Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Modifiye - Yapıstırma

    REKLAM ALANI
  1. #1
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Arkadaşlar ben birazcık motoruma yapıştırma falan yapmak istiyorum.. Ama internetten falan yeterince güzel şeyler bulamadım.. Sizin bildiginiz bi yer falan var mı? Veya ne gibi bi modifiye yapabiliriz motorlarımıza??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    bu modifiye işi senin ne yapmak istedine motorunun gücüne tarzına bağlı...

    ayrıca yapıştırmaları ben genelde oto aksesuarcılardan alıyorum sende bak işe yarar bişiler çıkıyo ama sık sık gördün yerlere girip bakman lazım
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  3. #3
    er5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Kawasaki er5
    genelde oto aksesuarlarında bulunuyor.ama ınternetten bulabılcegın bı model olursa cd ye cek sonra stıkırcıya gotur sana cıkarsın onu

  4. #4
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bi tane aldım motorun rengiyle cok uyumlu gtr falan yazıo.. Motorum avatardaki motor... sole rakamlar falan yazmak mesela güzel olurEklenti 2742 Mesela bol e bişeyler bulup.. bunları reklamcıda yaptırmak gibi şeyler...

  5. #5
    ustaoglu4840 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    HATAY - ANTAKYA
    Motosikleti
    YbR 125 :)
    hiç durma hemen git çıkartmanı yaptır yapıştır bizim burda bir abi öyle yaptırdı harika duruyo
    İnsanlara ne söylerseniz söyleyin karşı tarafın alabileceği kadarıyla sınırlıdır !

  6. #6
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    ya yaptırcam da güzel bi şekil bulamadım kı işte :S
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Kaç beygir veriyor bu yapıştırma?
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  8. #8
    babyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2006
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    125cc
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç beygir veriyor bu yapıştırma?
    beygir vermiyo ama +10 bakış veriyodur belki
    [B]Atam Cumhuriyeti Sen kurdun, Onu biz koruyacağız!!! [/B]

  9. #9
    velespit-cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir-Küçükyalı
    Motosikleti
    09` cbr 125
    gücün yanında görünüşte önemlidr arkadaşlarr...

  10. #10
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Ne beygiri anlamadım ama neysee.. biz yapıstırmalardan bahsediyoruz arkadaşlar.... sole bildiginiz ozel ve güzel şekiller falan varmı hanii... He bi de motosiklet net in amblemini nerde bulcam yaa.. Bazı arkadaşlar yapıstırmıslarda...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #11
    animanyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Ya bu sticker cı diye bahsettiğiniz yer neresi rekalmcılarmı bilgisayarcılarmı yoksa tabelada direk stickercı mı yazıyo yada sıtikırcı
    [B]Bu arada ben 92 doğumluyum eğer laflarımı beyenmesseniz yaşın küçük deyip kesebilirisiniz (Bu laf yaşça bük olup ....... küçük olanlar için geçerlidir)::lac:: [/B]

  12. #12
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Modifiye motor üzerinde ve aktarım organlarında yapılan güçlendirme işlemidir dış görünüş en son iştir yani yapıştırılacak olan bir iki çıkartmanın adı modifiye değildir sevgili dostum bu yapıştırma kaç beygir veriyo esprisini bu sebepten yapmış olacak arkadaş kii bence uygun olmuş

  13. #13
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Modifiye her ülkede olduğu gibi ülkemizde de yanlış yerde olan bir zevktir.
    tanım yapmak gerekirse modifiye; otomobilin gücünü artırmak, yol tutuşunu ve frenajını güçlendirmektir.
    iki tür modifiyeci vardır. birincisi caddeden geçerken "anaa lan aarabaya bakk olumm" nidalarını duymak isteyen tipler,
    ikincisi ie otomobil kullanırken standartın üzerinde zevk almak isteyen kişidir. tabiki ikinci tip makbul olandır.
    fikrimce modifiye ilk olarak otomobilin kalbine*sonra da otomobilin yol ile ilişkili parçalarına yapılmalıdır.
    yoksa kutu misali bir gti alan hava filtresini değiştiren, camlara film cekip arabanın sağına soluna abidik gubidik spoilerler takan ve işin olmazsa olması ön veya arka cama devasa bir no fear çıkartması yapıştıran tip modifiye yapmaz yapsa yapsa kıroluk yapar.

    motora yapılan modifiyeler;

    performans kam: yüksek dereceli egzantrik mili takılır. bu supapların açılma ve kapanma sürelerini değiştirerek motora daha fazla hava ve yakıt verir ki takdir edersiniz "ne kadaa yanma o kadda güç" teorisi ile güç artırımı gerçekleşir. normal bir oto için 10 ile 30 bg arası güç kazanımı olur.

    performans hava filtresi: efendim en kolay modifiye yöntemidir. fakat belirtmek gerekir ki; güç kazandırmaz.
    mükemmel ses verir o ayrı. bu aerodinamik çok derin bir mevzu hiç girmeyelim ama siz bana güvenin güç kazandırmaz fakat standart filtre zamanla hava direncini artırır ve güç kaybına neden olur spor filtre bunu engeller. burada önemli husus kutu içi uygulama yapılmamalıdır açık filtre uygulamaları daha sağlıklıdır.

    supercharger: iki çeşittir.
    1- induction: bu tür bir superchargerın çalışma prensibi turboya benzer. motora allem eder kallem eder daha fazla hava bu da bize yol, su, elektrik olarak değil şiddetli yanma dolayısıyla fazla güç olarak geri döner.
    2- belt driven: adından da anlaşılacağı üzere sistem bir kayış yardımıyla çalışır. şöyle ki; söz konusu kayış şafta bağlanır ve motor çalıştığı sürece kesintisiz olarak soğuk hava alır. fakat aşırı pahalı bir sistemdir. kullanılan kayışlar kevlar denen menem maddeden yapılır. fakat turbo gibi basit değildir hem montaj hem de sonrası çok emek ve para ister.

    chip tuning: efedim chip dediğimiz şey otomobilin motoruna komutlar veren garip bir arkadaşımızdır. bu arkadaş fabrikada gaza getirilmiştir. "sen standart bir kullanıcı için üretildin, her şeyi göz önünde bulundur (bkz: kötü şartlar) ona göre motoru uslu, sakin bir şekilde yönlendir" gibi dolduruşlara gelmiştir. allahtan kendisi laftan anlar biz de bir takım müdahelelerle ona doğru yolu gösteririz. bu müdahele iki farklı yolla olur.
    - mevcut chipi çöpe atıp yenisini monte etmek
    - mevcut chipin yazılımını değiştirmek
    kazanım yaklaşık %10-15'tir, turbolu araçlarda ise %40'a kadar çıkabilir.

    ve en aşmış modifiye yöntemlerinden birisi:
    nitro ya da bilinen adıyla nos. bu yöntem kendi başlığı altında açıklanmış.

    belirtmek isterim modifiye bu işlemlerle bitmez. bu kadar güçlü bir otomobili yolda tutmak, gerektiğinde durdurmak için de bir takım değişiklikler yapmak gerekir. kısaca bunlardan da bahsetmek gerekir.

    süspansiyon değişiklikleri: standart bir otomobil spor kullanımdan ziyade konforlu ve güvenli bir kullanım için tasarlanır. bu süspansiyon içinde geçerlidir. başarılı bir yol tutuş, hakim bir direksiyon, virajlar için kısa ve sert yaylar ve kısa ve sert amortisörler güvenli bir yol tutuşun temelini oluştururlar. bu konuda sonuçları çok tehlikeli olabilecek yanlışlar yapılmakta. özellikle kesilen helezonlar potansiyel bir takla makinesi kullanmaya yol açar. bu konu ile ilgili çok çeşitli uygulamalar olsa da normal bir modifikasyonda otomobile uygun birer takım spor helezon ve amortisör yeterli olacaktır.
    bunların ardındansa jantları temas yüzeyine paralel tutmak için amortisör kule gergileri ve girilen virajlarda merkez kaç kuvvetinden etkilenen otonun lastiklerinin aynı şiddetle yere basması için viraj çubukları montesi gereklidir.

    performans lastikler ve jantlar: herkesin malumudur otonun yolla tek teması lastikler sayesinde gerçekleşir. bu da modifikasyonda lastikleri ve onların oto ile bağlantısı olan jantları çok önemli kılar. türlü modifiyeden sonra standart bir lastikle otoyu kullanmaya çalışırsanız hatanızı anlamanız uzun sürmez endişelenmeyin. fakat hatayı hamur olmuş bir aracın içinden çıkınca anlamak üzücü olabilir. bu tür özel lastikler hem yanak ölçüleri hemde karışım ve desenleri ile yol tutuşa çok önemli bir katkı sağlarlar.güçlnedirilmiş süspansiyonla uyum içinde çalışan spor lastikler yüksek hızlarda dahi aracın savrulması önleyerek hayat kurtaran gizli kahramanlarımız oluverirler (bkz: ne dedim şimdi ben)

    frenler: tüm güçlendirmelerin ardından kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bir modifiyedir fren modifiyesi. zira
    durduramadıktan sonra bir "asfalt canavarı" ne işe yarar? en akıllıcası ön frenleri güçlendirmektir.
    diskleri büyüterek sürtünme yüzeyini artırabilirsiniz,
    kaliperleri büyüterek artan piston sayısı sayesinde diske yapılan basıncı artırabilirsiniz.

    benim lakırdım bu kadar.
    hayırlı uğurlu olsun efendim bendeniz satırlarca ahkam kesmenin, sizse standart otonuzu güç simgesi haline getirmenin hazzı ile yerimizde duramayacağız sanırım.
    unutulmaması gereken son nokta modifiyeli bir otonun kendini gösterebileceği yegane yer yarış pistidir, caddeler değil.
    örneğin drag yarışları ülkemizde katılımı en kolay yarışlardandır.



    Fikir vermesi açısından söylüyorum; ince fotoğraf kağıdına evinizdeki yazıcıyla bile basacağınız herhangi bir resmi motorunuza yapıştırabilir hatta daha kalıcı olması açısından üstüne cila çekebilirsiniz. Boyamak, kişiselleştirmek beygir gücü kadar anlamlı olmasa da zevklidir, abartmamak kaydıyla pek tabi.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  14. #14

    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    izmirde stikırcı varmı yani bi resim götürücem onu çıkarıcak

  15. #15

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    dış görünüm modifiyesi için:stikerleri ya oto aksesuarcılarda yada dijital reklamcılarda yaptırabilirsin.

  16. #16
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    BİLMİORUM ARKADAŞLAR...sOLE GÜZEL YAPISTIRMALAR FALAN NERDEN BULABİLİRİZ...kimler yapar nerde bulunur???
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  17. #17
    animanyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Durmadan Tekrar Ediyo Arkadaşlar

    İstemediğin kadar Sticker ı internette bulabilirsiniz.

    Bi cd ye çekip digital reklam dükkanında sticker olarak çıkartabilirsiniz...
    [B]Bu arada ben 92 doğumluyum eğer laflarımı beyenmesseniz yaşın küçük deyip kesebilirisiniz (Bu laf yaşça bük olup ....... küçük olanlar için geçerlidir)::lac:: [/B]

  18. #18
    cardoso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    kanuni caracal 200
    KARDES ben sana şunu söylemek iştiyorum motor cros olunca akla ilk önce KTM GELİYOR BENCE GOOGLE ARA KTM DİYE YAP İŞTE BİR SEY

    Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)

  19. #19
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    soniz bu motorun egsozunun ucundaki çıkıntı gibi bir parça var onu nerde nasıl buluruz yaw arıyorum bulamıyorum??lütfen kardeşim bi cevap yazsan cemdumlu@hotmail.com hade be güzelim onu bulamadım onun çıkardığı ses çok hoşuma gidiyor

  20. #20
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    eyvllah arkadaşlar saolun..Dün sanayide güzel şleyler buldum... sonix arkadasımızınkı gibi hazır seyler..İdare eder cok hoş durdu..Ama daha fazla bi şeyler yapacagım yakında resmi yollarım buraya...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler