Geçmiş olsun, vardır bir hayırı siz üzülmeyin belki böyle olmasaydı çok daha kötü şeyler olacaktı. Gördüğüm kadarıyla grenajlarda kırık çıkık yok geri kalanının da çok mühim olduğunu düşünmüyorum, bi boyattığınızda çiçek gibi olur.
Geçmiş olsun, vardır bir hayırı siz üzülmeyin belki böyle olmasaydı çok daha kötü şeyler olacaktı. Gördüğüm kadarıyla grenajlarda kırık çıkık yok geri kalanının da çok mühim olduğunu düşünmüyorum, bi boyattığınızda çiçek gibi olur.
Eksik olmayın arkadaşlar, koruma takozu yok ama orta sehpanın demiri ve gidon topuzu korudu bi nebze motoru. Gidon topuzunu şiddetle tavsiye ederim.
Her şeyde vardır bi hayır diye bakıyorum bende, viraj yapmak için gidiyorduk, muhtemelen tracer900 vs vfr800 olaylarınada girerdik daha büyük bi kazadan kurtulduk belki diyorum.
Çok daha büyüğünü en samimi arkadaşlarımdan biri yaşadı bi kaç ay önce 2 bacağınıda bükemiyo şu an, onu görmüş yaşadıklarını bilmiş olmama rağmen bu olay başıma geldi. Demekki bazı şeylerden ders alamadık. Ybr125 lede tapagaz gidiyordum, duke 200 lede, mt07ilede vfrlada..
İnsan başına gelene kadar ben düşmem bana birşey olmaz, düşenler aptallıklarından düşüyor vs diyor kendi kendine ama alakası yok. 1sn lik yanlış karar sizi yolun dışına atıyor. 2 kez motoru yatırıp arka frene basmaya çalıştım ama arka teker kitleyince ayağımı çektim, ilkinde tekrar yatırmaktan vaz geçip ön frene asılsam belki motosikleti durdurabilirdim veya daaiha yavaş düşerdim ama o an düşünemiyosunuz.
Ön fren kadar arka frendeki abs de mühimmiş bunu anladım 😊
Yolumda kapanmıştı ama şansımı zorladım olan oldu, Allah hepimizi beterinden korusun.
Geçmiş olsun hocam allah beterinden saklasın
Geçmiş olsun, umarım en kısa sürede eski sağlık formunuza kavuşursunuz.
Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.
"İnsan başına gelene kadar ben düşmem bana birşey olmaz, düşenler aptallıklarından düşüyor vs diyor"
İkarus sendromuna yakalanmissiniz gibi gözüküyor
Geçmiş olsun bence ucuz atlatılmış bir kaza, bundan sonra daha dikkatli olmak şart.
Bu arada vf800 gibi makina kullanırken LS2 gibi dip segment bir kask hiç olmamış, o makinanın gücünü kullandığın anda kafan en az x-lite orta segment bir kask olmalı, ekipmanın full sanıyorsun ama bence kask eksik.
Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsın.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
Geçmiş olsun hocam üzüldüm Allah beterinden korusun en kötüsü bu olsun.
Sanırım öyle oldu, dersimizi aldığımıza göre son bulmuştur diye ümit ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Görevini çok iyi şekilde yaptı kask, resimlerde gözüküyor yol ortasındaki kaldırımın kenarına kafa attım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim. Ekipmanlarım tam anlamıyla görevini yerine getirdi, ufacık çizik dahi yok vücutta, omzumun üzerine ters düştüğüm için köprücük kemiğim kırılmış.
arkadaşın o esnada hızı yüksek değil fren yapıyor, ls2 kask eğer ki motorun gücününü gösterdiği bir esnada korumaya çalışsaydı görev falan yapamazdı, yani bir şeyi anlamakta neden ısrar edilir, biraz üzerinde düşünülmez anlamak zor! ls2 kaskı düşük seviye bir kasktır! düşük süratlerde görevini yapabilir ama vf800 ile işe yaramaz, sonuçta en sonunda gaz açacaksın.
Arkadaş çuvalla para verip ekipman alıyoruz sonra en ufak kazada bir taraflarımız kırılıyor. Yıllardır bu motor işine kafa yorarım ben bu ekipmanların çok bir boka yaradığını hiç göremedim. Sadece sürtünme yanıklarına karşı koruyucu Kırık çıkığa karşı bir boka yaramıyor.
Geçmiş olsun
(Kask hariç)
Çok geçmiş olsun, hız yüksek değilmiş anladığım kadariyla, kırık olması kötü olmuş.Yine de bu kazayi hayirli tarafindan düşün üzme kendini.Acil şifalar diliyorum..
Aslında önceden aldığımız kararlara uymamız lazim ( sinirli kullanmamak, tapagaz kullanmamak gibi) ama yapiyoruz çoğumuz,hangi akla hizmet bilmiyorum iki günde saçmasapan bi uçyuz km yol yaptım, şehirdışı olsa gam yemem nerdeyse hep tapagaz,yarı apaçi kullanım.. eve gelince aklım başıma geldi herzamanki gibi.
Çok merak ettim yüksek hızda koruyacak kask hangisiymis. Çok değil otomobillerin testlerinde yapılan 60km hız ile hangi kask ile çarpınca hayatta kalınıyormuş?
Ls2 ff323 ile ls2 ff350 aynı mı? Yada şöyle sorayım ls2 deki fiberglass veyahut carbonfiber ile arai, shoei kasktaki carbon veya fiberglassın farkı nedir?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)