Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

2 sene tecrübe ile. 200 cc'den 600 ccye geçmek.?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    konuyla alakasiz ama duke 390 ve muadillerine bak derim hem yakisiklilar hemde istedigin gibi geldi bana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ashes35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Motosikleti
    CBR 250 R --> CBR 650F
    Cbr650f hem 600rr kadar güçlü değil hem de gaz tepkisi 2.motor olmak için yaratılmış. Ama güçsüz bir motorda değil tavsiye ederim

  3. #23
    blk_pasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda SH300i NF02
    cbr 500r cb500f gibi ara motorlara da bakabilirsin onları da 2 sene kadar aktif kullanıp yanına birde eğitim patlattın mı gönül rahatlığı ile 600cc ye geçiş yapabilirsin bu motorlarda küçümsenecek motorlar değil cb500f şehir içi şehir dışı aktif olarak kullandım torku olsun hızı olsun gayet yeterli gaz açınca hakimiyeti olmayanın başını derde sokabilecek yapıda artçı ile uzun yolda 170 180 km/h bandında gidebilen bir motor bildiğim kadarıyla cbr 500r ile aynı blok bir incele istersen
    Faith makes all things possible.
    Honda SH300İ NF02 Owned. / Yamaha BWS100 Owned. / Honda CBX250 Twister Sold. / Honda CBR125R HRC Sold. / Honda PCX125 Limited edition Sold. / Asya Polo 50 139QMBGY6 Sold.

  4. #24
    SerKaNPaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GTR1400
    cbf 600 kullandım cbf 1000 kullandım pan european 1300 kullandım pan hayalimdi kullandım hevesimi aldım tekrar fz6 fazer alarak ideal motora dönüş yaptım iyide sürücüyüm 15 yıldır motosiklet kullanıyorum ama yinede 600rr alıp hayatımı riske atmam. kullanacağın motosiklet kullanım amacına uygun olmalı ona göre düşünüp karar vermelisin

  5. #25

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    bugün cbf1000 2006 kullandım. cbr250 kullanıyorum. evet çok zordu hatta onunla trafiğe çıkamam. fakat bu onun bin cc oluşu ile alakalı değil. yada hoplaması zıplaması ile. tamamen ağır ve hükmedememekten. uçar kaçar diye 600 lükten korkmaya gerek yok. mt07 de kullandım onu kullanmak çok daha kolaydı. hatta 250 lik kullanmaktan çok daha kolay hakimiyet bakımından.

  6. #26
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün cbf1000 2006 kullandım. cbr250 kullanıyorum. evet çok zordu hatta onunla trafiğe çıkamam. fakat bu onun bin cc oluşu ile alakalı değil. yada hoplaması zıplaması ile. tamamen ağır ve hükmedememekten. uçar kaçar diye 600 lükten korkmaya gerek yok. mt07 de kullandım onu kullanmak çok daha kolaydı. hatta 250 lik kullanmaktan çok daha kolay hakimiyet bakımından.

    mt07 den sonra ilk kez vulture 162 cc 'e bindim. açıkçası ebat / ağırlık haricinde neden düşük cc'den başlayın denildiğini hala anlayamıyorum.

    mt07 kullanırken vites,devir, debriaj arasında cok gidip gelmediğimden yola daha hakimdim, motorun tepkilerini ölçebiliyordum. Ancak düşük cc nedeniyle sürekli debriaj, vites , devir nedeniyle önceki durumun %70 i kadar yola hakim olabiliyorum.

    Özetle tam olarak neden düşük cc'den başlamak gerek bilmiyorum.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  7. #27
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Burada kullanamazsın, edemezsin, ölürsün
    diyenlere bakma kendine güveniyorsan al. büyük cc rahatlıktır. Paran varsa küçük cc ile daha fazla vakit kaybetme. Avrupa'da adamlar motosiklete r6 ile başlıyor.

  8. #28

    Üyelik
    25 Ocak 2018
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupa'da adamlar motosiklete r6 ile başlıyor.
    Hiç öyle birşey yok.

  9. #29

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupa'da adamlar motosiklete r6 ile başlıyor.
    İstanbul da yaşasalar acaba İstanbul trafiğini görüp R6 ile başlarlar mı ?

  10. #30
    SerKaNPaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GTR1400
    oktay 600rr cbf1000e göre çok daha güçlü ve hakimeyiti zor bi makina ayrıca cbf1000 çok rahat ve konforlu o motorda zorlandıysan 600rr ın üstünde oturamazsın bile mt07 ile kıyaslama 600rr ı oturuş pozisyonu gücü torku şekli herşeyi farklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    düşük cc ile başlama muhabbeti yanlış anlaşılıyor yüksek cc li ss ile başlanmaz mesela 2 teker üzerinde gidebiliyosan fazla tecrüben yoksa 750 lik nc kullanabilirsin ama 600 lük ss sıkıntıya sokar seni

  11. #31

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı SerKaNPaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oktay 600rr cbf1000e göre çok daha güçlü ve hakimeyiti zor bi makina ayrıca cbf1000 çok rahat ve konforlu o motorda zorlandıysan 600rr ın üstünde oturamazsın bile mt07 ile kıyaslama 600rr ı oturuş pozisyonu gücü torku şekli herşeyi farklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    düşük cc ile başlama muhabbeti yanlış anlaşılıyor yüksek cc li ss ile başlanmaz mesela 2 teker üzerinde gidebiliyosan fazla tecrüben yoksa 750 lik nc kullanabilirsin ama 600 lük ss sıkıntıya sokar seni
    Benim kullandığım 2006 idi 250 kilo sanırım. Ondanda olabilir. Belkide eski olmasından. Mt07 de kullandım mesela o çok iyiydi. yukarıda arkadaşın dediği gibi hakimiyet çok iyi. Gaz vermeden kalkıyordu. Cbf1000 debriyaj ile kalkmadı. Daha güçlü makine değil mi neden kalkmıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    Cbr650f almayı düşünüyorum ne derdiniz ? 600rr uyarınızdan sonra açıkçası çekindim biraz

  12. #32
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    daha sakin karakterli bir motor olsaydı "sen kendini bildikten sonra neden olmasın" derdim.
    600 rr deyince ürktüm. önce ciddi bir kurumdan eğitim almanı ve bu soruyu eğitmenine sormanı tavsiye ederim.

    hem neden ss? şehir içinde günlük kullanıma, uzun yolculuklara elverişli bir naked, veya enduro daha kullanışlı olur bence.

  13. #33
    SerKaNPaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GTR1400
    oktay onun debriyaj balatası eskimiş olabilir cbf1000 600 rr dan daha güçlü bi makina değil sadece silindir hacmi yüksek ama beygiri düşük 600rr ile çok rahat 260-270km hızlara çıkabilirsin cbf1000 ile 220 den yukarısını görmek zordur çünkü kullanım amaçları farklı. yaz geldi bi antalya yapıp geleyim desen cbf1000 ile sadece karnın acıktığında ve benzinin azaldıgında mola verirsin 600rr da onlara ek olarak kol omuz bel bacak ağrılarını gidermek ve dinlenmek için mecburen mola verirsin... cbr650f i hiç kullanmadım hakkında fikrim yok ama teknik özelliklerine ve motorun şekline bakılırsa 600rr a göre daha uysal görünüyor. ben motoru değiştirecek olursam fazer8 tracer900 vfr800crossrunner gibi motorlara bakarım bunlar hakimiyet konfor güç ve hız yönünden gayet tatmin edici motorlar

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Güçlü SS veya agresif naked alacaksanız, ABS ve Traction Control olmasına özen gösterin. Yoksa hiç bir yol tecrübesi insanı hazırlamaz o makinalara. Adamakıllı bir SS okulunda pist eğitimi almanız lazım. Eğitim olduktan sonra çok yol tecrübesi olmadan da güçlü SS kullanılır. Yol tecrübesinin çok bi anlamı yok bence.

  15. #35

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo
    Hem de RR... Son karar'mı
    Gerçekleri mi duymak istiyorsun yoksa duymak istediğini mi belirtse idin ona göre yazardık

  16. #36

    Üyelik
    10 Ocak 2018
    Arkadaşlar çok makaraya saran olmuş. Güzel tavsıyeler verende olmuş. mt7 abs alıp 10 15k km yaptıktan sonra geçmeye karar verdım hepınızıe teşekkuur

  17. #37
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ben 250 cc kullanıyorum, bu segmentin üzerine de çıkmam. Neden diye soracak olursan 3 sene 32.000 km tecrübem olmasına rağmen yeteneğim, kapasitem sınırlı. Üzerine çıkamıyorum. En yüksek cc motoru da alsan düzlükte gazı bir maymun bile açıp rahatlıkla max sürate çıkabilir ama sıkıntılı bir viraja geldiğinde işler çirkinleşebiliyor. Ben daha yüksek hızlarda kendime güvenmiyorum. Dün 1 adet sıralı 4 silindir 650 cc, 1 adet v4 800 cc, 1 adet de silindir sayısını bilmiyorum ama 1200 cc motorla uzun yol yaptık bol virajlı, adamların tecrübeleri de bana göre 10 gömlek üstün, aramızda en fazla 3-5 dakika oynadı ki ben de maksimum keyfi aldım 250 cc ile.

  18. #38

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Tracer700
    hayalindeki motosikleti al hangisi mutlu edecekse onu al sonunda her şey senin elinde

  19. #39

    Üyelik
    08 Kasım 2017
    Hocam sizin yetkinliğiniz ve beceriniz o seviyeye gelmiş ise geçmenizde hiç sorun olmaz tabii..
    Ben güvenli geçiş süreci yaşamak istediğim için arada eğitim aldım. Bu konuda yardımcı olabilirim.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)