BENELLİ ÇİFT SİLİNDİR SES..
Reklamlar
-
Ya arkadaşlar gerçekten çok merak ediyorum şu benelli çift silindir olmasına rağmen nasıl böyle ses verebiliyor. Geçenlerde yanımdan bi motor geçti, dedim 600 lük basmış geliyor. Sonradan farkettim tnt 250 olduğunu. Motorun çalışma prensibini bilmiyorum ve siz tecrübeli abilerime soruyorum nedir bunun olayı?
Reklamlar
-
Etrafta yazılanları oluduğum kadarı ile bu sesi çıkarmasının sebebi eksoz sisteminin tasarımında yatıyormuş. Bu motoru çok az deneme amaçlı kullanmıştım. Cok hoşuma gitmişti. Nasıl olduysa üretimi durdu, yazık ettiler güzelim motora.
-
Hiç 600 lük duymasak neyse
360 derece paralel iki silindir motor var tnt de.Pistonların ikisi de aynı anda ateşleniyor.
Benzer bir tasarım BMW F800-700 lerde de var.
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Hiç 600 lük duymasak neyse
360 derece paralel iki silindir motor var tnt de.Pistonların ikisi de aynı anda ateşleniyor.
Benzer bir tasarım BMW F800-700 lerde de var.
Pistonlar aynı anda ateşlenmiyor.
Yüksek devirlere tırmanırken 4 silindir sesine yakın yüksek frekanslı bir ses çıkarıyor.
Ateşleme zamanının yanında egzozunda etkisi var.
-
Sağolun cevaplar için. Peki diğer markalar neden bunu yapmıyor. Mesela Ninja 250r,R25,Cbr 250r gibi modellerde olsa çoğu kişinin alma isteğini daha da arttırır diye düşünüyorum. En azından benim gibi ses meraklısı olduğunu düşünürsek
-
2008 krizinden bu yana maliyet kısmalar ciddi arttı. Daha çok tüketim odaklı oldu her şey. Benelli de de aynı mantık var emin olun. Tnt300'ün motoru benelli'nin yüksek hacimli bir motordan devşirme. Haliyle fark ordan kaynaklanıyor olabilir.
Hyosung 650cc motoru da suzuki dl650 ile aynı. 250cc V twin motorda 650'den devşirme.
Arada oluyor böyle vakalar
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Gerekli açıklama geldi 👍
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)