150 CC YE KADAR MOTOSİKLET ÖNERİSİ
Reklamlar
-
16 Ağustos 2018, 14:46
#1
Herkese iyi forumlar, aranıza yeni katılan bir kardeşinizim. İstanbul'un kalabalık trafiğinden bunaldığım için motosiklet almayı düşünüyorum. 150cc ye kadar şehir içi işe gidip gelme amaçlı kullanacağım. Günde max. 70-80 km yol yaparım. Az yakan çok kaçan motosiklet önerilerinizi bekliyorum.Bütçem maksimum 10bin 12bin, Sıfır ya da maksimum 2-3 yaş bakıyorum.
Boy 1.80 Kilo 67 Tecrübem çok yok yaklaşık 1000 km tecrübem var.
Reklamlar
-
16 Ağustos 2018, 14:55
#2
Duke-200 MT-125 -CBR125R -MSX125 Seç begen al ortalama 2.5-3.5 yakar bunlar en fazla
-
16 Ağustos 2018, 15:10
#3
Msx125 duruşunu beğendim, teknik özellikler konusunda çok hakim değilim, artıları ve eksileri nedir acaba ?
-
16 Ağustos 2018, 15:21
#4
mchtakblt adlı üyeden alıntı
Msx125 duruşunu beğendim, teknik özellikler konusunda çok hakim değilim, artıları ve eksileri nedir acaba ?
Oturan arkadasın boyu 1.73 boy dan sıkıntı olabilir mi bilmiyorum ama motosiklet kıvrak ve istanbul trafigi için ideal az yakar 8 beygir diye hatırlıyorum çok zevkli bi motosiklet.
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
16 Ağustos 2018, 15:53
#5
Çok teşekkür ederim görüşleriniz için.
-
16 Ağustos 2018, 17:39
#6
İstanbul'un kalabalık şehir içi trafiği ...
150 cc ile olmaz o... E-5'te, çevre yolunda... fena sıkıştırırlar...
250 cc bir makine düşünün. SYM Wolf SB 250 NI. Sıfırı bile 13-14 bin; temiz 2. elini 12 binlere bulabilirsiniz belki...
Tecrübenizi de artırın bu arada; km olarak değil sadece; konumlanma vs. teorik olarak da; özellikle kalabalık şehir içi trafiğine çıkacak biri olarak ...
-
16 Ağustos 2018, 20:12
#7
Hocam doğru diyorsunuz lakin kendime güvenemiyorum ilerleyen zamanlarda belki olur fakat şu an için küçük hacimli bir motor almam gerektiğini düşünüyorum
-
16 Ağustos 2018, 21:26
#8
msx 125 kullanmaktayım, kafanızda soru kalmasın benden bolca bilgi size
200-500 cc arası scooter ve vitesli 13 senedir 100bin km'den fazla motor tecrübem var, 1000cc'ye kadar daha yüksek cc'leri de tecrübe ettim, 182boy, 80 kiloyum msx 125, 1 seneden fazladır hayatımda, 15binkm'yi geçtim, biri 1600, diğeri 1000 km olmak üzere,iki defa da uzun yol yaptım, bana küçük kalsa da ben üzerindeyken hiç böyle bir duygu hissetmiyorum, başta bacaklarım çok acayip duruyor sanıyordum alıştıktan sonra çok eğlenceli oldu, sanki büyük motor kullanıyorsun gibi oluyor,o kadar kıvrak ve hafif ki trafikte bisiklet gibi her yere giriyorsun,yakıt cimrisi, 1,8 ile 100km, motor çok sağlam, bana en ufak tekleme vs. yaz kış, kuru yağmur hiç sorun çıkartmadı, sıfır almıştım, abs li modeli bence daha güvenli, herkesin gözdesi, sorulardan kurtulamıyorsunuz, herkes çok seviyor, modifiye etmek kolay. Daha dün 90 kilo babamla da fıt fıt trafikte ilerledim, tabi küçük ve hafif bir kız olması daha iyi servis olarak gayet makul fiyatlarda servis yaptırıyorsunuz bende 50-120TL aralığında oldu, sadece son bakımında zincir seti değişince 450TL verdim. yakıtı hiç düşünmediğim hele bu aralar 7 tl yi bulan benzin fiyatlarına nispeten rahat baktığım, doya doya istediğim zaman, şehir içinde istediğim gibi gittiğim bir motor.bir depo yani 5 litre ile birçok def 250 km'yi geçtim, sakin kullanımda kesinlikle geçiyor.
geleyim eksilere, sıfırı olmuş 14500 tl başta bu eksi, ancak maalesef döviz kurları bu abartıya sebep oldu, geçen sene mayısta 10.400tl'yi bir hafta ile kaçırıp 10.700 TL ye almıştım. Selesi şehir içinde rahatsız etmiyor, oturuşta şehir içinde en ufak sorun yaratmıyor ancak uzun yolda 100 km civarı ızdırap olabiliyor, en iyi yol arada dinlenmek, uzun yol yaparken bir saat ya da 100 km'de bir dinlenmeyi tercih ediyorum, bacaklarım ve popom cidden uyuşabiliyor, ön far şık ama bence çok aydınlatmıyor, hele yağmurda çamurda bazen farları kaybedebiliyorsunuz, kuru havada ise ne iyi ne kötü iş görecek kadar diyebilirim, çözüm olarak kaliteli sis farları taktım harika oldu, hem çakar modu ile trafıkte sizi görmeyen kalmıyor, hızlanması çok keyifli ama son hız 110 km civarı, yokuş aşağı 130km'yi birkaç defa gördüm, bana gayet yeterli, sadece uzun yolda yan çantalar falan olunca düz yolda 100 ile gidiyor, çok az bu hızı aşabiliyorsunuz, yokuşta ise 80-90 anca. Naked olduğu için de rüzgar yiyorsunuz ben cam taktırarak bu sorunu etkili işimi görecek kadar hallettim, çamur su vs. ayaklar ve sırta fena çamur sıçratıyor, yedek parçalarında ise sıkıntı olabiliyor, çamurluk hemen bulmuştum ancak debriyaj telini 2 haftada anca getirttim, standart bakım malzemeleri bol, hava filtresi buji gibi, orjinal tekerlerini ben hemen değiştirdim, birçok kişi de hoşnut olmamış yani sıfır alırsan üstündeki lastiklere dikkat et.
sonuç olarak aldığıma çok memnun kaldığım, çok eğlendiğim, çok dikkat çekici ve kesinlikle tam bir şehir motosikleti, benim gibi kırıklar için de uzun yol yapılabiliyor
şunu da ekleyeyim motora acemi olanlar için efsane bir motor, çünkü kontrolü çok kolay, kesinlikle ilk motor adayı, hele kısa boylular başka bir şey düşünmesin derim ama senin boyun da bir sorun olacak değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler