Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

REGAL RAPTOR

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Ağustos 2018
    Selam arkadaşlar regal raptor almayı düşünüyorum dd250 e daytone 2015 lira 16 binde 12 binlira istiypr daha düşmüypr.nasil fiyatı uygunmudır karadenizde fazla bulunmuyor trabzondan yazıyprım çin malı motor hiç kulanmadım .sıkıntı çıkartırmıdır sorunları nelerdir ilgilenip yazarsanız çok sebinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Mayıs 2016
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C - RR Daytona 250
    2 sene regal daytona kullandım. Yaşadığım sorunları sıralamak isterim;

    1- Öncelikle sıralı motor bloğuna sahip olduğu için V motora göre hararet oranı daha yüksek. Yani iki gömlek ısısı birbirinden V motora göre daha çok etki ediyor. Bu sebeple soğutma suyu ve radyatör fanı önemli. En çok problemi radyatör fanında yaşadım. Sıcak bir bölgede bu makinaya binmek için mevcut fabrika çıkış fanı yetmiyor. Kawasaki EN500 fanı uydurup takınca rahatladım.

    2- Yeni versiyon regallerde varmı bilmiyorum ancak 2012 model olan bendeki makinada şanzıman sorunu yaşadım. Bu artık regaller için kronik bir sorun olmuş. Aslında ben tavsiye üzerine şanzımanı ellenmiş bir regal aldım. Ancak ikinci vitesden düşme sorunu yaşıyordum. Vites yıldızı bir yıldız cam mevcut. Bu cam saçta N ve 2. vites arasındaki yuvada ciddi bir boşluk var. Ben erken farkedip bu vites cam yıldızına kaynak doldurup taşladım. Bir daha da 2. vitesden düşme sorunu yaşamadım.

    3- Makine bayır yukarı yüksek devirde, arkada artçıda var ise 3. düşlüyü sıyırdı. Narin makinalar olduğu için artçısız binmek motorun ömrü açısından avantajlı.

    4- Makinanın sibop milinin bağlandığı burçlar döküm malzeme ve çabuk aşınıyor. Bir ara makine traktör gibi ses vermeye başladı. Sibop ayarı yaptırdım ancak daha sonra aynı sibop şıkırtıları devam edince. Eyvah deyip sibop mili eğrilmeden bu burçların içine kurşun oranı fazla burç çaktım. Sorun anında çözüldü.

    Havalı makine evet. İri ve diri duruyor. Ancak bir Hyosun GV250, Lifan Cruiser 250, Bisan Roadster ve Borelli Ledow kadar mekaniği iyi değil. Farkettiysen saydığım makinaların V motor olması ortak özelliği. Tabiki hayatında bu makine ile hiç sorun yaşamayan arkadaşlarda vardır. Ancak benim görüşüm kesinlikle cesaret isteyerek binilecek bir makine. Benim tam kapsamlı bir atölyem vardı ve sorunları kendim halledebildim. Ancak atölye imkanlarına sahip değilsen sürekli sanayiyi ziyaret edebilirsin. Havalı makina ama, narin ve bakıma muhtaç... Bütçen iyi göürünüyor. Benim tavsiyem V motor bir makine bak.
    jackonbir ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler