Pahalıdır vardır hikmeti, ucuzdur vardı bir illeti
-
31 Temmuz 2018, 10:12
#21
levend84 adlı üyeden alıntı
Fatihim,
Esas mesele şu,Nc gibi bir makinanin,ciddi önem arzeden bir parçasi olan orta sehpa bileşeni opsiyon veya aksesuar grubunda olamaz,
Bu duruma otomobillerden örnek verecek olursak,Tam boy stepne veya paspas..ben 1.2 araca 80bin tl para verecegim tam boy stepnesi ve paspasi olmayacak yok arkadaş.(örnekleri gırla)
Velhasil,bahsi gecen model için Orta sehpa standart olmasi lazim,hadi SS makinalara,hafif naked´lara ve dualsport lara lafim olmaz.zaten litrelik endurolarin çogunda standart geliyor.Ornek gs1200
ooo ben konuyu kaçırmışım, bu motorda orta sehpa fabrika çıkışı olarak takılı gelmiyor mu? ilginç bir durum, gülsek mi ağlasak mı :D ben gülüyorum.
..........peki şöyle bir çözüm sunacaktım ben aslında;
Wing750 reis, sehpadan parça kesmek yerine tam yukarı çıkmasını engelleyebilir miydin? o sehpa egzoz yada şasenin biyerisine değerek en üst noktada duruyor ve o değdiği kısma plastik takoz uydursan 2cm civarı bir şey o zaman olurdu.
mesela benim motorun egzozun da ufak bir bölüm var orta sehpayı zincirden aşağıda tutmak için.
neyse artık olan olmuş. orta sehpa hayırlı olsun, güle güle kullan. (böyle dedim çünkü millet motosiklet alıyor o paraya :D )
Reklamlar
-
31 Temmuz 2018, 10:39
#22
Arkadaş 2000 liraya dandik cinlide bile orta sehpa var. 50 bin liralık makine yapıyor lar orta sehpa si yok. Tabi Honda ve Yamaha da da devir saati ve vites göstergesi olmayan motorlarinida biliyor uz.
-
31 Temmuz 2018, 10:42
#23
Ana fikri kaciriyoruz arkadaslar. Bunlar satış stratejileri. Amaç yedek parca ve aksesuardan para kazanmak zaten. Ondan takmıyorlar. Yoksa ktm yamaha neden beton gibi sele yapiyor ? Comfort sele satmak için...
-
31 Temmuz 2018, 10:45
#24
eran_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motora yeni başlıyorum, o yüzden bilmediğimden soruyorum. Bu orta sehpa tüm motorlarda üzerinde takılı olarak gelmiyor mu?
gelmiyor. genelde ağır motorlarda uzun yol motorlarında endurolarda geliyor ya da bazılarında gene gelmiyor.
tüm motorlarda geliyor olsaydı yarış motorlarında da gelirdi ve ortaya komik görüntüler çıkardı.
imaj olarak olması gereken motorlar da var olmaması gereken motorlarda var.
ama olmaması gereken motora orta sehpa koyunca yakışanı da var yakışmayanı da var.
-
31 Temmuz 2018, 11:32
#25
ilk defa orta sehpalı bir Motora biniyorum ne büyük nimetmiş yarabbi 😃
-
31 Temmuz 2018, 16:45
#26
-
31 Temmuz 2018, 17:10
#27
Onu takan gerzek mengeneye sokup hafif dışarı doğru yamultsa böyle bir sorun olmazdı.
-
31 Temmuz 2018, 17:16
#28
orjinali 1000 lira olan malzemenin 220 liraya alırken bunda bir i... olduğunu anlamalıydınız :D Büyük markalar arge çalışmasını sağlam tutuyor ve ürünleri test ediyor. Cbf150 kullanan herkes orta sehbasını en az birkere kırmıştır ki sizin motosiklet nc750 ... En kötü sert virajlarda yere sürter.
Tavsiyem bunu tecrübe olarak görün ve aldığınız sehbayı çıkarıp atın ya orjinal ya hiç kullanmayın.
-
31 Temmuz 2018, 19:55
#29
Hocam güzel çalışma, 1000 tl de ne en iyisini yapmışsınız. Kestiğiniz pedin altına dışa doğru yine bir parça sac kaynattırırsanız hiç bir sorun olacağını sanmıyorum.
-
01 Ağustos 2018, 09:00
#30
ve benzin alırken çadır mat söküp takmaktan lanet geldi yan çanta demiri tasarımı yaptırdım açılıp kapanan malzeme bağlamak için
Tasarım harika olmuş.
Ben de waytake almıştım, zamanla sertleşti ve sehpa kısmı mile kaynadı. Muhtemelen sürtünen yüzeyler paslandı.
Sehpa kendiliğinden yukarı çıkmamaya başladı, nerede bırakırsam orada kalıyordu.
Ben de sabitleme viadasını söktüm öyle kullanıyorum.
Böyle anlatması zor, eğer benim yaşadğım gibi bir sorununuz varsa resim veya video atarım.
-
01 Ağustos 2018, 09:50
#31
Kızıl pars adlı üyeden alıntı
Tasarım harika olmuş.
Ben de waytake almıştım, zamanla sertleşti ve sehpa kısmı mile kaynadı. Muhtemelen sürtünen yüzeyler paslandı.
Sehpa kendiliğinden yukarı çıkmamaya başladı, nerede bırakırsam orada kalıyordu.
Ben de sabitleme viadasını söktüm öyle kullanıyorum.
Böyle anlatması zor, eğer benim yaşadğım gibi bir sorununuz varsa resim veya video atarım.
Sehpayı takarken milin olduğu kısmın greslenmesi gerekiyormuş. Ben de benim sehpanın mili gresli mi değil mi pek emin değilim. Değilse muhtemelen biraz pas yapar ve indirip kaldırırken düzgün çalışmaz.
-
01 Ağustos 2018, 10:07
#32
Sehpayı takarken milin olduğu kısmın greslenmesi gerekiyormuş.
Bence sistemde en azından iki tane küçük rulman olmalıydı.
Bu haliyle paslanmaması imkansız gibi.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
01 Ağustos 2018, 11:13
#33
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
orjinali 1000 lira olan malzemenin 220 liraya alırken bunda bir i... olduğunu anlamalıydınız :D Büyük markalar arge çalışmasını sağlam tutuyor ve ürünleri test ediyor. Cbf150 kullanan herkes orta sehbasını en az birkere kırmıştır ki sizin motosiklet nc750 ... En kötü sert virajlarda yere sürter.
Tavsiyem bunu tecrübe olarak görün ve aldığınız sehbayı çıkarıp atın ya orjinal ya hiç kullanmayın.
hocam benim cbfde sehba hafiften yamulmaya başlamış,adamlara maliyetten kısmış resmen,
-
01 Ağustos 2018, 22:04
#34
Kızıl pars adlı üyeden alıntı
Tasarım harika olmuş.
Ben de waytake almıştım, zamanla sertleşti ve sehpa kısmı mile kaynadı. Muhtemelen sürtünen yüzeyler paslandı.
Sehpa kendiliğinden yukarı çıkmamaya başladı, nerede bırakırsam orada kalıyordu.
Ben de sabitleme viadasını söktüm öyle kullanıyorum.
Böyle anlatması zor, eğer benim yaşadğım gibi bir sorununuz varsa resim veya video atarım.
aynen kaliteli gres sürüp takarsak sıkıntı olmuyor
ben nc yi sattım waytake elinde olan bütün 660 aksesuarlarını alıp taktım yeni motorum tenere ye
allahtan tenere yi boş almadım ama anladım ki aksesuarsız motor almak çok mantıklı değil
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler