Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

MT25 // CB250R // DOMINAR 400

    REKLAM ALANI
  1. #21
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Arkadaşa mt25 aldırma çabam vol1


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Arkadaş son hız derdinde isen, yamahanın R ve MT serilerini 125likleri hariç geçemezsin Dominar ile. Ona göre kararlarını iyi gözden geçir.

  3. #23
    trabajad0r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    CB250R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş son hız derdinde isen, yamahanın R ve MT serilerini 125likleri hariç geçemezsin Dominar ile. Ona göre kararlarını iyi gözden geçir.
    Son hız derdim yok supersport da çok tarzım değil zaten, şu an için uygun ikinci el piyasası en yüksek olan mt25 galiba. Ben de oraya yöneleceğim gibi duruyor. Cumartesi günü yamaha'ya gidip motoru deneyeceğim sonrasında zaten hoşuma giderse 2. el mt25 araştırmaya başlarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşa mt25 aldırma çabam vol1
    sonuç veriyor tebrikler :D

  4. #24

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Peki ben sana Dominarda; ön arka abs ve çelik fren hortumları, kaydırmalı debriyaj, full led sistem, dayanıklılık ve daha heybetli görünüm desem?

    Marka peşinde değil de isteklerinin peşinde koş.

    Not: Dominar titriyor...

  5. #25

    Üyelik
    20 Mart 2017
    İkinci el CBR 500r veya cb500f al , km kafan takılmasın , 100bin km sadece rütün bakım yap hiç bir şey olmaz.
    Avantajları ;
    Honda paça bulunurlugu ,
    Yakıt
    Tork
    Kombine ABS
    Kalıplı duruşu
    Titramez
    Artçı alsan etkinmez çekmiyorum demez

    MT 25 gibi çakma japon da degıl.

    Motor a bindim dersin banada dua edersin
    orh bunu beğendi.

  6. #26
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    MT25 bence.

  7. #27
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Not; Bu yazıyı kendim için yazıyorum. İlerde bakıp hatırlarım motoru nasıl hatırladığımı.

    Diğerlerini kullanmadığım için bilmem ama Dominar kullandım 1 sene 10 bin km onu ufaktan anlatabilirim.

    10K bakımına girmeden motor perte çıktı ama 10K bakımına girsem harcayacağım ve 10k ya gelene kadar harcadığım bakımlar;

    100 tl rodaj bakımı,

    150 tl 5k bakımı,

    50 tl hava filtresi 7k km de ama normalde 10k diyorlar. Tork un canlı kalmasını istiyorsanız en geç 5k da bir değişmeli.

    Kullanıma göre ekstralar; Ben sert kullandığım için zincir eskimişti 300 tl kaliteli zincir alacaktım dişli setle 500 e geliyor, arka balatam 2 3 bin km sonra değişecekti 150 tl o kalitelisi. Kullanıma göre bunlar uzar ama en üst kalitelisi bile sürekli bakımla 15K dan sonra sıkıntı çıkarır yolda zincirin. Yani sakin kullanan biriysen 20k ya kadar yolu var sonrası ölüme götürür seni(her motorda böyle).

    150 tl girebilseydim 10k bakımı.

    Yani bakımları 1 senede 10k km için rodaj hariç 400 tl+kullanıma bağlı 1000 tl ye çıkabiliyor. Sakin kullanımda 10K km de sadece 350 tl ile bile gitmek mümkün. 20k ya geldiğinde balatalar ve zincir dişli değişir.

    Bunlar MT ve CB de nasıldır bilemem ama çok farklı değil hatta tıpatıp aynı değerlerdir. Duke 200 kullandım 2 sene aynı şekilde geçti zincir dişli ve balata muhabbeti. Tek kötü yanı bakım başı 300 tl tutmasıydı KTM nin 2016 da.



    Üstünde 200 kilo ile Çanakkale yaptım motor bana mısın demedi. Ortalama hızım 120 üstüydü ve çoğunda 150 km sabitle gittim. Ağırlıktan dolayı titreme oldu ama 2 saat ara vermeden sürdükten sonra 5dk bile dinlenmek yetmişti. Tek başıma tek seferde 100km gittiğim oldu genel sürüş gene yüksek devirli ve tek olduğumdan titreme yapmamıştı.

    Benzin 5 litre yakıyordum ben 7k üstü devirle kullanımla. Düşük devirde millet 3.5 la kullanıyor. Ama 50 60km hızla gideceksen git scooter al daha iyi. Ben günlük 150 görüyordum motorla zaten son hız 160. 150 ye direk çıkıyor.

    Ben 17 ye aldım alırken başka motor seçeneği yoktu piyasada çünkü en önemli özellik olan ABS ye sahip bu fiyatta bu performansta motor yoktu. Ayrıca orjinal led tasarımlı kafa ve sağlam ledle güçlendirilmiş far yolda kendini belli ediyor.

  8. #28

    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt25 sana güven verir hem yolda hem uzun vadede bakımı sorunsuzluğu keyifli motosiklet uzun yollardada dağ bayır asfaltinda egimli yollarda bogulmaz artçılı bile performansi düşmez.
    boğulmaz mı? performansı mı düşmez? aughaueghaughaugha

  9. #29

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    mt yüksek devir istiyen bir makine diye biliyorum. Dominar düşük devirde güç veren bir alet. Şehir içinde de tork ara hızlanmalar önemli olacak. MT25 ABSli olanını düşünmüyorsan zaten hiç alma. Küçük değil dersen cb250 yoksa dominar öneririm. Dominar titriyordu ama tek silindir 400cc titremeyen motor varsa da daha sürmek nasip olmadı. ben kendime alsam iri olduğum için dominarı seçerdim. absli alacaksanız mt25 de tatlı bir motor yakıt sorununuda çözdük diyorlar yeni kasalarda. Zor seçim gidip test edin her yerde olan motorlar eş dost rica etseniz verirler tahminimce.

  10. #30
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Yazdığın seçenekler arasında dominar hariç diğerleri artçılı iken saç baş yoldurur. Uzun yolda üzerine kafan sevilir.

    Son hız mevzusuna da takılma rampa aşağı yada rüzgarsiz havada 5km yolun sonunda çıkılan hızın bir anlami yok.

  11. #31

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Bende bundan bikaç ay önce senin kaldığın motosikletler arasında kalmıştım. Dominar aldım. Çok memnun kaldım. Dominardan önce 6-7 ayda 4 motosikletim oldu 5. motosikletim dominar. Dominardan önce 400nk vardı ondan öncede R25. Frenleri berbat diye değiştirmiştim R25 i bide çok fazla yakıyordu biraz gazı açınca 7-8 litre yakıyordu.

    Yerinde olsam dominar alırım ben artçılı kullanıyorum hep hiç sıkıntı olmuyor gitmesinde motorun lastikler kötü titreşim beni rahatsız etmedi hiç
    Yakıt tüketimini ve özelliklede frenlerini çok seviyorum. Kesinlikle dominar alırım.
    Fakat 2018 absli mt25 alabiliyosam da ondan alırım.

  12. #32

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    cb500f oneririm

  13. #33

    Üyelik
    05 Ağustos 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Dominar 400 - V15
    Dostum alacağın motosiklette ABS olması önceliğin olsun. Belirttiğin 3 motosiklet de güzel motosikletler. Honda CB250R 'ı youtube kanalımızda inceledik gayet güzel alınabilir motor. Kendimde 26000 km'dir Dominar kullanıcısıyım. MT 25'de sürdüm elbette iki silindir olması çok rahat hale getiriyor.

    Şahsi fikrimi soracak olursan aralarından Dominar'ı seçerdim.

  14. #34
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    aga mt25 3.7 den aşağı düşmez, cbr desen sıkıntılı makinası, dominar ı bilmiyorum ama bu üçü arasında kulağa hoş geliyor. Ayrıca ABS standart. 400cc rahat çalışır.

  15. #35
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    tavsiyem al bir TNT250 bak büyük yazdım çift silindir olanından tnt25 veya bn251 değil tnt250,sesi yeter sesi bütün bu yazdıklarına sesi yeter,parça lazım olursa da aliexpresste her parçası var,bakımlı düzgün bi tnt250 fazlasıyla işini görür ayrıca düzgün kullanırsan çok uzun süre sorunsuz binersin.12500 lira civarı bu aralar temizini bulursun hatta belki daha uyguna,

  16. #36
    ulassscannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5046253/detay/
    Ben şunu şuraya bırakayım da lazım olursa diye
    Edit: CB yi CBR olarak okuma alışkanlığından kurtulmam dileklerimle...

  17. #37

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Alıntı systemj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli BN251 16 bin sıfırı, abs li. Üzerinde metzeller lastik var.
    Bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi seçeneklerden...

    Bir kere ABS'si var.

    İki, Metzeler lastikleri var

    Üç, yaygın servis ağı, göreceli daha hesaplı parça fiyatları ve göreceli daha hesaplı periyodik bakım masrafları (işletme maliyeti) .

  18. #38
    montanaturne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Motosikleti
    CB250R
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb250r neredeyse YBR boyutunda ufacık bir motosiklet hiçbir handikapi yok onu unutun.
    Şuan yamahada kampanya var 2017 model sıfır mt25 ler 19.990 tl.
    " isim Engel
    "Esaslı dokümantasyona ve teknik hünerlere karşın, en büyük handikapları, bu yaşanmışlık sıcaklığından yoksun oluşları idi.""

    Eğer hiçbir handikabı yoksa eğer, onu alması lazım.

  19. #39
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    ABS siz motor almayın ,
    İnsanlar konforlu ve güvenli evlerinde oturup 3-5 bin lira için hesap yapmayı ve çeşitli teknik özelliklerden bahsetmeyi sever ,

    Lakin tek bir panik fren ile o muhteşem motorunuz ve siz perte çıkarsınız.

    Özel bir hastanede , bir gece kalma ücreti 1.000tl den başlar ,

    İki tekerlekli bir araç aldığınızı unutmayın.
    Önceliğiniz güvenlik olsun,
    Kaza yapmayan motorcu yoktur , henüz yapmamış olan vardır.

    O fren yapıldığında ve motor öndeki araca doğru kayar vaziyette giderken , hiçbir şey yapamayıp çarpacağınızı anladığınızda hiçbir teknik özellik , servis kalitesi , markası , motorun fiyakası , titreşimi ıvırı zıvırı aklınıza gelmeyecek ,

    Hayatta kalsam yeter diyeceksiniz ,
    Benim başıma geldi de oradan biliyorum , Allah'tan ABS vardı .
    blk_pasa ve GezeGeze bunu beğendiler.

  20. #40

    Üyelik
    27 Ağustos 2018
    Arkadaşlar ya ben sizlerdeki bu MT 25 sevdasını anlamıyorum ya, bana hiçbir güç bu eski teknoloji, göze eski gelen, kızılay dağıtmış gibi herkesin altında olan, düşük devirlerde ağır kalan bitik motoru aldıramaz, ayrıca deli gibi yakmasını hiç saymıyorum bile. Ben iki ay önce 250cc'lik neredeyse tüm motorları araştırdım, en son Honda CB250R ile KTM Duke250 arasında kaldım. Yılarrdan beridir içimden atamadığım KTM sevdasına yenik düştüm. DUKE 250 aldım.
    İyiki de almışım. Sebepleri:

    Vites geçişleri şıkır şıkır.
    Motor yakmıyor kokluyor resmen bazen ne ara yakıt aldığımı unutuyorum.
    Düşük devirlerde çok seri, bazen ürkütüyor bile.(tek silindir olmasından kaynaklı)ama adamlar tek silindir işini beceriyorlar kim ne derse desin.
    kaydırmalı debriyaj var istesende vites düşürdüğünde motor safalamıyor.
    ABS efsane çalışıyor.
    Ve bana kalırsa şuan piyasadaki en güzel kasaya ve görüntüye sahip olan motorlardan birisi.

    MT25 Hava civa almayın artık şu motoru.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)