TURANOĞLU MOTOSİKLET ALIŞVERİŞ
Reklamlar
-
Selam arkadaşlar, başlıkta adı geçen bayinin sitesinden mt revenge kask aldım, n11’de de satışları mevcut. Kask kargoya verildikten sonra takip no site üzerinden ulaşamadım. Satıcı ile iletişime geçtim ve takip no istedim, size döneceğim dedi WhatsApp üzerinden 2 gün geçti dönmedi, neyse kargo elime ulaştı, kaskı aldım ve test edeyim dedim. Hızım 40-50 ye çıktığım andan itibaren vizörün sol tarafından ses ıslık sesi gibi ses geliyor. Geçen hafta Cumartesi günü aradım durumu bildirdim ve gönderin garantiye gönderelim dediler, sonra ben firma ile görüşüm direk oraya gönderin dedi. Tamam diyerek beklemeye geçtim pazartesi yazdım satıcıya, mail attım dönmelerini bekliyorum dedi, kaskı farklı bir kutu ile göndermiştiniz ve kutu içinde koruma yoktu dedim, hiç birinde köpük vs koruma yok zaten dedi. salı oldu yine bana dönüş yok ve yine yazdım hergün size yazacakmıyım kask için niye dönüş yapmıyorsunuz dedim ve adam aradı, sadece sizinle uğraşmıyoruz firma dönmedi, tekrar iletişime geçeceğim vs.. Bugün yine dönmedi bana ve aradım açmadı WhatsApp tan yazdım kaskı ben size yollayım sen firmaya gönder dedim, tamam dedi. Şimdi kaskı gönderecem kargo ücretini ben ödemek zorundamıyım ve kaskın incelenme sonucu kaç gün içinde yapılıp bana dönüş yapılmalı. Kullanıcı hatası derlerse tüketici haklarınamı başvuracağım ?
Reklamlar
-
yahu koskoca istanbulda hiç başka yer bulamadın da gidip turanoğlunu bulmuşsun
ben sakarya lı olarak yamha motoruma lazım olan parça hariç adımımı atmam o dükkana
inş sorun çözülür
-
Yemin olsun brezilya dizisi gibi okurken beynim yandı
-
Tüketici hakları mevzuatında aradığınız bilgi var.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Tüketici hakları mevzuatında aradığınız bilgi var.
Baktım mevzuat olayına netten, karşıma kitap şeklinde çıktı şimdi gidip kitabı alıp okuyimi yani, sorduğum soru basit bişey değil, öyle Google aç sor tarzı cevap vermek yerine, bahsettiğiniz mevzuatı biliyorsanız cevaplayın yoksa bilen bir arkadaş yorumlarsa sevinirim.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, başlıkta adı geçen bayinin sitesinden mt revenge kask aldım, n11’de de satışları mevcut. Kask kargoya verildikten sonra takip no site üzerinden ulaşamadım. Satıcı ile iletişime geçtim ve takip no istedim, size döneceğim dedi WhatsApp üzerinden 2 gün geçti dönmedi, neyse kargo elime ulaştı, kaskı aldım ve test edeyim dedim. Hızım 40-50 ye çıktığım andan itibaren vizörün sol tarafından ses ıslık sesi gibi ses geliyor. Geçen hafta Cumartesi günü aradım durumu bildirdim ve gönderin garantiye gönderelim dediler, sonra ben firma ile görüşüm direk oraya gönderin dedi. Tamam diyerek beklemeye geçtim pazartesi yazdım satıcıya, mail attım dönmelerini bekliyorum dedi, kaskı farklı bir kutu ile göndermiştiniz ve kutu içinde koruma yoktu dedim, hiç birinde köpük vs koruma yok zaten dedi. salı oldu yine bana dönüş yok ve yine yazdım hergün size yazacakmıyım kask için niye dönüş yapmıyorsunuz dedim ve adam aradı, sadece sizinle uğraşmıyoruz firma dönmedi, tekrar iletişime geçeceğim vs.. Bugün yine dönmedi bana ve aradım açmadı WhatsApp tan yazdım kaskı ben size yollayım sen firmaya gönder dedim, tamam dedi. Şimdi kaskı gönderecem kargo ücretini ben ödemek zorundamıyım ve kaskın incelenme sonucu kaç gün içinde yapılıp bana dönüş yapılmalı. Kullanıcı hatası derlerse tüketici haklarınamı başvuracağım ?
Bildiğim kısımları yanıtlayayım.
Garantili malın 30 iş günü içinde onarımı yapılarak size teslim edilmeli.
Kullanıcı hatası derlerse Kaymakamlık Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracaksınız.
Yanlış hatırlamıyorsam kargo ücretiyle ilgili net bir hüküm yok. Karşılıklı diyalog ve iyi niyetle halledilmesi gereken bir konu. Çoğu kurumsal firma kargo parasına tenezzül etmez ama yamyam esnafa denk gelirseniz siz karşılayın diyebilirler.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Baktım mevzuat olayına netten, karşıma kitap şeklinde çıktı şimdi gidip kitabı alıp okuyimi yani, sorduğum soru basit bişey değil, öyle Google aç sor tarzı cevap vermek yerine, bahsettiğiniz mevzuatı biliyorsanız cevaplayın yoksa bilen bir arkadaş yorumlarsa sevinirim.
Kendi sorununuz için başkasının araştırma yapmasını istiyorsanız o sizi bağlar. Ben cevabın mevzuatta olduğunu biliyorum ama yerini tam bilmiyorum. Ofis programları olsun, pdf okuyucuları olsun, web tarayıcıları olsun, hepsinde metin içi arama özelliği var.
Ben adresi verdim, gidip gitmemek size kalmış.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
İade hakkı yok mu 30 gün içinde iade etme hakkı var tüketicinin ama kask için geçerli midir bilmiyorum. Anladığım kadarıyla n11 den almamışsınız n11 gibi aracı siteler kanunların uygulanmasında yardımcı olabilir.
-
kardeşim İstanbul gibi bir megakent de yaşıyorsun.Deneyerek alsan olmaz mı şu zıkkımı
-
Her ürünü iade almıyorlar.Kaskı iade etmek için kullanmamış olman lazım.Misal cep telefonu alıp sim kartı taktınmı iade almıyorlar.Anca garantiye yollar oradanda bir şey çıkmaz.Nasıl tespit edeceksin ses yaptığını.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, başlıkta adı geçen bayinin sitesinden mt revenge kask aldım, n11’de de satışları mevcut. Kask kargoya verildikten sonra takip no site üzerinden ulaşamadım. Satıcı ile iletişime geçtim ve takip no istedim, size döneceğim dedi WhatsApp üzerinden 2 gün geçti dönmedi, neyse kargo elime ulaştı, kaskı aldım ve test edeyim dedim. Hızım 40-50 ye çıktığım andan itibaren vizörün sol tarafından ses ıslık sesi gibi ses geliyor. Geçen hafta Cumartesi günü aradım durumu bildirdim ve gönderin garantiye gönderelim dediler, sonra ben firma ile görüşüm direk oraya gönderin dedi. Tamam diyerek beklemeye geçtim pazartesi yazdım satıcıya, mail attım dönmelerini bekliyorum dedi, kaskı farklı bir kutu ile göndermiştiniz ve kutu içinde koruma yoktu dedim, hiç birinde köpük vs koruma yok zaten dedi. salı oldu yine bana dönüş yok ve yine yazdım hergün size yazacakmıyım kask için niye dönüş yapmıyorsunuz dedim ve adam aradı, sadece sizinle uğraşmıyoruz firma dönmedi, tekrar iletişime geçeceğim vs.. Bugün yine dönmedi bana ve aradım açmadı WhatsApp tan yazdım kaskı ben size yollayım sen firmaya gönder dedim, tamam dedi. Şimdi kaskı gönderecem kargo ücretini ben ödemek zorundamıyım ve kaskın incelenme sonucu kaç gün içinde yapılıp bana dönüş yapılmalı. Kullanıcı hatası derlerse tüketici haklarınamı başvuracağım ?
Her kask rüzgar yönüne kadar bırakın 40 la gitmeyi durduğunuz yerde bile ıslık sesi yapabilir. Öncelikle bunu bilmeniz gerekir. Motosiklet üzerinde ıslık sesi kadar sese takılacaksanız kendinize takacak kask bulamassınız. Dünyanın en iyi kaskını alırsınız rüzgar yan ve arkadan vurduğunda yine bu tip sesler duyabilirsiniz. Tabi kaskta üretim kaynaklı bir hata varmı yokmu onu bilemem. Kaskın bir problemide olabilir tabi.
Ayrıca belirtmek isterim türkiyede aldığınız kasklar direk üretici firma garantili yani siz aldığınız bayiye aldığınız bayi aldığı distiribitöre o distiribitörde yurt dışındaki üretici firmaya yazıyor. Yani bu işin en basit hali bile uzun bir zaman gerektirebiliyor. Şöyle düşünün en basit türkiyede üretilen bir spor ayakkabı aldığınızda bile 30 gün bekletebiliyorlarken çinde japonyada vs üretilen bir kask için bir hafta içinde dönüş beklemek zaten çok ekstrem bir durum.
Kaskın üretim hatalı değilse ki boya hatası dışında üretim hatalı kask görmedim ben size söylediklerime benzer şekilde cevap verip nasıl kullanmanız gerektiği hakkında bilgi verebilirler. Haricinde bir giyim mağazasından aldığınız tsirti aynı şekilde geri getirdiğiniz iade edebiliyorsunuz fakat kullandığınız donu iade alamayacakları gibi bazı ürünlerin iadesiyle ilgili nasıl bir yol izledikleri hakkında kaskı almadan önce alacağınız yerle görüşmeniz gerekir. Yoksa kullandığınız kaskı adam iade alsa bile 2. kişiye satamadıktan sonra onun zararına olacağı için konu tüketici mahkemesine gitse bile karşılık verip geri çevirebilirler. Yinede şansınızı deneyebilirsiniz zaten başvurusu çok zor değil.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Kendi sorununuz için başkasının araştırma yapmasını istiyorsanız o sizi bağlar. Ben cevabın mevzuatta olduğunu biliyorum ama yerini tam bilmiyorum. Ofis programları olsun, pdf okuyucuları olsun, web tarayıcıları olsun, hepsinde metin içi arama özelliği var.
Ben adresi verdim, gidip gitmemek size kalmış.
Kardeşim saçmalıyorsun ben kimseye benim şu sorunum var araştırın diye bişey yazmadım, prosedürü bilen arkadaşlardan yardım istedim. Senin cevabına göre kimse konu açmasın o zaman herkes kendi sorununu kendisi çözsün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
eran_ adlı üyeden alıntı
Bildiğim kısımları yanıtlayayım.
Garantili malın 30 iş günü içinde onarımı yapılarak size teslim edilmeli.
Kullanıcı hatası derlerse Kaymakamlık Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracaksınız.
Yanlış hatırlamıyorsam kargo ücretiyle ilgili net bir hüküm yok. Karşılıklı diyalog ve iyi niyetle halledilmesi gereken bir konu. Çoğu kurumsal firma kargo parasına tenezzül etmez ama yamyam esnafa denk gelirseniz siz karşılayın diyebilirler.
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
Her kask rüzgar yönüne kadar bırakın 40 la gitmeyi durduğunuz yerde bile ıslık sesi yapabilir. Öncelikle bunu bilmeniz gerekir. Motosiklet üzerinde ıslık sesi kadar sese takılacaksanız kendinize takacak kask bulamassınız. Dünyanın en iyi kaskını alırsınız rüzgar yan ve arkadan vurduğunda yine bu tip sesler duyabilirsiniz. Tabi kaskta üretim kaynaklı bir hata varmı yokmu onu bilemem. Kaskın bir problemide olabilir tabi.
Ayrıca belirtmek isterim türkiyede aldığınız kasklar direk üretici firma garantili yani siz aldığınız bayiye aldığınız bayi aldığı distiribitöre o distiribitörde yurt dışındaki üretici firmaya yazıyor. Yani bu işin en basit hali bile uzun bir zaman gerektirebiliyor. Şöyle düşünün en basit türkiyede üretilen bir spor ayakkabı aldığınızda bile 30 gün bekletebiliyorlarken çinde japonyada vs üretilen bir kask için bir hafta içinde dönüş beklemek zaten çok ekstrem bir durum.
Kaskın üretim hatalı değilse ki boya hatası dışında üretim hatalı kask görmedim ben size söylediklerime benzer şekilde cevap verip nasıl kullanmanız gerektiği hakkında bilgi verebilirler. Haricinde bir giyim mağazasından aldığınız tsirti aynı şekilde geri getirdiğiniz iade edebiliyorsunuz fakat kullandığınız donu iade alamayacakları gibi bazı ürünlerin iadesiyle ilgili nasıl bir yol izledikleri hakkında kaskı almadan önce alacağınız yerle görüşmeniz gerekir. Yoksa kullandığınız kaskı adam iade alsa bile 2. kişiye satamadıktan sonra onun zararına olacağı için konu tüketici mahkemesine gitse bile karşılık verip geri çevirebilirler. Yinede şansınızı deneyebilirsiniz zaten başvurusu çok zor değil.
3 tane kask kullandım hiç birisinden ses almadım bu şekilde. Normal bir ses değil vizöre parmakla hafif bastırınca ses kesiliyor. Rüzgar yönü ile alakalı değil olay ne tarafa giderseniz gidin ses geliyor, vizörü söküp taktım değişen bişey olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
kardeşim İstanbul gibi bir megakent de yaşıyorsun.Deneyerek alsan olmaz mı şu zıkkımı
İstanbul’da yakınımda yok başkan bu kask son kalanlar zaten, bir de zam yaptılar 440 tl lik kaska birçok yer 600 tl fiyat yazmış. Şeklini beğendiğim için bunun peşine düştüm
-
Vizörün ses yapan yerinde delik varmı?Bende ls2 vardı.Sağlı sollu delikleri var o deliklerde tıpaçla kapalı.Bir gün tıpaç düşmüş ve mürhiş rahatsız edici ses ortaya çıktı.Belki böyle birşeyler olabilir.
-
Hayatımda hiç saçmalamadım. Size kaynak verdim, beğenip beğenmemek size kalmış. Konuyu bilen birini beklerseniz, o da bir tercih.
Öte yandan "biliyorsan söyle, bilmiyorsan bilen söylesin" tarzı çıkışı siz yaptınız diye hatırlıyorum.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Kardeşim saçmalıyorsun ben kimseye benim şu sorunum var araştırın diye bişey yazmadım, prosedürü bilen arkadaşlardan yardım istedim. Senin cevabına göre kimse konu açmasın o zaman herkes kendi sorununu kendisi çözsün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
3 tane kask kullandım hiç birisinden ses almadım bu şekilde. Normal bir ses değil vizöre parmakla hafif bastırınca ses kesiliyor. Rüzgar yönü ile alakalı değil olay ne tarafa giderseniz gidin ses geliyor, vizörü söküp taktım değişen bişey olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
İstanbul’da yakınımda yok başkan bu kask son kalanlar zaten, bir de zam yaptılar 440 tl lik kaska birçok yer 600 tl fiyat yazmış. Şeklini beğendiğim için bunun peşine düştüm
Sıkıntı vizörde olabilir.Benim LS2 kasktada şeffaf vizörde ses yaparken siyah vizörde ses yapmıyor.
-
Yine söylüyorum ve söylediklerimin arkasındayım, nasihat değil çözüm lazım, ben tüketici haklarınamı başvuracağım diye soruyorum sen bana mevzuat var oraya bak diyorsun. Yardım gerektiren bir konu için kitabı alıp okumam gerekmiyor, istediğim cevabı bilmiyorsan cevap yerine kaynak söylemene gerek yok o kadarını bizde biliyoruz veya daha basiti tüketici haklarına gidip sorabilirim ama çalışıyorum kaldı ki bir konu hakkında yardıma ihtiyacım olduğunda forumdaki arkadaşlara sormak ve yardımlaşmak için değilmi bu forum. Her konu açana kaynak vermek yerine cevabını bildiğin konularda yazabilirsin yada sessiz kalabilirsin bu kadar basit.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
mavellen adlı üyeden alıntı
Vizörün ses yapan yerinde delik varmı?Bende ls2 vardı.Sağlı sollu delikleri var o deliklerde tıpaçla kapalı.Bir gün tıpaç düşmüş ve mürhiş rahatsız edici ses ortaya çıktı.Belki böyle birşeyler olabilir.
Hayır delikten değil baktım özellikle daha önce bende aynı sorunu yaşamıştım kaskım yere düşünce delik açılmıştı ve ses geliyordu. Arkadaşın dediği gibi vizörden olabilir belki bugün gönderdim kaskı bakalım ne olacak.
-
Turanoğlu yamaha yı iyi esnaf olarak biliriz. Kocaeli den bile millet bakım için oraya gider. Usülüne uygun olduğu sürece mağdur etmezler diye düşünüyorum. Kargolayın kaskı göndersinler distribütöre. Sonuçlanır mutlaka.
-
Siz biliyorsunuz ama kaynağı bile bilmeyenler var. Ben de kimin kaynağı bildiğini bilemiyorum. Cevabı aklımda olsa yazarım zaten. 14 gün içindeki iadeyi sorun, herşeyini anlatayım mesela.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Siz biliyorsunuz ama kaynağı bile bilmeyenler var. Ben de kimin kaynağı bildiğini bilemiyorum. Cevabı aklımda olsa yazarım zaten. 14 gün içindeki iadeyi sorun, herşeyini anlatayım mesela.
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
wing41 adlı üyeden alıntı
Turanoğlu yamaha yı iyi esnaf olarak biliriz. Kocaeli den bile millet bakım için oraya gider. Usülüne uygun olduğu sürece mağdur etmezler diye düşünüyorum. Kargolayın kaskı göndersinler distribütöre. Sonuçlanır mutlaka.
Haklı olabilirsiniz ama telefonun başında oturan arkadaş her kimse ilgisiz ve sorumsuz, bir kişi için firmayı ateşe atmaya gerek yok 😀
-
Kaskı hüner motor denilen distribütör firmaya gönderdiler arkadaşlar 1 ay 15 günlük oyalama sonucu kullanıcı hatası demişler. Turanoğlu motorun bana bildirimi bu şekilde. Ben itiraz ettim. İspanya ya felan durumu bildireceklermiş gibisinden bişeyler söylediler. Turanoğlundan garanti cevabınagelen maili istedim tüketici haklarına başvurmak için, bir 5-6. Gün kadarda onu bekledim ve en son para iadesi yaptılar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)