Eicma' ya Doğru - Yeni 2019 R25
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Çok çirkin eski kasa daha iyidi. Ayrıca motorda Abs standart olması gerekiyor?
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Çok çirkin eski kasa daha iyidi. Ayrıca motorda Abs standart olması gerekiyor?
İngiliz gazetesinden çektim haberi. Motor ABS' li gelir buraya zaten.
-
Gayet güzel olmuş Yamaha yine yapmış yapacağını ama buraya gelince 36-37 bin lira olur bu
-
14500 olduğu günler vardı. Heyyyy gidisinin gidisi :(
-
Ön kısım Hero Karizma’dan esinlenilmiş 😁
-
Eski R25 tasarımda bunu suya götürür ve orada bırakır. Geri bile getirmez.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
İngiliz gazetesinden çektim haberi. Motor ABS' li gelir buraya zaten.
Gelmesi lazım. Tasarımını beğenmedim. Turuncu ledsiz sinyaller çok eskide kaldı. Halâ neden kullanıyorlar anlamış değilim?
-
Keoma adlı üyeden alıntı
Ön kısım Hero Karizma’dan esinlenilmiş
R1 e gitmiş sekmiş R6 ya çarpmış biraz da incelince Hero karizması gelmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
06Serhat adlı üyeden alıntı
Gelmesi lazım. Tasarımını beğenmedim. Turuncu ledsiz sinyaller çok eskide kaldı. Halâ neden kullanıyorlar anlamış değilim?
Belki henüz tam bitmemiştir. Gerçi seri üretim ürün noktasına gelinmiş gibi duruyor.
-
Cbr 250 RR daha yakışıklı duruyor bence
-
mfBulut adlı üyeden alıntı
Eski R25 tasarımda bunu suya götürür ve orada bırakır. Geri bile getirmez.
Bence hala en güzeli buraya gelmeyen 2018 CBR250 RR arka maşasında bile saatlerce emek var. Başka bir motosiklet. Bu R25 in makyajlısı gibi. Asıl değişim gösterge ve ön takımda.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bence hala en güzeli buraya gelmeyen 2018 CBR250 RR arka maşasında bile saatlerce emek var. Başka bir motosiklet. Bu R25 in makyajlısı gibi. Asıl değişim gösterge ve ön takımda.
250 RR konusunda size katılıyorum. Çift egzoz garip görünse de onun dışında tasarımda birçok büyük motosikleti bile döver. Zaten Honda’cılardan “Ulan madem bu kadar güzel tasarım yapıyorsun, 1000RR a koysana. 1000 cc den güzel 250 cc mi yapılır” tepkisi alması da buna örnek
-
mfBulut adlı üyeden alıntı
250 RR konusunda size katılıyorum. Çift egzoz garip görünse de onun dışında tasarımda birçok büyük motosikleti bile döver. Zaten Honda’cılardan “Ulan madem bu kadar güzel tasarım yapıyorsun, 1000RR a koysana. 1000 cc den güzel 250 cc mi yapılır” tepkisi alması da buna örnek
Ben yeni FireBlade' i de seviyorum. Özellikle 2016 ve sonrası atılım oldu Honda için. Global kriz sonrası eskisi gibi cömert davranmaya tasarımlarında kırpmadan, bütçeden kesmeden hareket etti. Ve çok güzel makiler geldi. Africa Twin CRF1000L, CB serisini yenilenmesi özellikle CB1000R 2018 ki beni benden alır. CB650F ve R da yapılan yürür aksam ve güç arttırımı. Yeni Goldwing, CRF250 Rally her alana tekrar tekrar saldırdı. Ve gençler ne oluyor ya hayırdır dedi Kral
-
Süspansiyonlar değişmiş sonunda
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Süspansiyonlar değişmiş sonunda
Artık çok maliyetli değil sanırım bir sürü 125 ters maşa geliyor.
-
2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.
-
selam. diğer başlığa sitem etmişsin. ondan geldim. bi merhaba diyip çıkayım dedim.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
selam. diğer başlığa sitem etmişsin. ondan geldim. bi merhaba diyip çıkayım dedim.
Bir kahve alır mıyız
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
YZFR25 adlı üyeden alıntı
2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.
Hangi RR ama şimdi BMW mi Honda mi Aprilia mı ? Onu söylemen lazım
-
Honda CBR
-
YZFR25 adlı üyeden alıntı
2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.
YZFR25 adlı üyeden alıntı
Honda CBR
Şimdi bir R25 ci arkadaş gelir Cbr cilere saldırır diye bekliyordum. Tam tersi çıktı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)