bu fiyatlara bulabilirsin.
-
ilk başlangıç motoru ben çok grenajlı bir şey önermem.. bir grenajı kırsan heleki kawa suzuki ise dünya para tutar.
-
benelli bn251 al derim tork güzel yok dersen temiz TNT 250 al derim yollar gidişine kızlar hem duruşuna hem sesine hasta bu iki motorunda var olan bütün kronik sorunlar çözüldü. yok yok bu ikiside olmaz dersen cf moto 250 nk yı git bir kere gör en azından sonra kararını al
-
guzel makınalar ya ama ıcınde cıft kollu olan da var tek kollu olanda . grenaj,karenaj neyse tam adı ss gorunumlu olan da var cıbıl olan da .
bayılere gıt otur,elle sagını solunu mıncır hosuna gıdenı al .
yalnız forumdan okudugum kadarıyla duke ve cbr de sorunlar cıkabılıyormus gıbı . blok patlama , krank elıne alma gıbı . bu makınaları kullanan arkadaslarla bırebır konusman daha ıyı gıbı .
sımdıden hayırlı olsun , kazasız belasız .
-
Yine üstte yazan yazıları atlayarak okudum. Bu aralar sabrım yok. Bir de uyuz adamım. Daha ehliyet sınavına uyanamayan adama ben YBR'den (CBF de olur) fazla motor emanet etmem.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
Machair adlı üyeden alıntı
Yine üstte yazan yazıları atlayarak okudum. Bu aralar sabrım yok. Bir de uyuz adamım. Daha ehliyet sınavına uyanamayan adama ben YBR'den (CBF de olur) fazla motor emanet etmem.
Usta bak orayı atlamişim...uyuyakalma mevzusu cidden önemli..
Pulsar onermistim vazgectim.
Ybr diyorum..10hp yeterde artar bile..
-
Ben çeşitliliği bi model daha söyleyerek arttırmak istiyorum(yine tavsiye değil sadece çşitlilik ): Kawasaki Ninja 250SL(250R değil)
Kendisinin ABS'li modelleri de var malum sitede 2. el olarak. Fiyatları bana garip bir şekilde uygun geldi. Kawasakilerin 2. elleri hep böyle mi? Yan yüksek cc'lerde durum nasıl bilen arkadaşlar?
Pardon bu model söylenmiş bile. Ayrıca bu modeli lütfen söylemedim gibi düşün. Çünkü hatırladığım kadarıyla kendisiyle torku fazla olan bir makinaydı. Allah muhafaza alırsın, sonra hem motordan hem hayattan soğuyacağın bir olay yaşayabilirsin. Ayrıca kawasaki olması işletme maliyetlerinin yüksek olması anlamına gelebilir. Sen ele bu seçeneği.
-
-
Ktm tavsiye edilmiş ancak yedek parça maliyetleri nedeni, servis sorunları v.b nedenlerle Ktm önermiyorum.
Bajaj denmiş ancak özellikle üretim hatası ve servislerinin tutumu nedeni ile önermiyorum.
Hero önerilmemiş ancak bende önermiyorum. Sağlam ancak servisi sorunlu olması nedeni ile sıkıntı yaşayan çok arkadaşım var. Hatta birinin sorununu hala çözemedik uğraşıyoruz!
Kawasaki başlangıç için çok uygun değil, sorun parça temini ve fiyatı diyebilirim.
Başlangıç için Yamaha ve Honda tercih etmek doğru seçim olacaktır. Benzer nedenlerle ikinci el öneririm.
Mümkünse 250 yerine 125cc/150cc bir motosikletle başlamak daha uygundur. Eğitimler tamam, trafik tecrübesi yüksek, zihinde de hakimiyet tamam derseniz, gaza gelmem akıllı kullanırım diyorsanız bir mt07 dahi başlangıç motosikleti olabilir. Bence düşük cc candır, ekonomiktir, iş görür, eğlencelidir... Sol tarafa dikkat ederseniz şu anda kullandığım motosikletleri görebilirsiniz. Farkettiyseniz 4/2' si 125cc, biri 150cc.
Bu şartlarda başlangıç motosikleti konusunu tekrar düşünün, acele etmeyin gaza gelmeyin derim.
-
2. El bi 125lik alip ondan sonra 250 cc ye gecebilirsin. Eger egitimin varsa 250cc de olabilir tabi benim onerim sym 250 wolf 13bin tl civari. 2 el alacakdan fiiyatlar 11 ve 12 ayda dusuk olur
-
CBR 250 ve R25 kullanmış biri olarak fiyat performans ve yedek parça olarak CBR 250R öneriyorum. Başlangıç motorcuları genelde illa ufak tefek de olsa kazaya karışabiliyor. Bu durumdan sonra R25 ile CBR arasında cidd fiyat farkı çıkıyor.
-
Başlangıç motoru 250 cc miymiş 125 cc boşa yaptılar heralde daha ehliyetin yok kullanmayı bilmiosun 6 7 sn de 100 e son hızı 180 190 km hız yapan bir motoramı binicen vazgeç bu sevdadan 125 cc 150 cc ile başla yoksa ölürsün
-
Facoo adlı üyeden alıntı
Al bi Hyosung gv250 keyfine bak kardeşim
ne diye abs ye takılıyosun,kampana da duruyo merak etme :D
Sen de ogrenciymissin gerci ama gv250 nin zincir seti yaklasik 1100 TL. İsletim masrafi sikinti olur mu bilemem.
-
bir arkadaşımda nmax 125 c.c var ikinci motoru şehir içi sürüyor 110-120 arası yaptğını söylemişdi .. dbende mt125 cbr125 lerin 130-140 km hızları yaptığını duydum bunu şundan yazdım..
bu 125 cc de başlayınca 90 yada 100 ile motordan düşünce 130-140 ile motordan düşünce Allah göstermesin sırf 125cc olduğu için hiç bir şey olmamış gibi yürüyüp kalkıp gidiceğinimi düşünen var.. 125 c.c altı üstü abi ne o kadar koruma alıyorsun al bir kask tamamdır diyenleri sağda solda duyuyorum..
Bu insanlar ömürleri boyu motordan düşmedikleri için motordan düşmeyi çocuk oyunu sanıyorlar.. 125c.c lik motorda adamı öldürür çok rahat 600 lük makina gibi..
100km hızla düşerseniz oda kuru asfalttan bahsediyorum yağmurlu kaygan asfalttan değil yerde sürünüceğiniz mesafe ortalama 65 metredir.. bu sürtünme esnasında ortaya çıkan ısı 770 derecidir... yani yerde bu kayma esnasında üstünüzde en sağlam koruma ekipmanları olsa sizi ancak bir noktaya kadar koruyabilir.. bu arada kemiklerinizin erime ısısı 520 derecidir..
ne diyorduk 125cc motor 40-50 km den yukarı sürate çıkamıyordu dimi acemi ilk başlıyan motorudur doğrudur o zaman yola devam..
-
Arkadaşlar gözünüzü seveyim , motor işi tek atışlık bir iştir. Ufak yada büyük kazada olacak olan hayatının son anı olabilir. O yüzden burda gidip mt-07lede başlasan kafa yapında sıkıntı yoksa tıkır tıkır gidersin. He olaya gelirsek içlerinden saydığın modeller arasında mt-25 bana göre en güzel motordur. Kafandada aşırı büyütme motor sürme olayını , alt tarafı motor sürüyorsun uzay aracı kaldırmıyorsun. O yüzden içine sineni al ve kontrollü bir şekilde sürmeye başla gerisini zaten kendin öğreniceksin kolay gelsin şimdiden.
-
-
ktm de ara ara forumda problem yasayanlar oluyor ve paylasıyorlar bence uzak dur.
yamaha geri cagırmaları ve agrasif olusuyla uzak durulabilir.
en mantıklısı honda kalıyor. hadi kolay gelsin
-
SlimeDont adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar gözünüzü seveyim , motor işi tek atışlık bir iştir. Ufak yada büyük kazada olacak olan hayatının son anı olabilir. O yüzden burda gidip mt-07lede başlasan kafa yapında sıkıntı yoksa tıkır tıkır gidersin. He olaya gelirsek içlerinden saydığın modeller arasında mt-25 bana göre en güzel motordur. Kafandada aşırı büyütme motor sürme olayını , alt tarafı motor sürüyorsun uzay aracı kaldırmıyorsun. O yüzden içine sineni al ve kontrollü bir şekilde sürmeye başla gerisini zaten kendin öğreniceksin kolay gelsin şimdiden.
Aynen öyle tek atışlık. Lakin çift silindirli Yamaha serisi kesinlikle başlanacak motor değildir. Vebal almayın!!!
Çoğu aracı son süratte geçen şuursuz makinelerden bahsediyorsunuz. Ayrıca 2017'lerinde abs de yok. Kaldıki hem çok yakıyorlar hem de yeni başlayan adam viraja tahmin ettiğinden hızlı girerse sıkıntı yaratıyorlar. Ayrıca alt devirlerde de o kadar cansız ki bugün 2 vites düşürdüğümü biliyorum.
Git illa para bayılacağım ben diyorsan Honda CB250R al. 14000rpm çeviren alet, acemi için sıkıntı çıkarır!..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)