kendı servısınız olsun ıstermısınız
Reklamlar
-
benım bır fıkrım var eger yeterlı katılım olursa bır dukkan tutup bırde usta senelık cuzzı bır ucret karsılıgı 1 sene boyunca motorunuza ne olursa olsun sıfır ıscılık ıle onarım belkı katılım ucretı motor cınsıne ve modelıne gore degısebılır örn. kaza yaptınız yada motorunuzda bır sorun var gereklı parcayı alıp getırdınızde sadece udedıgınız uyelık ucretı karsısında motorunuz onarılıcak bu bır kacanc amaclı degıldır katılımcı sayıosı artıkca uyelık ucretlerı dusebılır yada sızın fıkırlerınız nedır
Reklamlar
-
Fikir olarak güzel ama gerçekleşmesi zor. Çünkü forumdaki insanların birçoğu İstanbul dışında, birçoğunun motoru yok, bir çoğunun da parası yok. Çoğunluk İstanbul'da diye dükkan İstanbul'da açılırsa, diğer şehirlerde yaşayan üyeler bu hizmetten nasıl yararlanacaklar? Motor sahibi olmayanlardan para alınmayacak mı? Dolayısıyla kimin motoru var kimin yok, kim hizmetten yararlanacak kim yararlanmayacak gibi konuların takibi oldukça zor olur. Bence bunun yerine belli bölgelerdeki servisler ile konuşup, anlaşılıp, motosiklet.net üyeleri için indirim ayarlanabilir. Bu durumda da üyelik kartı çıkartmak gerekir ki, kimler gerçek üye kimler değil, kartlar nerden alıncak gibi konular var. Kısacası dediğim gibi fikir güzel ama gerçekleşmesi ne yazık ki zor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Üyelere indirim bence de çok daha mantıklı.
Üyelik sisteminin kart basılması, dağıtımı vs. gibi sorunları olabilir haklısın.
Ama güzel şeyler daima kolay olmuyor,iyi bir şeyler ortaya koymak için çalışmak lazım.
Bu konunun yeterince üzerine gidilirse olmayacak bir şey değil bence.
Israrla vurguluyorum topluluğumuzun kimliği daha belirgin olmalı
ve bu konuda çalışmalıyız. Birlikte çok güzel işlere imza atılabilir.
Farklı mesleklerden, farklı kültürel gruplardan, farklı şehirlerdeniz ama sevgimiz aynı; motosiklet.Bu sevgi için birazcık kafasını çalıştıracak kimseler mutlaka var.
Tanıdıkları olan da vardır.Matbaa, dijital baskı yapan yer vs vs.
Özellikle admin önderliğinde konuyla ilgili tartışırsak halledilmeyecek birşey değil.
Az ya da çok site için zaman ve emek ayıracak arkadaşlar mutlaka vardır.
Ben elimden gelen yardımı her zaman yapmaya hazırım.
Diğer üyeleri de katılımcı olmaya davet ediyorum.
Ne demiş zat-ı muhterem "Bir şeyin ne kadar yavaş olmasını istiyorsan; hakkında o kadar fazla konuş..."
Hadi bişeyler yapalım...
Four wheels good , two wheels better...
-
su an ben ıstan bull ıcın dusundum dıger ıllerdekı arkadaslar yeterlı cogunlugu yakalarsa ordada yapılabılır . yetkılı servıslerle gorustum bu olaya sıcak bakmıyorlar ozel servıs lerde ındırın uygulayabıleceklerını solıyorlar ama fıyatları yuksen oldugu ıcın degısen bırseyyok
benım dusundugum
1. motor cınsıne gore (ıscılık zorluguna gore)
2. motorun modelıne gore ( eskı modellerd arza cok cıkıcagından yuksek olabılır )
bu ınkandan sadece motoru olanlar yararlana bılecegı ıcın onlar aıdat odeyecek
ama motoru bozulduktan sonra uye olunmayacak yaklasın 60 m2 dukkan kıralrı 400 usta ması 600 dıger gıderler 200 e yakın toplan 1200 kırk kısı bır araya gelırsek adam bası senelım 360 mılyon dusuyor butun sene ucretsız servısı dusunursen sadece yag buzi yak fıltresı bır sıbob ayarı karburotor ayarı sadece bu daha fazla tutuyor
-
Mantıklı ama yine de 40 kişiyi bir araya toplaman,
toplasan da bu parayı ödetmen bence zor olacaktır.
Tabi bu yalnızca kişisel kanaatim.
Yine de çok güzel bir fikir olduğunu söylemek istiyorum.
Söylediğin gibi beraberce hareket edilirse yılda motora ödenen toplam masraf önemli ölçüde azalacaktır.
Umarım ilgilenen birileri çıkar ve bu güzel fikri uygulamaya geçirebilirsin.
Bol şanslar...
Four wheels good , two wheels better...
-
-
vede sunu eklemek ıstıyorum sukutru olan snelık 120 odesın rezıngı olan 240 klasın 240 bu ucretler sadece bır bakımda verılecek fıyatlar yaparsak bunu bırsene ıcın verecegız ozellıkle 2000 model altı motor sahıplerı yaz uzun ıyı dusunun
-
40 kişiyle açık konuşayım katılmam.
Kişi sayısı artar ise (ki söylemiştim pek sanmıyorum) katılım gösteririm.
Burada önemli olan katılımcı sayısının olabilecek en yüksek noktada olması ki olayın avantajı artsın.Bu da ancak ciddi bir örgütlenmeyle hayata geçirilebilir.
Bu örgütlenme de bir lidere ya da liderler takımına gereksinim duyar.
Yani baş olmadan gövde hareketlerini tutarlı bir şekle sokamaz.
Velhasıl kelam.Bu işlerin olması için motosiklet.net'in kendi içerisinde sağlam bir organizasyon oluşturması gerekmektedir.
Four wheels good , two wheels better...
-
bencede indirim olayı en mantıklısı. eski motor sahipleri bakımlarını ya kendileri yapıyorlar ya da zaten bi ustası vardır. yeni motorlarında garanti probleminden dolayı özel servislere gidilmiyor.
ayrıca senelik 360 milyon sadece İŞÇİLİK için verilecekse bence bu rakam çok yüksek. eski motorumun bakımlarına bir kere karbüratör ayarlanması dışında hiç para vermedim kendim yaptım. bence herkes de yapabilir.
06 AB 3263
0 Rh+
Bugün kaç motorcuya selam verdin?
-
fikir kötü,çalışmaz.
ama yaratıcısın neron tebrik ederim.
neden çalışmaz dersen, katılımın fazla olduğu zamanlarda sıra, az katılım durumlarında yüksek aidat.
diyelim ki adam gibi bir ustayı 600 milyona ikna ettin, daha 1. ayında usta çabuk,hızlı yada kaliteli servis için ihtimam göstermiyecektir, çünkü sabit kazandığı için ve üzerinde yeterli kontrol olmadığı için, kendi yeri, servisi gibi görmeyecektir. ustanın yanına öyle- yada böyle en az 400 milyonluk bir de çırak ekle ve verdiğin maaşları 1,5 la çarp brüt giderleri bulmak için. (sadece maaş)200 YTL lik dükkandan hiç bahsetme bile. beceriksiz, az çalışan yada kötü ustayı kovarım dersen her ay yeni bir usta bulman gerekir ki, bu da servisinin kalitesini düşürecektir. ilk kurulum masrafları, alet edavat, sabit malzeme sarfiyatı, ısınma, ustanın karısının doğum masrafı, senin motorun pahalı benimki ucuz, sen verdin ben vermedim, seninkine daha ilgili bana ilgi yok, üye olmayan müşteri kabulu vb. gider ve sorunlar da cabası.
fikir kooperatif hatta biraz daha fazla olarak sosyalist kapalı devlet kokuları barındırıyor. nacizane tavsiyem, bırak kapitalist düzen çözsün bu problemi. motorlar artsın, dolayısıyla servisler, dolayısıyla daha çok seçim imkanı, rekabet, düşük fiyat, pazarlık...aksi takdirde, az biraz da ürettiği fikirlerin arkasından gidip kovalayabilecek güzel insanlardansan; paran,vaktin ve bir miktar itibarın kaybolacaktır.
-
bu kadar insanız bişeyler üretemiyoruz diğer forumlarda neler dönüyo neler
-
Dediğim gibi bir dükkan tutup içine usta koyup adam başı 360 YTL ödemek yerine servislere gidip özel indirim ayarlanabilir. Senelik 360 YTL oldukça yüksek bir miktar. Motosiklet dediğin zırt pırt bozulan birşey değil. Zaten aliberkay ın da dediği gibi çoğu insan çoğu problemini kendi hallediyor, halledemeyenlerin de tanıdık ustaları var. Sayıca fazla olsaydık bence birşeyler yapılabilirdi. Örneğin hem servisi hem cafesi hem de belli aktivitelere sahip bir yer ayarlanıp, boş zamanlarda takılıp muhabbet edebileceğimiz, gezilere giderken buluşma noktası olarak kullanacağımız bir yer ayarlanabilirdi. Ancak bırakın motor sahibi olanları, forumu sürekli takip edenlerin sayısı bile çok az.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
sız ya hıs buyuk bır pronlemle karsılasmadınız yada servı sfıyatlarını bılmıyorsunuz onarım ucretlerını suan en ıyı servıste bırı harıc en ıyı usta 600 ytl maas alıyor burda kendı motorunu onaran arkadaslar enbuyuk onarımınız ne orenebılırmıyım
-
Fikir olarak servis ücretinde memnun olmayan insanlar için uygun, motorunuz ne bilmiyorum fakat niç gerçek bir arıza ile uğraştınızmı veya içinizden kaç kişi bu işi bildiğini iddia ediyor.motorsiklet ile otomobili ayırmak gerekli yapılacak ufak hataların telafisi asla olmaz sizin gibi düşünen insanlar ucuz kask takanlar ile aynı sınıftalar.dost acı konuşur.vazgeçin
-
neron57, uzun zamandır internette duyduğum tek gerçek fikir diye bilirim
hadiseye servis ücreti diye bakmıyorum ama bence dayanışma için az bulunabilecek bir oluşum olur
ama bu işler açıkcası buralarda olmaz
-
Bence servis açma yerine mevcut bir servis ile anlaşma yapılsa daha mantıklı olmazmı.
-
Ben de öyle diyordum
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
anlaşma her daim daha manutıklı şu şartlarda...
bi yer açmak için önce ÇEVRE,sonra TECRÜBE gerekir ve diğeri de MADDİ OLANAK..bu konuda yeterli olunursa bir yer açılablir.ancak ankaraya motorla gitmek varken neden otobüsle gidelim demek istediğim daha kolayı ANLAŞMAdır..
-
arkadaşlar fikir bence çok güzel ben zaten böyle bir yer açmayı planlıyorum ama hep beraberr yapacak olursak sadece üye motorlar için ben ve arkadaşim var arkadaşimin zaten izmirde bir honda servisi var buraya gelecek bize elinden gelen yardimi esirgemeyeceğini düşünüyorum inşallah bu fikir belli bir yre ulaşırki hepimiz faydalanalım seni tebrik ediyorum neron
MoToR VaZgEçİLMeZ TuTkU Bu...:)
-
sevgili arkadaşlar fikrin gerçekleşip gerçekleşmeyeceği konusunda bir yorum yapamam ama unuttuğunuz 2 maliyet var 1. ustanın sigorta primi yaklaşık 300 ytl tutuyor 2. stopaj vergisi iş hacmine göre değişiyor bu ikisinide hesaplarsanız sevinirim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler