Ducati daha kötü. BMW ler üretimde daha iyi ama kullanımda abuk subuk ve pahalı sorunlar çıkarıyorlar. Bi de araçlar genelde İtalyanlar kadar zevkli değil. KTM bu ikisinin arası gibi. Ama hiç biri dayanıklılık konusunda Japonlar gibi değil.
Ekzotik ürünlerin durumu zaten genelde böyle. Millet Ferrari'yi iyi araba sanır
Araç güzel de dayanıklılık rezalet. Hele 90 öncesi modeller iyice beter. Herşey yolunda gitse bile 30bin de bir motorun inmesi gerekiyor. Yenilerde motor inmese bile 30bin bakımı $20000 civarı. Bu sorun çıkmadığı durum
Audi öncesi Lamborghiniler de rezalet. Sonraları da bir A4 kadar dayanıklı değil yanlış anlamayın. İlk çıkan NSX'in en manyak özelliği, bir süper araba olup, bir Civic kadar dayanıklı olmasıdır. Benzeri Valkyre Rune için de geçerli. Japonlar her zaman zevkli araç yapmıyorlar, ancak yaptıklarında da dayanıklılıktan ödün vermiyorlar.
Velhasıl bir Tuono, bir Monster 1200S, bir Superduke, Japon benzerleri kadar dayanıklı dizayn edilmemişler. Ancak kullanım ve performans olarak Japonlar'dan iyi dizayn edilmişler. Araçlar çok zevkli. Kullananlar da onun için problemlerine katlanıyorlar.