nc 700 kullandım oda aynı sorun oldu kılcal çatlaklar satıp kurtuldum
memlekete adam gibi motor gelmez zaten
nc 700 kullandım oda aynı sorun oldu kılcal çatlaklar satıp kurtuldum
memlekete adam gibi motor gelmez zaten
Arkadaşında aynı motorda siyah plastik kısımları beyazlamıştı ön far çevresinin.sanırım böyle bir kaç sorunu var kaplama ve plastik aksamla alakalı.arabalarda bu durumları hallediyorlar pasta cila yapan sonax meguarz gibi yerlere danışın derim
5 kawasakı gormustum bu sekılde uzerınde ız olan. 6 oldu
Bayi fotoğraf falan çekip bir yere gönderiyor mu garanti kapsamı için yoksa zaten ana bayi olduğu için kendileri mi karar veriyor?
Forum aracılığı ile, bu problemi yaşayan bir kişi daha bulun, fotoğraflayın ve hakem heyetine sunun, akabinde sizi arayıp farı değiştireceklerini söylerler diye düşünüyorum, bu tamamen servislerin ilgisizliğinden ötürü meydana çıkan bir durum kanımca.
fotoları çekip ben attım artık gerisini bilmiyorum kendi kararlarımı yoksa üretici firma ile iletişime geçip geçmediğini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
evet bu konuda haklısın o yüzden kawasaki Z250SL ve 250SL kullanıcıları farlarının fotoğraflarını atarsa toplu şikayette bir yaptırım söz konusu olabilir.
Garantisi bitmişse yapacak pek bir şey yok sanki. Benim arabada benzer birşey başıma geldi. 4. yılda tamponlarda vernik atması oldu. Önce ilgilendiler boyanacak felan dendi. Sonra dediler garanti süresi dolmuş ücretli olacak ama işte yarı fiyatına falan vs vs. Yaptırmadım öyle geziyorum. Her yıkamada ufak ufak soyulmalar devam ediyor.
Bu motorlar hindistana gidecekti heralde, yanlışlıkla Türkiye'ye pazarlandı
''Kawasakiden beklenmeyen ilgisizlik'' kısmını düzeltmek istiyorum. Kawasaki Türkiye de motor satmayla bile ilgilenmez ki müşterinin derdiyle ilgilensin...
Konuyu bu forumdaki Kawasaki Z250 SL kullanıcıları bilgi paylaşımı sayfasına da taşımanızı öneririm:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-46.html
Toplu olarak durur, diğer Z250 SL kullanıcıları da, ilerde, konudan haberdar olurlar.
Z250 SL'i bi ara takip etmiş biri olarak, hiç hoşuma gitmedi bu durum ve distribütörün ilgisizliği...
Kubazakinin (Kuba CR1) 4-5 katına alacağım bir motosikletin distribütöründen de 4-5 katı fazla ilgi beklerim doğrusu...
Veya almam ...
Kullandığınız far ampulü nedir?
Yüksek değerde kullanılan standart halojen far ampulleri ve aşırı ısınan ve soğutulmayan/soğutulması engellenen led far ampulleri far camının (ki genellikle cam değildir) ve iç reflektörün (yansıtıcı kaplamanın) zarar görmesine neden olur. Mercekli tiplerde ise merceğin matlaşması ve farın körleşmesine neden olabilmektedir.
Durum buna benziyor. Eğer böyle ise garantiye sokmazlar, normaldir. Eğer ki orjinal far ampulü ile sorunu yaşadıysanız kusurlu mal nedeni ile tüketici mahkemelerine gitmenizi öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Garanti kitapçığını dikkatle inceleyin. Birçok marka modelde motor ve elektronik aksam garanti süresi 2 yıl iken, bazı modellerde bu süre kaporta ve boya için 5-10 yıldır.
Dikkat edin, tufaya getirmesinler. İyice inceleyin.
...
Far ampulü ile ilgili herhangi bir değişiklik olmamıştır hala üzerinde gelen orjinal ampul vardır onu da bahane edemezler sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
farın ücretinin bir kısmını da ödemeye razı olsalar ben ona da razıyım. Ama kestirip attılar budur benim damarıma basan. Bende bütün sosyal mecralarda anlatacağım ki millet bilinçlensin. zaten sattıkları motor sayısı malum belli ona da ulaşamasınlar.
Benim motorun garantisi bitti. Camın üzerinde bir çeşit koruma var zamanla o koruma atıp soyuluyor ve daha kötü bir hal alıyor. Akşam üzeri bende bir resim çekip atarim. Z-moto gibi Bir distribütör varken Garanti kapsamında bile değiştirmeleri zor Bir ihtimal.
Çok üzücü ve sinir bozucu bir durum. Bende kawasaki kullanıcısıyım henüz daha yetkili bayi ve ya distribitör ile işim olmadı ama benzer bir şey benim başıma gelse her türlü mücadeleyi verirdim. Çok geçmiş olsun.
Kawasaki Japonyaya yazarsan uygun bir dilde ve bol resim eklersen da belki faydası olur.
Japonlar hassastır ve değere müşteri sadakatine önem verirler.
http://global.kawasaki.com/en/corp/p...usiness=gl-b80
aynı sorun bende de var 2015 ninja 250 sl. çözüm bulabilen varsa paylaşabilir mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)