Çin malı - Japon malı motosiklet tavsiyesi 2018
Reklamlar
-
03 Ağustos 2018, 11:19
#1
Bundan bir kaç sene önce birisi motosiklet tavsiyesi isteyince herkes japon malı motosiklet önerirdi.Çin malı tavsiye isteyenlere çin malı alınır mı diye sürekli hep söylenirdi.Şimdi konulara bakıyorum hiç öyle diyen yok.Ve çin malı motosiklet tavsiye edenler türedi.Nerdeeen nereye form sakinleri!
Reklamlar
-
03 Ağustos 2018, 11:21
#2
çin markaları da kendini geliştirmeye başlıyor yavaş yavaş. fiyatını ucuz tutmak için de belli başlı şeylerden de kısmaları gerekiyor haliyle.
mesela çin telefonları artık markalı telefonlardan daha iyi telefon yapmaya başladılar.
-
03 Ağustos 2018, 11:33
#3
Bence bizim gibi ülkelerdeki tüketicilerin en büyük sorunu marka takıntısı ile kalite arasındaki dengeyi kuramamak. Bu zaafın üzerine bide vergi muhabbeti girdimi 125 cclik motorlara ederinin üç katı para verilir hale geliyor.
-
03 Ağustos 2018, 12:07
#4
Dolar uçtu gitti artık millet napsın Çin malına yöneldiler.
-
03 Ağustos 2018, 12:09
#5
Artan dolar/vergiler vs den sonra devir "Az daha koy kundial al" devri oldu artık ☺
-
03 Ağustos 2018, 12:33
#6
görüyorum ve bir arttırıyorum dolar 5.09 civarlarında, 250cc japon motor 20bin TL'yi aşmış durumda, sen daha ne soruyorsun, cevap gün gibi ortadayken..
-
03 Ağustos 2018, 12:50
#7
Ne çin ne japon imkan dahilinde ikisinin ortasi Taiwan,kore,hint
Sym,kymco
Hyosung,Daelim
Bajaj,Tvs,Hero
Malezya,Modenas markasinin yeni modelleri gelmiş olsa çeşitlilik olur en azindan.
Ustte verilen markalarin,bulunulan sehirdeki servisleri olmasi kaydiyla,2.el modelleri alinabilir.
Not:Japon alinabilse daha iyi tabiki.
-
03 Ağustos 2018, 13:55
#8
2. el 10 yaşında Japona binerim yine de sıfır olsa bile çinliye binmem ve kesinlikle de tavsiye etmem.
-
03 Ağustos 2018, 15:53
#9
Bu işler imkan meselesi, sıfır km en dandik Japon'un nakit fiyatı 10.000 TL, adamın hevesi var, imkanı az diye başlamasın mı motora? Çinliler 150 cc ve altında fiyat performans anlamında rakipsiz bence.
-
03 Ağustos 2018, 16:19
#10
şimdi çin malı var çin malı var hepsi bir değilki. yıllar içersinde kendini ispatlamış çin malları var. önerilmesinde ne yapılsın.
-
03 Ağustos 2018, 18:45
#11
Bakımı da ayrı mesele ... Hadi biriktirip aldın diyelim capon.. bakımı kim bilir kaça...
Çinçonda yağ tuz dahil, işçilik vs. 95 lira.
Düşmesinden kalkmasından parçasından geçtim; periyodik bakımları bile cebinize dokunacak makinaları borç harç para biriktirip falan almayın ...
Yorgan meselesi, vesselam ...
-
03 Ağustos 2018, 22:50
#12
temperantia adlı üyeden alıntı
2. el 10 yaşında Japona binerim yine de sıfır olsa bile çinliye binmem ve kesinlikle de tavsiye etmem.
Bence bu mantık çok salakça japonlar iyi ve kaliteli yapıyor eyvallah da tüm çinliler aynı değil ki kaliteli olanları da var onları al kusura bakma da 10 yılda muhtemelen ortalık malı olmuş bi motor ciddi riskler barındırır , bilemezsin ya hiç başını ağrıtmaz ya da sürekli masraf çıkarır cüzdanını yakar
-
04 Ağustos 2018, 11:15
#13
buteo adlı üyeden alıntı
Bence bu mantık çok salakça japonlar iyi ve kaliteli yapıyor eyvallah da tüm çinliler aynı değil ki kaliteli olanları da var onları al kusura bakma da 10 yılda muhtemelen ortalık malı olmuş bi motor ciddi riskler barındırır , bilemezsin ya hiç başını ağrıtmaz ya da sürekli masraf çıkarır cüzdanını yakar
Bana da 2018 yılına gelmişiz.Daha bir motosiklet çin malı olduğu için arıza çıkarması yanlış geliyor.İlk çıkan motosikletler gibi ne oldu yolda bıraktı peki niye ? Her çin malı aynı değil ama en kaliteli regal raptor onunda şanzuman problemi var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)