cb250r 25.07 + kdv.
Epoksi işte
Yapıştırıcı olarak bir tür epoksi reçine kullanılıyor. Aynı şekilde sert plastik ise epoksi reçine ile kolaylıkla yapıştırabilirsiniz. Hatta polyester dahi olabilir. Tabi ki kırılması söz konusu olmayacak şekilde uygulamalısınız. Öncelik, ihtiyacınız olan niteliklerde filtre kağıdını bulup, doğru şekilde kesip katlayıp çerçeveye oturtmak. Sonra katlanan kağıdı yan çevirip epoksiye batırıp donduktan sonra diğer yüze uygulayıp, ardından yine epoksi ile çerçeveye oturtmak. Uğraşılır mı bilemem (ben yapmıştım, tövbe ettim).
...
piaggio x10 176tl yazıyor nette ..
eskiden havafiltreleri arkaları açık olurdu hava tabancasını vurdunmu geri takardın nerden baksan 2-3 bakım bir filtre götürürdü. şimdi artık üreticilerinde gözü açıldı tek döküm arkası kapalı yapıyorlar .. yani tek sefer kullan at diyorlar temizleme..
Okudum. Bence de kağıt filtre her hangi bir sıvı ile temizlenmemeli, kirlendiği zaman değiştirmeli. Sıvı temasında kağıt şişip geçirgenliği azalacaktır.
Bu konu açıldığında aklıma sünger olan KLE'de ki filtre geldi. Deterjanlı su ile temizleyip yağlar takardık. Kullanım kitabı öyle diyordu.
----
Bizim ürettiğimiz cihazlarda kullandığımız bir filtre var. İsmi karbon köpük filtre, geçirgenliği çok fazla, fakat bakıma gelen cihazlara baktığımızda şaşırtıyor. Nerede ise tıkanmış oluyor, sanırım tozlu hava süngerden geçerken statiklenip tozu tutuyor.
Yer varsa motorda kullandığımız kağıt filtrenin önünde kullanılabilir. Büyük partikülleri tutabilir diye düşündüm.
Bu filtre metre ile satılıyor. Bir metre alınsa epey bi gider.
YBR'deki filtre ucuz olduğu için hiç alternatif bir şey bakmamıştım.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
iran yapıştırıcı diye aratın hocam. Temizlemek problem ama kesinlikle yapıştıktan sonra ne hava alacak delik kalıyor ne de hava akışından dolayı bırakma sorunu oluyor. Kötü yanı kesinlikle evde uygulamayın çok pis kokuyor. 1 çuval kılı yaktığınızı düşünün
60 tl ye yeni aldığım hiflo 120 tl olmuş. Dolar 9 tl oldu da bizim mi haberimiz yok anlamadım.
Aynen Elbette ki birkaç farklı çeşidi var. Ancak benim esasen kastettiğimi doğru anlamışsınız. Karbonfiber ve camelyafı ile birlikte kullandığımız epoksi yapıştırıcı ve polyesteri kastetmiştim. Şu sıralar fiyat performans noktasında tavan yapmam gerektiği için... En ekonomik çözüm polyester. Kilosunu 20-25TL' ye temin edebiliyorsunuz ve kusursuz iş görüyor. Ancak katalizörü biraz fazla eklemenizi öneririm. 2-3 dk içinde hızlıca donarak sonuç verecektir.
Doğrudan katlayarak kullandığınız kağıda istediğiniz formu verdikten sonra yan çevirip, önceden hazırladığınız kağıt kalıbın/kabın (örnek video: 34. sn) içerisine hızlı donacak şekilde hazırlanmış polyesterin içerisine batırıp bir iki dk o şekilde tutarsanız, donduktan sonra biraz da el işçiliği ile fazlasını temizleyip diğer yüze de aynı işlemi yaptıktan sonra yine polyester ile eski çerçeve içerisine kusursuz şekilde yerleştirebilirsiniz.
Emek ister, ama doğru malzeme ve biraz işçilik ile yapılmayacak şey değil. Filtre fiyatları uçarsa bir de ondan yapıp yüklemek gerekecek sanırım
İlk bakımdan sonra K&N ile değiştirdim. Bir kere aldıktan her 80 bin km de bir temizleme kiti ile temizliyorsun. Ömrü sonsuz. Bu k&N kullandığım ikinci motorum. Toplamda 100 bim km kullanmışımdır.
240 küsur TL şu an 300'ü geçmiştir...
Birisi orijinali 70 lira motor 150lik çinli, diğeri 250lik japon 400 küsur lira, galiba nakliyesi de var ayrica disardan alirsam,emin değilim. Çinliye ufaktan hava vuruyoruz bakımlarda daha değiştirmedim 15000 kmyi geçti, yakıtinda gidişinde bi anormallik yok pirgalamiyorum idare ediyor usta da değiştirelim demedi hiç. Diğeri ise daha değişecek duruma gelmedi fakat ne zaman değisecekse yerlestirecekler fiyatlar ürkütüyor geçen açılan debriyaj balatasi değişimi konusu ve binli rakamları hatırlatti, Yan sanayi ya da olmadı bulaşık süngeri yapıştırıp geçicem.
Çinlide bazen bakıyorum bu fiyatlarla sıfırdan motor kaça toplanır diye, işin içinden çikamiyorum sıfırının kaç katına çikiyor ; amortisör jant far toplami motosiklet parası, ee öbür parçalar nerede,ismini bilmediğim el kadar parçalar yüzlerce lira, yahu kazanın da bu nasıl bir adam kaziklamaktir nasıl bir mantiktir.
Bende el mecbur tabii ufak tefek bakim dişinda, forumda eli anahtar tutup motor açan hele motosiklete dışardan parça uyduran arkadaşlara acayip imreniyorum gördükçe.
kooparatifleşsek mi
Tam hatırlamıyorumda 200 küsür lira birisi sanırım 260-270 öyle bi fiyatı vardı.
Diğeride 14 tl :D
Cbr 250 45TL hava 35tl yağ filtresi 1.5 litre motul 5100 70TL toplam 150TL. Sizin bir hava filtresi parasına motoru periyodik bakımdan geçiriyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)