Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Küba Trendy 50 CC Yedek Parça Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Eylül 2018
    Herkese iyi hafta sonları arkadaşlar.

    Henüz 3 bin km de garantisi devam eden küba trendy 50 cc motosikletim var. Bakımları Küba yetkili servisinde yapıldı. Yolculuk halinde iken motor kısmından zincir sürtme sesi benzer bir ses geldi ve motor kilitlendi.

    Bunun üzerine motoru bir araca yükleyerek İzmir'de bir Küba yetkili servisine götürdüm. Servisteki arkadaşlar son derece ilgili ve iyi niyetli, daha önceki bakımlar içinde gayet özenli hizmet aldım. Servisle ilgili bir sorunum yok ancak motor kilitlendiği için fabrikadan yeni yedek parça siparişi geçildi. Şu an 32 gün oldu. Halen daha parça bekliyoruz.

    Merak ettiğim satış sonrası hizmetler yönetmeliğine göre motosikletlerde yedek parça termin süresi kaç iş günü bu konuda bilgisi olan var mı.

    NOT: Konu hakkında bir gelişme olduğunda aynı motoru kullanan arkadaşlarım için bu konuyu güncelleyeceğim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    geçmiş olsun.malesef kuba markası yedek parça konusunda çok vurdumduymaz ve en büyük rakibi mondial e göre daha pahalıya satıyor

  3. #3

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Size sattığı motosiklet için satış tarihinden itibaren 10 yıl tamir ( servis hizmeti ) ve yedek parça tedarik hizmeti vermek zorunda. Servise teslim ettikten sonra en geç 20 iş günü içinde tamir etmek zorunda. Şimdi şu tarihte teslim ettiğim, teslim etmediyseniz de şu tarihte arızayı bildirdiğim motosikletim hala tamir edilmemiştir gerekli kanuni işleri yapacağımı ihtar ederim diye iadeli taahhütlü ptt den bir mektup gönderin anında yaparlar.

    Yapmazlar ise ilçenizde ki kaymakamlıkta bulunan tüketici hakem heyetine ptt alındı kağıdı ile gidin ihtar ettiğim halde gerekli tamiri yasal süresi içinde yapmadılar gereğinin yapılmasını talep ederim diye bir dilekçe ver onlar gerisini halleder. Dilekçenize çektiğin ihtarın bir fotokopisini eklemeyi unutma.

    Gerçi onlar ihtarı alınca hemen hallederler işi tüketici hakem heyetine bırakmazlar başlarına ne geleceğini çok iyi bilirler.

    Not: Ptt den ihtarı size en yakın yetkili servise çekeceksin.

  4. #4

    Üyelik
    23 Eylül 2018
    Arkadaşlar desteğiniz ve yorumunuz için teşekkürler.

    Dediğiniz şekilde yarın ilk işim gerekli ihtarı göndermek olacak. Parçanın olmadığına inanmıyorum sadece ağırdan aldıklarını düşünüyorum. Servisle de görüşücem olumlu/olumsuz süreç hakkında buraya tekrar bilgi bırakıcam.

    Düzenleme;

    İhtarı yetkili servise çekin demişssiniz hocam ancak ben fabrikaya çeksem daha mı iyi olur acaba. Bu arada bana servise teslim ettiğime dair bir evrak vermediler. Açıkçası bende bilgisizliğimden böyle bir belge istemedim. Bunu da geçmişe dönük talep edebilir miyim hocam bu konuda ne önerirsiniz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)