Honda A.Ş - Safety Türkiye Güvenli sürüş eğitimi
Reklamlar
-
Herkese merhabalar,iyi forumlar. Honda 'nın güvenli sürüş eğitimine katıldık.2 günlük eğitimden fırsat buldukça röportajlar,çekimler yapmaya çalıştık.Eğitim merkezinin tarihçesinden, eğitimin içeriğinden bahsedemedik.Eğitmenlerle röportaj yapamadık ama güvenli sürüşün önemini vurgulayıcı ,teşvik edici bir video olmasına özen gösterdik.Siz değerli Motosiklet.net ailesine de iyi seyirler dileriz.Abone olarak,videoyu beğenerek destek olabilirsiniz.
Saygılarımla...
https://www.youtube.com/watch?v=8oMHIQrwXrQ&t=175s
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Reklamlar
-
Boyle yagli balli anlattiklari egitim dropshopping gibi birseymi acaba
-
Honda'da 2, Yamaha'da 1. seviye eğitim almıştım. Honda bana da çok tavsiye edilmişti. Sağdan soldan çok güzel geri dönüşler duydum ancak gittiğimde hiç memnun kalmadım. Belki önce Yamaha'ya gittiğim için beklentilerim yüksekti bilmiyorum.
Yamaha'da Ömer Faruk ve Metehan hoca canla başla çalışıyor koşuyor, bağırıyor size bir şeyler öğretmek için. Honda da hocalar siz piste çıkıp bir iki tur atınca bakmayı bırakıp ya telefonla ya birbirleriyle geyik muhabbetine giriyorlardı ben gittiğim zaman.
Tabi ki yine de + yönü var eğitimlerin ancak ben gitmek isteyene Yamaha'yı tavsiye ediyorum. F/P açısından çok daha faydalı geliyor bana.
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
Boyle yagli balli anlattiklari egitim dropshopping gibi birseymi acaba
Videodaki amaç insanları eğitime , bilinçli sürücü olmaya yöneltmek.Eğer amaç Honda olsaydı videonun içeriği daha farklı olurdu.Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
Emreerol adlı üyeden alıntı
Honda'da 2, Yamaha'da 1. seviye eğitim almıştım. Honda bana da çok tavsiye edilmişti. Sağdan soldan çok güzel geri dönüşler duydum ancak gittiğimde hiç memnun kalmadım. Belki önce Yamaha'ya gittiğim için beklentilerim yüksekti bilmiyorum.
Yamaha'da Ömer Faruk ve Metehan hoca canla başla çalışıyor koşuyor, bağırıyor size bir şeyler öğretmek için. Honda da hocalar siz piste çıkıp bir iki tur atınca bakmayı bırakıp ya telefonla ya birbirleriyle geyik muhabbetine giriyorlardı ben gittiğim zaman.
Tabi ki yine de + yönü var eğitimlerin ancak ben gitmek isteyene Yamaha'yı tavsiye ediyorum. F/P açısından çok daha faydalı geliyor bana.
Öncelikle teşekkür ederim. Yamaha sürüş akademisi deyince aklıma Metehan Hoca gelir,kendisini de tanırım.Sizi gayet iyi anlıyorum.Tercihinizi de saygıyla karşılıyorum. Honda!yı savunmuyorum fakat siz Honda'da iken sizinle ilgilenen eğitmen de eğitim alan ekip arkadaşlarınız da eğitimin canlılığı, sürükleyiciliği açısında büyük rol oynuyor. Buyüzden aynı eğitimi de aynı ilgi-alakayı da almamız mümkün değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
Konu güncel.
-
Honda'da ekim ayında gs3 ve gs3 hazırlık eğitimi alacağım, daha önce iki defa gs2 eğitimi aldım, honda'nın gs2 eğitimini mutlaka alın derim, daha önce hiç eğitim almadıysanız gs2 kesinlikle işe yarıyor, yalnız kapalı alan eğitimi olduğu için roadcraft dediğimiz yol eğitimi değil, trafik için kapalı alanda yaptıklarınızı biraz törpülemeniz gerekir çünkü yollar bu işe müsait değil, genel olarak size frenlemeler, dönüşler, denge ve genel yolda sürüş için hatırlatmalar ya da bilmediğiniz birkaç konuda eğitiyorlar, cidden düşük hızda motor hakimiyetiniz değişiyor ve artıyor, gereksiz fren kullanımları, debriyajda sürekli eli tutmak gibi alışkanlıklardan sıyrılıyorsunuz, motoru düşürünce bir şey olacak korkusu da olmadığı için sınırlarınızı zorlayabiliyorsunuz.
Şimdi gs3 alacağım bakalım ne kadar fark olacak, teorik neler verecekler göreceğim, ayrıca cb650f alma planım ekonomiden uzaklaşsa da var, almadan önce iyi bir test olacak. Ekim sonu yorumlarım gelecektir.
-
Metela adlı üyeden alıntı
Honda'da ekim ayında gs3 ve gs3 hazırlık eğitimi alacağım, daha önce iki defa gs2 eğitimi aldım, honda'nın gs2 eğitimini mutlaka alın derim, daha önce hiç eğitim almadıysanız gs2 kesinlikle işe yarıyor, yalnız kapalı alan eğitimi olduğu için roadcraft dediğimiz yol eğitimi değil, trafik için kapalı alanda yaptıklarınızı biraz törpülemeniz gerekir çünkü yollar bu işe müsait değil, genel olarak size frenlemeler, dönüşler, denge ve genel yolda sürüş için hatırlatmalar ya da bilmediğiniz birkaç konuda eğitiyorlar, cidden düşük hızda motor hakimiyetiniz değişiyor ve artıyor, gereksiz fren kullanımları, debriyajda sürekli eli tutmak gibi alışkanlıklardan sıyrılıyorsunuz, motoru düşürünce bir şey olacak korkusu da olmadığı için sınırlarınızı zorlayabiliyorsunuz.
Şimdi gs3 alacağım bakalım ne kadar fark olacak, teorik neler verecekler göreceğim, ayrıca cb650f alma planım ekonomiden uzaklaşsa da var, almadan önce iyi bir test olacak. Ekim sonu yorumlarım gelecektir.
Defalarca bu eğitimlere katılmanız takdire şayan.Keşke memleketin trafiğinde de sizin gibi bilinçli sürücüler çoğunlukta olsa.Eminim günümüz şartlarında motosiklete olan bakış daha değişik olurdu.Bu arada Japon’lar yol eğitimine inanmıyor.Zaten Japon ekollerine baktığımızda da genelde kapalı ortam düşük hız için geçerli teknikleri görüyoruz.Güvenli sürüş-3 e bende katılmayı düşünüyorum.Sanırım Cb650f’in tadına doyamadım
-
MetinRR adlı üyeden alıntı
Defalarca bu eğitimlere katılmanız takdire şayan.Keşke memleketin trafiğinde de sizin gibi bilinçli sürücüler çoğunlukta olsa.Eminim günümüz şartlarında motosiklete olan bakış daha değişik olurdu.Bu arada Japon’lar yol eğitimine inanmıyor.Zaten Japon ekollerine baktığımızda da genelde kapalı ortam düşük hız için geçerli teknikleri görüyoruz.Güvenli sürüş-3 e bende katılmayı düşünüyorum.Sanırım Cb650f’in tadına doyamadım ��
Teşekkür ederim, imkan olduğu için katılabiliyorum, maalesef ki herkesin imkanı olmuyor ancak en azında bir defa gs2 eğitimi için bütçe ayırmalılar, ben de motora başladığımdan 6 sene sonra bu eğitime ilk defa katılmıştım. Daha önce Cbf1000 vardı gs2 sonu bir turlamıştık keşke onu da test edebilseydik
-
Metela adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, imkan olduğu için katılabiliyorum, maalesef ki herkesin imkanı olmuyor ancak en azında bir defa gs2 eğitimi için bütçe ayırmalılar, ben de motora başladığımdan 6 sene sonra bu eğitime ilk defa katılmıştım. Daha önce Cbf1000 vardı gs2 sonu bir turlamıştık keşke onu da test edebilseydik
İmkan konusunda herzaman savunduğum bir görüş vardır ki sizce de malumdur bütçe sadece motosikletin kendisine ayırılmaz,ekipman vb. ihtiyaçları da dikkate almak lazımdır.Bu ihtiyaçların başında da eğitim gelir.Ayrıca herkesin elinde lüx telefonların olduğu bir devirde yaşıyoruz,hızlı tüketen bir toplumuz.E arkadaşımızın elinde 3000 tl ilk telefon kafasında 200 liralık kask olunca ben burda imkanı ister istemez sorguluyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
Konu güncel.
-
Motor sattınız bu fiyatlara da bi eğitimi kaldı!
-
Ridefornat adlı üyeden alıntı
Motor sattınız bu fiyatlara da bi eğitimi kaldı!
Honda’da yetkili biriyle konuşma fırsatı buldum,son fiyatlar falan derken ilişkilerin eskisi gibi olmadığını,Japonya’nın Türkiye’yi kaliteli bir pazar olarak görmediği ve yatırım yapmadığını anladım.İnanın çalışan insanlar da bulundukları konumdan memnun değiller.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)