Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Kaza yaptın mı?

Katılımcı sayısı
105. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • EVET

    62 59.05%
  • HAYIR

    43 40.95%

Ben hiç kaza yapmadım diyen yok mu?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07 ABS
    Ben 8 sene boyunca hiçbir kazaya karışmamıştım 12.11.2017 'ye kadar.Adam 5 şeritli otobanda bir sapakta en sol şeritten en sağa paralel bir şekilde manevra yaptı şeridime geldiginde araba önümde direk yatay şekildeydi ve tam ortadan vurdum 10 15 metre tavanın ustunden doğru süzüldüm baş parmağıma 3 dikiş diz'e 8+4+3 şeklide parça parça dikiş atıldı.(Herhangi biryerimde kırık yok allaha şükür).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    06 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi V7 II Stone
    Ben de nacizane bir ekleme yapmak istedim.

    İlaç kullanıyorsanız mutlaka prospektüse bakın. Yan etkilerini okuyun. Uyku vs. yapabilir ya da zaten direk olarak araç kullanmayın yazar. Bu da bence önemli. Özellikle alerji ilaçları, antibiyotikler önemli.

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nacizane bir kaç öneride bulunayim;

    -Motosiklete boş kafayla binin,stres,kizginlik,veya kafaya takilan problemler,ailevi sorunlar,hastalik vs.

    -Trafikte kimseyle dalaşmadan(10 milyonda bir ihtimal tekrar denk geleceginiz bir araçla inatlaşmayin(hee olayin ciddiyetine gore degisir)

    -Kendi surusumuze ve trafigi okumamiza odaklanalim,diger araclarin potansiyel manevrasi hariç,araçlarin surus dinamiklerine kafa yormayalim zira bu bizim konstrasyonumuza olumsuz etki yapar.

    -Ilk defa gececeginiz bilmediginiz yol,guzergah ve trafikte azami defansif surun.

    -Seyir halinde gerek takip mesafesi gerek guvenli koridorunuz her zaman kontorolunuzde olsun.

    -Ani olumsuzluklar icin mutlaka A-B-C manevra ve kaçiş planlariniz olsun.bu dogrultuda musait alanda pratik yapalim.

    -Kullandigimiz araci yeni almiş isek,bizimde bir rodaj surecimiz oldugunu unutmadan kullanalim.

  3. #43

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    kaza yapmayan motorcu çok iyi bir şey değildir.. kaza yapmak zaten iyi bir şey değildir ama bir öğreti bir derstir..

    Motorsiklet kursuna gidenler profesyönel ders alanlar çok iyi bilirki orda sizde sürme dersleri dışında motordan nasıl düşüceğiniz düşerken nelere dikkat etmeniz gerekdiğininde dersini verirler bazı hocalarda şunu der bu ders hayatın boyunca bir kere işe yarar ama yaraması gereken en doğru yerde yarar..

    Benim genelde gördüğüm kaza geçirmemiş yani o duyguyu tatmamış ne olduğunu bilmeyen insanlarda gün geçdikçe artan bir özgüven patlaması oluyor ve yanında gelen yüksek birde kibir.. zamanla bana bir şey olmaz asla düşmem kimse beni düşüremez ben yolların kralıyım aslanıyım kaplanıyım tarzında bir özgüven ve buna bağlı kendilerini eleştiren hani olum yolun yol değil git koruma al git ders al diyen onlardan tecrübe ve yaşça büyük insanlarada bir kibir tepeden bakma siz ne bilirsiniz tarzı he he tarzı hareketler...

    buna bağlı çok bilinçli olmıyan ve tehlikeli sürüş taktikleri falan yapıyorlar..

    Bazı insanlar bu özgüvenden mütevelli koruma bile takmıyorlar ne mont ne eldiven hatta bazıları kask bile takmıyor. abi ben bu mereti 10 senedir sürüyorum daha hiç bir şey olmadı diyen tek tekerci kasksız tshirt şortla motora binen insanlar çok gördüm... işte bunlar hep o özgüven patlamasından..

    birde özgüven patlaması yaşayanlar çok hızlı hacim yükseltiyorlarki genelde buda onları kaçınılmaz sona çok daha hızlı götürüyor.

    kaza yapmak hafif ise yani kırık çıkık dikişlik bir şey yoksa hafif bir kaza ise çok öğretici bile olur.. korumanın ne kadar kıymetli olduğunu öğretir.. hızın çok düşük süratlerde bile misal 40-50 korumasız düşdüğünüzde korumanın o hızlarda bile ne kadar değerli olduğunu öğretir..

    Bazı arkadaşlar var bende 125cc lik motor var zaten basmıyorum monta eldivene pantalona ne gerek var aldık işte ucuza 40-50 tl ye polis savar kask tamamdır kafasında işte bu hafif türde kazalar onlarada eğitici hayat dersi oluyor.. korumanın motorla hacimle ilgisi olmadığını anlıyorlar..

    hafif kaza keza insanın sürüş tekniklerini geliştirmesine kendi içinde bir eleştiri yapmasına doğru yolu bulmasınada neden olur.. altındaki şeye saygı duymasına duymassa onu nasıl fırlatıp atıcağınada tanık olur..

    bunlar olmadımı işte adamda özgüven patlaması oluyor 2 sene önce 150cc motor süren adam 2 sene sonra 1000cc lik super sport sürüyor iki sene sonra ne bir eğitim ne bir ders ne bir adam akıllı koruma..sonra sağda solda şu arkadaş şurda hakimiyetini kaybetmiş Allah rahmet eylesin şu arkadaşa şöyle olmuş bu arkadaşa böyle olmuş Allah rahmet eylesin deyip deyip duyuyoruz..

    Bizim caddede kebabçı var paket servisine çin malı bir motorları var ne bilmiyorum 100 lük bir şey yanında 100c.c falan modelin adı yazıyorda dikkat etmedim .. neyse ben bu çocuğa milyon defa dedim tak şu kaskı al bir mont pantalon böyle terlik tshirt short kasıda gidona geçiriyor neden se anlamıyorum paket servisine çıkıyor.. kebabçıyada söyledim mont pantalon hepsini aldık giymiyor dedi..

    Neyse daha geçen gün yolda gördüm bir kalabalık insanlar üşüşmüş bir bakdım bizimki siparişe çıkarken artık ne olduysa sormadım kayıp düşmüş motor param parça üstü başı yara bere çizikler içinde hastaneye götürdüler ayağına basamıyordu büyük bir şey olduğunu sanmıyorum düşük süratte düşmüş zaten bizim orda basamaz her daim trafik var. şimdi bu kazada onun dersi oldu artık full koruma siparişe çıkar..
    mombohunter bunu beğendi.

  4. #44
    CagrioneTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX
    Koruma önemli tabi de benimde bir arkadaşım full koruma ile bariyere girdi kırılmadık kemiği kalmadı çocuğun ama yaşıyor. Korumalar olmasa ölecekti demekki ve e5 de 50 60 la yanlış anlamayın. Ben çok acemiyim. Motoru alıp bizim ordaki bir otoparkla anlaşıcam koyacam oraya. Eylül de ehliyeti alınca da eğitimlere başlayacam. Benim gidip geleceğim yol 55 km gidiş 55 km geliş 110 km TEM otoyolunda olacak. 1000 tane polis oluyor bir çevirseler alırlar motoru altımdan ehliyet yok diye (allah korusun). Benim en büyük korkum elim parmaklarım bisiklete alışık ama sıktınmı freni durursun. Şimdi gaz kızmı var hem gaz verip hem frene basarsam durmayacak ani bir durumda illaki atlayan olacağından bunun bir alıştırması yapılabilir mi dur kalk boş bir alanda bunu yapsam elim alışır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

    Benim aldığım scooter olduğu için vitesli kullanan arkadaşlar debriyaj var ne alaka dediklerini duyar gibiyim scooterda yok

  5. #45

    Üyelik
    20 Ocak 2017
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM JOYMAX Z - YAMAHA CRYPTON 115
    Eğitim aşamasında yosunlu bir su birikintisi üzerinde dönerken 200 cc lik bir motoru frene basıp yan yatırıp altında kaldım.
    Bir kere de önüme kıran bir şahinin arka tamponuna yan arkadan hafif dokundum.
    Motorlarda veya bende bir hasar oluşmadı.
    Bana göre güvenli kullanıyorum, çok riske girmiyorum ama ne zaman eve gelip aksiyon kamerasından çektiğim görüntüleri izlesem sanki sürekli kaza atlatarak gidiyormuşum gibi görünüyor

  6. #46
    CagrioneTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX
    Valla bugün motoruma kavuştum 4 saat boyunca üstünden inmedim. Montu 3 mevsim almıştım. Sırıl sıklam oldum yarın gidip yazlık bir tane alıcam. Bugünlük kaza atlatmadım ama acemiliğin verdiği bir tırsaklık bir de rodaj döneminde olduğumda 4500 deviri pek geçmiyorum. Emniyetten tın tın ilerliyorum. Şehir içinde arabaların arasında öyle diğer motorcular gibi seri geçemiyorum daha :( Onun dışından üstünden hiç inesim gelmedi. Bütün ehliyet için gerekli belgeleri de halletim ehliyet kursuna verdim. Allah kaza bela ve polis çevirmesi vermez ise eğer sağ salim binecem inşallah.

  7. #47
    Farukxtm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Şöyle söyleyeyim ben trafikte nekadar cahil varsa bunlar eğitim aldımı trafikte sürücü kusurlu hatalar büyük oranda düşecek bunlara ek olarakta sağlık raporu yerine psikoteknik belge istemeleri lazım ehliyet yenilemelerinde sağlık raporu boş git şurda bi özel sağlık kurumuna parasını ver sen yeterki hemen alıyorsun raporu ama psikoteknikte öyle değil bilenler bilir psikoteknik test cihazını
    ------------------------------------------------------------------------------CBR 250R (HRC)------------------------------------------------------------------------------

  8. #48
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    1 ) Sene 2005- Honda beat ile 80 km hızlarla çevre yolunda en sağ şeritte ilerlerken; makas atarak gelen bi accent güm diye patladı bana, uçtum epey, çakıldım sonra. Büyük sıkıntıydı

    2 ) Sene 2008- Ortalama 100km hızla runner 180sp ile ilerlerken sol şeritteki otobüs bi anda manevra yaptı, kaçamadım bana sol arkadan hafif dokundu metrelerce süründüm.

    3 ) Sene 2008- Hızım çok düşüktü Sanayide bi ara sokaktan çıktım yeni yeni hızlanırken yolun ortasının komple yağ olduğunu gördüm zaten frene dokunmamla kamyonun altına girmem bir oldu. şöför fark etmese yaklaşık 10 yıl önce göçmüştüm bi diyardan

    4 ) Sene 2011- Gece hayatında çalışıyorum o dönem, 2005 model hatasız çiziksiz bi vtec es almıştım. Isparta'ya askeri hastaneye gidip heyete çıkıcam gece saat 4 sularında iş yerini kapatıp çıktım. Bişeyler atıştırdım derken saati 5 yaptım ve ufak ufak yola çıkayım 2 saatte giderim Isparta'ya orada biraz oyalanır ilk heyete ben girer dönerim dedim fakat gidemedim Isparta'ya girmeden SAV kavşağındaki gül heykeline 4 takla atarak saplandım. O arabadan çıkıp taksiyle heyete gitmiştim yine

    Bi kaç örnek yazdım aklıma gelenlerden. Sanırım toylukta mala kolay ulaşabilmenin verdiği bi rahatlık olacak ki; vurduk, kırdık, parçaladık sürekli.

    Allah beterinden korusun ama vücudumda kırılmayan sadece belim ve boynum kaldı. Bileklerim, kollarım defalarca kırıldı. Şu an bileklerimi hareket ettirdiğimde çatur çutur sesler geliyo.

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şükürler olsun, kazayı bırak düşme tehlikesi yaşamadım.
    31 temmuzda bu mesajı yazmıştım, dün sabah milli oldum 😁
    YasinC bunu beğendi.

  10. #50
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Buraya bende bir mesaj yazayım demiştim, sonra bi baktım daha 4200 km de motorum yazmayım daha bindiğim ne ki gördüğüm ne olsun dedim kendime, neyazık ki cuma akşam iş çıkışı bir bayan şoförün solumdan çok yavaş dokunmak suretiyle beni düşürmesi akabinde ilk motosiklet kazamı yapmış oldum. Allah beterinden saklasın dedik..

  11. #51
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ilk motorumu aldığım gün kaza yaptım, sonraki dönem bir kaç tane daha
    büyük motorcu olacağım ordan belliydi

  12. #52
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    "Kaza yapmayan motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır". Allah kimseye kaza bela vermesin..

  13. #53
    CagrioneTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX
    Acemilik çok riskli bişeymiş. Allahtan ben motoru 0 aldım da rodaj dönemindeyim diye 4.500 5.000 devilerde gidiyorum. 2. el bir motor alsaydım daha hızlı gidecektim 2 günde 2 kaza atlattım. 1.si tamamen benim hatam 2 şeritli sadece gidiş geliş yok ara bir yol da sağ şeritteyim. Arabalar durdu soluma bakmadan sola atladım arabaları geçecem diye atlarken bir bakayım dedim. Araba geliyor. Bende arabada frene bastık durduk adam arkamdan çok sövdü bi pardon demedin salak gibi ondan sövdü. Bugün yemek arasında bir yere gittim dönüşte hafif yukarı eğimli bir yokuş yokuşun bitiminde sağdan bir yol var ordan bir büyük ticari bir araba çıktı oda hızlı ama benim geldiğim yere değil ilk öbür yöne bakarak çıktı. Bende yokuş yukarı çıktığımdan bitimine doğru hızlanmışım onu görünce direk frenlere asıldım. Oda son anda durdu. 1 m kalmıştı çarpışmamıza. Birde bazen allahtan kimse yokken oluyor virajı alamıyorum. 3 kere virajda şerit değiştirdim. Virajda diye ön frene basmıyorum. Arkaya da basında kıç atıyor bazen. Çok acemiyim yaa offffffffffffffffff. Eğitimlere en kısa zamanda başlıyorum. Böyle olmayacak.

  14. #54

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Özgüven patlamasına yaklaştığım bir anda kendimi kaldırımda scooterı da bacağımın üzerinde buldum. Neyse ki bir iki sıyrıkla atlatıldı. 2. kazam ise bir kamyonetin sağından geçerken aniden dönüş yapması üzerine sol grenajımın kırılması ile sonuçlandı.

  15. #55
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    Alıntı CagrioneTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemilik çok riskli bişeymiş. Allahtan ben motoru 0 aldım da rodaj dönemindeyim diye 4.500 5.000 devilerde gidiyorum. 2. el bir motor alsaydım daha hızlı gidecektim 2 günde 2 kaza atlattım. 1.si tamamen benim hatam 2 şeritli sadece gidiş geliş yok ara bir yol da sağ şeritteyim. Arabalar durdu soluma bakmadan sola atladım arabaları geçecem diye atlarken bir bakayım dedim. Araba geliyor. Bende arabada frene bastık durduk adam arkamdan çok sövdü bi pardon demedin salak gibi ondan sövdü. Bugün yemek arasında bir yere gittim dönüşte hafif yukarı eğimli bir yokuş yokuşun bitiminde sağdan bir yol var ordan bir büyük ticari bir araba çıktı oda hızlı ama benim geldiğim yere değil ilk öbür yöne bakarak çıktı. Bende yokuş yukarı çıktığımdan bitimine doğru hızlanmışım onu görünce direk frenlere asıldım. Oda son anda durdu. 1 m kalmıştı çarpışmamıza. Birde bazen allahtan kimse yokken oluyor virajı alamıyorum. 3 kere virajda şerit değiştirdim. Virajda diye ön frene basmıyorum. Arkaya da basında kıç atıyor bazen. Çok acemiyim yaa offffffffffffffffff. Eğitimlere en kısa zamanda başlıyorum. Böyle olmayacak.
    viraja giriş noktası uygun hız vites zamanla ogrenilir ogrenene kadar bir kademe alt tempoda gitmek şifalıdır

  16. #56
    CagrioneTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraja giriş noktası uygun hız vites zamanla ogrenilir ogrenene kadar bir kademe alt tempoda gitmek şifalıdır
    Sorun xmax 300 iyi hızlanıyor ve tepkilerine daha alışamadım 500 km bugün bitti yarın 7.000 devire çıkabilecem ama yol boşsa viraj yoksa
    baba bilgisiyle adam olunmaz bekar hayatı yaşa.

  17. #57
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bence bu motor işi hiç bilmiyorken daha keyifli, yallah tazyik modundasın eve sağ salim dönünce de on numara beş yıldız ama yavaş yavaş öğrenmeye başladın mı korkmaya başlıyorsun bakıştı, virajdı, sapaktı, uygun vitesti, frendi vs

  18. #58

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    o hız yapıyorsan öyle keyifçiysen zaten yavaş güvenli limitlerde sürüyorsun .. tecrüben az olsada risk limitlerinin altında olduğun için güvenli sürüşün yüksek oluyor.

    Risk teşkil edenler hem tecrübesi olmayıp hemde tapa gaz gidenler .. dediğimde çok değil 250cc lik super sport makineler bile yeterli yani 600 lüklere falan çıkmaya gerek yok.

    sadece sürüş tatikleri değil bilmediğin yolda temkinli gidiceksin bildiğin yolda bile basmıycaksın emin olmadan sen daha dün geçmişsindir akşam yol çalışması başlamışdır yola mıcır atmışlardır kum atmışlardır yada on dakika önündeki bir kamyon yola yağını boşaltmışdır yada hafriyat kamyonundan bir şeyler dökülmüşdür yola bilmessin bir sonraki gün gözünü hastanede açarsın.. ben dahil kaç arkadaşımın başına geldi bu mevzular.. öyle afaki demiyorum yukarda yazdığım şeyler yüzünden kaza yapan arkadaşlarım oldu ..


    iklimde önemli bazı yerler rakımından ötürü yaz kıç çiğ yapar çiğde bırak motoru arabayı bile alır götürür sıkıntılıdır..

    Birde burası türkiye dediğimiz bir faktör var ben hep anlatırım yolun ortasında kocaman dolu su damacanası gördüm yolun tam ortasında bırak motoru araba çarpsa süratli arabayı takla attırır .. bir keresinde gemi halatı gördüm mahmut bey gişelerden hemen sonra ilk çıkışda sanırım kamyondan düşmüş devasal bir gemi halatı üstünden geçsem yani geçemem zatende öyle bir şey olsa halim dumandı.. bir kere kayaköyün orda çift şeritli yolda ineklermi gezmiş nedir yolda paso tezekler vardı üstünden bir geçdim o zamanda vulcan vardı 900 lük hantal motor arka teker sardı eğer sakin gaz açmaya devam etmesem fren gaz kesme falan yapsam tarlaya falan uçmuşdum .. işte bunlarda hep burası Türkiye dediğimiz faktörler..

    Bu memlekette sadece sürüş teknikleri ile değil oda olsun tabiki ama temkinli sürüceksin .. ne olduğunu anlamadan sabah evden gülerek çıkarsın akşamı hastanede gözünü açarsın.

  19. #59
    CagrioneTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o hız yapıyorsan öyle keyifçiysen zaten yavaş güvenli limitlerde sürüyorsun .. tecrüben az olsada risk limitlerinin altında olduğun için güvenli sürüşün yüksek oluyor.

    Risk teşkil edenler hem tecrübesi olmayıp hemde tapa gaz gidenler .. dediğimde çok değil 250cc lik super sport makineler bile yeterli yani 600 lüklere falan çıkmaya gerek yok.

    sadece sürüş tatikleri değil bilmediğin yolda temkinli gidiceksin bildiğin yolda bile basmıycaksın emin olmadan sen daha dün geçmişsindir akşam yol çalışması başlamışdır yola mıcır atmışlardır kum atmışlardır yada on dakika önündeki bir kamyon yola yağını boşaltmışdır yada hafriyat kamyonundan bir şeyler dökülmüşdür yola bilmessin bir sonraki gün gözünü hastanede açarsın.. ben dahil kaç arkadaşımın başına geldi bu mevzular.. öyle afaki demiyorum yukarda yazdığım şeyler yüzünden kaza yapan arkadaşlarım oldu ..


    iklimde önemli bazı yerler rakımından ötürü yaz kıç çiğ yapar çiğde bırak motoru arabayı bile alır götürür sıkıntılıdır..

    Birde burası türkiye dediğimiz bir faktör var ben hep anlatırım yolun ortasında kocaman dolu su damacanası gördüm yolun tam ortasında bırak motoru araba çarpsa süratli arabayı takla attırır .. bir keresinde gemi halatı gördüm mahmut bey gişelerden hemen sonra ilk çıkışda sanırım kamyondan düşmüş devasal bir gemi halatı üstünden geçsem yani geçemem zatende öyle bir şey olsa halim dumandı.. bir kere kayaköyün orda çift şeritli yolda ineklermi gezmiş nedir yolda paso tezekler vardı üstünden bir geçdim o zamanda vulcan vardı 900 lük hantal motor arka teker sardı eğer sakin gaz açmaya devam etmesem fren gaz kesme falan yapsam tarlaya falan uçmuşdum .. işte bunlarda hep burası Türkiye dediğimiz faktörler..

    Bu memlekette sadece sürüş teknikleri ile değil oda olsun tabiki ama temkinli sürüceksin .. ne olduğunu anlamadan sabah evden gülerek çıkarsın akşamı hastanede gözünü açarsın.
    Valla dedikleriniz çok doğru ben birde Gebze şişli arası hergün gidip geliyorum daha çok yeniyim cuma aldım motoru 2 kere kaza atlattım 3 kere virajda istediğim gibi dönemedim kullanmayı iyice öğrenmem lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

    Bugün akşam evin oraya geldim baktım 480 km olmuş 500 yapayım öyle gireyim dedim sağa sola şehir içinde gezdim durdum trafik felç Gebze’den gelirken terlemiyorum durmadığım için ama trafikte kan ter içinde kaldım Nişantaşı Eyüp Karaköy Beşiktaş gezdimcdurdum
    baba bilgisiyle adam olunmaz bekar hayatı yaşa.

  20. #60

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı CagrioneTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla dedikleriniz çok doğru ben birde Gebze şişli arası hergün gidip geliyorum daha çok yeniyim cuma aldım motoru 2 kere kaza atlattım 3 kere virajda istediğim gibi dönemedim kullanmayı iyice öğrenmem lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

    Bugün akşam evin oraya geldim baktım 480 km olmuş 500 yapayım öyle gireyim dedim sağa sola şehir içinde gezdim durdum trafik felç Gebze’den gelirken terlemiyorum durmadığım için ama trafikte kan ter içinde kaldım Nişantaşı Eyüp Karaköy Beşiktaş gezdimcdurdum
    yazlık ve kışlık takımlarınızı ayrı düzün pantalondan monttan eldivenden bota kadar .. 4 mevsim diye satılan şeyler kışın ne tam sıcak tutar yazın ne tam serin tutar.. aslında all in one tarzı olan ürünlerin hepsi böyledir hayatta.. insanların çoğu 4 mevsim alıyor maddi imkanlardan ötürü ama motor üstünde profesyönelleşen insanlar zaman içinde setleri ayrı ayrı peyder pey toplamaya başlıyor..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)