Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Stres ve motosiklet kullanmak

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    uzağa gitmeyin yıllar önce xv535 takasdan aldım motorumu verdim üstüne para ve viragoyu aldım onuda satana kadar binerim dedim.. çocukdanda noter satış sözleşmesi yapdık ama üstüme almadım motoru masraf olmasın diye.. motor 06 plaka idi zaten 3-4 ay falan bindim sattım..

    o 3-4 ayda istanbulda önüme kıran mı istersin "burayı ankara mı zannettin " diyenmi istersin.. yani beni ankaralı sandılar birde yolda bana hani yolda sürmeyi bilmiyormuşum muamelesi çekiyordu bazı insanlar :D .. plakadan bile toprakçılık yedik. :D
    Wing750 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Risklerden bahsetmişken aklıma gelen bir anektod. Hemen hemen verdiğim her eğitimde ilk anlattığım şeydir bu...

    Ülkemizde elektrik çarpmasından ölüm oranı oldukça yüksek. Aslında ölüm nedeni elektrik çarpmasından ziyade elektrik çarpmasına neden olan nesneyi bırakamamak nedeniyle sürekli yüksek akıma maruz kalmak...
    Üstelik o hep güvendiğimiz topraklı prizlerde toprak hak getire. İnşaat sırasında mükemmel yapılmış olsada belli aralıklarla toprağa gömülü bakır plakalar ölçülmeli, tuzlanmalı ve sulanmalı.

    Siz bütün bunları yapsanız bile apartman veya mahallenizde aynı trafoya bağlı bir kişi toprak ile nötürü birleştirmişse gitti gülüm keten helva, ideal toprak hakketire.
    (Merak eden olursa korunma yollarını bilahare anlatırım).

    Hülasa bu evrende risk yaşamın ta göbeğinde. Nerede, nezaman, hangi koşullarda bulunduğunuza bağlı olarak riskin oluşmasına yönelik istatistiksel değerin değişmesinden başka fark yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

    Hemen aklıma gelmişken...
    Asansöre binmekten korkarım.
    Çoğu asansörden korkan kişi gibi asansör halatının kopması değildir korkum.
    1-Asansörü imal eden kişinin itlik yapıp faz koruma rölesi koymamasıdır korkum. Eğer bir fazın elektriği kesilirse motor boşta kalır ve asansör düşer.
    (35 yıl kadar önce imal ettiğim özel asansör kontrol devreleri mükemmel çalışırken, 3 kuruş kar amacı güden itin faz koruma rölesi koymaması, asansördeyse mekanik fren olmadığı için gözümün önünde 3 kez asansör dülmesi gmrmüş kişiyim)
    2-Limit switchlerin bakım ve değişimleri zamanında yapılmadığı için asansörün gerekli yerde duramayıp en tepeye, dahada tepeye gitmeye çalışıp halatı koparmasından korkarım ben.
    3-Son olarak, asansör zemininin kaç kilogram yük taşıyabileceği hesabını yapmadan zemini 3 insan ağırlığı mermerle kaplayıp, içinede 4 kişiliktir yazılan asansörlerden korkarım...

    Nemi yaparım. Mümkün olduğunca asansör yerine metdivenldri tercih ederim...


    Yine aklıma gelen bir anektod...
    99 depremi sonrasıdır. TVlere çıkan profların çoğu salonun ortasına üstüste konulmuş 1 metreküplük kitap bloğu yapılmasını, böylece deprem anında bir yaşam alanı oluşturulmasını tavsiye etmektedir. Sonra bir deprem dede çıkar. Türkiyede 99 öncesi yapılan apartmanların her kat beton zemininin her metrekaresinin 450-650 kg arasında yük taşıyabileceğini ancak 1 metreküp kitap bloğunun 650 kgdan daha ağır geleceğini anlatır.
    Herkes sus pus.
    Nerden aklıma geldiyse

    Kalın sağlıcakla...
    Wing750 bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Altın kural;

    -Motosiklete boş kafa ve yuksek moral ile binin
    -Gerginlik,dalginlik,uzgun,yorgun bir psikolojiyle binmeyin
    -Gerekirse toplu taşıma kullanin daha hayırlı olacaktır.
    logaritma ve Wing750 bunu beğendiler.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler