Yzf r125 vs pulsar 200rs vs hyosung gt250r
Reklamlar
-
23 Ağustos 2018, 04:34
#1
Merhaba arkadaşlar ben bu üç motor arasında kaldım ancak yzf r125 tipi çok ama çok hoşuma gidiyor ancak 125 olmasıda beklentilerimi karşılamazsa eğer diye düşünüyorum birde hani alay konusu olmak istemiyorum mesela biri dediki aaa motorun tipi çok güzel ordan biride çıkıp ya o 125lik ya falan demesi can sıkarmı ikinci sorum altın elbiseli adam egsozdan fıtı fıtı fıtı ses çıkarıyor diyordu bu sorunu egsozu değiştirince geçermi
Motorda istediklerim= görünüş çok önemli ve hız aslında o kadar önemli değil değilim ama gaza koyuncada aman noluyo demeye istiyorum. Ve istediklerim arasında ön önemlilerden biride mesela caddede giderken yoldan bir motor çok güzel bir sesi taa uzaktan gelip yanından jet gibi geçerken de böyle çok tatlı ta sokağın diğer ucundan gelen bir sesi olsun istiyorum yani offf neydi ya bu demelerini istiyorum o sese ben caddeden geçince bunu yzf 125 güzel bir egsoz ile yaşarmıyım. Ve pulsar rs veya hyosung da yaşarmıyım en önemlisi yamaha da olurmu veya bu üç motorlarından hangisinde olur
Reklamlar
-
23 Ağustos 2018, 06:20
#2
Bu deidklerini sana anca 1000 rr sağlar.Tecrüben varmı bilmiyorum yoksa sen kimsenin ne diyeceğine bakma al bir 125 lik tecrübe kazan sonra o ses olaylarına bakarsın.
-
23 Ağustos 2018, 09:30
#3
Kardeşim senin yaşın kaç? bu gösteriş merakıyla fazla yaşamazsın
-
23 Ağustos 2018, 09:45
#4
Hiçbiri ile yaşamazsın. Bence sen bu sevdadan vazgeç. Winter is coming, tecrübesizlik adamın asfaltın üstünde üşümesine sebep olur
-
23 Ağustos 2018, 10:22
#5
Ses konusu yzf ile rs200 tek silindir olduğu için patır patır ses çıkar. Gt250 çift silindir hem hacmi fazla olduğu için biraz daha tok bir ses çıkar. Barkının dediği orjinal egzozlu hali egzoz değiştirerek sesi arttırabilirsin.
-
23 Ağustos 2018, 12:08
#6
Bence eski bi zx9r al. İstediğin herşey onda var. Hem dünyada kaldıkça günah artıyo ne gerek var
-
23 Ağustos 2018, 15:19
#7
Ya bazı videolarda gördüm mesela örnek link paylaşıcam benim istediğim şu yani yapanda var
https://youtu.be/WprNHWlI57k
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Bu deidklerini sana anca 1000 rr sağlar.Tecrüben varmı bilmiyorum yoksa sen kimsenin ne diyeceğine bakma al bir 125 lik tecrübe kazan sonra o ses olaylarına bakarsın.
Ya bazı videolarda gördüm mesela örnek link paylaşıcam benim istediğim şu yani yapanda var
https://youtu.be/WprNHWlI57k
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Kardeşim senin yaşın kaç? bu gösteriş merakıyla fazla yaşamazsın
21 yaşında üniversite okuyorum 4 yıldırda fitness antrenörlüğü yapıyorum yaklaşık 5 yıldırda araç sürüyorum motorda şöyle böyle diyelim hızla o kadar işim yok benim sadece hani görünüşe çok önem veren biriyim sadece görünüşlede kalsın istemiyorum sadece bu videodaki gibi geçerken sesi duyulsun istiyorum
Ya bazı videolarda gördüm mesela örnek link paylaşıcam benim istediğim şu yani yapanda var
https://youtu.be/WprNHWlI57k
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Hiçbiri ile yaşamazsın. Bence sen bu sevdadan vazgeç. Winter is coming, tecrübesizlik adamın asfaltın üstünde üşümesine sebep olur
Yorum için teşekkür ederim ancak yapanlar ver istediğimi
Ya bazı videolarda gördüm mesela örnek link paylaşıcam benim istediğim şu yani yapanda var
https://youtu.be/WprNHWlI57k
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
hasangazili adlı üyeden alıntı
Ses konusu yzf ile rs200 tek silindir olduğu için patır patır ses çıkar. Gt250 çift silindir hem hacmi fazla olduğu için biraz daha tok bir ses çıkar. Barkının dediği orjinal egzozlu hali egzoz değiştirerek sesi arttırabilirsin.
Anladım da bilmiyorum hangi motoru alsam diye o kadar çok kararsızımki hani görünüş olarak yzf 125 ancak diyorum ya ilerde 135 kmh hız bana yetmezse keşke hyosung alsaydım dersem yada rs
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
Birkan07 adlı üyeden alıntı
Bence eski bi zx9r al. İstediğin herşey onda var. Hem dünyada kaldıkça günah artıyo ne gerek var
Ahahahha 😄😄😄 haklısın motora baktım çok güzel ancakta fiyat sıkıntı ya 😄
-
23 Ağustos 2018, 15:39
#8
-
23 Ağustos 2018, 16:59
#9
Altın elbiseli adamın kullandığı eski model
-
23 Ağustos 2018, 22:12
#10
acestor adlı üyeden alıntı
bloklayın geçin arkadaşı
Ne boş yapıyorsun
-
23 Ağustos 2018, 23:21
#11
Ekzoza ne gerek var? Sök gitsin, görüntüsü güzel bi boru kaynattırırsın. Düşündüğün şeye bak.
-
23 Ağustos 2018, 23:29
#12
Bundan al rahat et.
Yakışır sana, hem az da yakar.
-
24 Ağustos 2018, 04:31
#13
R125 alma o para verilmez bu motora, birisi gelir ışıklarda dururken şekline bakar bir ara gazı ver der, mal gibi bakakalırsın. Hyosunga bulaşma satamazsın servisi az sıkıntılı motor. Bana kalsa cbr 250 derim ama cbr yok seçeneklerin arasında. Pulsar rs200 abs en önemli avantajın bir 200 tl lik replika akrapoviç egzoz işini görür. Torku gidişi şekli vs güzel motor. Eksi yönlerini söyleyeyim arka artçı tutacağı berbat grenajı delmişler, artçı sürücüye tutunmadan gidemiyor. Malzeme kalitesi vasat, piyasası ölü 💀 Ns ler gibi satılmıyor. Parçaları çok pahalı Çin malı parçasını bulamazsın. Bakım ücretleri tamamen geçirmasyon. Örnek Honda da yağını sen götürürsen bakıma 20 lira alıyor pulsarda yağını senin götürmene izin vermiyor ve sadece işçilik 100 kağıt çekiyolar. Stop etme sorunu var ama belli bir süre sonra düzeliyor sanırım sürekli yapmıyor. Grenajlardan ses geliyor bunlar küçük şeyler ama bilgin olsun rahatsız edici şeyler. Al bir dominar yada cbr keyfine bak. Dominarı çift abs olduğu için öneriyorum.
-
24 Ağustos 2018, 12:22
#14
Tvs01 adlı üyeden alıntı
R125 alma o para verilmez bu motora, birisi gelir ışıklarda dururken şekline bakar bir ara gazı ver der, mal gibi bakakalırsın. Hyosunga bulaşma satamazsın servisi az sıkıntılı motor. Bana kalsa cbr 250 derim ama cbr yok seçeneklerin arasında. Pulsar rs200 abs en önemli avantajın bir 200 tl lik replika akrapoviç egzoz işini görür. Torku gidişi şekli vs güzel motor. Eksi yönlerini söyleyeyim arka artçı tutacağı berbat grenajı delmişler, artçı sürücüye tutunmadan gidemiyor. Malzeme kalitesi vasat, piyasası ölü Ns ler gibi satılmıyor. Parçaları çok pahalı Çin malı parçasını bulamazsın. Bakım ücretleri tamamen geçirmasyon. Örnek Honda da yağını sen götürürsen bakıma 20 lira alıyor pulsarda yağını senin götürmene izin vermiyor ve sadece işçilik 100 kağıt çekiyolar. Stop etme sorunu var ama belli bir süre sonra düzeliyor sanırım sürekli yapmıyor. Grenajlardan ses geliyor bunlar küçük şeyler ama bilgin olsun rahatsız edici şeyler. Al bir dominar yada cbr keyfine bak. Dominarı çift abs olduğu için öneriyorum.
Gerçekten çok teşekkür ederim yorumunuz için düşücünem söylediklerinizi
-
24 Ağustos 2018, 13:06
#15
Bu yazdığın motorların hiç biri senin istediklerini yapmaz.
Al bir manifolt şu şahin istedıgın gibi cadde geçerken ailenin bayan fertleri ile tanışmak ister millet .
Veya al bir CG egsoz olmayan , oda aynı etkiyi gösterir.
Kardeşim milleti rahatsız etmenin pahalısı ucuzu olmaz .
Egsoz yapılmış ses çıkaran milleti rahatsız edecek motor arıyormuş .
Lavhavle velakuvvete ilaha bilahi aliyul azim.
Hem bayram hem cuma git işine
-
24 Ağustos 2018, 13:17
#16
pulsar derim ben iyi kötü 200 cc iş görür bir araç suylan soguyor yzf 125 de pat pat motoru var
-
24 Ağustos 2018, 13:28
#17
Gösteriş için motora binmeyin
-
24 Ağustos 2018, 16:54
#18
Youjoee adlı üyeden alıntı
Gösteriş için motora binmeyin
Şimdi şöyle bir örnek vermek istiyorum size bir motor alacaksınız görünüşünede gidişinede bakmazmısınız yoksa direk gidişi güzel tipi kötü olan bir motorumu alırsınız bunu merak ediyorum. Ben zengin bir insan değilim egoluda bir insan değilim sokak aralarında pat pat egsozla gezen insanlardan hiç değilim motorla okuluma gidip gelicem sadece tatlı bir ses olsun yeter öyle apaci sesli motoru istemem ve görünüşte motorun gidişide benim için ön planda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
pulsar derim ben iyi kötü 200 cc iş görür bir araç suylan soguyor yzf 125 de pat pat motoru var
Öyle pat pat motorunun olmasının nedeni nedir ve bütün modellerindemi böyle
-
24 Ağustos 2018, 22:27
#19
hızı önemli değil ben gaz açmam diyen her kişi 60. günün sonunda ben ne yapıyorum demeye başlar tabi 60.günü görebilirse. Motorun ne olursa olsun tek silindirliyse her zaman bir şey seni dürtüp az daha param olsa da çiftini, çiftse de 4 silinidirin sesini içten içten kıskanacaksın ve kendi kendie MORE MORE MORE diye bağıracaksın.Motoruyla duygusal bağ kuran çift silindirli arkadaşlarımız da var tabi ama kabul edelim ki 3 ve 4 silindirin sesi bi başka. Sen bu saydığın motorlarla istediğin hiçbir şeyi elde edemezsin, 3ünü de aldıktan sonra pişman olacaksın. Mesele en az hangisiyle pişman olursun, en çok hangisiyle hayallerini yaşadığını zannetmeye devam edersin veya kibirini beslersin. Cevap veriyorum: biri aa motorun güzelmiş ne malı bu? Hint mı? hııı diyene kadar Bajaj. Bi ara gaz ver bakam, oo kaç basıyo bu? diye biri sorana kadar r125. Toparlarsak ve motor işinde hayatta kaldığını ve devam ettiğini varsayarsak ekonomik anlamda seni en az yoracak ve en az zararla elden çıkartıp yükseltebileceğin motor ve bu süreçte şekil ve gidiş olarak seni üzmeyecek tek motor ns200'dür. Şimdiden Allah yardımcın olsun.
-
25 Ağustos 2018, 01:58
#20
dharu adlı üyeden alıntı
hızı önemli değil ben gaz açmam diyen her kişi 60. günün sonunda ben ne yapıyorum demeye başlar tabi 60.günü görebilirse. Motorun ne olursa olsun tek silindirliyse her zaman bir şey seni dürtüp az daha param olsa da çiftini, çiftse de 4 silinidirin sesini içten içten kıskanacaksın ve kendi kendie MORE MORE MORE diye bağıracaksın.Motoruyla duygusal bağ kuran çift silindirli arkadaşlarımız da var tabi ama kabul edelim ki 3 ve 4 silindirin sesi bi başka. Sen bu saydığın motorlarla istediğin hiçbir şeyi elde edemezsin, 3ünü de aldıktan sonra pişman olacaksın. Mesele en az hangisiyle pişman olursun, en çok hangisiyle hayallerini yaşadığını zannetmeye devam edersin veya kibirini beslersin. Cevap veriyorum: biri aa motorun güzelmiş ne malı bu? Hint mı? hııı diyene kadar Bajaj. Bi ara gaz ver bakam, oo kaç basıyo bu? diye biri sorana kadar r125. Toparlarsak ve motor işinde hayatta kaldığını ve devam ettiğini varsayarsak ekonomik anlamda seni en az yoracak ve en az zararla elden çıkartıp yükseltebileceğin motor ve bu süreçte şekil ve gidiş olarak seni üzmeyecek tek motor ns200'dür. Şimdiden Allah yardımcın olsun.
Amin.Yorumun için çok teşekkür ederim açıklayıcı olmuş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)