Hiçbir zaman para veripte satın almayacağım bir markadır.
Hiçbir zaman para veripte satın almayacağım bir markadır.
Ybr: bisiklet gibi.. zayıf cılız
Cbf: yağ yakiyor bu yea...
Apache: titriyor...
Pulsar: oo şekil makina, hem de 200'lük... hemi de 3 bujisi var..
"1 musibet 1000 nasihatten iyidir"
Kardes, dunyada bajaj sahibi herkesin dert ettigi seyleri yazip lanetler yagdirmissin da, ne kadar ekmek o kadar kofte.
Bunlar nedeniyle hic yolda kaldin mi? hayir. E niye dert ediyosun uyguna guzel bir motora binip gezmissin iste. Daha fazlasina gucun yetmiyor, bajaja lanet yagdirip neye bineceksin hondanin 250ligine mi? E onu alsaydin. Demek ki onu alacak gucun yokmus bunu almissin. Almadan once bunlari biliyor olman lazimdi zaten.
Ben ulkede toplam 7 adet olan bir motor suruyorum almadan once ne aldigimi bilmesem alir miydim? Almadan once basima ne gelecegini okuduysam hepsi basima geldi ama ne yapacagimi biliyordum ve yaptim super memnun mutlu geziyorum motorumla.
10 bin lira bir motora verdiniz diye havalara girmeyin. Motorlar bozulur, tamir edilir, yine bozulur, sonra yine duzelir sonra yine bozulabilir.
2014 model olmasına rağmen stop etme sorununu asla yaşamadım. Şanslı azınlıktanım.
Disk yamukluğu benim de başıma geldi.
Kafadan, kuyruktan, artçı peglerinden gelen zırıltılar bazen beni çıldırtacak seviyeye geliyor.
Gösterge yılda 3 kere saçmalayıp kendi kendine düzeliyor.
Motor bloğunda statör kapağı tarafından bir yağ sızdırması var. Sıvı conta ile çözmeye çalıştım ama nafile. Yağ eksildikçe dolduruyorum.
Bu motosiklet TR piyasasına sürüldüğünde fiyat etiketi rakiplerinden çok çok daha avantajlı bir değere sahipti. Evet rakipleri taş gibi sağlam motosikletlerdi ancak tipsiz, 50 yıl öncesinin motor teknolojisini kullanan güçsüz aletlerdi. Sağlamlık ve sorunsuzluk arayanlar zaten bu markaya hiç yanaşmadı.
Bu motosikleti bu sorunları bilerek aldım. Elim anahtar tutuyor ve gerekli aletlerim vardı. Hem motoru merak ediyordum, hem de param ancak bunu almaya yetiyordu. Aldığım için asla pişman değilim, ancak bu motosiklet ömürlük binilecek ve işte aradığım bu dedirten cinsten değil. Bütçeyi toparlayana kadar hem tecrübe edinmek, hem klasik commuter tipli güçsüz bir motosiklete binmek yerine tercih edilecek türden. Yabana atılacak kadar kötü bir motosiklet değil ancak ben bunu alırım ömürlük binerim diyenlerin uzak durması gereken bir model kesinlikle.
Nadir de olsa bajaj kullanıp kötüleyeni gördüm. Facebook grubunda bunu yazsan seni topa tutarlar. Sat kurtul derim
Biz böyle sorunlar yaşamamak için zamanında sıfır bajaj fiyatına 10 yaşında Kawasaki aldık.sanada tavsiye ederim.
Bende bajaj kullanıyorum 2 senedir tek tık Yok
Acaba siz motor kullanmayı bilmiyor olabilir misiniz ?
Zamanla kendisini geliştirecek daha sorunsuz motorlar ortaya çıkaracaklardır. Bu yüzden ilk modellerde çok kalite beklememek lazım .Keşke alım gücümüz yüksek olsa da yada şu vergiler insan gibi olsa da bizde japonlar dan gidebilsek. Adamların avrupada 15 bin e aldığı motorları burada çöpünü alabiliyoruz. Adam 13 bine sıfır vfr 800f alabiliyor biz burada ns200
Geçmiş olsun, çok mu sıkıştırdınız motoru?
Motosiklet kullanmayı ne zannediyorsunuz ki? 1 e atar kalkarsin ayağınla pedala yukarı hamle yapar 2 ye atarsın, 3, 4, 5. Vites düşüreceğin zaman aragazla düşersin. Yani vites yükselt küçült mantığıyla kullanılan bir araç. 10 yaşında ki çocuklar bile 125 lik kuba kullanırken bu arkadaşin sizden benden bizden ne eksiği olabilir?
Şanzıman dağıtması kronik galia. Geçenlerde biri facebook grubunda paylaşmıştı. Birkaç kişiden de duydum. Pulsar ile dünya turuna çıkmış motor dağılmıştı
Türkiye süper sport segment satış birincisi....
The Power of The Dreams.
İnsan yapımı her şey şans işidir. Birine aynı malın iyisi gelir yüz bin km tıkırtısız gezer, diğerinin aracı bin km'de g*tü başı dağıtır. Bu mondial içinde geçerlidir mv agusta içinde.
Bizim bu oranı daha minimize etmek için mondial değilde bajaj, bajaj değilde honda, honda değilde kawasaki vs maddi imkanımız el verdiğince sorunsuz değil sadece sorunu daha az duyulan marka tercih etmemiz lazım.
3 sene tvs apache kullandım. Tek sorunu bir kere sol gidon boşa çıktı ustaya götürüp sıktırdım. onun sebebi de montaj esnasında tam sıkılmamasıymış.
2 senedir hondaya biniyorum maşAllah tık dediğini duymadım. Tvs almadan önce bir kaç motorla kıyasladım. 2 ay yorumlarını okudum en sorunsuzu benim gözümde tvs idi aldım hiç sorun çıkamadı. Cbr içinde ns 200 ile karşılaştırdım. yorumları okudum. Cbr işime geldi onu aldım sorunsuz biniyorum.
Birazda nasip meselesi.
bu tamamen urun talihsizligi. evet dediklerinin hepsi dogru olduguna inaniyorum ama ben 35bin km kullandim hic bir dedigini yasamadim. gecmis olsun daha da bajaja binme bence. cunku markadan soguyunca insan bedava verseler de almaz.
Aynı paraya sadece modeli yüksek diye bajaj alınırsa böyle olur.
Geçen sene 2000 tl ye 2006 model ybr aldım.
2000 tl ye sattım.
1 sene de 14 bin km yol yaptım bi kere karbürötörü temizlettim o kadar.
Şimdi yine ybr 125 aldım 2013 model.
Sıfır bajaj verseler 2006 modele değişmem.
Kalitr anlatılmaz yaşanır cinsinden.
98 Beygir.....
2014 model 60.000 km de 2.5 yıla yakin kullandigim Yamaha cryptonum var 2.el aldim aldigimda km si 20.000 deydi,yakin zamanda 0km tvs180 aldim,abartmiyorum crypton her yonden daha kaliteli.
Hee tvs180 ne asılınca 135e rahat çikiyor.ama crypton 100 de tamam diyor..son hız meraklisi degilim biraz tork ve hp yeterli.
Tvs max torkunu 6.500 de veriyor bu devir araliginda 85-88 km/h ile rahat gidiyorum.istedigim durumda buydu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)