Benelli leoncino alan kullanan kullananı gören var mı ? Çıktığımdan beri çok beğendiğim çok merak ettiğim bir motordu lakin hiçbir yerde ne bulabildim ne görebildim.
Benelli leoncino alan kullanan kullananı gören var mı ? Çıktığımdan beri çok beğendiğim çok merak ettiğim bir motordu lakin hiçbir yerde ne bulabildim ne görebildim.
Bu yıl satışa çıkacak merak etme. TR de 2 tane yok sadece. Fabrikada var şuan, ( 200 üzeri bir üretim yapılmış bile ) CB500F 42.000 TL oldu. Ben fuar için gelen 2 motordan birini aldım. Siyah olanda eyüp te bir bayide.
Fiyatlar bu duruma geldiği için motor ölü doğsun istemiyorlar. O yüzden bu yıl satılmadı. Ama tavsiyem Şubat' ta fiyatı görüp başka bir şeye yönelmeyin. Nasıl CB500F 42 den satılmıyor bayiye gidince şuan 38 e iniyorlar. Aynı şeyler Leoncino içinde geçerli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Onur sen Benellide mi çalışıyorsun. Baya bi bilgin var benelli hakkında. Üretim bandı, fabrika vs bilmediğin yok gibi.
eyvallah usta bende sıkı takipteyim benelliyi. pulsar rs den pek memnun kalmadım Leoncinoyu kesinlikle düşünüyorum merakla bekliyorum.
Peki bu TRK502 lerin yeni renkleri ne zaman gelecekmiş.Varmı bilgi.
Sabah bizim işyerinin oraya bir TRK geldi, motorun sesi gerçekten güzel. Ama o cüsseye en az bir 650 isterdi. Leoncino'nun cüsseye yeterli bir motor ama...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
Fuarda binmiştim TRK gerçekten oturuş ve ergonomi olarak çok konforlu. (Sürüşünü bilmem...)
TRK502 çok güzel motor gidişi filan iyi. Giderken ağırlığını hissetmiyorsun ama Leoncino dan 30 kg daha ağır. Gerçekten çok fazla bir fark. Bu da hızlanmasını kötü etkiliyor. 0-100 6,5-7 sn civarı.
Honda nasıl CB500F-CBR500-CB500X aynı ağırlıkta yapabiliyorsa Benelli' nin de bu konuda çalışması lazım. TRK hafiflemesi gereken bir motor. Çünkü hepsi aynı güçte ama şöyle bir fark var.
48 HP // 45 Nm
CB500F 190 kg // 0 - 100 4,9 - 5,4 sn
Leoncino 186 kg // 0 - 100 4,9 - 5,4 sn
CB500X 193 kg // 0 - 100 4,9 - 5,4 sn
TRK502 217 kg // 0 - 100 6,5 - 7,0 sn
Sürüşte ağırlığı fark edilmiyorsa iyi. 0-100 hızı çok önemli değil diye düşünüyorum. Bence 70-140 arası hızlanma daha önemli.
Verdiğiniz ağırlık örneği doğru ama derinlemesine incelemek lazım hangi malzemelerden kaynaklı bu ağırlık farkı.
Honda’nın ve Benelli’nin bu iki modeli kendilerine göre aynı ebatlarda mı?
ABS ve ECU bosch ile geliştirilmiş. Gayet kaliteli ve yeterli. Çift kanallı bir ABS sistemi olduğu için arkayı kapatıp yanlaya yanlaya gidebiliyorsunuz hatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
İkiside giriş seviyesi Touring sınıfında. blok ağırlığı farklı değil neredeyse. Zaten leoncino nun cb500f den hafif olması bunu ispatlar nitelikte. Problem TRK nın şase ve motor dışında ki malzemelerinde. Gösterişli ve heybetli yapmaya çalışırken motoru dev gibi yaptılar. Hissiyat olarak çok güzel. Burada bir problem yok. Ama Honda bunu yapabiliyorsa Benelli neden yapmasın ya da yapamasın. ki yapmış aynı blok ile başka sınıfta ağırlık olarak öne geçmiş 4 kg. TRK da niye 2-0 geride başlıyor. Bizde çok önemsenmese de TRK ağırlığı sebebi ile avrupa ve ingiltere de çok eleştirildi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)