Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Titreşimsiz az yakan 140 km/h hızla gidebilen motor tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bahsettiğin hız ile gidilecek pek fazla yol yok memlekette
    ha var diyorsan 800 1000 cc motosiklet bakacaksın 650 cc sürekli bu hızda yorabilir en az yoranı v storm 650 olur
    nc al diyenlere bakma nc ile rüzgar manyağı olursun gittiğin yere vardığında dayak yemiş gibi gezersin
    Orijinal camı ile öyle, tur camıyla olmaz. (Ki benim boy 1,90) Tabi NC750X'ten bahsediyorum; naked S'ten değil...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Nc yi severimde gereksiz aşırı abartıldı..

  3. #63

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc yi severimde gereksiz aşırı abartıldı..
    B.ktan amortisörleri hariç iyi motordur. Az yaksın şehir içi ve dışı kullanılabilsin deyince muadili yok. Versys ve V-Strom tercihe göre daha iyi olabilir ancak (son durumları bilmemekle birlikte) anlamlı fiyat farkları var. Türkiye'de Kawa'dan uzak durmak lazım diye (güzel bir fırsat çıktığında) çok beğenmeme rağmen Versys almamıştım ben.

    NC'nin amortisör problemini full set Hyperpro ile çözmüştüm.

  4. #64
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Fazla seçenek yok ya eski model cbf500 yada vstrom yada biraz daha yeni NC serisi..

    Vstrom gerçekten harika makina yakıtı çok abartılı değil. Ama 70k den sonra ( önceki kullanımı farkeder) makina iyi masraf çıkarıyor..

    NC serisi ile blok olarak sorunsuz makina bilinen tek sorunu amartisor oda 300 TL ye hallolur...

    Konfor arıyorsanız o zaman iş başka yere gider ( köfte+ ekmek )

    Ben dct sini 80 k kullandım ve 2018 ini aldım. Amartisor dahil hiçbir sorun yaşamadım. Rutin bakımları ve değişenler hariç hiç uzmedi beni.

    Bu kadar uzun km yapıp sorun çıkarmayan makina kolay bulunmaz herhalde

  5. #65

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    nc yi severim dediğim gibi kısa vadeli integramda olduki nc ile birebir şase sine kadar aynıdır .. ama şimdi gidip Nc alırmısın desen piaggio x10 mu satıp gidip almam .. çevremde bir çok arkadaşımda vardı hala olanlar var iyi güzel kaliteli motor ama ben sadece aşırı abartıldığını düşünüyorum fazla abartıldı her şeyi motorun dct si yakıt ekonomisi osu busu fazla abartıldı..

    türkiyede genel bir olay bu gerçi heleki honda oldumu inanılmaz bir taraftarlık olayı oluyor..
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  6. #66

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc yi severim dediğim gibi kısa vadeli integramda olduki nc ile birebir şase sine kadar aynıdır .. ama şimdi gidip Nc alırmısın desen piaggio x10 mu satıp gidip almam .. çevremde bir çok arkadaşımda vardı hala olanlar var iyi güzel kaliteli motor ama ben sadece aşırı abartıldığını düşünüyorum fazla abartıldı her şeyi motorun dct si yakıt ekonomisi osu busu fazla abartıldı..

    türkiyede genel bir olay bu gerçi heleki honda oldumu inanılmaz bir taraftarlık olayı oluyor..
    Tüm dünyada iyi satıyor, ekstremlerle işi olmayan, işleve odaklı ortalama kullanıcıyı çok memnun eden bir araç.

  7. #67
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok merak ediyorum son hızı 150km/h saat olan motor ile sabit 140 ile nasıl gidiyorsunuz. Sürekli kapanıyor musunuz? Rüzgar karşıdan estiğinde turbo falan taktırdınız da onu mu aktif ediyorsunuz. Abartmayın şu inazumayı 250cc motor. CBR250 kullandıktan sonra inazuma anca konfor sağlar ama eziyet gelir.
    250cc'de güç olsa avrupa da 300cc sınır değil 250cc sınır olurdu.


    İyi hoş konforlu pegler geride vs değil ama abartmayın yav.
    Kim sıktı bu 300 cc limiti muhabbetini?
    Araştırdım çoğu ülkede 50cc üstü kullanılabiliyor.İtalya hariç onda da 150 cc sınırı var

  8. #68
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Bu makine iş görmez mi? Hem de abs li... Şehiriçi de şehirdışı da gider, yakıtı da öldürmez.

    6950 km de ABS li Michelin Lastikli Kazasız Boyasız İlan No: 582634059 https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82634059/detay

    Yedek parça ve servis bakım ücreti belki biraz yorucu olabilir ��


    Sanırım makinede 15 devir vardı. 140 ile giderken 9,5 devir çeviriyor olması lazım.

  9. #69
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kim sıktı bu 300 cc limiti muhabbetini?
    Araştırdım çoğu ülkede 50cc üstü kullanılabiliyor.İtalya hariç onda da 150 cc sınırı var
    2015 gibi olması lazım Almanya ve İtalya'da yasa olarak çıktı diye hatırlıyorum.

  10. #70

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu makine iş görmez mi? Hem de abs li... Şehiriçi de şehirdışı da gider, yakıtı da öldürmez.

    6950 km de ABS li Michelin Lastikli Kazasız Boyasız İlan No: 582634059 https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82634059/detay

    Yedek parça ve servis bakım ücreti belki biraz yorucu olabilir ��


    Sanırım makinede 15 devir vardı. 140 ile giderken 9,5 devir çeviriyor olması lazım.
    Bunun Z400 olanini getirmediler.guzel makina.

  11. #71
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 gibi olması lazım Almanya ve İtalya'da yasa olarak çıktı diye hatırlıyorum.
    A1 ehliyetli vatandaşı otoyol dışı bırakmaları saçma geldi.
    Zaten kurallara uyuyor vatandaş 50 cc ile bile gezilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun Z400 olanini getirmediler.guzel makina.
    2016 sıfırı 45 bin vıy vıy vıy

  12. #72
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Yamaha MT 25

  13. #73
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A1 ehliyetli vatandaşı otoyol dışı bırakmaları saçma geldi.
    Zaten kurallara uyuyor vatandaş 50 cc ile bile gezilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------



    2016 sıfırı 45 bin vıy vıy vıy
    Hız sınırı olmayan otoyolları geçtim. Normal otobanlar da bile araçların ortalama hızının altında seyir tehlikelidir. Özellikle ülkemizde düşük hacimli motorlar ile otoban yolculukları ekstra tehlikeli. Ağır vasıta araçlar bile günümüzde 120'nin altına kolay kolay inmiyor otobanlarda.
    levend84 bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız sınırı olmayan otoyolları geçtim. Normal otobanlar da bile araçların ortalama hızının altında seyir tehlikelidir. Özellikle ülkemizde düşük hacimli motorlar ile otoban yolculukları ekstra tehlikeli. Ağır vasıta araçlar bile günümüzde 120'nin altına kolay kolay inmiyor otobanlarda.
    Yeni nesil çekiciler o kadar seri hizlaniyor ki altimizdaki motorla sollama durumunda 130-135km/h çikmak gerekiyor ee cekicinin boyuda uzun..ondan sonra sol şerit tren oluyor,arkadaki sabirsiz ibnede selektor yapa dursun

  15. #75
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Tai'nin oradan otoyola bağlandım merkeze doğru. 1 km gitmeden rampa başlıyor. Devri yüksek tutarak 120 ile tırmanıyorum. Aynaya bakmam ile emniyet şeridine atlamam bir oldu. Çekici beni solladı rüzgarından ayrı bir sallandım zaten geçtikten sonra baktım ki arabalar da onu sollamaya çalışıyor. Rahat 150 ile falan solladı beni.

    Burada arkadaşlar düşük hacimli motor söyleyip duruyorlar da rampa aşağı, depoya yapışarak gördükleri oda rahat %10 hatalı olan son hız değerini uzun yolda yapabileceklerini sanıyorlar. Para bize ne zaman uğrayacak hocam
    zekeriyaimam ve pea bunu beğendiler.

  16. #76
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    gs1200 olabılır

  17. #77
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    xmax400 😃 Kalkışlarda felan biraz titreşim var ama yokuşlarda bile 120-130 gidiyor zorlanmadan,düzde sabit 140 rahat gidilir artçı rahat ben rahat geziyoruz.

  18. #78

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    25 yılı aşkın motor sürmüş ve belki yüzlerce kez uzunyol yapmış biri olarak söylüyorum bu yoruma pek katılamam.. otoyollar karayollar bölünmüş tali yollar hepsinde evrensel bir hız endeksi vardır kamyonlar 90 lılardada basarlardı hatta bugüne oranla deli gibi basarlardı otobüslerde öyle kadranda ne verdiyse Allah ne verdiyse basalardı .. şimdi en azından kamyon otobüslere takoğraf zorunluluğu geldi basamıyorlar eskisikadar basanlar takoğraf cihazındaki süreyi kapatmak için kısa bir ara basabilir ama oda anlık basmalar olur. Bunun dışında eds yds gibi elektronik digital sistemler kameralar var artık ne devlet ne polis affetmiyor .. bunların hepsinin dışında artık vatandaşın kendi var trafik ihpar hattı var whatsapp hattı var çek adamın fotosunu videosunu yolla o trafik hattına en yakın çevirmede adamı alırlar çevirmeye..

    Gazlayan yokmu var tabiki ama eskiyle kıyas edilmez birde bu otobüs kamyon kamyonet olaylarının sonuda yok 1200c.c lik makline ile bile gitsen daima senden hızlı gidicek birileri çıkabilir 1200cc de bu üç beş kişi olur 250cc de on yirmi kişi olur .. burda önemli olan bu otobüs beni 160 ile geçiyorsa bende 180 ile şunu geçiyim değil tam aksine ben 120-140 her ne ise hızım , hızımı korıyım şununda yan rüzgarından fazla etkilenmeden geçsin gitsin beni olmalıdır.. yoksa dediğim gibi o işin sonu yok..

    otoban paralı otoyol ayrı bir şey bana göre en tehlikelisi oralardır.. ne kamyondan ne otobüsden çekinirim gaz açmış kontrolsüzce son gaz giden bir araba söfüründen korktuğum kadar..

    orda insanlarda biraz paramı verdim basarım kardeşim mantığı oluyor.. adamın altındaki arabada sağlamsa zaten şehir içinde 50-60 gidiyor basamıyor o otobana çıkdımı tapagaz ibrenin sonu neyse görmek isteyen çok oluyor işte ben o insanlardan tırsarım çünkü çoğunun %90 nın pilotaj eğitimi yok sadece normal sürücüler yüksek hızda araç sürmek ayrı bir şeydir eğitim gerektirir.. yoksa işde virajı alamayıp orta şeritteki motorcunun üstüne kırarsın adamı öldürürsün kendinde ağır kaza yaparsın.. altındaki motor 200 yapsın herif 240 ile geliyorsa ne yapıcaksın hiç bir şey.
    Tengri ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  19. #79

    Üyelik
    29 Nisan 2018
    Alıntı mistikbaklav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sattım satacam bu cbr 250yi. Otobanda sıkıntı çıkarıyor titreşiminden bıktım.

    Bütçem 22 bin lira. Tavsiyelerinizi alabilir miyim
    O bütcelere 600F - 600RR 'lara bak + birde 250R yi sayacağını düşünürsek başka 600lük bile alabilirsin.
    Spidi Göksel

  20. #80

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Aktif bir Dominar kullanıcısı olarak söylüyorum. Herkes motoruma tukaka edebilir ama dişli iyileştirmesinden sonra motor çok daha güzel oluyor. Dengesi, freni, aydınlatması son derece güzel. İyileştirme ile de uzun yolda çok konforlu hale geliyor. Güzel bir ikinci el yada sıfırı seni üzmez. O motor Dominar değil dedim ama piyasa, kur ve gelecek zamlar ile o motor Dominar olmaya gidiyor.

    Ben stock hali ile İzmir’e gidip geldim mola vermeden. Dandik mrf lastikler ile değilde sağlam lastiklerle ayak pegini eriten adam tanıyorum. Yok artık diyenide direk yönlendiririm. Abs’sini test ede ede bir hal oldum. Biraz kendime de çeki düzen vermem gerek bu konuda. Marka takıntısı yok ise neredeyse her bayide var. Bir test etmeni öneririm. Kaybedeceğin birşey yok nasılsa...


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)